lol.. deze vind het vreemd dat als je muziek streamt en de stekker er uit haalt dat het dan stoptquote:Op woensdag 7 september 2005 14:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
wie van je vrienden zit je nu weer te naaien
ik zit nu ook zonder stekkers alles te doenquote:Op woensdag 7 september 2005 14:26 schreef Giem het volgende:
[..]
lol.. deze vind het vreemd dat als je muziek streamt en de stekker er uit haald dat het dan stopt![]()
Wow, cerror, ziet er goed uitquote:
Ik gok het stukje met die kwastquote:Op woensdag 7 september 2005 15:41 schreef Nolius het volgende:
Wat aan 'paint' snap jij niet?
mja ik dacht als iedereen foto's post maken we er wel een paint/foto topic vanquote:
Met paint? Hulde!quote:Op woensdag 7 september 2005 16:02 schreef sugarjunkie het volgende:
paar jaar geleden gemaakt
[[url=http://img189.imageshack.us/img189/9928/kickthegeek2medium1jh.th.jpg]afbeelding][/URL]
was de tijd dat mn pc nog geen fotoshop of illustrator aankonquote:
Of ga naar een informatica opleiding naar keuze.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:28 schreef Camplo het volgende:
Ga eens rond 16:00 op Eindhoven Centraal zitten. Nerds enough
Onder zo'n les is dit topic tot stand gebrachtquote:Op woensdag 7 september 2005 21:53 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Of ga naar een informatica opleiding naar keuze.
Wil je die foto van mij wel even heel snel verwijderenquote:Op donderdag 8 september 2005 03:39 schreef Janetje het volgende:
Op afspraakjes, of gewoon naar school, een goeie uitrusting is belangrijk..
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 september 2005 03:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wil je die foto van mij wel even heel snel verwijderen![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 03:44 schreef coz het volgende:
dat is trouwens een oude en bekende foto
maar dan zal ik wel weer de nerd zijn hier die dat plaatje al minstens 5 jaar geleden heeft gezien ...
tis dat ik nu geen tijd heb , anders zou ik even zoeken
zo'n gast die een gebalanceerde draagconstructie had gemaakt , met monitor voor ze neus en pc achterop
quote:Op donderdag 8 september 2005 03:44 schreef coz het volgende:
dat is trouwens een oude en bekende foto
maar dan zal ik wel weer de nerd zijn hier die dat plaatje al minstens 5 jaar geleden heeft gezien ...
tis dat ik nu geen tijd heb , anders zou ik even zoeken
zo'n gast die een gebalanceerde draagconstructie had gemaakt , met monitor voor ze neus en pc achterop
quote:Op donderdag 8 september 2005 03:46 schreef Janetje het volgende:
[..]Oud.. man ik heb hem 2 minuten geleden gepaint
quote:Op donderdag 8 september 2005 03:59 schreef coz het volgende:
[..]jaloers is , zo goed zou ik de FP van twiekurs niet kunnen napainten
quote:Op donderdag 8 september 2005 08:53 schreef dubidub het volgende:
[afbeelding]
Als je hem niet ziet, rechtsbovenin zit iemand met Duc tape aan de het dak vastgetaped![]()
![]()
Handig als ie moet plassen..quote:Op donderdag 8 september 2005 08:53 schreef dubidub het volgende:
[afbeelding]
Als je hem niet ziet, rechtsbovenin zit iemand met Duc tape aan de het dak vastgetaped![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |