Ik ook niet.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:20 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb nog steeds geen iPod 60 gieg
Pics!quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:39 schreef iDex het volgende:
bij halfords hoesjes voor de ipod te koop voor 15 euro, zien er wel vet uit.
en goed inwrijven met een staalborstelquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:07 schreef Xiara het volgende:
[..]
![]()
(of bedoel je nou dat je met pindakaas krassen van je iPod hebt gehaald)
Sorry, het waren stickerresten: http://gathering.tweakers(...)ge/23954417#23954417quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:07 schreef Xiara het volgende:
[..]
![]()
(of bedoel je nou dat je met pindakaas krassen van je iPod hebt gehaald)
quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:20 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik zou dus echt niet met zulke belachelijke dingen aan mijn iPod zitten he!
Je kan bij de blokker of zo een amateur mobieltjes winkel tubetjes "krasweg"(zo noem ik het even) kopen...
Dat is niet schadelijk en misschien helpt dat... het is een doorzichtig iets wat de kras opvult en dus niet van kleur laat veranderen...
Ik zou niet gaan schuren ofzo dan richt je alleen meer schade aan... en een staalborstel hoe komt men op het absurte idee
Ik heb liever een krasje op mijn iPod dan dat ik hem verziek met weet ik veel wat voor rare pratijken.
Ik geloof het nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:03 schreef iDex het volgende:
[..]
heb je geen foldertje van de halfords gehad? staat hij in, ik heb thuis geen scanner![]()
De code op de iPodquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:39 schreef Nam het volgende:
Als je een Ipod koopt, zitten de garantiepapieren dan in de doos of geld de aankoopbon dan als garantiebewijs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |