Ja volgensmij had lj_lighting die gemaakt. Heeft hij die misschien nog....?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:55 schreef iDex het volgende:
er was ooit eens een heel mooi OP plaatje voor de ipod. zag er best kick uit...
Ik laat sommige telefoons ook uit m'n klauwen vallen omdat ik er geen goede grip op heb met m'n lange tengelsquote:Op donderdag 8 september 2005 00:50 schreef Dennis121 het volgende:
Opzich vind ik deze mini nu zo lekker stabiel, stevig enzo aanvoelen, vraag me af hoe dat is met de Nano in het echt.
je kan alles binnen 8? dagen van een bedrag van +34 euro volgens mij zonder vragen terug brengenquote:Op donderdag 8 september 2005 06:40 schreef DaMook het volgende:
GVDkomen ze nu mee bij Apple
Ik heb GVD nog geen week geleden een iPod Mini gekocht
![]()
Zou ik deze nog terug kunnen brengen naar de dixons ? Evt. met een smoes van dat ie niet werkt op mijn pc ofzo en dan via apple.nl een Nano bestellen ?
Ah dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 8 september 2005 06:42 schreef tonks het volgende:
[..]
je kan alles binnen 8? dagen van een bedrag van +34 euro volgens mij zonder vragen terug brengen
Volgensmij heb je idd gewoon omruilgarantiequote:Op donderdag 8 september 2005 07:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah dat zou mooi zijnZou ik dan gewoon kunnen zeggen dat ik hem niet wil omdat er nu (binnen een week dus) een nieuwere is, of kan ik beter een smoesje gebruiken ?
En moet ik hem formatteren voor ik hem terug breng ?
Ik heb even gekeken en als het goed is heb ik hem vorige week donderdag gekocht dus dat is nog binnen de 8 dagen en volgens de site van dixons mag je binnen 8 dagen ruilen als je alles er nog maar bij hebt (verpakking + accesoires ed) en dat heb ikquote:Op donderdag 8 september 2005 07:10 schreef Remzz het volgende:
[..]
Volgensmij heb je idd gewoon omruilgarantie
Ik ook, maar ik kan hem dus schijnbaar nog omruilenquote:Op donderdag 8 september 2005 07:17 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik baal nu dat ik de mini heb gekocht man.
Gewoon kleurscherm met foto's
Gewoon fabrieksinstellingen terugzetten toch?quote:Op donderdag 8 september 2005 09:09 schreef DaMook het volgende:
Hoe formateer ik mijn mini ?
STFU, Elke IPod blijft coolquote:Op donderdag 8 september 2005 07:17 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik baal nu dat ik de mini heb gekocht man.
Gewoon kleurscherm met foto's
Ik vind 259 euro voor een 4 GB flash speler met kleurenscherm niet veel, eigenlijk.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:15 schreef Geqxon het volgende:
Dat ligt eraan, heb jij het dunne uiterlijk over voor de achterlijk hoge prijs?
Ik had voor 284 euro een 20 gig IPod kleur.. dus relatief gezien vind ik dat wel duur....quote:Op donderdag 8 september 2005 12:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vind 259 euro voor een 4 GB flash speler met kleurenscherm niet veel, eigenlijk.
http://www.tweakers.net/pricewatch/120585: 300 euro voor een 4 GB flash drive. En alleen het geheugen los kost al 210 euro: http://www.tweakers.net/pricewatch/95857 Ondanks dat het zo veel lijkt op een gewone iPod, maar dan een stuk verkleind, moet je het eigenlijk niet met een hdd-speler vergelijken maar met andere flash-spelers. En alhoewel die niet in 4GB-versie te koop zijn: kijk hier eens naar.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:13 schreef Geqxon het volgende:
259 euro voor 4 gig vind ik (ondanks het flash is) enorm duur. Een 4gig hdd-mp3speler heb je al voor 140 euro.
Maar je hebt nu wel 3 weken plezier gehad van je iPod, die neemt niemand je meer afquote:Op donderdag 8 september 2005 10:03 schreef Gelderland het volgende:
ik heb mijn mini 3 weken terug gekochtjammer jammer jammer....want deze NANO is veel relaxder
Dat is nog eens servicequote:Op donderdag 8 september 2005 18:11 schreef DaMook het volgende:
Zo, mijn mini ligt weer bij de dixons in de winkel en ik heb netjes mijn geld terug, nu naar de Apple site om de Nano te bestellen
.
Jaquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:01 schreef Gelderland het volgende:
Als ik soms nummers in de Libary invoeg staan er soms cijfers (nummers) voor de liedjes:
De titel van het liedje is dan (en dan tussen '..' de titel):
202 - '...'
203 - '...'
Is er een manier om die getallen weg te krijgen? En dus alleen de titel over te houden?:?
In welke store? Die van Apple bedoel je? Er zijn echt wel meer stores die hem verkopen hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:31 schreef super-muffin het volgende:
[..]
De prijzen in die store zijn wel zonder BTW, en die moet je wel betalen.
Trouwens als je online 90% van je aankopen doet via amerikaanse site hoef je dat toch niet te vragen![]()
Hoezo niet? Als er toch wereldwijde garantie isquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:46 schreef tonks het volgende:
voor die 10 euro die je bespaard zou ik het niet doen hoor Hare
160 * 1.19 = 190.4quote:Over alle artikelen die in landen buiten de EU worden gekocht, moeten douanerechten en BTW worden betaald. De douanerechten worden betaald over de aankoopprijs van het artikel en de verzekerings- en vervoerskosten tot aan binnenkomst van het artikel in de EU. Dit is de douanewaarde. De BTW wordt geheven over de douanewaarde, daarbij opgeteld de douanerechten en de verzekerings- en vervoerskosten tot op de plaats van bestemming in de EU.
Voor artikelen die u buiten de EU heeft gekocht, is vrijstelling van belasting mogelijk. Voor artikelen die u buiten de EU heeft gekocht, is vrijstelling van douanerechten en BTW mogelijk. Per zending geldt de vrijstelling van douanerechten en BTW slechts tot een waarde van ¤ 22. Is de waarde meer dan dit bedrag, dan betaalt u douanerechten en BTW over de totale waarde. De zending dient rechtstreeks, dus zonder bemiddeling van tussenhandelaren, te worden verzonden naar de door u aangegeven bestemming.
Koop jij maar een witte, dan is mijn prachtige zwarte sneller binnenquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:45 schreef Mip1988 het volgende:
die zwarte nano is echt lelijk![]()
iPod's horen gewoon wit![]()
Dat betaal je dus echt niet. Niet als de waarde onder de 23 euro ligt. Dan ben je vrijgesteld van het betalen van BTW en dergelijke. En je laat dus gewoon een lage waarde op het pakketje zetten en je bent klaar.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:12 schreef Geqxon het volgende:
Sja, stel dat ze bij de douane moeilijk doen oid. En vergeet niet dat je altijd met omzet-blokjes loopt te klooien
199 U.S. dollar = 160.289972 Euro
[..]
160 * 1.19 = 190.4
Het scheelt inderdaad maar een tientjeEn dan heb ik niet eens de verzendkosten meegerekend
Oke, het zijn dan wel weer die standaard crappy earmuffs en niet zo'n Lanyard ding. Maar toch, je kan er naar 'luisteren'quote:In the Box
* • iPod nano
* • Earbud headphones
* • USB 2.0 cable
* • Dock adapter
* • QuickStart guide
* • CD with iTunes for Mac and Windows and features guide
Je denkt toch niet dat die mensen echt elk pakketje gaan openmaken wat Nl binnenkomt of wel???!??!quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:02 schreef Geqxon het volgende:
Tuurlijk. Die mensen denken ook echt dat iPod (ongeacht type, uitgave of model) onder de 23 euro ligt he
En waar haal je dat vandaan danquote:
Geen echte review, maar een preview geloof ik...quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:13 schreef Hare het volgende:
Iemand al meer reviews trouwens?
Nee.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En waar haal je dat vandaan dan
Bij mij zitten bij de normale IPod gewoon van die crappy earbuds bij hoor..
Volgens http://www.apple.com/ipodnano/specs.html zitten er inderdaad Earbud headphones bij.quote:
Die worden gemaakt door Sennheiserquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En waar haal je dat vandaan dan
Bij mij zitten bij de normale IPod gewoon van die crappy earbuds bij hoor..
Geloof er geen fuck van, dan moet ik witte dopjes toch maar eens luisteren op m'n Cd-spelert, die oude zwarte Mx500 "klinken" naar mijn idee beter daarop...quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:41 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Die worden gemaakt door Sennheiser
Je hebt ook andere soorten oordopjes van een merk, met verschillende kwaliteit enzoquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Geloof er geen fuck van, dan moet ik witte dopjes toch maar eens luisteren op m'n Cd-spelert, die oude zwarte Mx500 "klinken" naar mijn idee beter daarop...![]()
Ondertussen ben ik voor m'n IPod alweer gewisseld naar in-ear dinger, vanwege dat omgevingsruis wat je nog steeds hoort met die sennheiser dopjes, wat vooral irritant in de trein was
Het grappige dat de nano 'lanyard' en orginele ipod dopjes beide ongelofelijke crap zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oke, het zijn dan wel weer die standaard crappy earmuffs en niet zo'n Lanyard ding. Maar toch, je kan er naar 'luisteren'
Maar gelukkig zijn sennheiser oordopjes niet belachlijk geprijsdquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:13 schreef _Yapser_ het volgende:
[..]
Het grappige dat de nano 'lanyard' en orginele ipod dopjes beide ongelofelijke crap zijn.
Klopt, al vind ik de MX400'jes alsnog tegenvallen in de mid-highs..quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:55 schreef erikh het volgende:
[..]
Maar gelukkig zijn Sennheiser oordopjes niet belachelijk geprijst
Ze zijn nog overal te koop hoor. Maar als ik jou was zou ik even wachten want die mini's zullen binnenkort wel wat goedkoper worden.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:26 schreef Ordinair het volgende:
Kvind het jammer dat de Mini er nu uit is. Ik wilde nog wel een groene! Iemand verkopen?
Ik dacht serieus dat jij Nolius wasquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:01 schreef tonks het volgende:
Op de iPod luister ik naar mijn zelf gemaakte Podcasts he he he
Heb een grijze mini, mag je kopen voor 269 euro, zodat ik een nano kan halenquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:26 schreef Ordinair het volgende:
Kvind het jammer dat de Mini er nu uit is. Ik wilde nog wel een groene! Iemand verkopen?
Damn.... dat ziet er wel heel erg triest uitquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:13 schreef mister_matherz het volgende:
M'n iPod mini viel net uit m'n zak toen ik op de brommer zat, toen ik de koptelefoon er weer indeed werkte hij gewoon weer en, toen ik daarna thuiskwam en een nummer verder wilde skippen liep hij vast en probeerde ik hem te resetten, maar inplaats van resetten begon hij ineens uit zichzelf door te skippen, na het uitzetten kreeg ik hem niet meer aan en restten lukte ook niet, toen maar op m'n pc aangesloten en weer proberen te resetten, zo blij als ik was om het apple logo te zien zo bang werd ik toen ik daarna dit zag:
[[url=http://img311.imageshack.us/img311/9156/kapod9oz.th.jpg]afbeelding][/URL]
toen dit wegging kreeg ik het batterijtje te zien van dat ie aan het opladen is, deze beweegt echter niet en ik ben serieus bang dat ie toch echt overleden is, iemand een idee wat het bovenstaande plaatje inhoud?
Ja zelfs de errors zien en goed uit bij Applequote:Op zaterdag 10 september 2005 21:49 schreef Geqxon het volgende:
Haha, grappig dat de Ipod het nu ook laat zien als hij dood is
Had ook problemen met de dopjes, gewoon op de Servicesite van Apple nieuwe aanvragen.quote:Op maandag 12 september 2005 20:56 schreef Roi het volgende:
M'n linkeroordopje kraakt en is veel zachter
Ligt eraan wat je ermee wil doen? Als je mp3tjes erop wil zetten moet je iTunes gebruiken. volgens mij komt hij wel als externe HD te staan, maar om de mp3s te kunnen beluisteren moet je ze er met iTunes mee op je ipod zetten. Voor mass storage kun je geloof ik gewoon slepen naar de externe schijf.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:40 schreef .Pas het volgende:
Even een vraag.
Als ik een ipod in de usb poort stop, komt hij dan als externe usb HD erbij of moet ik er eerst extra software voor installeren?
Heb je er nou nog geenquote:Op woensdag 14 september 2005 14:49 schreef CherryLips het volgende:
Oh, en zouden de mini's niet goedkoper worden nu?Ik zie ze nog nergens in de aanbieding.
Ik wou een groene 6gig mini met kleurenscherm, verdorie! geen te dure kleine deze-raak-ik-steeds-kwijt-of-ik-laat-hem-steeds-vallen nanoquote:Op woensdag 14 september 2005 16:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Heb je er nou nog geenmeid, je moet echt eens aan de iPod
Je kan toch wel gewoon via Deze Computer-> verwisselbare schijf de data van je iPod naar een map kopieëren en deze vervolgens importeren in itunes? Ik kon in itunes natuurlijk gewoon data uit andere mappen aan mijn bibliotheek toevoegen...quote:Op woensdag 14 september 2005 18:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat is gaar.
Hoe kun je dan ooit je gekochte nummers op een CD-tje branden?
Zijn er dan misschien andere manieren?
nee ze geven geen licht, zijn gewoon wit dat erg afsteekt tegen het zwart. Achterkant is chroom, ben stom geweest door er niet gelijk een hoesje bij te kopen, eerste (erg kleine) krasje zit er al opquote:Op woensdag 14 september 2005 19:29 schreef iDex het volgende:
zie ik dat nou goed de knoppen geven ook licht?
ziet er cool uit tenminste duidelijke foto's
schokkingquote:Op woensdag 14 september 2005 19:36 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
nee ze geven geen licht, zijn gewoon wit dat erg afsteekt tegen het zwart. Achterkant is chroom, ben stom geweest door er niet gelijk een hoesje bij te kopen, eerste (erg kleine) krasje zit er al op
komt doordat ik m voortdurend zit te poetsen, je ziet die vingerafdrukken zo goed hèquote:
er was wel een progje dat dan mogelijk maaktequote:Op woensdag 14 september 2005 18:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is het ook mogelijk via iTunes nummers van de iPod naar de Bibliotheek te kopieren?
Andersom kan uiteraard maar kan het zo ook?
Alvast bedankt.
Kan dat iemand bevestigen?quote:Op woensdag 14 september 2005 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je ermee wil doen? Als je mp3tjes erop wil zetten moet je iTunes gebruiken. volgens mij komt hij wel als externe HD te staan, maar om de mp3s te kunnen beluisteren moet je ze er met iTunes mee op je ipod zetten. Voor mass storage kun je geloof ik gewoon slepen naar de externe schijf.
Ik heb er naast m'n mp3's gewoon nog documenten, programma's en illustraties op staan. Als je Windows 2000/XP of OsX hebt zou het geen probleem moeten zijn.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:09 schreef .Pas het volgende:
[..]
Kan dat iemand bevestigen?
Voor mp3's ga ik gewoon iTunes gebruiken. Voor de rest van de data wil ik geen software installeren. Als ik hem alleen als mp3 speler kan gebruiken vind ik hem te duur.
Apple Storequote:Op donderdag 15 september 2005 15:50 schreef mrkanarie het volgende:
waar kan ik die Nano kopen?
slimst is online bestellen, kan je 'm ook laten graveren. Bij de Apple shop in Rotterdam zouden ze misschien volgende week binnen komen, bij de Dixons had ik geluk, ze hadden er 4 binnen gekregenquote:
idd, gebruik ik ook altijd, iTunes zuigt hard vergeleken met dit fijne tooltje.quote:
Voor een 2ehands gegraveerde nano heb ik best een euro over hoorquote:Op donderdag 15 september 2005 16:10 schreef Geqxon het volgende:
Of juist niet online bestellen. Want als hij kapot is, mag je hem lekker op gaan sturen.
En graveren is dom, dan zakt de 2ehands waarde naar ongeveer 30 cent
1,50 gebodenquote:Op donderdag 15 september 2005 16:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Voor een 2ehands gegraveerde nano heb ik best een euro over hoor
En als er heel groot "Deze iPod is van Marcel Derx (DerXXX) uit Staphorst" opstaat?quote:Op donderdag 15 september 2005 16:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Voor een 2ehands gegraveerde nano heb ik best een euro over hoor
Dan heb ik er nog wel een euro voor over. Stickertje erop en niemand die het ziet. En anders hebben ze bij ars technica nog wel een vervangende achterkant liggen. Zitten alleen een paar krasjes op.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En als er heel groot "Deze iPod is van Marcel Derx (DerXXX) uit Staphorst" opstaat?
Doet ie het dan minder goed? Ding zit 99% van de tijd in mijn zak.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:39 schreef tonks het volgende:
Nou als er iets instond als "Hier is je iPod willem van Opa en Oma"
Maar het is igg. wel zeker dat het die van jou is..quote:Op donderdag 15 september 2005 16:10 schreef Geqxon het volgende:
Of juist niet online bestellen. Want als hij kapot is, mag je hem lekker op gaan sturen.
En graveren is dom, dan zakt de 2ehands waarde naar ongeveer 30 cent
gewoon standaard dopjes erbij hè. Ik heb zelf ook al mijn Sennheiser erin gestopt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:36 schreef erikh het volgende:
Ik heb de nano sinds gisteren maar kan niet zeggen dat ik onder de indruk ben van het geluid dat uit de meegeleverde oordopjes komt. Binnenkort maar eens wat sennheiser dopjes kopen ofzo.
wie wat waarquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:25 schreef Bierkameel het volgende:
Ik heb een mooi Mini 2gen 4GB gekocht voor 125 euro![]()
En die standaard dopjes zijn inderdaad niks, ik heb al snel mijn eigen goede dopjes eraan gehangen
Ja ookquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:51 schreef Geqxon het volgende:
Je had toch net een nano gekocht?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:53 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja ook![]()
Vond het zo zonde dat mijn mini nu geen functie meer had zegmaar....
Met de in-ear oordoppen (ook van Apple) hoor ik helemaal niets meer om me heen. Misschien een tipje dus.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:44 schreef Vava het volgende:
Ik vind de oordopjes die standaard bij de mini zitten echt niet fijn. Het geluid op zijn hardst en ik hoor nog alles om me heendaar ga ik dus maar eens betere voor kopen
Ik zit vaak in de trein en dan kan het wel eens kabaal zijn
Klopt, maar echt lekker blijven ze niet zitten. Als ik gewoon loop vallen ze al langzaam uit mijn oren.quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:04 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Met de in-ear oordoppen (ook van Apple) hoor ik helemaal niets meer om me heen. Misschien een tipje dus.![]()
Waar?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:25 schreef Bierkameel het volgende:
Ik heb een mooi Mini 2gen 4GB gekocht voor 125 euro![]()
En die standaard dopjes zijn inderdaad niks, ik heb al snel mijn eigen goede dopjes eraan gehangen
Niet alleen Apple zelf verkoopt Ipods hoor!quote:Op zondag 18 september 2005 12:03 schreef Geqxon het volgende:
Nee hoor, kijk maar op de Apple website
JA!quote:Op zondag 18 september 2005 12:15 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Niet alleen Apple zelf verkoopt Ipods hoor!
Je jat mijn woordenquote:Op zondag 18 september 2005 12:15 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Niet alleen Apple zelf verkoopt Ipods hoor!
quote:Op zondag 18 september 2005 12:16 schreef Suuz_ het volgende:
ik heb gister een IPod mini gekocht hoor dus je kan ze gewoon nog kopen...
en het was gewoon een vraag hoor over dat radio, hoe dat zit met dat podcast enzo maarre sorry hoor...
In de Macstore en andere toko's zoals Mediamarkt en Dixons verkopen ze nog wel voorlopigquote:Op zondag 18 september 2005 12:03 schreef Geqxon het volgende:
Nee hoor, kijk maar op de Apple website
Heeft Ijsmeis er ook één dan?quote:Op zondag 18 september 2005 19:54 schreef tonks het volgende:
[..]
Die zijn leuk [afbeelding][afbeelding]
En jij bent haar IPod pimp?quote:
Het is een Zeikerd (ja, met een hoofdletter...)quote:
Januari of Februari geloof ik.quote:Op zondag 18 september 2005 19:49 schreef TeleluvR het volgende:
Weet iemand hier trouwens vanaf welk moment de ipod mini 1ste generatie vervangen werd door de ipod mini 2de generatie (in NL)?
Ga er dan normaal mee om SCHOREMquote:Op maandag 19 september 2005 10:22 schreef Douwe het volgende:
Geen idee, ik haalde hem uit mn zak en het leed was reeds geschied
Blijkbaar nietquote:Op maandag 19 september 2005 10:25 schreef Geqxon het volgende:
Zat er dan geen siliconen hoesje omheen ofzo?
Bedoel je net zoiets als op onderstaande foto?quote:Op maandag 19 september 2005 00:57 schreef Douwe het volgende:Er zit een deuk achterin mn iPod Mini
je sokje?quote:Op maandag 19 september 2005 14:10 schreef Remzz het volgende:
[..]gaaf, maar heb die van mij al weer verkocht.....
Ja ooit voor 5 euro gekocht en een paar maand geleden wou iemand er 6 euro voor gevenquote:Op maandag 19 september 2005 14:46 schreef super-muffin het volgende:
[..]
je sokje?
Ik heb er al 2 en krijg en nog 1, terwijl ik nog geen iPod heb![]()
wooowquote:Op maandag 19 september 2005 14:47 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja ooit voor 5 euro gekocht en een paar maand geleden wou iemand er 6 euro voor geven
Ik heb er zaterdag een gekocht. Geweldig apparaat.quote:Op maandag 19 september 2005 15:40 schreef super-muffin het volgende:
Oh ja, dikke winst natuurlijk!
Ik ga morgen een witte Nano kopen
De eerste generatie werd volgens mij nog goedkoper gemaakt toen de 2G kwam, de 1e G kostte toen iets van ¤179 en de 2e dus ¤199. Daar zat ik nu ook een beetje op te hopen; de 4G iPod (zonder kleurenscherm) is nu op sommige plaatsen zoals de BCC ook goedkoper geworden.quote:Op maandag 19 september 2005 19:11 schreef Remzz het volgende:
Ik zou of 2 of 3 doen. Dock is minimaal 30 euro waard. Als je hem daar koopt en evt. (als je hem zelf niet gebruikt) weer verkoopt heb je altijd nog meer winst.
En ik weet niet zeker of er wel gestunt gaat worden of dat ze de voorraden gewoon "op" verkopen(is bij de 1ste generatie mini ook gedaan dacht ik).
Allemaal selecteren(met de muis of control a) dan slepen naar iPod van......quote:Op maandag 19 september 2005 20:00 schreef Scarface_ het volgende:
Hey ik heb een mini gekocht, maar ik snap geen reet van iTunes. Ik heb nu liedjes in m'n bibliotheek staan, hoe kan ik al m'n liedjes selecteren en die naar m'n iPod overbrengen? Thanks alvast!
Eh... hoe zat 't ook alweer...quote:Op maandag 19 september 2005 20:00 schreef Scarface_ het volgende:
Hey ik heb een mini gekocht, maar ik snap geen reet van iTunes. Ik heb nu liedjes in m'n bibliotheek staan, hoe kan ik al m'n liedjes selecteren en die naar m'n iPod overbrengen? Thanks alvast!
quote:
Top 25 most recently added?quote:Op maandag 19 september 2005 20:41 schreef Gelderland het volgende:
Kan je ook in de bibliotheek zien welke nummers er als laatst zijn toegevoegd?Ik heb er nu zo'n 2000 nummers instaan, en als ik een zooi nieuwe nummers bij gooi wil ik die graag ff 'selecteren' en in een bepaald album gooien.... Nu moet ik onderhand een half uur zoeken om ze allemaal weer bij elkaar te krijgen...
Maak een smart playlist aan met de eisen: Toegevoegd ligt in laatste 2 dagen.quote:Op maandag 19 september 2005 20:41 schreef Gelderland het volgende:
Kan je ook in de bibliotheek zien welke nummers er als laatst zijn toegevoegd?Ik heb er nu zo'n 2000 nummers instaan, en als ik een zooi nieuwe nummers bij gooi wil ik die graag ff 'selecteren' en in een bepaald album gooien.... Nu moet ik onderhand een half uur zoeken om ze allemaal weer bij elkaar te krijgen...
Beetje zinloos.quote:
Dan is je iPod gehackt door mensen met 1337infraroodbluetandtoothfirewireskills!!!!11111!11!!!1111één.quote:Op woensdag 21 september 2005 08:11 schreef Tovaho het volgende:
Van het een op het andere moment staat er geen muziek meer op mijn iPod. Helemaal leeg. Kan hem dus weer helemaal vol gaan knallen.... Zijn hier mogelijkheden voor om te restoren?????
Hebben anderen hier ervaring mee???
dan zal ik me maar gevleid voelen :$quote:Op zondag 18 september 2005 19:54 schreef tonks het volgende:
[..]
Die zijn leuk [afbeelding][afbeelding]
Doe dat maar ja.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:21 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
dan zal ik me maar gevleid voelen :$
Dan ligt het ongetwijfeld aan mij, maar ik begrijp hier geen kut van.....quote:Op woensdag 21 september 2005 19:17 schreef Quintix het volgende:
[..]
Dan is je iPod gehackt door mensen met 1337infraroodbluetandtoothfirewireskills!!!!11111!11!!!1111één.![]()
aaaaaaahquote:Op donderdag 22 september 2005 22:51 schreef phunkk het volgende:
Ik zie hier een aantal mensen nogal makkelijk doen over de kwetsbaarheid van hun iPod, maar kijk alsjeblieft uit.. Ik ging er altijd uiterst zuinig mee om, en zelfs toen is het nog foutgegaan![]()
[afbeelding]
oei! dat is echt mijn nachtmerrie! ik heb em nu nog geen week en ben er zó zuinig mee, heb vanmiddag een sokje gekocht! dus hoop dat dit er niet mee gebeurt.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:51 schreef phunkk het volgende:
Ik zie hier een aantal mensen nogal makkelijk doen over de kwetsbaarheid van hun iPod, maar kijk alsjeblieft uit.. Ik ging er altijd uiterst zuinig mee om, en zelfs toen is het nog foutgegaan![]()
[afbeelding]
Zoals je in een post van mij hierboven kan zien heb ik een iSkin voor de mini, en daar zit een dik hard glaasje bij wat je tussen de iPod en de iSkin klem, dus het display zit denk ik beter beschermd dan in zo'n sok.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:00 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
oei! dat is echt mijn nachtmerrie! ik heb em nu nog geen week en ben er zó zuinig mee, heb vanmiddag een sokje gekocht! dus hoop dat dit er niet mee gebeurt.
Ik heb er niet veel verstand van hoor, maar als je bij "geavanceerd" kiest voor "inhoud bibliotheek verzamelen" en het daarna nog een keer probeert, lukt het dan wel? Maar dat heb je vast wel al geprobeerd.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:47 schreef Aart22 het volgende:
Hey allen,
ik heb ff een vraagje. Vandaag mijn iPod weer terug gekregen nadat mijn harde schijf helemaal kapot was gegaan...Dus nu nieuwe iPod. Ik dacht: niks aan de hand alles staat in mijn bibliotheek (2200 nummers) en die zet ik direct weer op mijn ipod. Uurtje werk. Maximaal.
Nou voel je hem al; niet dus. Van die 2200 nummers kopieert hij er 450 direct. De rest staat een uitroepteken bij en zegt: kan het originele bestand niet vinden. Maar ik heb mijn hele cd-collectie via de bibliotheek geimporteerd en vanuit de bieb op mijn iPod gezet. Was dus in de veronderstelling dat al mijn muziek in de bieb staat (en daar lijkt het ook op aangezien ik wel alle nummers, ik kan ze allen niet allemaal afspelen).
Iemand een oplossing? Bne bang dat ik nogmaals mijn hele cd-collectie via de bieb op mijn ipod moet zetten...gaat mijn weekend.......![]()
Alvast bedankt voor de hulp!
Ben blij dat ik je nog enigszins heb kunnen helpen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:06 schreef Aart22 het volgende:
Ja, dit helpt wel (al had ik de mappen die op mijn harde schijf heb staan al naar de bibliotheek zelf gekopieerd). Maar het helpt niet heel veel...veel van de nummers die ik van cd's in de bieb heb gezet staat nog steeds uitroepteken bij. Komt omdat ze niet daadwerkelijk op mijn harde schijf staan blijkbaar..maar ik had ze wél geimporteerd..vaagjes!
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:35 schreef super-muffin het volgende:
Trouwens, voor CherryLips:
www.macline.be daar hebben ze de prijzen van de Mini's verlaagd
208 euro incl. BTW noem ik niet echt goedkoper....quote:iPodMini 4 GB SILVER OS 10.3 Min - USB 2 - NO DOCK
VAT Excl. 171.90,- ¤
VAT Incl. 208.00,- ¤ Macline. Ref: M9800
Usually ships in 1 day
Jij woont zeker ergens in een boerendorp in Friesland?quote:
Dan je zie d'r dus als een nerd uit, ik loop er altijd mee te pimpen, dan wel in Amsterdam als Utrecht tot in Almere.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:43 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Jij woont zeker ergens in een boerendorp in Friesland?
Als je met witte oordopjes door Utrcht loopt of fietst, heb je zo een mes op je keel staan, en kan je je iPod inleveren...
Nee Cuijkquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:43 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Jij woont zeker ergens in een boerendorp in Friesland?
Het was lief bedoeldquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:44 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
[..]
208 euro incl. BTW noem ik niet echt goedkoper....
Heb je een linkje? kan het zo snel niet vindenquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:11 schreef tonks het volgende:
Nieuwe iPod update is uit!
Oh ik had niet gezien dat de prijzen zonder BTW warenquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:44 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
[..]
208 euro incl. BTW noem ik niet echt goedkoper....
Check ff de site van Creative ofzo.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:37 schreef erikh het volgende:
[..]
Heb je een linkje? kan het zo snel niet vinden
Creativequote:Op vrijdag 23 september 2005 17:40 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Check ff de site van Creative ofzo.
wat heb je hier eigenlijk aan? wat verandert er op je iPod mini?quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:56 schreef super-muffin het volgende:
Waar anders?
http://www.apple.com/nl/ipod/download/
Bug fixes? Features?quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:11 schreef tonks het volgende:
Nieuwe iPod update is uit!
Weer lekker nutteloze notes van wat ze gefixed hebben...quote:
You're welcome!quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:28 schreef Aart22 het volgende:
Ok, ik vond toch wat muziek in de map Itunes en ik denk dat de rest nog bij mijn ouders staat..
Alleen: ik dacht dat ik de hele harde schijf van mijn ipod na de verhuizing had gekopieerd naar de bibliotheek, maar dan staat het dus niet op je harde schijf..blijkbaar.
Cora, bedankt voor de hulp!
Je bedoelt dat je geen USB 2.0 poorten hebt?quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:07 schreef Mip1988 het volgende:
hm na mn format van vorige week herkentie mn iPod wel als snel usb apparaat maar mn usb hubs zijn volgens mn pc sloom![]()
bij google kom ik telkens bij hetzelfde uit: de windows-update
maar mn windows IS up-to-date![]()
naja het werkt allemaal wel enzo maar snel muziek erop pompen is er niet bij![]()
iemand een oplossing?
Sluit even alles af behalve iTunes en probeer het opnieuw.. Misschien werkt dat?quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:13 schreef capibar het volgende:
ik heb een probleempje met mijn ipod mini, nadat ik hem heb aangesloten, en hij de nieuwe muziek naar mijn ipod heeft overgezet, wil ik de ipod loskoppelen, en druk op het uitwerp icoontje rechtsonderaan, en dan krijg ik de melding dat hij mijn ipod niet kan uitwerpen omdat deze bestanden bevat die gebruikt worden door een andere toepassing![]()
nu is dat best wel klote, want als ik hem dan gewoon loskoppel is de nieuwe muziek niet overgezet naar mijn ipod....
het is trouwens een mini van de 2e generatie...
dat heb ik al geprobeert, dit probleem heb ik al een week ofzoquote:Op zondag 25 september 2005 08:22 schreef tonks het volgende:
[..]
Sluit even alles af behalve iTunes en probeer het opnieuw.. Misschien werkt dat?
80 euro ofzo.. niet veel in ieder geval.quote:Op zondag 25 september 2005 13:25 schreef MaRySe het volgende:
hoeveel zou een 20gb 2gen ipod opbrengen?
Met 4 van die ronde knopjes boven het scroll wheel?quote:Op zondag 25 september 2005 13:27 schreef MaRySe het volgende:
ohnee ik heb 3eiig die met het dok en de 1na nieuwste
Volgensmij was die van Maryse juist gegraveerd.... toch?quote:
Iemand?quote:Op zondag 25 september 2005 03:58 schreef Twizla het volgende:
Ey mensen, ik heb net een nieuwe ipod 20 gig gekregen omdat me andere kapot was gegaan, en toen kreeg ik een nieuwe door de garantie. Anyway, elke keer als ik um op hold zet en daarna weer daarvanaf haal valt ie gewoon uit.. Zegt iemand dit wat?
Oja dat stond erin jaquote:Op zondag 25 september 2005 13:37 schreef Remzz het volgende:
[..]
Volgensmij was die van Maryse juist gegraveerd.... toch?
Of was dat een grapje dat er iets in stond: "Van mama voor Maryse" ?![]()
Ja die witte met die 4 knopjes en hij is gegraveerd.quote:Op zondag 25 september 2005 13:37 schreef Remzz het volgende:
[..]
Volgensmij was die van Maryse juist gegraveerd.... toch?
Of was dat een grapje dat er iets in stond: "Van mama voor Maryse" ?![]()
Nouw ik weet niet of ik die dan zo snel zou kopen zegmaarquote:Op zondag 25 september 2005 14:50 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja die witte met die 4 knopjes en hij is gegraveerd.
Maakt toch niet uitM'n broertje heeft ook 1 gekocht
daarin staat een 1 of andere naam. Boeiend
Nee zegt me niets, gewoon mee terug gaan lijkt mij. Misschien nog 1 keer proberen te resetten: play en linkerknop dacht ik....quote:
Er staat.quote:Op zondag 25 september 2005 14:52 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nouw ik weet niet of ik die dan zo snel zou kopen zegmaar![]()
Ja okay als je hem op Fok! verkoopt kan die zelfs meer waard worden. Ik wist zelf wat er ongeveer op stond.quote:Op zondag 25 september 2005 14:54 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Er staat.
"Voor Maryse
van papa en mama"
Maar anyways het gaat toch om het apparaatMet mijn naam wordt ie gewoon meer waard
En iedereen ziet toch wel dat ie 2de hands is lijkt meDus het enige is dat je er minder mee kan pimpen.
quote:Op zondag 25 september 2005 14:57 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja okay als je hem op Fok! verkoopt kan die zelfs meer waard worden. Ik wist zelf wat er ongeveer op stond.![]()
Dan zou ik hem bewaren en als opslagschijf ofzo gebruiken. een cadeau geef je niet zomaar weg, en ik herinner je topic nog wel toen je hem kreegquote:Op zondag 25 september 2005 14:58 schreef MaRySe het volgende:
[..]![]()
![]()
ja want ik wil een iPod nano.. En dan is deze overbodig right. Maar hij is gekregen dus even een gewetenskwestie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |