weet niet...quote:
Ik hoop het welquote:Op donderdag 8 september 2005 08:50 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Lois Lane??? Leven die dan nog???![]()
gettin therequote:
hai tcquote:
...quote:
Toch top 3quote:1. Dr_Flash 487
2. dolle_hond 371
3. Pheno 367
Je kan toch naar een concert gaan van de muziek waar je van houdquote:Op donderdag 8 september 2005 08:52 schreef Ynske het volgende:
* Ynske gaat niet naar concerten... wil wel... maar weet niet welke
Je stond boven mequote:Op donderdag 8 september 2005 08:52 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al single af?
klopt maar dan moet ik ook weer iemand vinden die meegaatquote:Op donderdag 8 september 2005 08:52 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Je kan toch naar een concert gaan van de muziek waar je van houd![]()
Bijna alle concerten zijn in de Melkweg, daar kan je geen grote concerten gevenquote:Op donderdag 8 september 2005 08:52 schreef Mukie het volgende:
ik ga niet meer naar grote concerten dit jaar
Misschien alleen kleintjes
Je bijna loverquote:Op donderdag 8 september 2005 08:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt maar dan moet ik ook weer iemand vinden die meegaat
Ja, dat kloptquote:
Ik heb singles, ergensquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 08:53 schreef Ynske het volgende:
metro volgens mij...
hijs niet hier maar wel op fok gesingleerd
Paint * hier * een computernerd
Er zijn toch altijd wel mensen in voor een gezellig avondje met goede muziekquote:Op donderdag 8 september 2005 08:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt maar dan moet ik ook weer iemand vinden die meegaat
Ach die neukt alles waar een gat in zit .quote:
Pssst sommige mensen hier hebben zelfs niet zo veel vriendenquote:Op donderdag 8 september 2005 08:54 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Er zijn toch altijd wel mensen in voor een gezellig avondje met goede muziek.... Tenminste.... ik kan altijd wel wat vrienden optrommelen die mee willen
Ik moest wel boven je staanquote:
3x radenquote:
Is 1600 man veel?quote:Op donderdag 8 september 2005 08:56 schreef foksuk1981 het volgende:
groot concert is voor mij een concert in de HMH of een stadion........
grotere zaal, minimaal 500 manquote:Op donderdag 8 september 2005 08:54 schreef Godlike02 het volgende:
Wat is een groot concert?
Owww.. sorry,, dat wist ik nog niet.....quote:Op donderdag 8 september 2005 08:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Pssst sommige mensen hier hebben zelfs niet zo veel vrienden![]()
tjaquote:Op donderdag 8 september 2005 08:54 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Er zijn toch altijd wel mensen in voor een gezellig avondje met goede muziek.... Tenminste.... ik kan altijd wel wat vrienden optrommelen die mee willen
Phenoquote:
quote:
Ik ga niet naar concertenquote:Op donderdag 8 september 2005 08:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Pssst sommige mensen hier hebben zelfs niet zo veel vrienden![]()
Ik word ook blij van diverse soorten muziekjes.....quote:Op donderdag 8 september 2005 08:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
tja
ergens moet wel wat te vinden zijn
ben ik blij dat je mij met veel muziek blij kunt maken
nee anders duhquote:
Mooiquote:Op donderdag 8 september 2005 08:56 schreef Mukie het volgende:
[..]
grotere zaal, minimaal 500 man
althans in mijn ogen
Maar van wat voor muziek wordt je dan echt blij?quote:Op donderdag 8 september 2005 08:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
tja
ergens moet wel wat te vinden zijn
ben ik blij dat je mij met veel muziek blij kunt maken
Kut, ik kan het lezen,quote:
jawel maar hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 8 september 2005 08:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
nee anders duh
Wie ging hier trouwen, jij toch niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |