Als je met Mukie mee was gekomen, had je me kunnen zienquote:
Meer zie in welk opzicht?quote:Op donderdag 8 september 2005 09:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
een mod
en t speeltje van Muuk
en iemand die ervoor zorgt dat ik meer zie
wat snap je niet van speeltje zijnquote:
Pheno, je post-frequentie op deze pagina is wat aan de lage kant...quote:
Je hebt wel humor in elk geval.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:28 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Hohohoho, i must refrase. RATMEN is meester en baas van Mukie, zij is zijn speeltje.
Dus de zweep is weer bovengehaald ?quote:Op donderdag 8 september 2005 09:28 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Hohohoho, i must refrase. RATMEN is meester en baas van Mukie, zij is zijn speeltje.
Haha... Ik heb AF 1x gezien..... in de P60 in Amstelveen.....quote:Op donderdag 8 september 2005 09:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
optreden van Gorefest en AF in Tivoli... jah ik weet t heel fout
Dat deel mis ik ook even. Heb ik je verblind met mijn verblinde schoonheid Y.?quote:
Bedankt voor de waarschuwing!quote:Op donderdag 8 september 2005 09:29 schreef Frezer het volgende:
[..]
Pheno, je post-frequentie op deze pagina is wat aan de lage kant...
Ik heb geen ervaring met speeltje zijn, wel met speeltje hebben.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat snap je niet van speeltje zijn
ssstquote:Op donderdag 8 september 2005 09:29 schreef Frezer het volgende:
[..]
Pheno, je post-frequentie op deze pagina is wat aan de lage kant...
Nee, met je zaklampquote:Op donderdag 8 september 2005 09:29 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dat deel mis ik ook even. Heb ik je verblind met mijn verblinde schoonheid Y.?
Bijna.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:29 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dat deel mis ik ook even. Heb ik je verblind met mijn verblinde schoonheid Y.?
En in welk deel van mijn gequote post zat de humor ?quote:Op donderdag 8 september 2005 09:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je hebt wel humor in elk geval.![]()
Nee gij trekt volle zalen!quote:Op donderdag 8 september 2005 09:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je hebt wel humor in elk geval.![]()
Tranceptor heeft welk ruwe handenquote:
autumn?quote:Op donderdag 8 september 2005 09:29 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Haha... Ik heb AF 1x gezien..... in de P60 in Amstelveen.....
Het is net niet mijn ding zal ik maar zeggen, het voorprogramma was wel leuk, al weet ik de bandnaam niet meer![]()
Neh, Mukie durfde nietquote:Op donderdag 8 september 2005 09:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus de zweep is weer bovengehaald ?![]()
quote:
hoiquote:
Ik dacht dat zij grensverleggend wasquote:
Nou als ik jou al bijna verblind heb, dan moet het rond Y. wel goedkomenquote:
Zeg, was jij daar toen ook ofzoquote:Op donderdag 8 september 2005 09:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
autumn?
maar maakt niet uit...
wil gorefest ooke eens zien dus...
maarjah, wil MEER
quote:
Geloof niet dat dat direct mijn stijl is... Ik ga wel naar De Dijk in Ahoy in februari.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
optreden van Gorefest en AF in Tivoli... jah ik weet t heel fout
Dat was dan ook mijn hoopquote:Op donderdag 8 september 2005 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij grensverleggend was![]()
Maar waar is de agent die erbij hoorde?quote:Op donderdag 8 september 2005 09:31 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dat was dan ook mijn hoop. Ze heeft wel handboeien in haar auto hangen
.
nopequote:Op donderdag 8 september 2005 09:31 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Zeg, was jij daar toen ook ofzo...
idd... Autumn.
Ow je hebt het niet door...quote:Op donderdag 8 september 2005 09:30 schreef RATMEN het volgende:
[..]
En in welk deel van mijn gequote post zat de humor ?
quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tranceptor heeft welk ruwe handen
dat zei ik tochquote:Op donderdag 8 september 2005 09:31 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Geloof niet dat dat direct mijn stijl is... Ik ga wel naar De Dijk in Ahoy in februari.
Vergaderen is toch een smoes om niet te hoeven werken?quote:
Rond Yvonne komt het inderdaad wel goed, die is niet zo kieskeurig.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:31 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nou als ik jou al bijna verblind heb, dan moet het rond Y. wel goedkomen.
quote:Op donderdag 8 september 2005 09:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ow je hebt het niet door...Wat sneu voor je.
Je bent iemands speeltje en denkt dat je overwicht hebt.
![]()
[..]
quote:[..]
quote:Op donderdag 8 september 2005 09:34 schreef Frezer het volgende:
Ik zag gisteren trouwens op het station van Eindoven een Muuk-lookalike.
Ach soooquote:Op donderdag 8 september 2005 09:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
nope
heb AF, Autumn en *fuck vergeten* gezien in de Bosuil in Weert tijden geleden, en zij staan vaak bij elkaar in programma
Alleen zonder de mogelijkheid te Fok!en,quote:Op donderdag 8 september 2005 09:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vergaderen is toch een smoes om niet te hoeven werken?
quote:Op donderdag 8 september 2005 09:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
met laptop???
die zat daar op iemand te wachten
en te wirelessen
utrecht tivoliquote:Op donderdag 8 september 2005 09:36 schreef foksuk1981 het volgende:
do
01 12
BETTIE SERVEERT - Bare Stripped Naked by her bachelors
seated
waar is dat?
Hum blijft thuis op Isa passen, ga met buren enzquote:Op donderdag 8 september 2005 09:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zei ik toch
ik moet eens ff gewoon wat gaan zoeken, waar ik naar toe kan gaan...
ga je alleen? of gaat Hum ook mee?
rond 3/4 uur geloof ik....quote:Op donderdag 8 september 2005 09:37 schreef Frezer het volgende:
[..]! Ze was daar dus? Weet je hoe laat toevallig?
Overigens stond ze op een bus te wachten en niet te laptoppen, dus ik ga voor de lookalike.
links of rechts?quote:Op donderdag 8 september 2005 09:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hum blijft thuis op Isa passen, ga met buren enz
Kijk maar eens, ben nu wel weer wat meer in stemming![]()
glaasje water erbij?quote:
Ik geloof dat ik die nep-Muuk 's ochtends heb gezien. Maar tegen 4 uur was ik ook op het station.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
rond 3/4 uur geloof ik....
was iig met de auto en laptop...
dus zal de lookalike zijn geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |