Het was lief bedoeldquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:44 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
[..]
208 euro incl. BTW noem ik niet echt goedkoper....
Heb je een linkje? kan het zo snel niet vindenquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:11 schreef tonks het volgende:
Nieuwe iPod update is uit!
Oh ik had niet gezien dat de prijzen zonder BTW warenquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:44 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
[..]
208 euro incl. BTW noem ik niet echt goedkoper....
Check ff de site van Creative ofzo.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:37 schreef erikh het volgende:
[..]
Heb je een linkje? kan het zo snel niet vinden
Creativequote:Op vrijdag 23 september 2005 17:40 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Check ff de site van Creative ofzo.
wat heb je hier eigenlijk aan? wat verandert er op je iPod mini?quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:56 schreef super-muffin het volgende:
Waar anders?
http://www.apple.com/nl/ipod/download/
Bug fixes? Features?quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:11 schreef tonks het volgende:
Nieuwe iPod update is uit!
Weer lekker nutteloze notes van wat ze gefixed hebben...quote:
You're welcome!quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:28 schreef Aart22 het volgende:
Ok, ik vond toch wat muziek in de map Itunes en ik denk dat de rest nog bij mijn ouders staat..
Alleen: ik dacht dat ik de hele harde schijf van mijn ipod na de verhuizing had gekopieerd naar de bibliotheek, maar dan staat het dus niet op je harde schijf..blijkbaar.
Cora, bedankt voor de hulp!
Je bedoelt dat je geen USB 2.0 poorten hebt?quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:07 schreef Mip1988 het volgende:
hm na mn format van vorige week herkentie mn iPod wel als snel usb apparaat maar mn usb hubs zijn volgens mn pc sloom![]()
bij google kom ik telkens bij hetzelfde uit: de windows-update
maar mn windows IS up-to-date![]()
naja het werkt allemaal wel enzo maar snel muziek erop pompen is er niet bij![]()
iemand een oplossing?
Sluit even alles af behalve iTunes en probeer het opnieuw.. Misschien werkt dat?quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:13 schreef capibar het volgende:
ik heb een probleempje met mijn ipod mini, nadat ik hem heb aangesloten, en hij de nieuwe muziek naar mijn ipod heeft overgezet, wil ik de ipod loskoppelen, en druk op het uitwerp icoontje rechtsonderaan, en dan krijg ik de melding dat hij mijn ipod niet kan uitwerpen omdat deze bestanden bevat die gebruikt worden door een andere toepassing![]()
nu is dat best wel klote, want als ik hem dan gewoon loskoppel is de nieuwe muziek niet overgezet naar mijn ipod....
het is trouwens een mini van de 2e generatie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |