Ja zelfs de errors zien en goed uit bij Applequote:Op zaterdag 10 september 2005 21:49 schreef Geqxon het volgende:
Haha, grappig dat de Ipod het nu ook laat zien als hij dood is
Had ook problemen met de dopjes, gewoon op de Servicesite van Apple nieuwe aanvragen.quote:Op maandag 12 september 2005 20:56 schreef Roi het volgende:
M'n linkeroordopje kraakt en is veel zachter
Ligt eraan wat je ermee wil doen? Als je mp3tjes erop wil zetten moet je iTunes gebruiken. volgens mij komt hij wel als externe HD te staan, maar om de mp3s te kunnen beluisteren moet je ze er met iTunes mee op je ipod zetten. Voor mass storage kun je geloof ik gewoon slepen naar de externe schijf.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:40 schreef .Pas het volgende:
Even een vraag.
Als ik een ipod in de usb poort stop, komt hij dan als externe usb HD erbij of moet ik er eerst extra software voor installeren?
Heb je er nou nog geenquote:Op woensdag 14 september 2005 14:49 schreef CherryLips het volgende:
Oh, en zouden de mini's niet goedkoper worden nu?Ik zie ze nog nergens in de aanbieding.
Ik wou een groene 6gig mini met kleurenscherm, verdorie! geen te dure kleine deze-raak-ik-steeds-kwijt-of-ik-laat-hem-steeds-vallen nanoquote:Op woensdag 14 september 2005 16:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Heb je er nou nog geenmeid, je moet echt eens aan de iPod
Je kan toch wel gewoon via Deze Computer-> verwisselbare schijf de data van je iPod naar een map kopieëren en deze vervolgens importeren in itunes? Ik kon in itunes natuurlijk gewoon data uit andere mappen aan mijn bibliotheek toevoegen...quote:Op woensdag 14 september 2005 18:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat is gaar.
Hoe kun je dan ooit je gekochte nummers op een CD-tje branden?
Zijn er dan misschien andere manieren?
nee ze geven geen licht, zijn gewoon wit dat erg afsteekt tegen het zwart. Achterkant is chroom, ben stom geweest door er niet gelijk een hoesje bij te kopen, eerste (erg kleine) krasje zit er al opquote:Op woensdag 14 september 2005 19:29 schreef iDex het volgende:
zie ik dat nou goed de knoppen geven ook licht?
ziet er cool uit tenminste duidelijke foto's
schokkingquote:Op woensdag 14 september 2005 19:36 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
nee ze geven geen licht, zijn gewoon wit dat erg afsteekt tegen het zwart. Achterkant is chroom, ben stom geweest door er niet gelijk een hoesje bij te kopen, eerste (erg kleine) krasje zit er al op
komt doordat ik m voortdurend zit te poetsen, je ziet die vingerafdrukken zo goed hèquote:
er was wel een progje dat dan mogelijk maaktequote:Op woensdag 14 september 2005 18:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is het ook mogelijk via iTunes nummers van de iPod naar de Bibliotheek te kopieren?
Andersom kan uiteraard maar kan het zo ook?
Alvast bedankt.
Kan dat iemand bevestigen?quote:Op woensdag 14 september 2005 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je ermee wil doen? Als je mp3tjes erop wil zetten moet je iTunes gebruiken. volgens mij komt hij wel als externe HD te staan, maar om de mp3s te kunnen beluisteren moet je ze er met iTunes mee op je ipod zetten. Voor mass storage kun je geloof ik gewoon slepen naar de externe schijf.
Ik heb er naast m'n mp3's gewoon nog documenten, programma's en illustraties op staan. Als je Windows 2000/XP of OsX hebt zou het geen probleem moeten zijn.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:09 schreef .Pas het volgende:
[..]
Kan dat iemand bevestigen?
Voor mp3's ga ik gewoon iTunes gebruiken. Voor de rest van de data wil ik geen software installeren. Als ik hem alleen als mp3 speler kan gebruiken vind ik hem te duur.
Apple Storequote:Op donderdag 15 september 2005 15:50 schreef mrkanarie het volgende:
waar kan ik die Nano kopen?
slimst is online bestellen, kan je 'm ook laten graveren. Bij de Apple shop in Rotterdam zouden ze misschien volgende week binnen komen, bij de Dixons had ik geluk, ze hadden er 4 binnen gekregenquote:
idd, gebruik ik ook altijd, iTunes zuigt hard vergeleken met dit fijne tooltje.quote:
Voor een 2ehands gegraveerde nano heb ik best een euro over hoorquote:Op donderdag 15 september 2005 16:10 schreef Geqxon het volgende:
Of juist niet online bestellen. Want als hij kapot is, mag je hem lekker op gaan sturen.
En graveren is dom, dan zakt de 2ehands waarde naar ongeveer 30 cent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |