abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29425984
Oeps verkeerde deel in de TT .
pi_29426092
vraagje op reactie van Geqxon
dus je kan geen mappen maken in je ipod , dus als je in je ipod op muziek klikt dat je alle muziek ziet ofzo?
kan iemand uitleggen wat je ziet als je op muziek klikt in je ipod?
pi_29426113
tis 12 toch?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_29426168
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 17:18 schreef HeatWave het volgende:
tis 12 toch?
ja klopt
pi_29426182
Gast edit .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_29426459
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 17:16 schreef desertspider het volgende:
vraagje op reactie van Geqxon
dus je kan geen mappen maken in je ipod , dus als je in je ipod op muziek klikt dat je alle muziek ziet ofzo?
kan iemand uitleggen wat je ziet als je op muziek klikt in je ipod?
Je kunt wel playlists maken wat overigens het zelfde is als mappen.

Als je op muziek klikt krijg je allemaal onderdelen Albums,Artiesten,Genre enzovoorts.
pi_29426513
Maar je kunt geen mappen onder mappen maken, zoals:
Top 40
->Week 01
-->Nummer01
-->Nummer 02
->Week 02
-->Nummer01
-->Nummer02

toch?
pi_29426557
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 17:42 schreef tonks het volgende:

[..]

Je kunt wel playlists maken wat overigens het zelfde is als mappen.

Als je op muziek klikt krijg je allemaal onderdelen Albums,Artiesten,Genre enzovoorts.
daar ben ik ook tevreden mee
als er nog vragen zijn meld ik het direct
(mogen ze eerst wat aan de forum snelheid doen was vroeger veel beter )
pi_29427086
met de iPod blader je door alles op basis van artiest, album of nummer. Wat die ene knakker wil geen zin om te kijken hoe je heet kan dus niet.
pi_29427336
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:22 schreef super-muffin het volgende:
met de iPod blader je door alles op basis van artiest, album of nummer. Wat die ene knakker wil geen zin om te kijken hoe je heet kan dus niet.
deze knakker heet desert spider
dat andere is ook goed(dat andere is beter maar ja , je kan ook niet alles krijgen wat je wilt)
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:50:27 #12
31816 thumper
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻlaklaarzen zijn geil
pi_29427581
Ik heb pas geleden een Logic3 I-Station gekocht:

Voor maar ¤ 70,- een redelijk goed setje!
Goed helder geluid, kan redelijk hard (voor op de hotelkamer) en leuke extra features!

De extra subwoofer en de twee blauwe ledjes die je iPod verlichten zijn leuke oogsnoepjes

Klik hier voor een vergelijk tussen deze en de Altec Lansing inMotion
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_29427927
"maar" 70 euro? Daar kun je een leuk setje met goede bass van kopen hoor
pi_29427947
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 19:13 schreef Geqxon het volgende:
"maar" 70 euro? Daar kun je een leuk setje met goede bass van kopen hoor
Wat hij dus gedaan heeft.
pi_29428004
A, ik had die bass nog niet gezien Maar ik vind 70 euro nogal veel voor die speakerset, vandaar Kijk wat je daar van kunt kopen (okok, 5 euro meer):

http://www.perfect-systems.nl/info.asp?info=52616
pi_29428078
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 19:19 schreef Geqxon het volgende:
A, ik had die bass nog niet gezien Maar ik vind 70 euro nogal veel voor die speakerset, vandaar Kijk wat je daar van kunt kopen (okok, 5 euro meer):
[afbeelding]
Ja maar omdat nu telkens naar een hotelkamer te slepen
pi_29428181
Sja, beetje duur voor alleen op de vakantie. Als je dit thuis laat staan heb je me toch een lekker geluid
pi_29428592
quote:
[afbeelding]
die vind ik erg cool
Creative toch?
pi_29428733
Creative I-Trigue 3400
  donderdag 4 augustus 2005 @ 23:25:27 #20
31816 thumper
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻlaklaarzen zijn geil
pi_29432746
quote:
[afbeelding]
Daar heb ik ook naar gekeken inderdaad, ziet er erg stoer uit

Maar zoals ik in een eerder topic al aangaf, ik was op zoek naar "portable" speakers voor op vakantie... Niet noodzakelijk met batterijvoeding, maar wél makkelijk mee te nemen en weinig gewicht
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_29436130
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:36 schreef desertspider het volgende:
deze knakker heet desert spider
dat andere is ook goed(dat andere is beter maar ja , je kan ook niet alles krijgen wat je wilt)
Ik gebruik alleen afspeellijsten die ik importeer (op basis van Winamp playlists)... Aangezien mijn mp3's praktisch allemaal id3-tag-loos zijn, is dat ook de "enige" optie voor mij.

Enige nadeel wat hier aan kleeft is dat bestandsnamen overschreven worden als ze hetzelfde heten, aangezien ik %track name%.mp3 gebruik... Maar dit is pas één keer voorgekomen, dus daar komen we wel weer overheen.
.
  Redactie Games vrijdag 5 augustus 2005 @ 01:56:50 #22
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_29436273
wat een geweldig ding is het ook...

How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_29439484
Weet iemand waarom ik op mijn werk copy controlled cd's kan importeren in iTunes, en thuis niet?
pi_29442832
Heeft iemand misschien een overzicht voor beschermhoezen voor de iPod mini? Inclusief prijzen. Ik heb deze eigenlijk nog nodig voor m'n vakantie zodat hij niet beschadigd wordt door zand etc.
Het lijkt me het mooist om een berscheming te hebben dat je de ipod nog wel gewoon kan bedienen.
Met de ipod sokken is dit geloof ik niet mogelijk
pi_29443452
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 12:29 schreef arco_corleone het volgende:
Heeft iemand misschien een overzicht voor beschermhoezen voor de iPod mini? Inclusief prijzen. Ik heb deze eigenlijk nog nodig voor m'n vakantie zodat hij niet beschadigd wordt door zand etc.
Het lijkt me het mooist om een berscheming te hebben dat je de ipod nog wel gewoon kan bedienen.
Met de ipod sokken is dit geloof ik niet mogelijk
Ik heb laatst een iSkin gekocht bij de Dixons, kost 25 euro. Zit ook een broekriemclip aan, maar die heb ik er af gehaald.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')