quote:Op zaterdag 16 juli 2005 08:04 schreef QyRoZ het volgende:
Deze was eerder tonks. Lager topicnummer.
dan zul je er meerdere moeten kopen, want zo'n ding kan je niet opladenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:24 schreef flyin-hawk het volgende:
heb er toevallig gister 1 gekocht! een ipod shuffle van 1 gig alleen de batterij gaat maar 12 uur mee als hij compleet is opgeladen en ik ga straks 2 weken op vakantie![]()
Damn, dat scheelde echt kei weinigquote:Op zaterdag 16 juli 2005 08:04 schreef QyRoZ het volgende:
Deze was eerder tonks. Lager topicnummer.
Wees creatief, maak zelf een kabeltje voor je iPod, voor in de auto aansteker.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:24 schreef flyin-hawk het volgende:
heb er toevallig gister 1 gekocht! een ipod shuffle van 1 gig alleen de batterij gaat maar 12 uur mee als hij compleet is opgeladen en ik ga straks 2 weken op vakantie![]()
ja maar... lezen mensen de specificaties niet als ze zo'n apparaat kopenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:24 schreef flyin-hawk het volgende:
Met een iPod mini alle nummers van een genre of een playlist geshuffled afspelen?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:15 schreef Arma_Angelus het volgende:
wederom: kan ik met een ipod mini 1st gen. shuffle in een bepaalde playlist of genre?
Dat heb ik toch uitgelegd.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:15 schreef Arma_Angelus het volgende:
wederom: kan ik met een ipod mini 1st gen. shuffle in een bepaalde playlist of genre?
dan staat dus de shuffle idd aan op ALLE nummers.quote:Ik neig naar de dork want in Instellingen kan je gewoon Shuffle aanzetten.
Gast, ga naar Instellingen > Shuffle, daar kan je kiezen uit Uit / Nummers / Albums. Dan kies je nummers. Dan wil je bijvoorbeeld al je Dance nummers shufflen. Dan ga je naar Muziek > Genres > Dance en dan klik je op je play knop.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:22 schreef Arma_Angelus het volgende:
ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar, echt... ik kan hem op shuffle krijgen, maar dan gatie dus alle nummers shufflen.... en niet alleen m'n genre ofzo...
[..]
dan staat dus de shuffle idd aan op ALLE nummers.
Waar zijn die plaatjes uit de OP heen danquote:Op zaterdag 16 juli 2005 07:45 schreef TimmyAsd het volgende:
Hier verder
Sleep er maar heen word automatisch omgezetquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:26 schreef Skv het volgende:
Kan je WMA afspelen met iPod?
Nee.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:26 schreef Skv het volgende:
Kan je WMA afspelen met iPod?
De mate van compressie kun je in iTunes gewoon zelf instellen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:37 schreef BoomBoom het volgende:
1) Is de kwaliteit van AAC-compressie afhankelijk van de versie van iTunes die je gebruikt? (die info wordt nl. wel opgeslagen bij het .aac-bestand dat 'ie aanmaakt)
Voor het geval iPods in de toekomst eens hogere resoluties gaan ondersteunen.quote:2) Klopt het dat de resolutie van de Artwork-plaatjes die op je scherm verschijnen 140x140 pixels is? (Zo ja, waarom zou je dan grotere bestanden erop willen zetten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |