quote:
Hmm, die nieuwe oefening is zeker ook wel moeilijk als beginner?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:34 schreef yup het volgende:
lesser
Ik ben laaiend enthiousiast en ik kan niet wachten tot ik weer mag knallen
quote:
je zou onderhand toch moeten weten hoe die flitsers opgesteld staan - en waar.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:57 schreef worldpimber het volgende:
zat op de brommert en ben geflitst, ik schrok me de pleuris
Net nu ik zo'n nieuw kentekenplaatje voor me brommer heb. :/
Ik haalde net de 70 op de teller
Ook geflist net. Flink ook geloof, zeker 30 te hard. Wilde snel naar huis want BE smste dat de kat gevonden was. Dood.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:19 schreef bwt het volgende:
[..]
je zou onderhand toch moeten weten hoe die flitsers opgesteld staan - en waar.
heb ook geen melij met je hoor![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:19 schreef bwt het volgende:
[..]
je zou onderhand toch moeten weten hoe die flitsers opgesteld staan - en waar.
heb ook geen melij met je hoor![]()
![]()
overschrijding 26 t/m 30 km/h ¤ 115quote:Op donderdag 8 september 2005 23:26 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Ook geflist net. Flink ook geloof, zeker 30 te hard. Wilde snel naar huis want BE smste dat de kat gevonden was. Dood.
nu maar hopen dat mijn plaat echt goed dubbelgevouwen zat
ja, ik weet wat het kost, ben al vaker met die snelheden gepakt. Merken we snel genoeg of dat vouwen werkt. En het lullige was, ik remde gewoon bij de palen, maar deze zag ik dus echt even over het hoofdquote:Op donderdag 8 september 2005 23:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
overschrijding 26 t/m 30 km/h ¤ 115
overschrijding 31 t/m 35 km/h ¤ 145
overschrijding 36 t/m 40 km/h ¤ 170
Wat een achterlijke bedragen![]()
Werkt dat vouwen nou echt
Ook maar eens doen dan
Scheelt nu in iedergeval dat bekend is wagt er met de kat/peos gebeurd isquote:Op donderdag 8 september 2005 23:26 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Ook geflist net. Flink ook geloof, zeker 30 te hard. Wilde snel naar huis want BE smste dat de kat gevonden was. Dood.
nu maar hopen dat mijn plaat echt goed dubbelgevouwen zat
Dat zeker. De twijfel/hoop is nu tenminste weg. andere 2 poezen hebben net even gesnuffeld bij 'm. Een van de 2 had heel goed door dat het fout was, ging helemaal met kop de doos in en sloop daarna weg en naar buiten. Wel lief om te zien dat ze meteen daarna bij elkaar begonnen met snuffelen ...quote:Op donderdag 8 september 2005 23:53 schreef bwt het volgende:
[..]
Scheelt nu in iedergeval dat bekend is wagt er met de kat/peos gebeurd is
geeft weer russt
hoe vervelend ook
Oei, misschien niet zo'n goed moment om die blade te plaatsenquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:00 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Dat zeker. De twijfel/hoop is nu tenminste weg. andere 2 poezen hebben net even gesnuffeld bij 'm. Een van de 2 had heel goed door dat het fout was, ging helemaal met kop de doos in en sloop daarna weg en naar buiten. Wel lief om te zien dat ze meteen daarna bij elkaar begonnen met snuffelen ...
Tussengas is idd wel wat relaxter. Ik let er zelf niet zo vaak op, maar sinds ik naar duitsland ben geweest met OPM let ik er wel op. Het ligt er natuurlijk ook maar net aan hoe je rijdt op dat moment of je tussengas geeft of niet, maar in Duitsland heb ik verschillende keren gehad dat ik terugschakelde en mijn bandje een stapje opzij zette (haarspeldbochten die in de 1 genomen moesten wordenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:34 schreef yup het volgende:
[..]
Voor + achterrem + terugschakelen + tussengas (tegelijk dus) lukt me ook al soms... Tussengas helpt echt serieus (je kan ook koppeling laten slippen, maar heb ik liever niet)...
quote:Ik ben laaiend enthiousiast en ik kan niet wachten tot ik weer mag knallen
Ikkeh?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:36 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Rijd hier trouwens iemand op een rode Bandit rond waar ook een vouw in het kenteken zat meen ik me te herinnere......
Ik leef nog wel een beetjequote:Op vrijdag 9 september 2005 08:39 schreef Makster het volgende:
Mogguh
BE en Stinko![]()
![]()
Plo, hij leeft nog![]()
quote:Eerste motor met airbag
Uitgegeven: 8 september 2005 10:18
RIJSWIJK - Motorrijders zijn veel kwetsbaarder dan automobilisten. Bij aanrijdingen is de kans op letsel erg groot. Honda komt volgend voorjaar als eerste fabrikant met een motor die een airbag heeft. Die moet de motorrijder 'afremmen' als hij van zijn motor schiet.
De airbag wordt gemonteerd op de Honda Goldwing, een bijzonder grote toermotor die er voorlopig als enige geschikt voor is. Honda introduceert het systeem in de Verenigde Staten. Later komt de airbagmotor ook in Europa en Japan op de markt. Dat heeft Honda donderdag bekendgemaakt.
Ik weet niet of hij/zij bekend is.quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:55 schreef hollander172 het volgende:
Is er een dader bekend stinky?
Wel lullig als je op deze manier afscheid moet je nemen van een "maatje".
Mijne zit nu ook weer normaalgisteren zat ie echt helemaal dubbelquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:45 schreef hicham het volgende:
Mogguh
[..]
Ikkeh?
Vouw is niet zo groot dat ik niet meer geflitst kan worden. Die vouw zit erin zodat ie meeloopt met wat er overgebleven is van de taartschep die er ooit op zat
En de poes![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:24 schreef Rausdouwer het volgende:
Nu pas weer op FokMaar wel lekker gereden
![]()
[afbeelding]
edit: is al een iets beter plaatje
Je bedoelt Milk?quote:
En nu iedereen zijn supersport strippen en het frame zwart maken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:25 schreef ploderus het volgende:Hallohow!
Weet niet of deze al gepost is, maar aangezien dit een honda topic is, past het er wel goed bij..
De nieuwe blade:
[afbeelding]
Best mooi voor een Honda![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:45 schreef hicham het volgende:
Tussengas is idd wel wat relaxter. Ik let er zelf niet zo vaak op, maar sinds ik naar duitsland ben geweest met OPM let ik er wel op. Het ligt er natuurlijk ook maar net aan hoe je rijdt op dat moment of je tussengas geeft of niet, maar in Duitsland heb ik verschillende keren gehad dat ik terugschakelde en mijn bandje een stapje opzij zette (haarspeldbochten die in de 1 genomen moesten worden) ook op de Ring een paar keer iets te agressief terugschakelen en al laten opkomen terwijl de snelheid nog te hoog ligt
Daarna toch wat beter gaan opletten en geen last meer gehad van blokkerend achterbandje
![]()
Oh je bedoelde die van ons? Wat is niks voor jou? Vlees voeren?quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:49 schreef Brighteyes het volgende:
Het is niks voor mij, zeker niet als ik die schapekop zie. Doe mij maar gewoon brokjes voer. Maar ik vind het wel gaaf om te zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |