Die knuppel heeft nu wel geel. Hoezo dom.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:20 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Jep want die ging voor hem juichen toen hij hem miste. Geheel terecht.
gezien zijn klasse spel van vanavond ook wel 2quote:Op woensdag 7 september 2005 22:20 schreef Showtime het volgende:
Jammer, Van Persie is echt een goal gegund.
Eerst zeiken dat we kritiek op Ruud hebben maar zelf zeiken op speler die het beter dan Ruud doet en mede voor de 0 in de vorige wedstrijd zorgdequote:Op woensdag 7 september 2005 22:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, vooral die opbouw van hem is briljant.
Jij heb toch geen problemen met CMT? Dat is jouw keuze en dat de topics daar verkloot door worden, is mijn probleem niet. Hij provoceert iedereen, kreeg al eerder een waarschuwing van Vaduz maar jullie zijn blijkbaar nog niet helemaal op elkaar in gespeeld.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen dreigement: een laatste waarschuwing.
Dat doe je dan maar in een feedback topic. Hier gaat het over Nederland-Andorra en ik begin genoeg te krijgen van het constant elkaar uitlokken en elkaar provoceren tussen jou en CMT.
Nee, maar het is wel vreselijk vervelend en je verpest het voor de rest.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat is niet verboden in dit land.
7 goals in 7 kwalificatie wedstrijden is niet slecht.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Was echt een briljante goal ja.
Opbouw gebeurt over de flanken. Laat hem maar lekker verdedigen, hij staat immers centraal achterin.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, vooral die opbouw van hem is briljant.
Wat een onzinkreet.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:21 schreef tong80 het volgende:
Ik snap de tegenstanders van avan Nistelrooij steeds meer
misschien komen ze lekker Oranje toejuichenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar die zitten komende zomer thuis.![]()
.
Ik snap jouw steeds minderquote:Op woensdag 7 september 2005 22:21 schreef tong80 het volgende:
Ik snap de tegenstanders van avan Nistelrooij steeds meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |