Zo'n speakerset is handig. Je gooit je iPod erin, en hij laad vanzelf op, plus dat hij ook in verbinding staat met de speakers en je computerquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:07 schreef vigier het volgende:
En wat is er eigenlijk zo speciaal aan iPod-luidsprekers? Zijn ze zo duur omdat er een iPod logo'tje op staat? Zijn dat niet gewoon draagbare luidsprekertjes?
Als je dan wat beter geluid wil, plug hem dan gewoon in op je stereo, of mis ik nu iets?
Ik zoek speakertjes die ik mee kan nemen op vakantie, thuis is het ding gewoon op de king-size-executive stereo aangeslotenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:42 schreef Volano het volgende:
Ik snap je niet.. je koopt een ipod.. voor het goed geluid en design.. en dan wil je dat gaan afbreken door er cheap ass speakers op te zetten? Je gaat toch ook geen ferrari motor in een fiat multipla zetten?
(naja 100 euro is niet goedkoop, maar je begrijpt t punt denk ik)
Dat is ook een leuk ding! Én niet duur...quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:19 schreef Erik het volgende:
Logitech heeft ook een betaalbare set, hoe die klinkt weet ik alleen niet...
link
Hier kun je nog meer lezenquote:Review: JBL On Stage
Diminutive system lacks bass but offers spacious sound and a good feature set
http://playlistmag.com/reviews/2004/11/onstage/index.php
Die heb ik al, maar daar hebben mijn reisgenoten zo weinig aanquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:43 schreef Beathoven het volgende:
Kun je niet beter gaan voor een goede headset, daar heb je volgens mij meer plezier van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |