klopt... maar te weten dat ik gisteravond weg wasquote:Godlike02 - donderdag 8 september 2005 @ 08:32 [Fotoboek] [Profiel] [Homepage]
1. Dr_Flash 487
2. dolle_hond 371
3. Pheno 367
4. Godlike02 362
5. PrintScreen 295
6. Ynske 240
7. tong80 234
8. buzzer 190
9. KRIBBET 178
10. Mukie 176
Valt tegen voor de singles
Ik was gisteravond ook wegquote:Op donderdag 8 september 2005 08:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt... maar te weten dat ik gisteravond weg was
Dan zal dit wel het laatste topic zijn waar ik in post voor ik naar m'n werk ga. En vanavond dan weer verder natuurlijkquote:Op donderdag 8 september 2005 08:36 schreef Godlike02 het volgende:
Ja ja
Dat gebeurd zo eens in het uur
Toen ik de reclame zag had ik direct eenquote:Op donderdag 8 september 2005 08:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
meest debiele reclame die ik langs de weg heb zien staan gisteren
vertelllquote:Op donderdag 8 september 2005 08:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
Topavond!![]()
vandaar dat ik op die lijst nergens te vinden ben...
Ja ik post ook op mn werkquote:Op donderdag 8 september 2005 08:37 schreef Light het volgende:
[..]
Dan zal dit wel het laatste topic zijn waar ik in post voor ik naar m'n werk ga. En vanavond dan weer verder natuurlijk
Mensen opvoeden, dat proberen zequote:Op donderdag 8 september 2005 08:37 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Toen ik de reclame zag had ik direct eenneiging.
Je vraagt je toch af waar ze in hemelsnaam mee bezig zijn.
Ik niet. Daar is het bij ons veel te druk voorquote:Op donderdag 8 september 2005 08:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja ik post ook op mn werk![]()
Nou ja post het meest op mijn werk!![]()
De bedoeling is wel goed, maar hoe ze het aanpakken heb ik zo mijn twijfels overquote:Op donderdag 8 september 2005 08:39 schreef Light het volgende:
[..]
Mensen opvoeden, dat proberen zeZe moeten er alleen nog achterkomen dat dat over het algemeen niet al te veel effect heeft.
Ach... ik blijf toch ontkennen dat ik geen single (meer) ben, totdat ze me langer boeien dan een paar weken...quote:Op donderdag 8 september 2005 08:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is geen singles topic![]()
Kut toch wel he?
Prioriteiten stellenquote:Op donderdag 8 september 2005 08:40 schreef Light het volgende:
[..]
Ik niet. Daar is het bij ons veel te druk voor
En hij denktquote:Op donderdag 8 september 2005 08:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ach... ik blijf toch ontkennen dat ik geen single (meer) ben, totdat ze me langer boeien dan een paar weken...
Dus voor nu ben ik een single... met geweldige sex!![]()
ach zolang ze er beiden maar tevreden mee zijnquote:Op donderdag 8 september 2005 08:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En hij denkt
Ik blijf single maar ik heb tenminste even wat te neuken![]()
ik bijna heel de dag en nog sta ik in de top 10quote:Op donderdag 8 september 2005 08:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt... maar te weten dat ik gisteravond weg was
wat hebbe gij gedaan?quote:
Met dank aan je uurtje terras postenquote:Op donderdag 8 september 2005 08:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik bijna heel de dag en nog sta ik in de top 10
Tussen het fokken door?quote:Op donderdag 8 september 2005 08:44 schreef foksuk1981 het volgende:
mogguh deze morgen.....
kijken wat we vandaag kunnen doen aan 'werk'
aangepastquote:Op donderdag 8 september 2005 08:35 schreef Godlike02 het volgende:
Netwerk moest eigenlijk nog achter de TT
Maar boeie
Jah... ik moet toch wat doen tussen het posten doorquote:
Boeie, hebben ze wat te radenquote:Op donderdag 8 september 2005 08:46 schreef Mukie het volgende:
[..]
aangepast
want dat was niet eens een zin
station posten hequote:Op donderdag 8 september 2005 08:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Met dank aan je uurtje terras posten![]()
Heel verstandigquote:Op donderdag 8 september 2005 08:46 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Jah... ik moet toch wat doen tussen het posten door.....
En ik bekijk het maar zo.... ik ben gewoon betaald aan het fokken
vandaar dat het altijd zo druk is op de stations..... iedereen zit er te postenquote:
Nee ik post hier al tijdjequote:Op donderdag 8 september 2005 08:47 schreef Mukie het volgende:
nieuwe user drbij?
heb weer wat gemist
Niet teveel werken want dan wordt je moequote:Op donderdag 8 september 2005 08:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heel verstandig![]()
Ik ga vandaag kijken of ik echt hard kan werken![]()
Sorryquote:Op donderdag 8 september 2005 08:47 schreef Mukie het volgende:
nieuwe user drbij?
heb weer wat gemist
Het schijntquote:Op donderdag 8 september 2005 08:47 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Niet teveel werken want dan wordt je moe
terrasje gaan doen met een lieve jongenquote:
Open wireless hequote:Op donderdag 8 september 2005 08:47 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
vandaar dat het altijd zo druk is op de stations..... iedereen zit er te posten![]()
Concert? Naar welk concert ga je?quote:Op donderdag 8 september 2005 08:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het schijnt![]()
EN om 6 uur nog een meeting![]()
EN ik wil zo snel mogelijk naar het concert van vanavond![]()
Oh ik dacht alquote:Op donderdag 8 september 2005 08:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
Open wireless he![]()
![]()
@ Godt nee jou bedoelde ik niet
wie is er vanaaf dan?quote:Op donderdag 8 september 2005 08:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het schijnt![]()
EN om 6 uur nog een meeting![]()
EN ik wil zo snel mogelijk naar het concert van vanavond![]()
Lois Lanequote:Op donderdag 8 september 2005 08:49 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Concert? Naar welk concert ga je?
6 uur meetings zijn altijd errug klote.....
Die heb ik ook wel es![]()
Ynkse inquote:Op donderdag 8 september 2005 08:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
terrasje gaan doen met een lieve jongen
Nee JayK is 7 Oktquote:Op donderdag 8 september 2005 08:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
wie is er vanaaf dan?
toch niet al Jamiroquoi he
oe die met dr zwoele stemquote:
Lois Lane??? Leven die dan nog???quote:
najib amhali?quote:Op donderdag 8 september 2005 08:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee JayK is 7 Okt![]()
Eerst ga ik nog naar Lois Lane en trijntje en Najib![]()
weet niet...quote:
Ik hoop het welquote:Op donderdag 8 september 2005 08:50 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Lois Lane??? Leven die dan nog???![]()
gettin therequote:
hai tcquote:
...quote:
Toch top 3quote:1. Dr_Flash 487
2. dolle_hond 371
3. Pheno 367
Je kan toch naar een concert gaan van de muziek waar je van houdquote:Op donderdag 8 september 2005 08:52 schreef Ynske het volgende:
* Ynske gaat niet naar concerten... wil wel... maar weet niet welke
Je stond boven mequote:Op donderdag 8 september 2005 08:52 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al single af?
klopt maar dan moet ik ook weer iemand vinden die meegaatquote:Op donderdag 8 september 2005 08:52 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Je kan toch naar een concert gaan van de muziek waar je van houd![]()
Bijna alle concerten zijn in de Melkweg, daar kan je geen grote concerten gevenquote:Op donderdag 8 september 2005 08:52 schreef Mukie het volgende:
ik ga niet meer naar grote concerten dit jaar
Misschien alleen kleintjes
Je bijna loverquote:Op donderdag 8 september 2005 08:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt maar dan moet ik ook weer iemand vinden die meegaat
Ja, dat kloptquote:
Ik heb singles, ergensquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 08:53 schreef Ynske het volgende:
metro volgens mij...
hijs niet hier maar wel op fok gesingleerd
Paint * hier * een computernerd
Er zijn toch altijd wel mensen in voor een gezellig avondje met goede muziekquote:Op donderdag 8 september 2005 08:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ach die neukt alles waar een gat in zit .quote:
Pssst sommige mensen hier hebben zelfs niet zo veel vriendenquote:Op donderdag 8 september 2005 08:54 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Er zijn toch altijd wel mensen in voor een gezellig avondje met goede muziek.... Tenminste.... ik kan altijd wel wat vrienden optrommelen die mee willen
Ik moest wel boven je staanquote:
3x radenquote:
Is 1600 man veel?quote:Op donderdag 8 september 2005 08:56 schreef foksuk1981 het volgende:
groot concert is voor mij een concert in de HMH of een stadion........
grotere zaal, minimaal 500 manquote:Op donderdag 8 september 2005 08:54 schreef Godlike02 het volgende:
Wat is een groot concert?
Owww.. sorry,, dat wist ik nog niet.....quote:Op donderdag 8 september 2005 08:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Pssst sommige mensen hier hebben zelfs niet zo veel vrienden![]()
tjaquote:Op donderdag 8 september 2005 08:54 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Er zijn toch altijd wel mensen in voor een gezellig avondje met goede muziek.... Tenminste.... ik kan altijd wel wat vrienden optrommelen die mee willen
Phenoquote:
quote:
Ik ga niet naar concertenquote:Op donderdag 8 september 2005 08:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Pssst sommige mensen hier hebben zelfs niet zo veel vrienden![]()
Ik word ook blij van diverse soorten muziekjes.....quote:Op donderdag 8 september 2005 08:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
tja
ergens moet wel wat te vinden zijn
ben ik blij dat je mij met veel muziek blij kunt maken
nee anders duhquote:
Mooiquote:Op donderdag 8 september 2005 08:56 schreef Mukie het volgende:
[..]
grotere zaal, minimaal 500 man
althans in mijn ogen
Maar van wat voor muziek wordt je dan echt blij?quote:Op donderdag 8 september 2005 08:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
tja
ergens moet wel wat te vinden zijn
ben ik blij dat je mij met veel muziek blij kunt maken
Kut, ik kan het lezen,quote:
jawel maar hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 8 september 2005 08:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
nee anders duh
Wie ging hier trouwen, jij toch niet?
ben je afgezeikt donderdag?quote:Op donderdag 8 september 2005 08:58 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat ook niet meer naar meets, het afzeiken erna kan hij missen als kiespijn
Nee, gisterenquote:
Meets zijn leukquote:Op donderdag 8 september 2005 08:58 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat ook niet meer naar meets, het afzeiken erna kan hij missen als kiespijn
Lees je inquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 08:59 schreef Frezer het volgende:
'S morgens singlettes, singles en nepperds..
[..]
Kut, ik kan het lezen,.
Krijg ik haar nu thuisgestuurd?
quote:Op donderdag 8 september 2005 09:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Meets zijn leuk
mits geen vriendin <--- Hoezo dat
mits geen gespreksstof die tegen je gebruikt kan worden
mits geen roddels op voorhand
mits je wanhopig op zoek bent naar wie je dan ook aandacht geeft
en voor mij:
mits je gewoon incognito aan de bar gaat zitten lachen om die mensen
me 2quote:Op donderdag 8 september 2005 09:03 schreef Una_Piedra het volgende:
* Una_Piedra start ook maar eens met werken
Had ik maar zoveel tijd om dat eens op te zoeken.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:04 schreef Pheno het volgende:
Werken, even opzoeken in het woordenboek
Je vergeet er nog 1:quote:Op donderdag 8 september 2005 09:06 schreef babus het volgende:
[..]
Had ik maar zoveel tijd om dat eens op te zoeken.
wer·ken1 (onov.ww.)
1 werk doen, bezig zijn iets te doen => dienen
2 een taak, beroep of bedrijf uitoefenen als bron van inkomsten => arbeiden
3 (van zaken) functioneren, in bedrijf zijn
4 uitwerking hebben
5 (van materialen) van vorm veranderen door invloeden van binnenuit of buitenaf
Gruwelijk!!! Idd vergetenquote:Op donderdag 8 september 2005 09:07 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Je vergeet er nog 1:
wer·ken2 (ov.ww.)
1 in genoemde toestand brengen door wat men doet, verricht
![]()
Pas de probleme.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:08 schreef babus het volgende:
[..]
Gruwelijk!!! Idd vergetenthnx voor de aanvulling. En ehhh werkse
![]()
Jij werkt bij een raar bedrijf.quote:
Dit is weer goed voor je post aantal....quote:Op donderdag 8 september 2005 09:16 schreef RATMEN het volgende:
En had dit allemaal niet in 1 post gekund. Ja dat HAD gekund
.
Mod-tuig!quote:Op donderdag 8 september 2005 09:16 schreef RATMEN het volgende:
En had dit allemaal niet in 1 post gekund. Ja dat HAD gekund
.
quote:Op donderdag 8 september 2005 09:15 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jij werkt bij een raar bedrijf.
.
Das dan ook weer waar. Echter zijn mijn postgemiddelden zo jammerlijk dat dit niet echt heel veel invloed zal hebbenquote:Op donderdag 8 september 2005 09:17 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Dit is weer goed voor je post aantal....
Maar goedemorgen
You rang sirquote:
Jaquote:Op donderdag 8 september 2005 09:18 schreef Ynske het volgende:
oi ratmen
Ik heb ooit eens iemand horen zeggen: Alle kleine beetjes helpen....quote:Op donderdag 8 september 2005 09:19 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Das dan ook weer waar. Echter zijn mijn postgemiddelden zo jammerlijk dat dit niet echt heel veel invloed zal hebben.
quote:Op donderdag 8 september 2005 08:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
Jij hebt goede ideeenquote:Op donderdag 8 september 2005 09:20 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens iemand horen zeggen: Alle kleine beetjes helpen....
zo nu eerst effe![]()
Waar gaan we heenquote:
zeg ga jij eens ff fietsenquote:
En nu?quote:
een modquote:Op donderdag 8 september 2005 09:26 schreef Tranceptor het volgende:
Who the fuck is Ratmen nu weer?
Ja precies, who the fuck ben ikquote:Op donderdag 8 september 2005 09:26 schreef Tranceptor het volgende:
Wat is er in December dan te doen ???quote:Op donderdag 8 september 2005 09:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg ga jij eens ff fietsen
jij wilde niet mee de vorige keer
en ben bang dat je in december ook niet met me mee gaat (kut moet kaartje nog halen)
enneh @ratmen ik zei alleen maar hoi
dichtlaten tot ik hier weg benquote:
AH! oi!quote:Op donderdag 8 september 2005 09:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg ga jij eens ff fietsen
jij wilde niet mee de vorige keer
en ben bang dat je in december ook niet met me mee gaat (kut moet kaartje nog halen)
enneh @ratmen ik zei alleen maar hoi
Ach, zo'n mod die je nooit zietquote:Op donderdag 8 september 2005 09:26 schreef Tranceptor het volgende:
optreden van Gorefest en AF in Tivoli... jah ik weet t heel foutquote:Op donderdag 8 september 2005 09:27 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Wat is er in December dan te doen ???
Hohohoho, i must refrase. RATMEN is meester en baas van Mukie, zij is zijn speeltjequote:Op donderdag 8 september 2005 09:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
een mod
en t speeltje van Muuk
en iemand die ervoor zorgt dat ik meer zie
ook goed...quote:Op donderdag 8 september 2005 09:28 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Hohohoho, i must refrase. RATMEN is meester en baas van Mukie, zij is zijn speeltje.
Als je met Mukie mee was gekomen, had je me kunnen zienquote:
Meer zie in welk opzicht?quote:Op donderdag 8 september 2005 09:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
een mod
en t speeltje van Muuk
en iemand die ervoor zorgt dat ik meer zie
wat snap je niet van speeltje zijnquote:
Pheno, je post-frequentie op deze pagina is wat aan de lage kant...quote:
Je hebt wel humor in elk geval.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:28 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Hohohoho, i must refrase. RATMEN is meester en baas van Mukie, zij is zijn speeltje.
Dus de zweep is weer bovengehaald ?quote:Op donderdag 8 september 2005 09:28 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Haha... Ik heb AF 1x gezien..... in de P60 in Amstelveen.....quote:Op donderdag 8 september 2005 09:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
optreden van Gorefest en AF in Tivoli... jah ik weet t heel fout
Dat deel mis ik ook even. Heb ik je verblind met mijn verblinde schoonheid Y.?quote:
Bedankt voor de waarschuwing!quote:Op donderdag 8 september 2005 09:29 schreef Frezer het volgende:
[..]
Pheno, je post-frequentie op deze pagina is wat aan de lage kant...
Ik heb geen ervaring met speeltje zijn, wel met speeltje hebben.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat snap je niet van speeltje zijn
ssstquote:Op donderdag 8 september 2005 09:29 schreef Frezer het volgende:
[..]
Pheno, je post-frequentie op deze pagina is wat aan de lage kant...
Nee, met je zaklampquote:Op donderdag 8 september 2005 09:29 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dat deel mis ik ook even. Heb ik je verblind met mijn verblinde schoonheid Y.?
Bijna.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:29 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dat deel mis ik ook even. Heb ik je verblind met mijn verblinde schoonheid Y.?
En in welk deel van mijn gequote post zat de humor ?quote:Op donderdag 8 september 2005 09:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je hebt wel humor in elk geval.![]()
Nee gij trekt volle zalen!quote:Op donderdag 8 september 2005 09:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je hebt wel humor in elk geval.![]()
Tranceptor heeft welk ruwe handenquote:
autumn?quote:Op donderdag 8 september 2005 09:29 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Haha... Ik heb AF 1x gezien..... in de P60 in Amstelveen.....
Het is net niet mijn ding zal ik maar zeggen, het voorprogramma was wel leuk, al weet ik de bandnaam niet meer![]()
Neh, Mukie durfde nietquote:Op donderdag 8 september 2005 09:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus de zweep is weer bovengehaald ?![]()
quote:
hoiquote:
Ik dacht dat zij grensverleggend wasquote:
Nou als ik jou al bijna verblind heb, dan moet het rond Y. wel goedkomenquote:
Zeg, was jij daar toen ook ofzoquote:Op donderdag 8 september 2005 09:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
autumn?
maar maakt niet uit...
wil gorefest ooke eens zien dus...
maarjah, wil MEER
quote:
Geloof niet dat dat direct mijn stijl is... Ik ga wel naar De Dijk in Ahoy in februari.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
optreden van Gorefest en AF in Tivoli... jah ik weet t heel fout
Dat was dan ook mijn hoopquote:Op donderdag 8 september 2005 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij grensverleggend was![]()
Maar waar is de agent die erbij hoorde?quote:Op donderdag 8 september 2005 09:31 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dat was dan ook mijn hoop. Ze heeft wel handboeien in haar auto hangen
.
nopequote:Op donderdag 8 september 2005 09:31 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Zeg, was jij daar toen ook ofzo...
idd... Autumn.
Ow je hebt het niet door...quote:Op donderdag 8 september 2005 09:30 schreef RATMEN het volgende:
[..]
En in welk deel van mijn gequote post zat de humor ?
quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tranceptor heeft welk ruwe handen
dat zei ik tochquote:Op donderdag 8 september 2005 09:31 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Geloof niet dat dat direct mijn stijl is... Ik ga wel naar De Dijk in Ahoy in februari.
Vergaderen is toch een smoes om niet te hoeven werken?quote:
Rond Yvonne komt het inderdaad wel goed, die is niet zo kieskeurig.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:31 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nou als ik jou al bijna verblind heb, dan moet het rond Y. wel goedkomen.
quote:Op donderdag 8 september 2005 09:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ow je hebt het niet door...Wat sneu voor je.
Je bent iemands speeltje en denkt dat je overwicht hebt.
![]()
[..]
quote:[..]
quote:Op donderdag 8 september 2005 09:34 schreef Frezer het volgende:
Ik zag gisteren trouwens op het station van Eindoven een Muuk-lookalike.
Ach soooquote:Op donderdag 8 september 2005 09:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
nope
heb AF, Autumn en *fuck vergeten* gezien in de Bosuil in Weert tijden geleden, en zij staan vaak bij elkaar in programma
Alleen zonder de mogelijkheid te Fok!en,quote:Op donderdag 8 september 2005 09:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vergaderen is toch een smoes om niet te hoeven werken?
quote:Op donderdag 8 september 2005 09:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
met laptop???
die zat daar op iemand te wachten
en te wirelessen
utrecht tivoliquote:Op donderdag 8 september 2005 09:36 schreef foksuk1981 het volgende:
do
01 12
BETTIE SERVEERT - Bare Stripped Naked by her bachelors
seated
waar is dat?
Hum blijft thuis op Isa passen, ga met buren enzquote:Op donderdag 8 september 2005 09:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zei ik toch
ik moet eens ff gewoon wat gaan zoeken, waar ik naar toe kan gaan...
ga je alleen? of gaat Hum ook mee?
rond 3/4 uur geloof ik....quote:Op donderdag 8 september 2005 09:37 schreef Frezer het volgende:
[..]! Ze was daar dus? Weet je hoe laat toevallig?
Overigens stond ze op een bus te wachten en niet te laptoppen, dus ik ga voor de lookalike.
links of rechts?quote:Op donderdag 8 september 2005 09:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hum blijft thuis op Isa passen, ga met buren enz
Kijk maar eens, ben nu wel weer wat meer in stemming![]()
glaasje water erbij?quote:
Ik geloof dat ik die nep-Muuk 's ochtends heb gezien. Maar tegen 4 uur was ik ook op het station.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
rond 3/4 uur geloof ik....
was iig met de auto en laptop...
dus zal de lookalike zijn geweest
jah lekkerquote:
weet je nog hoe dat moetquote:
*brengt glaasje waterquote:
dank jequote:
Oei, raak niet overspannen hé!quote:
Goed idee, dat moest ik ook maar eens gaan doenquote:
geniet nog ff van je 20-er jarenquote:Op donderdag 8 september 2005 09:53 schreef PhaE het volgende:
goeiemorgen allemaal!
En voordat ik het vergeet;
Pim gefeliciteerd!
Lekker weer enzo, maar geen zin, moet teveel doen voor morgen en overmorgen
jarig enzo, huis opruimen, dat soort shit
Ja, dat doe ik de hele week al, straks ff opruimen.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
geniet nog ff van je 20-er jaren
kunt strakjes toch nog opruimen...
LE-ZENquote:
arbeiten, staat dat wel in het woordenboek dan?quote:
hup....quote:Op donderdag 8 september 2005 09:57 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik de hele week al, straks ff opruimen.
Moet toch echt keertje gebeuren nu!
Nopequote:
Fokken is prio 1quote:Op donderdag 8 september 2005 10:02 schreef PhaE het volgende:
[..]
Nope
Nog ff andere dingen verzinnen die belangrijker zijn, totdat het te warm is, en dan kan het vanavond pas weer![]()
Mijn medemodjequote:Op donderdag 8 september 2005 09:26 schreef Tranceptor het volgende:
hihi je bent traag Muukquote:Op donderdag 8 september 2005 10:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mijn medemodje
En ja ik ben maar weer eens aant bijlezen
quote:Op donderdag 8 september 2005 09:28 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nog steeds speeltje (deeltijd dan wel)quote:Op donderdag 8 september 2005 10:07 schreef Mukie het volgende:
[..]
![]()
Ik ben geen speeltje!
Tis 2 handen vol enzo
Ssssst dat moet je niet zeggenquote:Op donderdag 8 september 2005 09:31 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dat was dan ook mijn hoop. Ze heeft wel handboeien in haar auto hangen
.
quote:Op donderdag 8 september 2005 10:10 schreef PhaE het volgende:
[..]
Die loop al over mijn toetsenbord heen, dus kan fokken en knuffelen tegelijkertijd
ik doe niet aan een "bus"quote:Op donderdag 8 september 2005 09:37 schreef Frezer het volgende:
[..]! Ze was daar dus? Weet je hoe laat toevallig?
Overigens stond ze op een bus te wachten en niet te laptoppen, dus ik ga voor de lookalike.
Ik moest eerst nog hier komen en mn mails lezenquote:
Wat denk je zelfquote:
ja jij bent vanavond na Lois Lane, ik zie je dus wat vroeger op de ochtend bij mij thuisquote:Op donderdag 8 september 2005 10:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nog steeds speeltje (deeltijd dan wel)
Is je schema al af?
hahahahahquote:
En wie laat je komen?quote:Op donderdag 8 september 2005 10:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik moest eerst nog hier komen en mn mails lezen
niet stond 1 page eerderquote:Op donderdag 8 september 2005 10:09 schreef Ynske het volgende:
je bent echt oude koeien (fuck wat is de code voor dat beest) uit de sloot aan t halen
mn auto duhquote:
Ik wil eerst graag het schema zienquote:Op donderdag 8 september 2005 10:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
ja jij bent vanavond na Lois Lane, ik zie je dus wat vroeger op de ochtend bij mij thuis
In 3-voud en 2 weken van tevoren?quote:Op donderdag 8 september 2005 10:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wil eerst graag het schema zien
En dat moet je wel even ter goedkeuring onleveren bij Ratmen en mij
quote:Op donderdag 8 september 2005 10:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wil eerst graag het schema zien
En dat moet je wel even ter goedkeuring onleveren bij Ratmen en mij
quote:Op donderdag 8 september 2005 10:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
hahahahah
met de neus naar jullie toe rechts...
oftewel met de rug naar jullie toe links...
ofteewel... blauw en rood
gohquote:
denk maar aan een lekkere auto meisquote:
quote:Your analytical mind is working overtime as you try to come up with a simple solution to a complex series of problems. Part of the dilemma is that you cannot isolate one situation from another; they are interrelated. Set logic aside. Things will settle down on their own accord when you move forward with good intentions and an open heart.
Waar kun je die vinden, ik ben ook benieuwd.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:29 schreef PhaE het volgende:
Horoscopen zijn leuk
Voor morgen, mijn verjaardag;
[..]
Je denkt te veel!quote:Op donderdag 8 september 2005 10:29 schreef PhaE het volgende:
Horoscopen zijn leuk
Voor morgen, mijn verjaardag;
[..]
Ben je ook morgen jarig?quote:Op donderdag 8 september 2005 10:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Waar kun je die vinden, ik ben ook benieuwd.
Trouwens zin om eens mee naar Janse Bagge te gaan?quote:
waar?quote:Op donderdag 8 september 2005 10:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Trouwens zin om eens mee naar Janse Bagge te gaan?
Zeg maar... Janse Baggequote:Op donderdag 8 september 2005 10:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar?
wanneer?
tent?
@godt, jah tc en phae zijn gelijk jarig
@tc, zou je horo niet idem zijn
quote:Op donderdag 8 september 2005 10:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik doe niet aan een "bus"
Rond 15.30
Zonder trein en bus zou ik niet op mn werk komen, dus ook voor mij is de bus wel handig.......quote:Op donderdag 8 september 2005 10:41 schreef Frezer het volgende:
[..]
, bus is handig. (Oke, ik ben waarschijnlijk de enige in Nederland waar dat voor geld,
)
Het was een nep-Mukie, maar ze leek in elk geval sprekend op je,. Rond die tijd liep ik trouwens wel op het station.
Auto?quote:Op donderdag 8 september 2005 10:43 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Zonder trein en bus zou ik niet op mn werk komen, dus ook voor mij is de bus wel handig.......
Dus je bent echt niet de enige
http://www.tarot.com thanks 2 mukiequote:Op donderdag 8 september 2005 10:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Waar kun je die vinden, ik ben ook benieuwd.
quote:
Kloptquote:
Daar schijn je een rijbewijs voor nodig te hebbenquote:
Nee, dat nooit...quote:Op donderdag 8 september 2005 10:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
maakt me niet uit...
iig in tent is leuker dan in ' ontmoetingscentrum'
27 januari Maaseik (B) - Fuego
iig niet in Juppele
quote:
ben jij zaterdag eigenlijk ook bij dat 4daagse feestje?quote:Op donderdag 8 september 2005 10:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee, dat nooit...
Moeten maar eens kijken, tent vind ik ook leuker. Ze komen jammer genoeg niet meer in openluchttheater![]()
douchezequote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 10:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je maar geen foto´s neemt![]()
idd....quote:Op donderdag 8 september 2005 10:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je maar geen foto´s neemt![]()
ok...quote:
Hij is douchenquote:Op donderdag 8 september 2005 10:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok...
PhaE wanneer kan ik ff langskomen?
ja?quote:
Hojje!quote:
diejequote:
Ehm, ondertiteling?quote:
Natuurlijk, we produceren ze niet anders.quote:
Daar had ik het ook niet overquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 11:04 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Daar had ik het ook niet over![]()
![]()
Ik was al even bangquote:Op donderdag 8 september 2005 11:04 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Daar had ik het ook niet over![]()
![]()
adieje... doei... houdoequote:
Owkee.... uitzonderingen daar gelatenquote:
doei en houdoe ken ik wel......quote:
Het gaat de goede (Brabantse) kant op met je,quote:
.
jahquote:Op donderdag 8 september 2005 11:06 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het gaat de goede (Brabantse) kant op met je, [afbeelding].
Maar het is dus het zelfde als hojje?
duh....quote:Op donderdag 8 september 2005 11:06 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
doei en houdoe ken ik wel......
maar adieje.... uit welke streek komt dat???![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 11:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah
schat je weet toch dat ik daar niet voor niets rondgehuppeld heb,
speciaal voor jou een inburgeringscursus gedaan
quote:Op donderdag 8 september 2005 11:09 schreef Frezer het volgende:
[..]
, verrekt Limburgerinnetje van me!
Sorry, ik ben in regio Amsterdam opgegroeid en ben dus niet bekend met streektalen / uitdrukkingenquote:
Achter gebleven gebied.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:06 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
doei en houdoe ken ik wel......
maar adieje.... uit welke streek komt dat???![]()
quote:
Idd... de flevolpolder is achtergebleven gebiedquote:
Mogge,quote:Op donderdag 8 september 2005 11:10 schreef melismay het volgende:
Gutmeurning!
Mogguhquote:Op donderdag 8 september 2005 11:10 schreef melismay het volgende:
Gutmeurning!
Jij mag me wel straffen,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |