quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 13:56 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Julius is weg... Onze Juultje... mijn Julemoosje...
quote:Op donderdag 8 september 2005 14:16 schreef hollander172 het volgende:Meesten moeten gewoon echt werken voor hun centen op dit moment.
Denk ik....
Ik ben inmiddels door het gebrek aan werk aanbeland op het punt dat ik de weinige dingen die ik nog kan (niet eens moet) doen chronisch voor me uit aan het schuiven ben.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:55 schreef Patrick281 het volgende:
Collega 2 weken vrij, werk voor 3 man.
Het is dat ik nu even op iemand zit te wacht@foon.![]()
Bron.quote:RESCUERS: 'LIFT YOUR TOPS'
A group of female hurricane Katrina survivors were told to show their breasts if they wanted to be rescued, a British holidaymaker has revealed.
Story of my life@work.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels door het gebrek aan werk aanbeland op het punt dat ik de weinige dingen die ik nog kan (niet eens moet) doen chronisch voor me uit aan het schuiven ben.
quote:Op donderdag 8 september 2005 15:08 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Ik moet even aan lars uitspraak denken van gisteren:
helpt een man een vrouw wel eens zonder reden.
[..]
Bron.
quote:Story of my life@work.
Hey Pepperonioquote:Op donderdag 8 september 2005 15:08 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Ik moet even aan lars uitspraak denken van gisteren:
helpt een man een vrouw wel eens zonder reden.
[..]
Bron.
[..]
Story of my life@work.
De chef is gisteren doorgegaan tot 20:00 en zonder pauze's.
Officieel werkt die ook tot 17:00en hij verlaat zijn werkplek echt niet iedere 9 uur van de 7 dagen.
![]()
Bowl houding aannemen, wiel oppakken, aanloop nemen en loslaten.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hey Pepperonio![]()
hoe gaan we het doen met die wielen ? of zal ik een paar weken met die dingen in de kofferbak blijven rondrijden![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 15:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hey Pepperonio![]()
hoe gaan we het doen met die wielen ? of zal ik een paar weken met die dingen in de kofferbak blijven rondrijden![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 15:39 schreef hollander172 het volgende:Jij moet toch, in tegenstelling tot mij, heeeeeeel hard werken?
quote:Op donderdag 8 september 2005 15:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hey Pepperonio![]()
hoe gaan we het doen met die wielen ?
Ze waren schadevrij.quote:of zal ik een paar weken met die dingen in de kofferbak blijven rondrijden![]()
dan nodig ik jou bij deze uit voor een kopje koffiequote:Op donderdag 8 september 2005 16:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Las het verkeerd, dat je de dingen wegens tijdgebrek chronisch voor je uit moest schuiven.
![]()
![]()
[..]
Jullie zijn uitgenodigt voor een kopje koffie in Hoogvliet.
![]()
![]()
![]()
[..]
Ze waren schadevrij.zei de verkoper dat ?
![]()
![]()
Nou ja zal ze ff moeten ophalen, van het weekend ofzo.
Misschien ga ik wel stappen in Den Bosch.![]()
Was het maar waar, oh nee doe toch maar niet.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:25 schreef Patrick281 het volgende:
Las het verkeerd, dat je de dingen wegens tijdgebrek chronisch voor je uit moest schuiven.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 10:00 schreef bwt het volgende:
[..]
ja ja, ik weet het - er zijn er hier meer die meer dan 4 wielen besturen.
Maar dat had ik van jou niet verwacht
Sucks manquote:Op donderdag 8 september 2005 10:41 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Werd net gebeld, onze kat is waarschijnlijk doodgereden afgelopen maandag
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:29 schreef worldpimber het volgende:
WTF![]()
KutFokMC
Fanmail van DAS rechtsbijstandmaar nu maar even gHummen
uuuherre..quote:Op donderdag 8 september 2005 18:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat is vreemd want wij hebben jou helemaal niet opgegeven als getuigen
en Hicham ook niet
![]()
Heb dat ook heel vaak gehadquote:Op donderdag 8 september 2005 14:01 schreef yup het volgende:
Ik maak vrijwel geen fouten meer met het verkeer, het enige is: knipperlicht uit na de bocht(ja koekblikker he, bij een blik gaat die vanzelf weer uit
)
Ompleuren hoort erbij, doe dat maar lekker veel tijdens het lessen en dan als je je eigen motor hebt niet meer laten gebeuren. In tegenstelling tot mij. Ik oefen nog steeds regelmatig de ompleuroefeningquote:En het hoogtepunt was...
Motor om laten pleurenik wou erop stappen, maar verloor de balans, en toen pleurde dat ding gewoon op de grond
Zwaar ook dat ding, kreeg hem gelukkig weer overeind
Volgende week weer 2 uur lessen achter elkaar![]()
met stom ^^quote:Op donderdag 8 september 2005 18:29 schreef worldpimber het volgende:
WTF![]()
KutFokMC
Fanmail van DAS rechtsbijstandmaar nu maar even gHummen
Ik les met een beetje felrode Kawasaki ER-5.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:04 schreef hicham het volgende:
Uitgestorven hierWat is jullie smoes om niet te posten?
Weet dat er een paar zijn gaan rijdenIk wil ook wel rijden maar ben veel te moe
Ik ga vandaag vroeg pitten. Over een kwartietje ofzo ga ik neer, heb nog wat in te halen van de afgelopen dagen
Ik wil weer student zijn
![]()
Poepzooi, sta om 5:00 uur op en om 19:00 ben ik weer goed en wel thuis en klaar (of bezig met) etenWaar blijft er vrije tijd over voor mezelf?
Ik ga denk ik wat meer prive internet tijd inlassen op stage, vooral Fok!MC en MF tijd. Dan hoef ik dat thuis niet meer te doen![]()
[..]
Heb dat ook heel vaak gehadMijn instructeur gaf dat altijd aan door te gaan fluiten over de intercom op het knipper ritme van het lampje
[..]
Ompleuren hoort erbij, doe dat maar lekker veel tijdens het lessen en dan als je je eigen motor hebt niet meer laten gebeuren. In tegenstelling tot mij. Ik oefen nog steeds regelmatig de ompleuroefening![]()
Op wat voor een motor les je eigenlijk? Of heb je dat al eens verteld
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:34 schreef yup het volgende:
[..]
Ik les met een beetje felrode Kawasaki ER-5.
Ze hebben een donkerrode, 2 felrode, en een zilveren ER-5...
Felrode en zilveren heb ik gereden. Rood rijd beter, die is ook wat nieuwer, koppeling is wat minder "agressief" zeg maar...
Maar voor de rest maakt het me niet zoveel uit, ik vind ze goed rijden. Achterrem is wel rete irritant als je harder doordrukt, begint het te piepen (achterrem is nodig voor sommige oefeningen).
Voor + achterrem + terugschakelen + tussengas (tegelijk dus) lukt me ook al soms... Tussengas helpt echt serieus (je kan ook koppeling laten slippen, maar heb ik liever niet)...
Ik ben laaiend enthiousiast en ik kan niet wachten tot ik weer mag knallen
quote:
Hmm, die nieuwe oefening is zeker ook wel moeilijk als beginner?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:34 schreef yup het volgende:
lesser
Ik ben laaiend enthiousiast en ik kan niet wachten tot ik weer mag knallen
quote:
je zou onderhand toch moeten weten hoe die flitsers opgesteld staan - en waar.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:57 schreef worldpimber het volgende:
zat op de brommert en ben geflitst, ik schrok me de pleuris
Net nu ik zo'n nieuw kentekenplaatje voor me brommer heb. :/
Ik haalde net de 70 op de teller
Ook geflist net. Flink ook geloof, zeker 30 te hard. Wilde snel naar huis want BE smste dat de kat gevonden was. Dood.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:19 schreef bwt het volgende:
[..]
je zou onderhand toch moeten weten hoe die flitsers opgesteld staan - en waar.
heb ook geen melij met je hoor![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:19 schreef bwt het volgende:
[..]
je zou onderhand toch moeten weten hoe die flitsers opgesteld staan - en waar.
heb ook geen melij met je hoor![]()
![]()
overschrijding 26 t/m 30 km/h ¤ 115quote:Op donderdag 8 september 2005 23:26 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Ook geflist net. Flink ook geloof, zeker 30 te hard. Wilde snel naar huis want BE smste dat de kat gevonden was. Dood.
nu maar hopen dat mijn plaat echt goed dubbelgevouwen zat
ja, ik weet wat het kost, ben al vaker met die snelheden gepakt. Merken we snel genoeg of dat vouwen werkt. En het lullige was, ik remde gewoon bij de palen, maar deze zag ik dus echt even over het hoofdquote:Op donderdag 8 september 2005 23:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
overschrijding 26 t/m 30 km/h ¤ 115
overschrijding 31 t/m 35 km/h ¤ 145
overschrijding 36 t/m 40 km/h ¤ 170
Wat een achterlijke bedragen![]()
Werkt dat vouwen nou echt
Ook maar eens doen dan
Scheelt nu in iedergeval dat bekend is wagt er met de kat/peos gebeurd isquote:Op donderdag 8 september 2005 23:26 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Ook geflist net. Flink ook geloof, zeker 30 te hard. Wilde snel naar huis want BE smste dat de kat gevonden was. Dood.
nu maar hopen dat mijn plaat echt goed dubbelgevouwen zat
Dat zeker. De twijfel/hoop is nu tenminste weg. andere 2 poezen hebben net even gesnuffeld bij 'm. Een van de 2 had heel goed door dat het fout was, ging helemaal met kop de doos in en sloop daarna weg en naar buiten. Wel lief om te zien dat ze meteen daarna bij elkaar begonnen met snuffelen ...quote:Op donderdag 8 september 2005 23:53 schreef bwt het volgende:
[..]
Scheelt nu in iedergeval dat bekend is wagt er met de kat/peos gebeurd is
geeft weer russt
hoe vervelend ook
Oei, misschien niet zo'n goed moment om die blade te plaatsenquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:00 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Dat zeker. De twijfel/hoop is nu tenminste weg. andere 2 poezen hebben net even gesnuffeld bij 'm. Een van de 2 had heel goed door dat het fout was, ging helemaal met kop de doos in en sloop daarna weg en naar buiten. Wel lief om te zien dat ze meteen daarna bij elkaar begonnen met snuffelen ...
Tussengas is idd wel wat relaxter. Ik let er zelf niet zo vaak op, maar sinds ik naar duitsland ben geweest met OPM let ik er wel op. Het ligt er natuurlijk ook maar net aan hoe je rijdt op dat moment of je tussengas geeft of niet, maar in Duitsland heb ik verschillende keren gehad dat ik terugschakelde en mijn bandje een stapje opzij zette (haarspeldbochten die in de 1 genomen moesten wordenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:34 schreef yup het volgende:
[..]
Voor + achterrem + terugschakelen + tussengas (tegelijk dus) lukt me ook al soms... Tussengas helpt echt serieus (je kan ook koppeling laten slippen, maar heb ik liever niet)...
quote:Ik ben laaiend enthiousiast en ik kan niet wachten tot ik weer mag knallen
Ikkeh?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:36 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Rijd hier trouwens iemand op een rode Bandit rond waar ook een vouw in het kenteken zat meen ik me te herinnere......
Ik leef nog wel een beetjequote:Op vrijdag 9 september 2005 08:39 schreef Makster het volgende:
Mogguh
BE en Stinko![]()
![]()
Plo, hij leeft nog![]()
quote:Eerste motor met airbag
Uitgegeven: 8 september 2005 10:18
RIJSWIJK - Motorrijders zijn veel kwetsbaarder dan automobilisten. Bij aanrijdingen is de kans op letsel erg groot. Honda komt volgend voorjaar als eerste fabrikant met een motor die een airbag heeft. Die moet de motorrijder 'afremmen' als hij van zijn motor schiet.
De airbag wordt gemonteerd op de Honda Goldwing, een bijzonder grote toermotor die er voorlopig als enige geschikt voor is. Honda introduceert het systeem in de Verenigde Staten. Later komt de airbagmotor ook in Europa en Japan op de markt. Dat heeft Honda donderdag bekendgemaakt.
Ik weet niet of hij/zij bekend is.quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:55 schreef hollander172 het volgende:
Is er een dader bekend stinky?
Wel lullig als je op deze manier afscheid moet je nemen van een "maatje".
Mijne zit nu ook weer normaalgisteren zat ie echt helemaal dubbelquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:45 schreef hicham het volgende:
Mogguh
[..]
Ikkeh?
Vouw is niet zo groot dat ik niet meer geflitst kan worden. Die vouw zit erin zodat ie meeloopt met wat er overgebleven is van de taartschep die er ooit op zat
En de poes![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:24 schreef Rausdouwer het volgende:
Nu pas weer op FokMaar wel lekker gereden
![]()
[afbeelding]
edit: is al een iets beter plaatje
Je bedoelt Milk?quote:
En nu iedereen zijn supersport strippen en het frame zwart maken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:25 schreef ploderus het volgende:Hallohow!
Weet niet of deze al gepost is, maar aangezien dit een honda topic is, past het er wel goed bij..
De nieuwe blade:
[afbeelding]
Best mooi voor een Honda![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:45 schreef hicham het volgende:
Tussengas is idd wel wat relaxter. Ik let er zelf niet zo vaak op, maar sinds ik naar duitsland ben geweest met OPM let ik er wel op. Het ligt er natuurlijk ook maar net aan hoe je rijdt op dat moment of je tussengas geeft of niet, maar in Duitsland heb ik verschillende keren gehad dat ik terugschakelde en mijn bandje een stapje opzij zette (haarspeldbochten die in de 1 genomen moesten worden) ook op de Ring een paar keer iets te agressief terugschakelen en al laten opkomen terwijl de snelheid nog te hoog ligt
Daarna toch wat beter gaan opletten en geen last meer gehad van blokkerend achterbandje
![]()
Oh je bedoelde die van ons? Wat is niks voor jou? Vlees voeren?quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:49 schreef Brighteyes het volgende:
Het is niks voor mij, zeker niet als ik die schapekop zie. Doe mij maar gewoon brokjes voer. Maar ik vind het wel gaaf om te zien!
Hoe moet ik er dan voor zorgen dat mijn achterband niet blokkeert?quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met tussengas, maar ik las wel onlangs dat de heren coureurs het alleen nog maar doen als legacy uit de oude 2 takten tijden, en dat het eigenlijk onnodig is.
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:10 schreef hicham het volgende:
Hoe moet ik er dan voor zorgen dat mijn achterband niet blokkeert?Ja niet terugschakelen, maar dan kom ik niet in een lekker toerental de bocht uit
Alhoewel dat ook tussen mijn oren kan zitten omdat ik geen eens een werkende toerenteller heb sindsdien
Niet?quote:T'is geen hobbelpaard.![]()
Wat een leven zegquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:43 schreef hollander172 het volgende:
Tering! Zit weer eens wat meer rond te lezen buiten PTA en ik kom weer juweeltjes van topics tegen.![]()
Tsja je moet wat als je maar 15 minuten werk hebt op een dag en voor de rest standby staat.![]()
Valt vies tegen........quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:57 schreef bwt het volgende:
[..]
Wat een leven zeg
Maare - deel je die pareltjes niet met de rest?
of moeten we zelf op zoek?
Klinkt als een hele ruwe rijstijl.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:40 schreef hicham het volgende:
Blokkeren is een groot woord hoor, het is niet zo dat ik een zwart spoor trekMeestal sta ik dan net op het punt om in te sturen of al heel klein beetje schuin waardoor mijn achterkant even een stap opzij doet
![]()
Verschil met een snellere motor moet je dan met de bochtensnelheden halen.quote:En als ik in sommige haarspeldbochten (omhoog) niet terugschakel dan kom ik niet vooruitKwam OPM ineens wel erg snel achterop
OPM zei op een gegeven moment dat ie een heel ander beeld van mij had gekregen door dat vakantieritje in Duitslandquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Klinkt als een hele ruwe rijstijl.![]()
OPM is me anders niet 1 keer voorbij gekomen op de Ringquote:[..]
Verschil met een snellere motor moet je dan met de bochtensnelheden halen.
Maar ja ZX7R~Bandit is best een ongelijk strijd.![]()
Zelfs tussen een krantenboy marokkaan koerier die het rijden op 2 wielers in de genen zit en een administratieve Indo die alleen s'avonds of in het weekend rijdt.![]()
Leuk topicquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geplande vrije dag ingetrokken...
Hij is gewoon geweldig, let op, die slettebak van hem wisselt een aantal keer van nick.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Leuk topic
Ben nog lang niet bij het eind, heb nog genoeg leesvoer dus
Hij reed ook vrij voorzichtig met zijn ZXR-400.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:25 schreef hicham het volgende:
OPM is me anders niet 1 keer voorbij gekomen op de RingMaar die rijd echt heel voorzichtig met z'n dikke nieuwe ZX-7R
![]()
Je bedoelt met terugschakelen voor een bocht? Dat heb ik altijd als ik van 3 naar 2 terugschakel. Vaak ook een hopje erbij. Dat hopje heb ik nu meestal niet meer, maar het blijft rot om snel terug te schakelen en toch lekker de bocht door te gassen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:40 schreef hicham het volgende:
Blokkeren is een groot woord hoor, het is niet zo dat ik een zwart spoor trekMeestal sta ik dan net op het punt om in te sturen of al heel klein beetje schuin waardoor mijn achterkant even een stap opzij doet
![]()
En als ik in sommige haarspeldbochten (omhoog) niet terugschakel dan kom ik niet vooruitKwam OPM ineens wel erg snel achterop
[..]
Niet?
Paar jaar terug had ik nog zoiets van "het zal de leeftijd wel zijn" maar nu..........quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:59 schreef Brighteyes het volgende:
Die van die geplande vrije dag is werkelijk briljant. Ik heb nog nooit zo'n gestoorde trut als die griet meegemaakt. Niet alleen van dit topic overigens.
Gewoon voldoende gas houden voor die versnelling, goed in toeren houden.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:01 schreef Rausdouwer het volgende:
Je bedoelt met terugschakelen voor een bocht? Dat heb ik altijd als ik van 3 naar 2 terugschakel. Vaak ook een hopje erbij. Dat hopje heb ik nu meestal niet meer, maar het blijft rot om snel terug te schakelen en toch lekker de bocht door te gassen.Het zal wel een kwestie van oefenen zijn of zo.
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:07 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Paar jaar terug had ik nog zoiets van "het zal de leeftijd wel zijn" maar nu..........
Snap trouwens niet waarom ie daar zijn lul inprakt, wat een psycho.![]()
Zal ik een deeltje 2 aanmaken?Dat topic verdient een vervolg.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:04 schreef hollander172 het volgende:
Geplande vrije dag ingetrokken...
Doe maar rustig aan, ben nog steeds niet het gehele topic doorgekomenquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hij is gewoon geweldig, let op, die slettebak van hem wisselt een aantal keer van nick.
Zal zo nog wat pareltjes opgraven, eerst pauze zo.
Dan houden we het maar op het administratieve Indo gedeeltequote:Op vrijdag 9 september 2005 11:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij reed ook vrij voorzichtig met zijn ZXR-400.![]()
Pas als MF stuk is kom je hier posten heHquote:
Have fun in deel 2.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ik wil zo graag wat schopjes geven in dat topic, helaas kan ik dat beter niet meer doen.
Vooral omdat het om MikeyMo gaat
![]()
Oh, en het topic is toch al op slot
DDUHUhuHUHUHUuhhhquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:49 schreef hicham het volgende:
Pas als MF stuk is kom je hier posten heH
quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:25 schreef hicham het volgende:
OPM zei op een gegeven moment dat ie een heel ander beeld van mij had gekregen door dat vakantieritje in DuitslandWeet alleen niet of ik dat positief of negatief moest opvatten, en waar het precies op sloeg. Volgens mij op het feit dat ik mijn Bandit als ragobject gebruik
quote:OPM is me anders niet 1 keer voorbij gekomen op de RingMaar die rijd echt heel voorzichtig met z'n dikke nieuwe ZX-7R
Zal wel komen omdat het een <<insert administratieve Indo verhaal>> is
Daarom was ik ook verbaast over je bandjesquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:idd, ik rijd nog steeds vrij vorozichtig ermee. ook omdat ik er voor de vakantie amper 1250 km mee had gereden, dus was/ben nog in de verkenningsfase. na de vakantie meer dan het dubbele in totaal ermee gereden dus
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:59 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Have fun in deel 2.
Zal wel weer zo dichtgegooid worden maar je kan het proberen.![]()
ik heb er eigenlijk weinig last van...trouwens, ik hoorde hicham in germany ook vaak zeggen dat ie in de bocht aan het schakelen wasquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:01 schreef Rausdouwer het volgende:
Je bedoelt met terugschakelen voor een bocht? Dat heb ik altijd als ik van 3 naar 2 terugschakel. Vaak ook een hopje erbij. Dat hopje heb ik nu meestal niet meer, maar het blijft rot om snel terug te schakelen en toch lekker de bocht door te gassen.Het zal wel een kwestie van oefenen zijn of zo.
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik heb er eigenlijk weinig last van...trouwens, ik hoorde hicham in germany ook vaak zeggen dat ie in de bocht aan het schakelen was
valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:01 schreef worldpimber het volgende:
Daarom was ik ook verbaast over je bandjesJe heb toch de schaamranden weggewerkt
![]()
ik kan hier wel lekker in mijn 1tje gaan postenquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Doe maar rustig aan, ben nog steeds niet het gehele topic doorgekomen
[..]
Dan houden we het maar op het administratieve Indo gedeelte
[..]
Pas als MF stuk is kom je hier posten heH
Helemaal fout bezig die Hichamquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik heb er eigenlijk weinig last van...trouwens, ik hoorde hicham in germany ook vaak zeggen dat ie in de bocht aan het schakelen was
missch ook omdat het kan met de mijne maar als ik een bocht nader is het naar het juiste tandje en dan pas na de bocht doorschakeln...maar missch doe ik het wel helemaal verkeerd
Er is al een mail tteruggegaanquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
DDUHUhuHUHUHUuhhh![]()
![]()
mail [afbeelding]
Nakedquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]een keertje meer of minder laten vallen maakt weinig uit
Dat doe ik alleen als ik de bocht verkeerd ingeschat hebt qua schakelen of bij een lange bocht waar ik met m'n 25KW tekort komquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik heb er eigenlijk weinig last van...trouwens, ik hoorde hicham in germany ook vaak zeggen dat ie in de bocht aan het schakelen was
Zal wel weer zo een pauperfilm zijn als ze adverteren met 100% halalquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:12 schreef Patrick281 het volgende:
SBS6 21:30.
Zie trouwens een reclame van de nieuwe film het Schitzel paradijs.
100% Halal.![]()
Toch eens kieken in de bios.Of moet ik dan eerst shoef shoef kijken.
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik kan hier wel lekker in mijn 1tje gaan postenmaar daar is de lol ook snel vanaf
![]()
was jij niet diegene vorig jaar die er zo trots op was dat ze eraf waren ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
valt wel mee hoordie randjes zeggen toch niks
zou best kunnehh...die fascinatie is iig flink minder dan sommmigen hierquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
was jij niet diegene vorig jaar die er zo trots op was dat ze eraf waren ?![]()
ja idd, dat was ik vergeten te meldenquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:19 schreef hicham het volgende:
Dat doe ik alleen als ik de bocht verkeerd ingeschat hebt qua schakelen of bij een lange bocht waar ik met m'n 25KW tekort komNiet als ik op het randje aan het rijden ben
gelukkigquote:Dus je doet het niet verkeerd
Heb er al over gehoord, een paar oude klasgenoten willen dat gaan kijken. Weet niet of ik zin heb in een reünie in de vorm van een verderfelijke filmquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:12 schreef Patrick281 het volgende:
Zie trouwens een reclame van de nieuwe film het Schitzel paradijs.
100% Halal.![]()
Toch eens kieken in de bios.Of moet ik dan eerst shoef shoef kijken.
![]()
Ik ben geloof ik de enigste die er nooit iets over gezegd heeft.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zou best kunnehh...die fascinatie is iig flink minder dan sommmigen hier
Koppelquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
okee vertel maar wat er nu weet mega stoer is om te doen of te hebben![]()
SM natuuelijk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
okee vertel maar wat er nu weet mega stoer is om te doen of te hebben![]()
Harem hebbenquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
okee vertel maar wat er nu weet mega stoer is om te doen of te hebben![]()
- als je wel randjes hebt zegt dat misschien wat over de berijderquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
valt wel mee hoordie randjes zeggen toch niks
Heb ff voor je gezocht, kon ook niet 1 2 3 bedenken wat er voor verschil in zit.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:37 schreef hicham het volgende:
Moet je doen, sta ik klaar om foto's en filmpjes te maken
Vraagje heHOm het niveau hier op peil te houden en tevens mijn motorkennis
Lees vaak over axiale en radiale remklauwen / pompen leuk artikel trouwens
Maar kan iemand mij nu het verschil duidelijk maken. Heb nooit begrepen wat het wezenlijke verschil is
Wel dat het beter schijnt te werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |