Gewoon fabrieksinstellingen terugzetten toch?quote:Op donderdag 8 september 2005 09:09 schreef DaMook het volgende:
Hoe formateer ik mijn mini ?
STFU, Elke IPod blijft coolquote:Op donderdag 8 september 2005 07:17 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik baal nu dat ik de mini heb gekocht man.
Gewoon kleurscherm met foto's
Ik vind 259 euro voor een 4 GB flash speler met kleurenscherm niet veel, eigenlijk.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:15 schreef Geqxon het volgende:
Dat ligt eraan, heb jij het dunne uiterlijk over voor de achterlijk hoge prijs?
Ik had voor 284 euro een 20 gig IPod kleur.. dus relatief gezien vind ik dat wel duur....quote:Op donderdag 8 september 2005 12:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vind 259 euro voor een 4 GB flash speler met kleurenscherm niet veel, eigenlijk.
http://www.tweakers.net/pricewatch/120585: 300 euro voor een 4 GB flash drive. En alleen het geheugen los kost al 210 euro: http://www.tweakers.net/pricewatch/95857 Ondanks dat het zo veel lijkt op een gewone iPod, maar dan een stuk verkleind, moet je het eigenlijk niet met een hdd-speler vergelijken maar met andere flash-spelers. En alhoewel die niet in 4GB-versie te koop zijn: kijk hier eens naar.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:13 schreef Geqxon het volgende:
259 euro voor 4 gig vind ik (ondanks het flash is) enorm duur. Een 4gig hdd-mp3speler heb je al voor 140 euro.
Maar je hebt nu wel 3 weken plezier gehad van je iPod, die neemt niemand je meer afquote:Op donderdag 8 september 2005 10:03 schreef Gelderland het volgende:
ik heb mijn mini 3 weken terug gekochtjammer jammer jammer....want deze NANO is veel relaxder
Dat is nog eens servicequote:Op donderdag 8 september 2005 18:11 schreef DaMook het volgende:
Zo, mijn mini ligt weer bij de dixons in de winkel en ik heb netjes mijn geld terug, nu naar de Apple site om de Nano te bestellen
.
Jaquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:01 schreef Gelderland het volgende:
Als ik soms nummers in de Libary invoeg staan er soms cijfers (nummers) voor de liedjes:
De titel van het liedje is dan (en dan tussen '..' de titel):
202 - '...'
203 - '...'
Is er een manier om die getallen weg te krijgen? En dus alleen de titel over te houden?:?
In welke store? Die van Apple bedoel je? Er zijn echt wel meer stores die hem verkopen hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:31 schreef super-muffin het volgende:
[..]
De prijzen in die store zijn wel zonder BTW, en die moet je wel betalen.
Trouwens als je online 90% van je aankopen doet via amerikaanse site hoef je dat toch niet te vragen![]()
Hoezo niet? Als er toch wereldwijde garantie isquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:46 schreef tonks het volgende:
voor die 10 euro die je bespaard zou ik het niet doen hoor Hare
160 * 1.19 = 190.4quote:Over alle artikelen die in landen buiten de EU worden gekocht, moeten douanerechten en BTW worden betaald. De douanerechten worden betaald over de aankoopprijs van het artikel en de verzekerings- en vervoerskosten tot aan binnenkomst van het artikel in de EU. Dit is de douanewaarde. De BTW wordt geheven over de douanewaarde, daarbij opgeteld de douanerechten en de verzekerings- en vervoerskosten tot op de plaats van bestemming in de EU.
Voor artikelen die u buiten de EU heeft gekocht, is vrijstelling van belasting mogelijk. Voor artikelen die u buiten de EU heeft gekocht, is vrijstelling van douanerechten en BTW mogelijk. Per zending geldt de vrijstelling van douanerechten en BTW slechts tot een waarde van ¤ 22. Is de waarde meer dan dit bedrag, dan betaalt u douanerechten en BTW over de totale waarde. De zending dient rechtstreeks, dus zonder bemiddeling van tussenhandelaren, te worden verzonden naar de door u aangegeven bestemming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |