Ik hoop wel dat ie iets aan die talgklieren in zijn nek laat doen voor het WKquote:Op woensdag 7 september 2005 22:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat is die Bouhlarouz trouwens onwijs goed bezig in Oranje.
Er staan 5 man vrijquote:Op woensdag 7 september 2005 22:18 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik respecteer Roy... hij past alleen niet in het systeem.
Ja RUUDJE SCOORT... zie je nu wel dat ie een topper is!![]()
Het is inderdaad ongelofelijk, maar goed, we zijn en blijven een zeikerig, kleinzielig kutvolk wat dat betreftquote:Op woensdag 7 september 2005 22:18 schreef BVO het volgende:
In elk ander land snappen ze ongetwijfeld niks van al deze kritiek op van Nistelrooy en zouden ze willen dat zij er zo een hadden. Maar goed, dat is Nederland he, altijd maar zeiken...
Nou, vooral die opbouw van hem is briljant.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat is die Bouhlarouz trouwens onwijs goed bezig in Oranje.
of van der Sar..quote:Op woensdag 7 september 2005 22:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Weer zo'n typische goal.
Die had Denneboom er ook in gelopen.
Was echt een briljante goal jaquote:Op woensdag 7 september 2005 22:18 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik respecteer Roy... hij past alleen niet in het systeem.
Ja RUUDJE SCOORT... zie je nu wel dat ie een topper is!![]()
Dat is niet verboden in dit land.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je valt in herhaal jong, dit is nu al de 10de keer ofzo dat je het zegt.
Jep want die ging voor hem juichen toen hij hem miste. Geheel terecht.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ging recht tegenover een verdediger juichen.
4 tegen 1 verdediger en 1 keeperquote:Op woensdag 7 september 2005 22:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Was echt een briljante goal ja.
Oh, terecht dan. Dat was vast diezelfde lul die hem zo hatelijk in zijn gezicht stond te lachen toen hij die penalty mistequote:Op woensdag 7 september 2005 22:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ging recht tegenover een verdediger juichen.
Maar die zitten komende zomer thuis.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:19 schreef borisz het volgende:
3 min extra
die belgen staan wel met 8-0 voor tegen san marino
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |