Ik hoop wel dat ie iets aan die talgklieren in zijn nek laat doen voor het WKquote:Op woensdag 7 september 2005 22:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat is die Bouhlarouz trouwens onwijs goed bezig in Oranje.
Er staan 5 man vrijquote:Op woensdag 7 september 2005 22:18 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik respecteer Roy... hij past alleen niet in het systeem.
Ja RUUDJE SCOORT... zie je nu wel dat ie een topper is!![]()
Het is inderdaad ongelofelijk, maar goed, we zijn en blijven een zeikerig, kleinzielig kutvolk wat dat betreftquote:Op woensdag 7 september 2005 22:18 schreef BVO het volgende:
In elk ander land snappen ze ongetwijfeld niks van al deze kritiek op van Nistelrooy en zouden ze willen dat zij er zo een hadden. Maar goed, dat is Nederland he, altijd maar zeiken...
Nou, vooral die opbouw van hem is briljant.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat is die Bouhlarouz trouwens onwijs goed bezig in Oranje.
of van der Sar..quote:Op woensdag 7 september 2005 22:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Weer zo'n typische goal.
Die had Denneboom er ook in gelopen.
Was echt een briljante goal jaquote:Op woensdag 7 september 2005 22:18 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik respecteer Roy... hij past alleen niet in het systeem.
Ja RUUDJE SCOORT... zie je nu wel dat ie een topper is!![]()
Dat is niet verboden in dit land.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je valt in herhaal jong, dit is nu al de 10de keer ofzo dat je het zegt.
Jep want die ging voor hem juichen toen hij hem miste. Geheel terecht.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ging recht tegenover een verdediger juichen.
4 tegen 1 verdediger en 1 keeperquote:Op woensdag 7 september 2005 22:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Was echt een briljante goal ja.
Oh, terecht dan. Dat was vast diezelfde lul die hem zo hatelijk in zijn gezicht stond te lachen toen hij die penalty mistequote:Op woensdag 7 september 2005 22:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ging recht tegenover een verdediger juichen.
Maar die zitten komende zomer thuis.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:19 schreef borisz het volgende:
3 min extra
die belgen staan wel met 8-0 voor tegen san marino
Die knuppel heeft nu wel geel. Hoezo dom.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:20 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Jep want die ging voor hem juichen toen hij hem miste. Geheel terecht.
gezien zijn klasse spel van vanavond ook wel 2quote:Op woensdag 7 september 2005 22:20 schreef Showtime het volgende:
Jammer, Van Persie is echt een goal gegund.
Eerst zeiken dat we kritiek op Ruud hebben maar zelf zeiken op speler die het beter dan Ruud doet en mede voor de 0 in de vorige wedstrijd zorgdequote:Op woensdag 7 september 2005 22:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, vooral die opbouw van hem is briljant.
Jij heb toch geen problemen met CMT? Dat is jouw keuze en dat de topics daar verkloot door worden, is mijn probleem niet. Hij provoceert iedereen, kreeg al eerder een waarschuwing van Vaduz maar jullie zijn blijkbaar nog niet helemaal op elkaar in gespeeld.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen dreigement: een laatste waarschuwing.
Dat doe je dan maar in een feedback topic. Hier gaat het over Nederland-Andorra en ik begin genoeg te krijgen van het constant elkaar uitlokken en elkaar provoceren tussen jou en CMT.
Nee, maar het is wel vreselijk vervelend en je verpest het voor de rest.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat is niet verboden in dit land.
7 goals in 7 kwalificatie wedstrijden is niet slecht.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Was echt een briljante goal ja.
Opbouw gebeurt over de flanken. Laat hem maar lekker verdedigen, hij staat immers centraal achterin.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, vooral die opbouw van hem is briljant.
Wat een onzinkreet.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:21 schreef tong80 het volgende:
Ik snap de tegenstanders van avan Nistelrooij steeds meer
misschien komen ze lekker Oranje toejuichenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar die zitten komende zomer thuis.![]()
.
Ik snap jouw steeds minderquote:Op woensdag 7 september 2005 22:21 schreef tong80 het volgende:
Ik snap de tegenstanders van avan Nistelrooij steeds meer
Beste SCH, jij bent ook flink bezig met provoceren en uitlokken door je kritiek op van Basten, oke het is je eigen mening die ik respecteer maar wel tegen in ga (discussie) waarom zou CMT niet zijn eigen mening hier mogen posten??quote:Op woensdag 7 september 2005 22:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij heb toch geen problemen met CMT? Dat is jouw keuze en dat de topics daar verkloot door worden, is mijn probleem niet. Hij provoceert iedereen, kreeg al eerder een waarschuwing van Vaduz maar jullie zijn blijkbaar nog niet helemaal op elkaar in gespeeld.
Nou. 4-0 tegen Andorra.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:21 schreef borisz het volgende:
maar toch ze winnen met leuke cijfers
Ben het hier met je eens, vooral Ruud was flink bezig. Aanvoerder Van der Sar heeft denk ik wel wat kaarten voorkomen door opstootjes te stoppenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:22 schreef SCH het volgende:
Het is jammer dat Oranje zo provoceert, is helemaal net nodig in zo'n wedstrijd.
die rode kaart van cocu was ook zwaar onnodig...quote:Op woensdag 7 september 2005 22:22 schreef SCH het volgende:
Het is jammer dat Oranje zo provoceert, is helemaal net nodig in zo'n wedstrijd.
Net als jij heeft hij ook een laatste waarschuwing te pakken.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:21 schreef SCH het volgende:
Jij heb toch geen problemen met CMT? Dat is jouw keuze en dat de topics daar verkloot door worden, is mijn probleem niet. Hij provoceert iedereen, kreeg al eerder een waarschuwing van Vaduz maar jullie zijn blijkbaar nog niet helemaal op elkaar in gespeeld.
Met 10 man meerendeel van de wedstrijd hé!quote:
de gele kaarten worden toch kwijt gescholden?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:24 schreef PirE het volgende:
Wel gewonnen, maar een paar erg domme gele kaarten. Moet je toch nog oppassen straks tegen Macedonie. Met een beetje pech mis je de eerste wedstrijd op het WK.
Waarom laat ie zich zo gaan ? Hijk bleef na de gele kaart doormekkeren. Later ook weer. Met welk nut ?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik snap jouw steeds minder
wie wil dat wel?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:25 schreef Dakloos het volgende:
Van der Sar is een beetje autistisch? Hij kijkt Kraaij zo goed als niet aan
Heeft niks te maken met nut. Heeft te maken met het feit dat Ruud ook maar een mens is.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom laat ie zich zo gaan ? Hijk bleef na de gele kaart doormekkeren. Later ook weer. Met welk nut ?
Viel mij ook op ja.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:25 schreef Dakloos het volgende:
Zou jij die kop van Hans Jr. van dichtbij willen zien dan?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:25 schreef Dakloos het volgende:
Omdat jij het niet met me eens bent, is het geprovoceer??? Kom op, je maakt me nu laaiend. Mijn geduld met je is op. Als je mijn serieuze posts in het Van Basten topic godverdomme nog 1 keer geprovoceer durft te noemen dan ben je geen knip voor de neus waard. Wat een ontzettend dom gezever, valt me vies van je tegen. Ik hoop dat je er op terug komt.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Net als jij heeft hij ook een laatste waarschuwing te pakken.
Het is jouw keuze om dit topic, het Van Bastentopic en andere topics te verpesten met geprovoceer, net zoals het CMT's keuze is dat te doen en mijn keuze is om jullie daarvoor, als jullie hier mee doorgaan, allebei een afkoelban te geven.
Aan jullie zelf dus die keuze.
Kappen ermee of tegen een ban aanlopen.
Mijn geduld met jullie beider gedrag is op.
Een understatement. Je moet Robben eigenlijk als spits beoordelen, hij staat er voor die ene goede actie. Overmars rendeerde echter nog beter. Robben mist overzicht ofzo, met zo'n techniek nog haast geen bal op de juiste plaats kunnen afleverenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Robben vond ik trouwens een beetje tegenvallen.
met zijn dildo microfoon in zijn handjes...quote:Op woensdag 7 september 2005 22:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heb je je net 90 minuten de pleuris ingelopen, moet je die brabbelende zonnebanknicht van een Hans Kraaij Jr. nog te woord staan
Ik dacht dat je gewoon voor 1 wedstrijd geschorst bent als je in de laatste wedstrijd je 2e geel pakt (en dus een schorsing).quote:Op woensdag 7 september 2005 22:24 schreef borisz het volgende:
[..]
de gele kaarten worden toch kwijt gescholden?
Jep.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:28 schreef feyenoord-dude het volgende:
Speelt Mark van Bommel voor Feyenoord?
Volgens mij ook... beetje jammer die regel.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:28 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gewoon voor 1 wedstrijd geschorst bent als je in de laatste wedstrijd je 2e geel pakt (en dus een schorsing).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |