dank jequote:
Oei, raak niet overspannen hé!quote:
Goed idee, dat moest ik ook maar eens gaan doenquote:
geniet nog ff van je 20-er jarenquote:Op donderdag 8 september 2005 09:53 schreef PhaE het volgende:
goeiemorgen allemaal!
En voordat ik het vergeet;
Pim gefeliciteerd!
Lekker weer enzo, maar geen zin, moet teveel doen voor morgen en overmorgen
jarig enzo, huis opruimen, dat soort shit
Ja, dat doe ik de hele week al, straks ff opruimen.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
geniet nog ff van je 20-er jaren
kunt strakjes toch nog opruimen...
LE-ZENquote:
arbeiten, staat dat wel in het woordenboek dan?quote:
hup....quote:Op donderdag 8 september 2005 09:57 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik de hele week al, straks ff opruimen.
Moet toch echt keertje gebeuren nu!
Nopequote:
Fokken is prio 1quote:Op donderdag 8 september 2005 10:02 schreef PhaE het volgende:
[..]
Nope
Nog ff andere dingen verzinnen die belangrijker zijn, totdat het te warm is, en dan kan het vanavond pas weer![]()
Mijn medemodjequote:Op donderdag 8 september 2005 09:26 schreef Tranceptor het volgende:
Who the fuck is Ratmen nu weer?
hihi je bent traag Muukquote:Op donderdag 8 september 2005 10:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mijn medemodje
En ja ik ben maar weer eens aant bijlezen
quote:Op donderdag 8 september 2005 09:28 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Hohohoho, i must refrase. RATMEN is meester en baas van Mukie, zij is zijn speeltje.
Nog steeds speeltje (deeltijd dan wel)quote:Op donderdag 8 september 2005 10:07 schreef Mukie het volgende:
[..]
![]()
Ik ben geen speeltje!
Tis 2 handen vol enzo
Ssssst dat moet je niet zeggenquote:Op donderdag 8 september 2005 09:31 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dat was dan ook mijn hoop. Ze heeft wel handboeien in haar auto hangen
.
quote:Op donderdag 8 september 2005 10:10 schreef PhaE het volgende:
[..]
Die loop al over mijn toetsenbord heen, dus kan fokken en knuffelen tegelijkertijd
ik doe niet aan een "bus"quote:Op donderdag 8 september 2005 09:37 schreef Frezer het volgende:
[..]! Ze was daar dus? Weet je hoe laat toevallig?
Overigens stond ze op een bus te wachten en niet te laptoppen, dus ik ga voor de lookalike.
Ik moest eerst nog hier komen en mn mails lezenquote:
Wat denk je zelfquote:
ja jij bent vanavond na Lois Lane, ik zie je dus wat vroeger op de ochtend bij mij thuisquote:Op donderdag 8 september 2005 10:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nog steeds speeltje (deeltijd dan wel)
Is je schema al af?
hahahahahquote:
En wie laat je komen?quote:Op donderdag 8 september 2005 10:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik moest eerst nog hier komen en mn mails lezen
niet stond 1 page eerderquote:Op donderdag 8 september 2005 10:09 schreef Ynske het volgende:
je bent echt oude koeien (fuck wat is de code voor dat beest) uit de sloot aan t halen
mn auto duhquote:
Ik wil eerst graag het schema zienquote:Op donderdag 8 september 2005 10:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
ja jij bent vanavond na Lois Lane, ik zie je dus wat vroeger op de ochtend bij mij thuis
In 3-voud en 2 weken van tevoren?quote:Op donderdag 8 september 2005 10:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wil eerst graag het schema zien
En dat moet je wel even ter goedkeuring onleveren bij Ratmen en mij
quote:Op donderdag 8 september 2005 10:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wil eerst graag het schema zien
En dat moet je wel even ter goedkeuring onleveren bij Ratmen en mij
quote:Op donderdag 8 september 2005 10:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
hahahahah
met de neus naar jullie toe rechts...
oftewel met de rug naar jullie toe links...
ofteewel... blauw en rood
gohquote:
denk maar aan een lekkere auto meisquote:
quote:Your analytical mind is working overtime as you try to come up with a simple solution to a complex series of problems. Part of the dilemma is that you cannot isolate one situation from another; they are interrelated. Set logic aside. Things will settle down on their own accord when you move forward with good intentions and an open heart.
Waar kun je die vinden, ik ben ook benieuwd.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:29 schreef PhaE het volgende:
Horoscopen zijn leuk
Voor morgen, mijn verjaardag;
[..]
Je denkt te veel!quote:Op donderdag 8 september 2005 10:29 schreef PhaE het volgende:
Horoscopen zijn leuk
Voor morgen, mijn verjaardag;
[..]
Ben je ook morgen jarig?quote:Op donderdag 8 september 2005 10:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Waar kun je die vinden, ik ben ook benieuwd.
Trouwens zin om eens mee naar Janse Bagge te gaan?quote:
waar?quote:Op donderdag 8 september 2005 10:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Trouwens zin om eens mee naar Janse Bagge te gaan?
Zeg maar... Janse Baggequote:Op donderdag 8 september 2005 10:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar?
wanneer?
tent?
@godt, jah tc en phae zijn gelijk jarig
@tc, zou je horo niet idem zijn
quote:Op donderdag 8 september 2005 10:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik doe niet aan een "bus"
Rond 15.30
Zonder trein en bus zou ik niet op mn werk komen, dus ook voor mij is de bus wel handig.......quote:Op donderdag 8 september 2005 10:41 schreef Frezer het volgende:
[..]
, bus is handig. (Oke, ik ben waarschijnlijk de enige in Nederland waar dat voor geld,
)
Het was een nep-Mukie, maar ze leek in elk geval sprekend op je,. Rond die tijd liep ik trouwens wel op het station.
Auto?quote:Op donderdag 8 september 2005 10:43 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Zonder trein en bus zou ik niet op mn werk komen, dus ook voor mij is de bus wel handig.......
Dus je bent echt niet de enige
http://www.tarot.com thanks 2 mukiequote:Op donderdag 8 september 2005 10:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Waar kun je die vinden, ik ben ook benieuwd.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |