Hoe moet ik er dan voor zorgen dat mijn achterband niet blokkeert?quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met tussengas, maar ik las wel onlangs dat de heren coureurs het alleen nog maar doen als legacy uit de oude 2 takten tijden, en dat het eigenlijk onnodig is.
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:10 schreef hicham het volgende:
Hoe moet ik er dan voor zorgen dat mijn achterband niet blokkeert?Ja niet terugschakelen, maar dan kom ik niet in een lekker toerental de bocht uit
Alhoewel dat ook tussen mijn oren kan zitten omdat ik geen eens een werkende toerenteller heb sindsdien
Niet?quote:T'is geen hobbelpaard.![]()
Wat een leven zegquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:43 schreef hollander172 het volgende:
Tering! Zit weer eens wat meer rond te lezen buiten PTA en ik kom weer juweeltjes van topics tegen.![]()
Tsja je moet wat als je maar 15 minuten werk hebt op een dag en voor de rest standby staat.![]()
Valt vies tegen........quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:57 schreef bwt het volgende:
[..]
Wat een leven zeg
Maare - deel je die pareltjes niet met de rest?
of moeten we zelf op zoek?
Klinkt als een hele ruwe rijstijl.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:40 schreef hicham het volgende:
Blokkeren is een groot woord hoor, het is niet zo dat ik een zwart spoor trekMeestal sta ik dan net op het punt om in te sturen of al heel klein beetje schuin waardoor mijn achterkant even een stap opzij doet
![]()
Verschil met een snellere motor moet je dan met de bochtensnelheden halen.quote:En als ik in sommige haarspeldbochten (omhoog) niet terugschakel dan kom ik niet vooruitKwam OPM ineens wel erg snel achterop
OPM zei op een gegeven moment dat ie een heel ander beeld van mij had gekregen door dat vakantieritje in Duitslandquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Klinkt als een hele ruwe rijstijl.![]()
OPM is me anders niet 1 keer voorbij gekomen op de Ringquote:[..]
Verschil met een snellere motor moet je dan met de bochtensnelheden halen.
Maar ja ZX7R~Bandit is best een ongelijk strijd.![]()
Zelfs tussen een krantenboy marokkaan koerier die het rijden op 2 wielers in de genen zit en een administratieve Indo die alleen s'avonds of in het weekend rijdt.![]()
Leuk topicquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geplande vrije dag ingetrokken...
Hij is gewoon geweldig, let op, die slettebak van hem wisselt een aantal keer van nick.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Leuk topic
Ben nog lang niet bij het eind, heb nog genoeg leesvoer dus
Hij reed ook vrij voorzichtig met zijn ZXR-400.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:25 schreef hicham het volgende:
OPM is me anders niet 1 keer voorbij gekomen op de RingMaar die rijd echt heel voorzichtig met z'n dikke nieuwe ZX-7R
![]()
Je bedoelt met terugschakelen voor een bocht? Dat heb ik altijd als ik van 3 naar 2 terugschakel. Vaak ook een hopje erbij. Dat hopje heb ik nu meestal niet meer, maar het blijft rot om snel terug te schakelen en toch lekker de bocht door te gassen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:40 schreef hicham het volgende:
Blokkeren is een groot woord hoor, het is niet zo dat ik een zwart spoor trekMeestal sta ik dan net op het punt om in te sturen of al heel klein beetje schuin waardoor mijn achterkant even een stap opzij doet
![]()
En als ik in sommige haarspeldbochten (omhoog) niet terugschakel dan kom ik niet vooruitKwam OPM ineens wel erg snel achterop
[..]
Niet?
Paar jaar terug had ik nog zoiets van "het zal de leeftijd wel zijn" maar nu..........quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:59 schreef Brighteyes het volgende:
Die van die geplande vrije dag is werkelijk briljant. Ik heb nog nooit zo'n gestoorde trut als die griet meegemaakt. Niet alleen van dit topic overigens.
Gewoon voldoende gas houden voor die versnelling, goed in toeren houden.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:01 schreef Rausdouwer het volgende:
Je bedoelt met terugschakelen voor een bocht? Dat heb ik altijd als ik van 3 naar 2 terugschakel. Vaak ook een hopje erbij. Dat hopje heb ik nu meestal niet meer, maar het blijft rot om snel terug te schakelen en toch lekker de bocht door te gassen.Het zal wel een kwestie van oefenen zijn of zo.
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:07 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Paar jaar terug had ik nog zoiets van "het zal de leeftijd wel zijn" maar nu..........
Snap trouwens niet waarom ie daar zijn lul inprakt, wat een psycho.![]()
Zal ik een deeltje 2 aanmaken?Dat topic verdient een vervolg.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:04 schreef hollander172 het volgende:
Geplande vrije dag ingetrokken...
Doe maar rustig aan, ben nog steeds niet het gehele topic doorgekomenquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hij is gewoon geweldig, let op, die slettebak van hem wisselt een aantal keer van nick.
Zal zo nog wat pareltjes opgraven, eerst pauze zo.
Dan houden we het maar op het administratieve Indo gedeeltequote:Op vrijdag 9 september 2005 11:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij reed ook vrij voorzichtig met zijn ZXR-400.![]()
Pas als MF stuk is kom je hier posten heHquote:
Have fun in deel 2.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ik wil zo graag wat schopjes geven in dat topic, helaas kan ik dat beter niet meer doen.
Vooral omdat het om MikeyMo gaat
![]()
Oh, en het topic is toch al op slot
DDUHUhuHUHUHUuhhhquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:49 schreef hicham het volgende:
Pas als MF stuk is kom je hier posten heH
quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:25 schreef hicham het volgende:
OPM zei op een gegeven moment dat ie een heel ander beeld van mij had gekregen door dat vakantieritje in DuitslandWeet alleen niet of ik dat positief of negatief moest opvatten, en waar het precies op sloeg. Volgens mij op het feit dat ik mijn Bandit als ragobject gebruik
quote:OPM is me anders niet 1 keer voorbij gekomen op de RingMaar die rijd echt heel voorzichtig met z'n dikke nieuwe ZX-7R
Zal wel komen omdat het een <<insert administratieve Indo verhaal>> is
Daarom was ik ook verbaast over je bandjesquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:idd, ik rijd nog steeds vrij vorozichtig ermee. ook omdat ik er voor de vakantie amper 1250 km mee had gereden, dus was/ben nog in de verkenningsfase. na de vakantie meer dan het dubbele in totaal ermee gereden dus
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:59 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Have fun in deel 2.
Zal wel weer zo dichtgegooid worden maar je kan het proberen.![]()
ik heb er eigenlijk weinig last van...trouwens, ik hoorde hicham in germany ook vaak zeggen dat ie in de bocht aan het schakelen wasquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:01 schreef Rausdouwer het volgende:
Je bedoelt met terugschakelen voor een bocht? Dat heb ik altijd als ik van 3 naar 2 terugschakel. Vaak ook een hopje erbij. Dat hopje heb ik nu meestal niet meer, maar het blijft rot om snel terug te schakelen en toch lekker de bocht door te gassen.Het zal wel een kwestie van oefenen zijn of zo.
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik heb er eigenlijk weinig last van...trouwens, ik hoorde hicham in germany ook vaak zeggen dat ie in de bocht aan het schakelen was
valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:01 schreef worldpimber het volgende:
Daarom was ik ook verbaast over je bandjesJe heb toch de schaamranden weggewerkt
![]()
ik kan hier wel lekker in mijn 1tje gaan postenquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Doe maar rustig aan, ben nog steeds niet het gehele topic doorgekomen
[..]
Dan houden we het maar op het administratieve Indo gedeelte
[..]
Pas als MF stuk is kom je hier posten heH
Helemaal fout bezig die Hichamquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik heb er eigenlijk weinig last van...trouwens, ik hoorde hicham in germany ook vaak zeggen dat ie in de bocht aan het schakelen was
missch ook omdat het kan met de mijne maar als ik een bocht nader is het naar het juiste tandje en dan pas na de bocht doorschakeln...maar missch doe ik het wel helemaal verkeerd
Er is al een mail tteruggegaanquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
DDUHUhuHUHUHUuhhh![]()
![]()
mail [afbeelding]
Nakedquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]een keertje meer of minder laten vallen maakt weinig uit
Dat doe ik alleen als ik de bocht verkeerd ingeschat hebt qua schakelen of bij een lange bocht waar ik met m'n 25KW tekort komquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Zal wel weer zo een pauperfilm zijn als ze adverteren met 100% halalquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:12 schreef Patrick281 het volgende:
SBS6 21:30.
Zie trouwens een reclame van de nieuwe film het Schitzel paradijs.
100% Halal.![]()
Toch eens kieken in de bios.Of moet ik dan eerst shoef shoef kijken.
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik kan hier wel lekker in mijn 1tje gaan postenmaar daar is de lol ook snel vanaf
![]()
was jij niet diegene vorig jaar die er zo trots op was dat ze eraf waren ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
valt wel mee hoordie randjes zeggen toch niks
zou best kunnehh...die fascinatie is iig flink minder dan sommmigen hierquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
was jij niet diegene vorig jaar die er zo trots op was dat ze eraf waren ?![]()
ja idd, dat was ik vergeten te meldenquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:19 schreef hicham het volgende:
Dat doe ik alleen als ik de bocht verkeerd ingeschat hebt qua schakelen of bij een lange bocht waar ik met m'n 25KW tekort komNiet als ik op het randje aan het rijden ben
gelukkigquote:Dus je doet het niet verkeerd
Heb er al over gehoord, een paar oude klasgenoten willen dat gaan kijken. Weet niet of ik zin heb in een reünie in de vorm van een verderfelijke filmquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:12 schreef Patrick281 het volgende:
Zie trouwens een reclame van de nieuwe film het Schitzel paradijs.
100% Halal.![]()
Toch eens kieken in de bios.Of moet ik dan eerst shoef shoef kijken.
![]()
Ik ben geloof ik de enigste die er nooit iets over gezegd heeft.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zou best kunnehh...die fascinatie is iig flink minder dan sommmigen hier
Koppelquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
okee vertel maar wat er nu weet mega stoer is om te doen of te hebben![]()
SM natuuelijk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
Harem hebbenquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
- als je wel randjes hebt zegt dat misschien wat over de berijderquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
valt wel mee hoordie randjes zeggen toch niks
Heb ff voor je gezocht, kon ook niet 1 2 3 bedenken wat er voor verschil in zit.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:37 schreef hicham het volgende:
Moet je doen, sta ik klaar om foto's en filmpjes te maken
Vraagje heHOm het niveau hier op peil te houden en tevens mijn motorkennis
Lees vaak over axiale en radiale remklauwen / pompen leuk artikel trouwens
Maar kan iemand mij nu het verschil duidelijk maken. Heb nooit begrepen wat het wezenlijke verschil is
Wel dat het beter schijnt te werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |