quote:Op zaterdag 16 juli 2005 08:04 schreef QyRoZ het volgende:
Deze was eerder tonks. Lager topicnummer.
dan zul je er meerdere moeten kopen, want zo'n ding kan je niet opladenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:24 schreef flyin-hawk het volgende:
heb er toevallig gister 1 gekocht! een ipod shuffle van 1 gig alleen de batterij gaat maar 12 uur mee als hij compleet is opgeladen en ik ga straks 2 weken op vakantie![]()
Damn, dat scheelde echt kei weinigquote:Op zaterdag 16 juli 2005 08:04 schreef QyRoZ het volgende:
Deze was eerder tonks. Lager topicnummer.
Wees creatief, maak zelf een kabeltje voor je iPod, voor in de auto aansteker.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:24 schreef flyin-hawk het volgende:
heb er toevallig gister 1 gekocht! een ipod shuffle van 1 gig alleen de batterij gaat maar 12 uur mee als hij compleet is opgeladen en ik ga straks 2 weken op vakantie![]()
ja maar... lezen mensen de specificaties niet als ze zo'n apparaat kopenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:24 schreef flyin-hawk het volgende:
Met een iPod mini alle nummers van een genre of een playlist geshuffled afspelen?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:15 schreef Arma_Angelus het volgende:
wederom: kan ik met een ipod mini 1st gen. shuffle in een bepaalde playlist of genre?
Dat heb ik toch uitgelegd.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:15 schreef Arma_Angelus het volgende:
wederom: kan ik met een ipod mini 1st gen. shuffle in een bepaalde playlist of genre?
dan staat dus de shuffle idd aan op ALLE nummers.quote:Ik neig naar de dork want in Instellingen kan je gewoon Shuffle aanzetten.
Gast, ga naar Instellingen > Shuffle, daar kan je kiezen uit Uit / Nummers / Albums. Dan kies je nummers. Dan wil je bijvoorbeeld al je Dance nummers shufflen. Dan ga je naar Muziek > Genres > Dance en dan klik je op je play knop.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:22 schreef Arma_Angelus het volgende:
ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar, echt... ik kan hem op shuffle krijgen, maar dan gatie dus alle nummers shufflen.... en niet alleen m'n genre ofzo...
[..]
dan staat dus de shuffle idd aan op ALLE nummers.
Waar zijn die plaatjes uit de OP heen danquote:Op zaterdag 16 juli 2005 07:45 schreef TimmyAsd het volgende:
Hier verder
Sleep er maar heen word automatisch omgezetquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:26 schreef Skv het volgende:
Kan je WMA afspelen met iPod?
Nee.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:26 schreef Skv het volgende:
Kan je WMA afspelen met iPod?
De mate van compressie kun je in iTunes gewoon zelf instellen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:37 schreef BoomBoom het volgende:
1) Is de kwaliteit van AAC-compressie afhankelijk van de versie van iTunes die je gebruikt? (die info wordt nl. wel opgeslagen bij het .aac-bestand dat 'ie aanmaakt)
Voor het geval iPods in de toekomst eens hogere resoluties gaan ondersteunen.quote:2) Klopt het dat de resolutie van de Artwork-plaatjes die op je scherm verschijnen 140x140 pixels is? (Zo ja, waarom zou je dan grotere bestanden erop willen zetten)
Firewire..quote:Op zondag 17 juli 2005 16:35 schreef fransie102 het volgende:
Ik heb een firewire-kaart in m'n PC, hoe kan ik nu eigenlijk connecten met m'n Ipod? Firewire is toch draadloos dacht ik?
als je in iTunes op het plaatje klikt wordt het groter en dan is het wel leuker als je 500x500 px gebruiktquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:37 schreef BoomBoom het volgende:
2) Klopt het dat de resolutie van de Artwork-plaatjes die op je scherm verschijnen 140x140 pixels is? (Zo ja, waarom zou je dan grotere bestanden erop willen zetten)
quote:Op zondag 17 juli 2005 22:14 schreef Thetallguy het volgende:
de nieuwe iPod Flea is ook wel hip
http://wm.nytimes.com/wm.(...)9_GUEST_VIDEO_HI.wmv
stoerquote:Op zondag 17 juli 2005 22:14 schreef Thetallguy het volgende:
Drie maal is scheepsrecht hé?quote:Op maandag 18 juli 2005 04:04 schreef jmac het volgende:
diepe zucht. Mijn ipod is 2 weken geleden al gerapereerd door Apple, of nee: ze hebben een nieuwe aan me verzonden omdat de oude hdd het had begeven. Gebruik deze 2 weken en niets mee gebeurd, geen val, niets. Maar hij werkt niet meer. Apple logootje, mapje met verwijzing naar Apple site. ALLES uitgeprobeerd: resets, opladen, disk modes, wat je maar kan bedenken. Alleen herstellen met Ipod Updater (van 26-6) gaat niet want die loopt telkens vast als je de ipod eenmaal aansluit via het dock dus er blijft eigenlijk weinig (niets?) over. Iemand nog tips of moet ik hem maar weer verzenden richting Apple&Co?
Tering, ik heb precies hetzelfde. en ik ga woensdag op vakantie dus dan moet ik het zonder iPod doenquote:Op maandag 18 juli 2005 04:04 schreef jmac het volgende:
diepe zucht. Mijn ipod is 2 weken geleden al gerapereerd door Apple, of nee: ze hebben een nieuwe aan me verzonden omdat de oude hdd het had begeven. Gebruik deze 2 weken en niets mee gebeurd, geen val, niets. Maar hij werkt niet meer. Apple logootje, mapje met verwijzing naar Apple site. ALLES uitgeprobeerd: resets, opladen, disk modes, wat je maar kan bedenken. Alleen herstellen met Ipod Updater (van 26-6) gaat niet want die loopt telkens vast als je de ipod eenmaal aansluit via het dock dus er blijft eigenlijk weinig (niets?) over. Iemand nog tips of moet ik hem maar weer verzenden richting Apple&Co?
Leuk en aardig, maar officiëel gezien is een student iemand die onderwijs volgt op een tertiaire onderwijsinstelling. In Nederland zijn dat alleen universiteiten.quote:Winkelvoorwaarden
Wie mag gebruikmaken van de Apple Store voor het Onderwijs?
Door te klikken op “Akkoord” bevestig ik het volgende:
• ik ben 18 jaar of ouder
• ik ben een student met een geldig bewijs van inschrijving voor een onderwijsinstelling in Nederland of ik ben als leraar, mentor of in een andere toezichthoudende functie verbonden aan een onderwijsinstelling in Nederland
• ik ga ermee akkoord dat Apple contact met mij opneemt met als doel mijn status te controleren. Ik zal bewijs van deze status overleggen als hierom wordt gevraagd en ik ga akkoord met de beslissing van Apple om mijn bestelling te weigeren als ik geen bewijs kan overleggen dat door Apple als geldig wordt geaccepteerd. De beslissing van Apple in dezen is bindend.
Gegevens van de school of instelling?
Ik ben verbonden aan de volgende school of instelling:
Pff, zet je gewoon UVA neer plaats Amsterdam boeien...quote:Op maandag 18 juli 2005 21:24 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar officiëel gezien is een student iemand die onderwijs volgt op een tertiaire onderwijsinstelling. In Nederland zijn dat alleen universiteiten.
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Pff, zet je gewoon UVA neer plaats Amsterdam boeien...
Stomme Apple.quote:• ik ga ermee akkoord dat Apple contact met mij opneemt met als doel mijn status te controleren. Ik zal bewijs van deze status overleggen als hierom wordt gevraagd en ik ga akkoord met de beslissing van Apple om mijn bestelling te weigeren als ik geen bewijs kan overleggen dat door Apple als geldig wordt geaccepteerd. De beslissing van Apple in dezen is bindend.
Maar Apple heeft geen zin om tijd en moeite daarin te steken om dat te controleren..quote:
dat gebeurt idd enkel in theoriequote:Op maandag 18 juli 2005 21:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Maar Apple heeft geen zin om tijd en moeite daarin te steken om dat te controleren..
Ja, het is vrij triest. Op vakantie zonder Pod is helemaal saai. Ik heb maar weer een UPS-mannetje met doos besteld bij ze. Kan hij weer terugquote:Op maandag 18 juli 2005 21:18 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Tering, ik heb precies hetzelfde. en ik ga woensdag op vakantie dus dan moet ik het zonder iPod doen
lolquote:Op zondag 17 juli 2005 22:14 schreef Thetallguy het volgende:
ghehehequote:Op zondag 17 juli 2005 22:14 schreef Thetallguy het volgende:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:57 schreef Arma_Angelus het volgende:
men neme een zwarte tulp -> minijack en spuitbus met witte verf....
Volgensmij bestaan die wel moet je maar eens bij de Mediamarkt kijken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:59 schreef Arma_Angelus het volgende:
weet iemand of er voor de ipod mini ook een fm receiver te vinden is?
Receiver? nahquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:24 schreef Remzz het volgende:
[..]
Volgensmij bestaan die wel moet je maar eens bij de Mediamarkt kijken.
Dat zou niet uit mogen maken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, ik kom er net achter, zat ik voor niets te wachten.
Ik ga dus even nog flink wat muziek toevoegen voor morgen en dan eens op mijn gemak kijken. Kan ik 'm trouwens op elke pc, ook zonder geinstalleerde software, aansluiten om te laden? Deze pc wil ik straks uitzetten, maar mijn server staat aan. Daarop staat echter geen software voor de iPod. Maar dat zal niet uitmaken, toch?
quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik was vandaag bij de Mediamarkt en ik heb even gespeeld met zowel de iPods als de iRivers. iPodIk ben helemaal verliefd op de 20gig kleurenscherm
Maar die is een beetje zwaar te duur en 20gig is ook teveel voor me, dus ik ga denk wel 100% voor de mini nu denk ik. Wat 'n geweldig dingetje
Heeft geen kleurenschermpje nodig om tof te zijn.
gaat hij hiermee nog harder dan dat je in itunes alles al op +100% heb gezet?quote:Op donderdag 21 juli 2005 08:14 schreef astra het volgende:
[..]
Dat is dus (bij de Europese uitvoering) wél waar, maar er is wel een 'patch' voor te downloaden, genaamd GoPod
Succes ermee
Lees net dit topic nog even door, maar ik hoop niet dat diegene voor wie deze pinout bedoeld was deze kabel ook heeft gemaakt. USB is namelijk 5 voltquote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:59 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Wees creatief, maak zelf een kabeltje voor je iPod, voor in de auto aansteker.
USB = 4 draden, 2 Data, 1 12v +, 1 12v -.
De buitenste draden zijn voor de spanning.
OUD!quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:57 schreef Remzz het volgende:
Na de iSock is er nu ook de iFoof
http://www.2moso.com/index.php?merk=1&cat=〈=NL&nav=producten&level=2&tekst_id=6&merk_oud=3&sesact=false
Het is vast waar dat er een beperking is, maar zonder de patch gaat mijn speler toch echt hard genoeg.quote:Op donderdag 21 juli 2005 08:14 schreef astra het volgende:
[..]
Dat is dus (bij de Europese uitvoering) wél waar, maar er is wel een 'patch' voor te downloaden, genaamd GoPod
Succes ermee
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:11 schreef taart het volgende:
wat is eigenlijk de beste beschermhoes voor de Ipod Mini?
Is een relatief begripquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het is vast waar dat er een beperking is, maar zonder de patch gaat mijn speler toch echt hard genoeg.
probeer eens de menu knop en de select knop in te houden tijdens het opstarten.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:23 schreef Maravilla het volgende:
Hm, sinds een kwartiertje is m'n iPod er mee gestopt. Hij reageert nergens meer op. iTunes herkent hem zelfs niet meer als hij in het dock zit.Hij reageert niet meer op klikken, op ronddraaien. Ook het bekende click-geluidje ('t is dus een iPod 4G, 'oud' scherm oftewel geen kleur) hoor je niet meer bij aanraking. Ongeveer een maand oud, en nu werkt hij voor het eerst niet meer. Iemand enig idee wat ik kan doen?
Hij doet het weer, geloof ik. Bedankt tonks!quote:Op maandag 25 juli 2005 12:31 schreef tonks het volgende:
[..]
probeer eens de menu knop en de select knop in te houden tijdens het opstarten.
http://www.yamipod.com gebruik het zelf niet maar misschien is dat iets?quote:Op maandag 25 juli 2005 12:54 schreef Dandelion het volgende:
Welke software gebruiken de linuxgebruikers eigenlijk om hun Ipod vol te gooien?
ziet er goed uit.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:02 schreef tonks het volgende:
[..]
http://www.yamipod.com gebruik het zelf niet maar misschien is dat iets?
Nee die zit er inderdaad niet bij, bij de mini overigens ook niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:35 schreef BaggerUser het volgende:
een suffle zit dus geen lichtnet adapter bij zoals bij een gewone ipod als ik het goed begrijp ?
ah nice dan weet ik dat ook weer (mijn mini is nog onderweg). Die kun je weer kopen bij de apple store neem ik aan?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:41 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee die zit er inderdaad niet bij, bij de mini overigens ook niet.
Kan je doenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:35 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ah nice dan weet ik dat ook weer (mijn mini is nog onderweg). Die kun je weer kopen bij de apple store neem ik aan?
yup dat kan.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:35 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ah nice dan weet ik dat ook weer (mijn mini is nog onderweg). Die kun je weer kopen bij de apple store neem ik aan?
senks mên, dat is allicht goeikoper dan de apple-store...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:41 schreef tonks het volgende:
[..]
Kan je doen
Maar ik ben in een goede bui![]()
dus geef ik je deze link
http://www.macstuff.nl/product_info.php?cPath=31_345_491&products_id=1550&osCsid=740068866863f34848575be4a65d4a0a
PLus dat die vetter isquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:44 schreef super-muffin het volgende:
of koop een normale iPod, zittie gewoon bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |