Rooney is best overrated vind ik.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Heb ik niet nodig. MotD, een collega die Engelsman is en 100 x beter weet dan jouw wat er speelt in Engeland, en een goede vriend die voor Man Utd is. Ruudje is uit vorm, Rooney overklast hem dat ziet iedereen toch
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je maakt jezelf wel belachelijk nu.![]()
Kuyt?.......quote:Op woensdag 7 september 2005 22:15 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Alsof Babel ons er doorheen sleept.
Ik word moe van domme spelfouten.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:15 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja ik wordt ook een beetje moe van die gozer maar goed, hij verveelt zich ook.
Of Maduro. Hahahaha hehehe hihi hm. Sorryquote:Op woensdag 7 september 2005 22:15 schreef feyenoord-dude het volgende:
Alsof Babel ons er doorheen sleept.
Klopt.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:15 schreef golfer het volgende:
SCH en CMT zitten allebei op de grens van een afkoelban in VBL als ze zo doorgaan met op deze wijze op elkaar te reageren.
Roy Makaay.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:13 schreef BB-King het volgende:
Toch blijft Ruudje onze beste spits... ik vergeef hem deze misser.
de grote jongens worden gespaard voor de "echte" duelsquote:Op woensdag 7 september 2005 22:16 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Waarom doet die niet mee eigenlijk![]()
Het zeuren om een ban.....quote:Op woensdag 7 september 2005 22:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Als dit een dreigement is, dan is ie mislukt. Ik stelde je een serieuze vraag.
Ik respecteer Roy... hij past alleen niet in het systeem.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:17 schreef PirE het volgende:
[..]
Roy Makaay.
Hij past helaas niet in het systeem, maar die gast scoort dus echt overal en nog veel ook. Wees blij dat het geen duitser is anders had ik nu al geld op Duitsland gezet (niet dat ik voor Duitsland ben).
Geen dreigement: een laatste waarschuwing.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:16 schreef SCH het volgende:
Als dit een dreigement is, dan is ie mislukt. Ik stelde je een serieuze vraag.
Je valt in herhaling jong, dit is nu al de 10de keer ofzo dat je het zegt.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hij pakt een gele kaart. Wat een trieste mongool zeg die Van Nistelrooij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |