abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 juli 2005 @ 11:37:00 #1
31816 thumper
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻlaklaarzen zijn geil
pi_29136882
Hi,

Ik ben op zoek naar goede speakertjes voor m'n iPod, liefst onder de 100 euro

Heeft iemand ervaring met dergelijke 'goedkopere' speakers, of kan ik beter doorsparen voor een JBL On Tour setje?

Oh, en het liefst moet het er een beetje "iPodifiable" uitzien, dus liefst wit en met houdertje waar je het ding in kan steken

Alvast bedankt
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
  dinsdag 26 juli 2005 @ 12:13:20 #2
31816 thumper
pi_29137503
Poe hee, het loopt storm hier
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_29137792
gewoon gaan sparen voor die witte JBL dingen komt een prima geluid en ze zijn wit ( )
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_29137826
JBL on tour is onder de 100 euro hoor. 99 euro om precies te zijn
  dinsdag 26 juli 2005 @ 12:32:39 #5
122805 user-x
the insignificant other
pi_29146695
Ik snap je niet.. je koopt een ipod.. voor het goed geluid en design.. en dan wil je dat gaan afbreken door er cheap ass speakers op te zetten? Je gaat toch ook geen ferrari motor in een fiat multipla zetten?
(naja 100 euro is niet goedkoop, maar je begrijpt t punt denk ik )
verlangen voorbij vanitas
pi_29157064
En wat is er eigenlijk zo speciaal aan iPod-luidsprekers? Zijn ze zo duur omdat er een iPod logo'tje op staat? Zijn dat niet gewoon draagbare luidsprekertjes?
Als je dan wat beter geluid wil, plug hem dan gewoon in op je stereo, of mis ik nu iets?
Da gao nie nou!
pi_29162546
De JBL Onstage zijn echt bagger. Vol open klinken ze als half-gare computerspeakertjes, zonder enige bass. Op normaal volume is het redelijk. Ik neem aan dat de Ontour hetzelfde klinkt?
pi_29162557
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 00:07 schreef vigier het volgende:
En wat is er eigenlijk zo speciaal aan iPod-luidsprekers? Zijn ze zo duur omdat er een iPod logo'tje op staat? Zijn dat niet gewoon draagbare luidsprekertjes?
Als je dan wat beter geluid wil, plug hem dan gewoon in op je stereo, of mis ik nu iets?
Zo'n speakerset is handig. Je gooit je iPod erin, en hij laad vanzelf op, plus dat hij ook in verbinding staat met de speakers en je computer
  woensdag 27 juli 2005 @ 11:03:04 #10
31816 thumper
pi_29164486
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 17:42 schreef Volano het volgende:
Ik snap je niet.. je koopt een ipod.. voor het goed geluid en design.. en dan wil je dat gaan afbreken door er cheap ass speakers op te zetten? Je gaat toch ook geen ferrari motor in een fiat multipla zetten?
(naja 100 euro is niet goedkoop, maar je begrijpt t punt denk ik )
Ik zoek speakertjes die ik mee kan nemen op vakantie, thuis is het ding gewoon op de king-size-executive stereo aangesloten

En ik bedoelde eigenlijk de OnStage ipv de OnTour, maar als ik het goed begrijp heeft de OnStage een vrij belabberd geluid? Wat ik ervan gehoord heb klonk het toch behoorlijk overtuigend!

De OnTour is goedkoper, maar daar moet je de iPod los bijhangen ipv dat je hem kan 'docken' en dus tegelijkertijd kan opladen...
pi_29164958
Logitech heeft ook een betaalbare set, hoe die klinkt weet ik alleen niet...
link
  woensdag 27 juli 2005 @ 11:24:36 #12
31816 thumper
pi_29165102
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 11:19 schreef Erik het volgende:
Logitech heeft ook een betaalbare set, hoe die klinkt weet ik alleen niet...
link
Dat is ook een leuk ding! Én niet duur...

* thumper is inderdaad benieuwd hoe het klinkt
pi_29178440
Het hele punt met die onstage speakers, is dat de bass wegvalt als je hem vol open draait. Hierdoor komt er een blikkerig geluid uit
pi_29178598
het punt met al die kleine portable speakers is dat bass niet hun sterkste punt is, 100 Euro voor sprut met een gelikt uiterlijk vind ik persoonlijk nogal zonde van je geld
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_29179845
quote:
Review: JBL On Stage
Diminutive system lacks bass but offers spacious sound and a good feature set
http://playlistmag.com/reviews/2004/11/onstage/index.php
Hier kun je nog meer lezen
pi_29202081
Kun je niet beter gaan voor een goede headset, daar heb je volgens mij meer plezier van.
  donderdag 28 juli 2005 @ 15:01:50 #17
31816 thumper
pi_29202647
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 14:43 schreef Beathoven het volgende:
Kun je niet beter gaan voor een goede headset, daar heb je volgens mij meer plezier van.
Die heb ik al, maar daar hebben mijn reisgenoten zo weinig aan
Nee, ik heb echt een speaker(setje) nodig
  donderdag 28 juli 2005 @ 16:56:16 #18
31816 thumper
pi_29206220
Qua prijs (¤ 250 - ¤ 300) volslagen off-topic:

Altec Lansing InMotion IM7

Erg mooi!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')