I hate being rightquote:Op woensdag 7 september 2005 22:11 schreef StarGazer het volgende:
mis
Jij hebt al wel laten zien deze week dat je er niets van snapt. Niks geen zwaktebod, gewoon slim om niet meer op nutteloze trolls te reageren van jou.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Zwaktebod ventje. Over Van Nistelrooij wordt nog steeds lovend gesproken in Engeland, hij is daar echt iemand. Je praat echt zonder kennis van zaken.
Haha je bent echt een frust he. Lees anders eens een Engelse krant of is dat te moeilijk voor jequote:
Das heel moeilijk hoor, vraag maar aan Clarence/Frank/Patrick/Philip.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hahaha, wat een kneus die Ruud zeg. Mist hij zelfs een pingel
Voor jou is het wel te moeilijk natuurlijk, zelfs een Nederlandse krant is al lastig voor je.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Haha je bent echt een frust he. Lees anders eens een Engelse krant of is dat te moeilijk voor je
Of Marco zelf.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Das heel moeilijk hoor, vraag maar aan Clarence/Frank/Patrick/Philip..
Heb ik niet nodig. MotD, een collega die Engelsman is en 100 x beter weet dan jouw wat er speelt in Engeland, en een goede vriend die voor Man Utd is. Ruudje is uit vorm, Rooney overklast hem dat ziet iedereen tochquote:Op woensdag 7 september 2005 22:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Haha je bent echt een frust he. Lees anders eens een Engelse krant of is dat te moeilijk voor je
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:13 schreef BB-King het volgende:
Toch blijft Ruudje onze beste spits... ik vergeef hem deze misser.
Voor jou, maar dit is natuurlijk een uitgelezen kans om je reputatie te bevestigen wat het in andere wedstrijden weer makkelijker maakt. De tegenstanders zien nu ook weer dat Nederland gemakzuchtig en nonchalant blijft. En na elke wedstrijd moet de bondscoach dat ook weer beamen. Dat spreekt niet in je voordeel.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
winnen blijft winnen, of het nou 3-0 of 4-0 is
Ja ik wordt ook een beetje moe van die gozer maar goed, hij verveelt zich ook.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:14 schreef SCH het volgende:
En dit is geen kruistocht tegen Ruud?
Waarom mag zo'n neo-fascist als Cherrymoon trouwens nog steeds in dit soort topics posten?
Je maakt jezelf wel belachelijk nu.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:14 schreef SCH het volgende:
En dit is geen kruistocht tegen Ruud?
Waarom mag zo'n neo-fascist als Cherrymoon trouwens nog steeds in dit soort topics posten?
Alsof Babel ons er doorheen sleept.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Hij is over zijn top.. De piek is geweest.
Tijd om plaats te maken voor de mannen in vorm.
Iedereen doet dat, op een paar verwijfde zuurpruimen na.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:13 schreef BB-King het volgende:
Toch blijft Ruudje onze beste spits... ik vergeef hem deze misser.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |