Hij is weg...
Maandagavond rond etenstijd hebben we hem nog gezien, toen ik later op de avond thuis kwam was hij er niet, maar dat is wel eens vaker.
De volgende ochtend was hij er nog niet en toen begon er toch wel een belletje te rinkelen... Ze zijn eigenlijk alledrie altijd binnen als ik 's ochtends beneden kom.
Goed, dinsdagavond wat geroepen buiten in de buurt en met het blik voer gerammeld. Geen Juul.
Gisteren de dierenambulance gebeld, die hadden niks. Ja, een katertje van 4 maanden, maar het verschil tussen 4 en 17 maanden is toch echt wel te zien. De tekening op de kop klopte ook niet.
Verder Julius aangemeld bij Amivedi en De Dierencentrale en afwachten maar.
's Avonds thuis was hij er nog steeds niet. Ik had briefjes gemaakt en heb die bij zo'n 150 huizen in de bus gedaan, opgeplakt op lantarenpalen en 's avonds nog een keer samen met stinkie door de wijk gelopen, roepen, zaklamp mee, eten mee om te rammelen... Maar nee, nog geen Julius.
En toen werd ik vanmorgen gebeld door iemand die het briefje gelezen had. Zij heeft maandagavond rond half 11 gezien dat er een kat werd aangereden 2 straten bij mij vandaan. Ze dacht dat het een rode was... Er waren 2 auto's die uitweken en er kwam ook net een politie-auto aangereden zei ze. Ze had zelf 2 honden bij zich, dus is niet dichterbij gaan kijken...
Gezien de tijd en de plaats lijkt het me dat het bijna niet anders kan dan dat dit Juul is.
Maar goed, ik heb de politie gebeld om zekerheid te krijgen, die hebben geen melding van een aangereden kat waar ze bij geweest zijn. Er was wel een aanrijding daar rond die tijd, maar in het Proces Verbaal wordt niets over een kat gezegd.
Ik heb de Dierenambulance nog een keer gebeld, die hebben ook geen melding van een aanrijding gehad maandagavond.
Dus nu weet ik het niet meer...
![]()
Ik heb de ogen al uit mijn kop gejankt en als ik er aan denk dat die gekke slet nooit meer superirritant zal zijn als ik achter de PC zit. Of zijn klaaglijke gemekker als hij iets van je wilde, of het soppen, op mijn arm, of op zijn eigen pootje... Pfff...
![]()
Ergens heb ik de hoop dat hij nog op komt dagen, maar toch...
quote:
Just Julius
![]()
![]()
Slijmbal Julius
![]()
![]()
Maffe, gestoorde Julius
![]()
![]()
Kroelkippie Julius
![]()
![]()
Intellectuele Julius
![]()
![]()
Wat-nou-werken Julius
![]()
![]()
Kampeerder Julius
![]()
![]()
Slettebakje Julius
![]()
![]()
Gaat toch best zo? Julius
![]()
![]()
Puss in boots Julius
![]()
![]()
En zo kan ik nog heel lang door gaan...
Ik ben me bewust van het gehalte drama in deze post maar ik voel me zo vreselijk machteloos... Maar ja, ik kan niets anders doen dan wachten tot of hij weer op komt dagen of...
[ Bericht 6% gewijzigd door BE op 08-09-2005 23:06:04 ]