Zeik niet pisnicht....quote:Op woensdag 7 september 2005 12:04 schreef Godlike02 het volgende:
Beetje vroeg homo!
nopequote:
Dus? je noemt mij ook homo...quote:Op woensdag 7 september 2005 12:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb niet met je geknikkerd!
En doe is normale TT!![]()
hey, ik denk eens vooruitquote:
ja...quote:
wellusquote:
Good luck!quote:
pisnicht!quote:Op woensdag 7 september 2005 12:09 schreef Tafkahs het volgende:
homo's
Is dat net zoiets als Brommers Kiek'n?quote:
Wel toch?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:03 schreef Godlike02 het volgende:
En je hebt je palingdroom niet gepost
Jij denkt dat wij zo langzaam posten als gisterenquote:
Niet, dat kan een mod doenquote:Op woensdag 7 september 2005 12:18 schreef Elcaro het volgende:
hoe wijzig je die f**ng TT dan...
quote:
ow... dan had Mukie dat al wel gedaan als ie niet goed wasquote:
5 minuten ogen dicht, alleen maar aan de wijziging denken en daarna met ogen dicht 10 x om je as draaien!quote:Op woensdag 7 september 2005 12:18 schreef Elcaro het volgende:
hoe wijzig je die f**ng TT dan...
Wat is er mis met dit. Stelletje preutse slettenquote:Op woensdag 7 september 2005 12:19 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ow... dan had Mukie dat al wel gedaan als ie niet goed was![]()
En jij denkt dat mukie altijd op let?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:19 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ow... dan had Mukie dat al wel gedaan als ie niet goed was![]()
Tsja... die pisnichten kunnen nix hebben...quote:Op woensdag 7 september 2005 12:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is er mis met dit. Stelletje preutse sletten
true... true...quote:Op woensdag 7 september 2005 12:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En jij denkt dat mukie altijd op let?
Ze post in 90% van de gevallen door slotjes heen![]()
We zijn al weer aardig onderwegquote:Op woensdag 7 september 2005 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij denkt dat wij zo langzaam posten als gisteren
Die staat er ook ?quote:
Ik geloof het wel. Gisternacht hebben ze niet veel gedaanquote:Op woensdag 7 september 2005 12:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We zijn al weer aardig onderweg
topic 3 voor vandaag?
Kloptquote:Op woensdag 7 september 2005 12:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik geloof het wel. Gisternacht hebben ze niet veel gedaan
vreetzequote:
Niet meer gekekenquote:Op woensdag 7 september 2005 12:30 schreef Elcaro het volgende:
oi Godt, was het nog gelukt met PHP-Nuke? Of had je niet meer gekeken?
mmzz... vaag. Ander template-je proberen misschien?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niet meer gekeken
Mambo ff actief gemaakt maar heb weer lay out probleem wat ik eerder ook had
weet alleen de oplossing niet, Ligt niet aan PHP aangezien het forum het zonder problemen doet
ook goeiesmiddags...quote:
Ja, dat ga ik zo ook maar eens doen jaquote:
Denk hetquote:Op woensdag 7 september 2005 12:33 schreef Elcaro het volgende:
[..]
mmzz... vaag. Ander template-je proberen misschien?
Voor de luie mensch.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:38 schreef Elcaro het volgende:
pfff... lees net een berichtje dat je nu ook via internet bloemen op een graf kan laten leggen: www.grafbezoek.nl
triest![]()
Elcaro is een necrofiel, eensch of niet eensch?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:39 schreef Elcaro het volgende:
iemand nog een goede stelling?
Ik ben hard op weg knuffeluser te worden dit jaar, ik heb een nieuwe weg ingeslagen. Neuken is uit, knuffelen is in.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:39 schreef Elcaro het volgende:
iemand nog een goede stelling?
btw: knuffel-user TC???
helemaal eens... uiteraard..quote:Op woensdag 7 september 2005 12:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Elcaro is een necrofiel, eensch of niet eensch?
Ik heb ze liever vers, als ze nog een beetje warm zijn.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:42 schreef Elcaro het volgende:
[..]
helemaal eens... uiteraard..
koud en stijf, zo heb ik ze graag![]()
Knuffelen is zooo BB1quote:Op woensdag 7 september 2005 12:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben hard op weg knuffeluser te worden dit jaar, ik heb een nieuwe weg ingeslagen. Neuken is uit, knuffelen is in.![]()
Knuffelen is de nieuwe trend van 2005, Neuken is zooohoooo uit.quote:
Kijk je dan ook van die knuffel-films enzow?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Knuffelen is de nieuwe trend van 2005, Neuken is zooohoooo uit.![]()
Ik heb dan ook heel recentelijk geknuffeld en een hele tijd geleden geneukt.
Ofcorzquote:Op woensdag 7 september 2005 12:45 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Kijk je dan ook van die knuffel-films enzow?
ja, ik moet zeggen dat ik de laatste tijd ook twijfel hoor. Dat gehijg en gezweet... kletsend vlees....quote:Op woensdag 7 september 2005 12:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ofcorz![]()
Ik snap niet wat jullie nog aan neuken vinden, daar is toch geen moer aan...![]()
ja...quote:Op woensdag 7 september 2005 12:47 schreef Godlike02 het volgende:
Paal zitten is ook leuk
waarom zeg je dan niets?quote:
omdat ik ff plassen wasquote:
Idd masturberen is gezondquote:Op woensdag 7 september 2005 12:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is er mis met dit. Stelletje preutse sletten
kijk... een ervaringsdeskundige. Eindelijk iemand die het met me eensch isquote:
en mn internet lag er vannacht uitquote:Op woensdag 7 september 2005 12:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Klopt
topic was nog open
Maar alle leuke mensen lagen ook te slapen
Eergister was wel gezelligquote:Op woensdag 7 september 2005 12:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
en mn internet lag er vannacht uit
en lekkerquote:Op woensdag 7 september 2005 12:52 schreef Elcaro het volgende:
[..]
kijk... een ervaringsdeskundige. Eindelijk iemand die het met me eensch is
of je maakt het hier gezellig....quote:
jah doeiiiquote:
Ja duh, denk eerder dat het ongezond is als je je eigen lijf niet eens kentquote:Op woensdag 7 september 2005 12:52 schreef Elcaro het volgende:
[..]
kijk... een ervaringsdeskundige. Eindelijk iemand die het met me eensch is
jij was er toch voor in de plaats?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Eergister was wel gezellig
toen was je er ook niet
quote:Op woensdag 7 september 2005 12:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ja duh, denk eerder dat het ongezond is als je je eigen lijf niet eens kent
ben uitgekeken op dit lijf... wil een ander..quote:Op woensdag 7 september 2005 12:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ja duh, denk eerder dat het ongezond is als je je eigen lijf niet eens kent
quote:Op woensdag 7 september 2005 12:56 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ben uitgekeken op dit lijf... wil een ander..![]()
niet opkrikken iigquote:
dagelijks wil ik niet zeggenquote:Op woensdag 7 september 2005 12:56 schreef Mukie het volgende:
Stelling: masturberen is een dagelijkse bezigheid voor de Singles
Als we toch bezig zijn
preuts?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:58 schreef Godlike02 het volgende:
Ook niet
Ik wil het geen eens weten van de mensen hier
heeft het in godsnaam met preuts te maken?quote:
het is een stelling mênquote:Op woensdag 7 september 2005 13:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
heeft het in godsnaam met preuts te maken?![]()
Het boeid me gewoon geen hol. Verbaas me er nog eerder over dat mensen het willen weten![]()
Een stelling is eens of oneens.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
het is een stelling mên![]()
Details hoef ik ook niet
tsja... om jezelf maar eens te citeren...quote:
dan doe jij maar een stellingquote:Op woensdag 7 september 2005 13:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een stelling is eens of oneens.
Ja ik kan hier eens of oneens over roepen maar zal nogal verschillen per persoon
Dan komt er dus discussie, de discussie komt met details.
Not interested![]()
gefeli!!!quote:
Wie houd je tegen?quote:Op woensdag 7 september 2005 13:05 schreef Ynske het volgende:
hihi
ik kijk hier uit het raam
zie ik dat ze aan de overkant bij een bedrijf met een watergevecht bezig zijn...
.. mehn zou wel mee willen gaan doen
zitten er nog dames met t-shirts bij?quote:Op woensdag 7 september 2005 13:05 schreef Ynske het volgende:
hihi
ik kijk hier uit het raam
zie ik dat ze aan de overkant bij een bedrijf met een watergevecht bezig zijn...
.. mehn zou wel mee willen gaan doen
mijn baasquote:
grmblquote:Op woensdag 7 september 2005 13:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
dan doe jij maar een stelling
tissook nooit goed
@ Ynske, doe gewoon mee
Ik denk dat ze graag willen dat je mee doetquote:Op woensdag 7 september 2005 13:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
mijn baas
en mijn kleding
(witte rok, met licht shirt)
eensquote:Op woensdag 7 september 2005 13:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze graag willen dat je mee doet
En je baas moet niet zeiken je hebt recht op pauze![]()
eensch...quote:
Je gebruikt nu Mambo? Dan zou je evt. ook kunnen kijken naar Typo3...quote:Op woensdag 7 september 2005 13:21 schreef Godlike02 het volgende:
hij doet het weer
http://www.godt.nl/
Vanavond kijken of ik dit ga veranderen voor PHP nuke
eens...quote:
dat wilde Godt niet wetenquote:
Hoezo?quote:Op woensdag 7 september 2005 13:26 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Je gebruikt nu Mambo? Dan zou je evt. ook kunnen kijken naar Typo3...
ben presentatiemateriaal voor de beurs waar we maandag en dinsdag staanquote:
Sjeezus, ziet er niet uit in firefox!quote:Op woensdag 7 september 2005 13:21 schreef Godlike02 het volgende:
hij doet het weer
http://www.godt.nl/
Vanavond kijken of ik dit ga veranderen voor PHP nuke
Het is niet ideaalquote:Op woensdag 7 september 2005 13:31 schreef PhaE het volgende:
[..]
Sjeezus, ziet er niet uit in firefox!
Overal spacer teksten enzo..
Lijkt me niet de bedoeling
Misschien is die trouwens verneukt omdat mn layout gister rot was.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:31 schreef PhaE het volgende:
[..]
jajaquote:Op woensdag 7 september 2005 13:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben presentatiemateriaal voor de beurs waar we maandag en dinsdag staan
aan het voorbereiden
quote:Op woensdag 7 september 2005 13:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is niet ideaal![]()
Ik weet niet hoe erg jij het hebt maar ik heb paar woorden met spaces idd in FF![]()
quote:
Dat zijn plaatjes die hij niet kan vinden. Dan laat hij de alttekst zien (zijnde spacer).quote:Op woensdag 7 september 2005 13:31 schreef PhaE het volgende:
[..]
Een layout verneuken met een verneukte layout... Hmm, er zit hier vast een grap in, maar ik ben niet scherp vandaagquote:Op woensdag 7 september 2005 13:37 schreef Ynske het volgende:
zeg verneuk mijn layout eens niet zo
Zeg hij word toch vanzelf verkleindquote:Op woensdag 7 september 2005 13:37 schreef Ynske het volgende:
zeg verneuk mijn layout eens niet zo
quote:Op woensdag 7 september 2005 13:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zeg hij word toch vanzelf verkleind![]()
zeg!quote:Op woensdag 7 september 2005 13:39 schreef WeirdMicky het volgende:
Even naar de kapperAlle vrouwen zijn toch weg.
Hij kan de plaatjes niet vinden. Heeft Mambo een eigen webserver?quote:Op woensdag 7 september 2005 13:39 schreef Godlike02 het volgende:
Na een refresh heb ik het ook weer
Refresh ik nogmaals dan si die weer goed
Bagger pakket
Mambo is hoofdpagina godt.nlquote:Op woensdag 7 september 2005 13:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij kan de plaatjes niet vinden. Heeft Mambo een eigen webserver?
Hoe was a Beautifull Mind btw?quote:Op woensdag 7 september 2005 13:40 schreef Ynske het volgende:
dank je Wm
Hij heeft het bij mij ook altijd redelijk goed gedaan.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:40 schreef PhaE het volgende:
Heb nooit problemen gehad met mambo..
Werkte perfect, en in 1 keer.
Hier blijft ie trouwens verneukt, na elke refresh
quote:Op woensdag 7 september 2005 13:42 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Hoe was a Beautifull Mind btw?
zei ik toch?quote:
mag ik mee?ga ik alvast op vliegveld liggenquote:Op woensdag 7 september 2005 13:50 schreef Mukie het volgende:
Zometeen maar eens gaat vertrekken naar Den Haag via Eindhoven
Verstandige beslissingquote:Op woensdag 7 september 2005 13:52 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
mag ik mee?ga ik alvast op vliegveld liggen![]()
quote:
humorquote:Op woensdag 7 september 2005 13:52 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
mag ik mee?ga ik alvast op vliegveld liggen![]()
dag muukquote:
vouwen?de was ofzo?quote:Op woensdag 7 september 2005 14:05 schreef Ynske het volgende:
*lurkt*
mehn lul eens wat zodat ik onder het vouwen wat kan lezen
postquote:Op woensdag 7 september 2005 14:05 schreef Ynske het volgende:
*lurkt*
mehn lul eens wat zodat ik onder het vouwen wat kan lezen
Ja je moet er iets voor over hebbenquote:Op woensdag 7 september 2005 14:05 schreef zwartedoos het volgende:
ja mooi weer koppel ik aan terras/zwemmen etc...en dat kost geld![]()
ja blijkbaarquote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 14:23 schreef RATMEN het volgende:
* RATMEN rode cape aantrekt ..quote:
Welke site is dat??quote:Op woensdag 7 september 2005 14:08 schreef zwartedoos het volgende:
heb net niveakadootje gekregen:he lieve tasch,onze vriendschap duurt nu dik een jaar, en ik vind onze vriendschap heel waardevol, kan ontzettend met je lachen, gek doen, maar ook serieuze gesprekken hebben. Ben blij met jou als vriendin...
lief he,thanks candygirl
dat had ze al gemeldquote:Op woensdag 7 september 2005 14:29 schreef RATMEN het volgende:
Mukie smst net dat ze onderweg naar me is, dus d'r auto zal wel goed gekeurd zijn.
mmm mannen in uniformquote:
wellesquote:
* RATMEN heeft ook nog wel ergens een politiepak liggenquote:
quote:
Zeg ff hetzelfde enne dat kan ik allemaal niet bij houden hoorquote:
geef mij die cape met die maillot maarquote:Op woensdag 7 september 2005 14:31 schreef RATMEN het volgende:
[..]
* RATMEN heeft ook nog wel ergens een politiepak liggen.
Zo hard gaat dit topic nietquote:Op woensdag 7 september 2005 14:32 schreef RATMEN het volgende:
[..]
[..]
Zeg ff hetzelfde enne dat kan ik allemaal niet bij houden hoor.
Hallow, we hebben het over een rode cape! Als iets een uniform is, is het wel een rode cape ...quote:
Welke superster heeft er nou een rooie capequote:Op woensdag 7 september 2005 14:33 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Hallow, we hebben het over een rode cape! Als iets een uniform is, is het wel een rode cape ....
Euhm een maillot .. Tis bijna sinterklaas, dan heb ik wel weer een maillot aanquote:Op woensdag 7 september 2005 14:32 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
geef mij die cape met die maillot maar![]()
![]()
Nou, euhm ik en superman dus !quote:Op woensdag 7 september 2005 14:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Welke superster heeft er nou een rooie cape![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 14:34 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Euhm een maillot .. Tis bijna sinterklaas, dan heb ik wel weer een maillot aan.
jaloers?quote:Op woensdag 7 september 2005 14:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Superman was gewoon een journalist met iets te veel spinazie op![]()
superman natuurlijkquote:
Spinazi was popeye tochquote:Op woensdag 7 september 2005 14:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Superman was gewoon een journalist met iets te veel spinazie op![]()
zucht...helemaal niets..jij hebt alles al nietwaarquote:Op woensdag 7 september 2005 14:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat heeft ie dat ik jaloers zou kunnen zijn?![]()
Man, het gaat traag, ik had een topic verder gedacht nu ik inlogquote:Op woensdag 7 september 2005 14:32 schreef RATMEN het volgende:
[..]
[..]
Zeg ff hetzelfde enne dat kan ik allemaal niet bij houden hoor.
Dacht ik ook!quote:Op woensdag 7 september 2005 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Man, het gaat traag, ik had een topic verder gedacht nu ik inlog
Ik vraag het gewoonquote:Op woensdag 7 september 2005 14:41 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
zucht...helemaal niets..jij hebt alles al nietwaar![]()
alsof ik dan n serieuze reactie zou krijgenquote:Op woensdag 7 september 2005 14:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik vraag het gewoon![]()
Maar een normaal serieus antwoord schijnt er niet in te zitten![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 14:45 schreef Pheno het volgende:
Daarvoor is het een doos
Nou ja, niet dusquote:
Maar waarom zwart?quote:
Altijdquote:Op woensdag 7 september 2005 14:45 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
alsof ik dan n serieuze reactie zou krijgen![]()
Nietes, dat is Sabrinaquote:Op woensdag 7 september 2005 14:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Altijd
Ben de meest serieuze poster in deze reeks
quote:Op woensdag 7 september 2005 14:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Altijd
Ben de meest serieuze poster in deze reeks
Die heb ik gemistquote:Op woensdag 7 september 2005 14:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die post hier nieyt
Zag dr wel in R&P SC![]()
Ga jij eens vouwenquote:
werd vroeger door vriendinnetje zo genoemd..had zwart haar en was soms een echte doos(origineel hequote:
Maar wel logisch, mijn nick is triester opgebouwdquote:Op woensdag 7 september 2005 14:50 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
werd vroeger door vriendinnetje zo genoemd..had zwart haar en was soms een echte doos(origineel he)
ben klaarquote:
om over die van mij maar te zwijgenquote:Op woensdag 7 september 2005 14:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar wel logisch, mijn nick is triester opgebouwd
dare I ask?quote:Op woensdag 7 september 2005 14:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
begin eens te vertellenquote:Op woensdag 7 september 2005 14:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
jij laat mensen voor je lopen?quote:Op woensdag 7 september 2005 14:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben klaar
moet nieuwe lading folders krijgen voor in de infomappen....
zijn ze nu halen
wel dus....quote:
Elke dag een woordjequote:
goed hequote:Op woensdag 7 september 2005 14:52 schreef Elcaro het volgende:
[..]
jij laat mensen voor je lopen?
goed bezig!!
Maar wel een erg leuke doosquote:Op woensdag 7 september 2005 14:45 schreef Pheno het volgende:
Daarvoor is het een doos
Een dag niet fokkenquote:Op woensdag 7 september 2005 14:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
goed he
doet die gast ook eens wat nuttigs op een dag
moet maandag de stand gaan opbouwen, en misschien zelfs wel blijven.... hoop van niet, kan ik niet fok!ken![]()
quote:
Ik laat mensen de hele dag koffie voor me halen, mijn spullen opbergen, mijn afspraken naar mijn kamer brengenquote:Op woensdag 7 september 2005 14:52 schreef Elcaro het volgende:
[..]
jij laat mensen voor je lopen?
goed bezig!!
dat zouden er dan 2 weekdagen zijnquote:Op woensdag 7 september 2005 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een dag niet fokken
Een dag niet in de top 10
top 10 ga ik niet redden vandaagquote:Op woensdag 7 september 2005 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een dag niet fokken
Een dag niet in de top 10
Loisquote:Op woensdag 7 september 2005 14:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat heeft ie dat ik jaloers zou kunnen zijn?![]()
Meteen gaat de gemiddelde aantal posts per dag drastisch naar benedenquote:Op woensdag 7 september 2005 14:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zouden er dan 2 weekdagen zijn
en ik red t in t weekend ook al niet
Ik denk het ook nietquote:Op woensdag 7 september 2005 14:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
top 10 ga ik niet redden vandaag![]()
ff denken .. nee hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 14:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent goed bezig
Niets voor jou : [Wedstrijd] Grootste player van FOK!
en ik zeker niet...quote:
quote:
Ik heb nog nooit top 10 gehaaldquote:
get a room!quote:
quote:
Ik ook niet!quote:Op woensdag 7 september 2005 14:58 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit top 10 gehaald.
Doe je mee ?quote:
Jij hebt dus ZO geen smaakquote:
jezus wat klinkt dat ZO verwijfd...quote:
euhm...quote:
Welke van de 100 lois die er zijn? Of hoe vaak is superman niet gespeeld?quote:
Waarom zie jij dan dingen die jij niet mag zien(notes bv)?quote:
omdat men mij lief vindquote:Op woensdag 7 september 2005 15:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zie jij dan dingen die jij niet mag zien(notes bv)?
Bikkelquote:Op woensdag 7 september 2005 15:06 schreef Godlike02 het volgende:
ik doe het helemaal nooit
Dank jequote:Op woensdag 7 september 2005 15:00 schreef Elcaro het volgende:
[..]
jezus wat klinkt dat ZO verwijfd...![]()
En jij denkt dat er geen link ligt tussen het feit dat je opeens notes ziet en ik opeens in deze reeks zit ...quote:Op woensdag 7 september 2005 15:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat men mij lief vind
daar hoef je het nog niet voor met modjes te doen
Dan heb je een beter uitzicht dan dat ik hebquote:Op woensdag 7 september 2005 15:11 schreef Elcaro het volgende:
* ziet leuk meisje plaats nemen aan het bureau tegenover hem *
quote:Op woensdag 7 september 2005 15:13 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Dan heb je een beter uitzicht dan dat ik heb![]()
Mazzelaar......quote:
zeg, ik ga niet voor een teil zoeken vandaag hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 15:11 schreef Elcaro het volgende:
* ziet leuk meisje plaats nemen aan het bureau tegenover hem *
quote:Op woensdag 7 september 2005 15:12 schreef RATMEN het volgende:
[..]
En jij denkt dat er geen link ligt tussen het feit dat je opeens notes ziet en ik opeens in deze reeks zit ...
* RATMEN gilt richting Danny: zet maar weer uit die rechten ...
Ze rijdt stiekum een citroënquote:Op woensdag 7 september 2005 15:13 schreef RATMEN het volgende:
Ik word op de hoogte gehouden van Muuks vorderingen. Ze zit nu in Eindhoven in de zon en zoekt een wireless netwerkje op. Dus als we nog willen roddelen, moeten we snel zijn.
metro zit al te kwijlenquote:
hoeft niet, ze loopt alweer weg.....quote:Op woensdag 7 september 2005 15:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg, ik ga niet voor een teil zoeken vandaag hoor
Een citroenquote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 15:17 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Een citroen!!! Ow wacht, ik ook
.
hihiquote:Op woensdag 7 september 2005 15:16 schreef Elcaro het volgende:
[..]
hoeft niet, ze loopt alweer weg.....
mjummie![]()
Een stagiaire uit India![]()
Die zijn heetquote:Op woensdag 7 september 2005 15:16 schreef Elcaro het volgende:
[..]
hoeft niet, ze loopt alweer weg.....
mjummie![]()
Een stagiaire uit India![]()
Het is woensdagmiddag, die zit naar Telekids te kijkenquote:
is dat nog?quote:Op woensdag 7 september 2005 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is woensdagmiddag, die zit naar Telekids te kijken
Hij besteed zijn tijd nuttiger dan aan dingen als werken....quote:Op woensdag 7 september 2005 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is woensdagmiddag, die zit naar Telekids te kijken
ik zie hetquote:
das geen roddel, das lasterquote:
hoi meis....quote:
ook middagjes......quote:
Zeg, ga jij Jerruh es oppikken en naar Den Haag rijden!quote:
dom van hen ja, niet voor mijquote:Op woensdag 7 september 2005 15:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dom?
Want nu kan jij internetten!![]()
he should be here, any minute now...quote:Op woensdag 7 september 2005 15:21 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Zeg, ga jij Jerruh es oppikken en naar Den Haag rijden!
You tell her!quote:Op woensdag 7 september 2005 15:21 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Zeg, ga jij Jerruh es oppikken en naar Den Haag rijden!
Ach, 90% van de nederlandse bevolking is dan domquote:
*vraagt zich af hoe een citroën/citroen er uit zietquote:Op woensdag 7 september 2005 15:17 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Een citroen!!! Ow wacht, ik ook
.
Shit, je hebt het toch gelezenquote:
Zo weinig?quote:Op woensdag 7 september 2005 15:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, 90% van de nederlandse bevolking is dan dom
bij het stationquote:Op woensdag 7 september 2005 15:24 schreef Ynske het volgende:
waar in eindhoven ben je nu muuk
De bumper in je avatar is indrukwekkenderquote:Op woensdag 7 september 2005 15:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*vraagt zich af hoe een citroën/citroen er uit ziet![]()
Nietquote:Op woensdag 7 september 2005 15:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*vraagt zich af hoe een citroën/citroen er uit ziet![]()
amen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |