Zeik niet pisnicht....quote:Op woensdag 7 september 2005 12:04 schreef Godlike02 het volgende:
Beetje vroeg homo!
nopequote:
Dus? je noemt mij ook homo...quote:Op woensdag 7 september 2005 12:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb niet met je geknikkerd!
En doe is normale TT!![]()
hey, ik denk eens vooruitquote:
ja...quote:
wellusquote:
Good luck!quote:
pisnicht!quote:Op woensdag 7 september 2005 12:09 schreef Tafkahs het volgende:
homo's
Is dat net zoiets als Brommers Kiek'n?quote:
Wel toch?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:03 schreef Godlike02 het volgende:
En je hebt je palingdroom niet gepost
Jij denkt dat wij zo langzaam posten als gisterenquote:
Niet, dat kan een mod doenquote:Op woensdag 7 september 2005 12:18 schreef Elcaro het volgende:
hoe wijzig je die f**ng TT dan...
quote:
ow... dan had Mukie dat al wel gedaan als ie niet goed wasquote:
5 minuten ogen dicht, alleen maar aan de wijziging denken en daarna met ogen dicht 10 x om je as draaien!quote:Op woensdag 7 september 2005 12:18 schreef Elcaro het volgende:
hoe wijzig je die f**ng TT dan...
Wat is er mis met dit. Stelletje preutse slettenquote:Op woensdag 7 september 2005 12:19 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ow... dan had Mukie dat al wel gedaan als ie niet goed was![]()
En jij denkt dat mukie altijd op let?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:19 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ow... dan had Mukie dat al wel gedaan als ie niet goed was![]()
Tsja... die pisnichten kunnen nix hebben...quote:Op woensdag 7 september 2005 12:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is er mis met dit. Stelletje preutse sletten
true... true...quote:Op woensdag 7 september 2005 12:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En jij denkt dat mukie altijd op let?
Ze post in 90% van de gevallen door slotjes heen![]()
We zijn al weer aardig onderwegquote:Op woensdag 7 september 2005 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij denkt dat wij zo langzaam posten als gisteren
Die staat er ook ?quote:
Ik geloof het wel. Gisternacht hebben ze niet veel gedaanquote:Op woensdag 7 september 2005 12:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We zijn al weer aardig onderweg
topic 3 voor vandaag?
Kloptquote:Op woensdag 7 september 2005 12:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik geloof het wel. Gisternacht hebben ze niet veel gedaan
vreetzequote:
Niet meer gekekenquote:Op woensdag 7 september 2005 12:30 schreef Elcaro het volgende:
oi Godt, was het nog gelukt met PHP-Nuke? Of had je niet meer gekeken?
mmzz... vaag. Ander template-je proberen misschien?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niet meer gekeken
Mambo ff actief gemaakt maar heb weer lay out probleem wat ik eerder ook had
weet alleen de oplossing niet, Ligt niet aan PHP aangezien het forum het zonder problemen doet
ook goeiesmiddags...quote:
Ja, dat ga ik zo ook maar eens doen jaquote:
Denk hetquote:Op woensdag 7 september 2005 12:33 schreef Elcaro het volgende:
[..]
mmzz... vaag. Ander template-je proberen misschien?
Voor de luie mensch.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:38 schreef Elcaro het volgende:
pfff... lees net een berichtje dat je nu ook via internet bloemen op een graf kan laten leggen: www.grafbezoek.nl
triest![]()
Elcaro is een necrofiel, eensch of niet eensch?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:39 schreef Elcaro het volgende:
iemand nog een goede stelling?
Ik ben hard op weg knuffeluser te worden dit jaar, ik heb een nieuwe weg ingeslagen. Neuken is uit, knuffelen is in.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:39 schreef Elcaro het volgende:
iemand nog een goede stelling?
btw: knuffel-user TC???
helemaal eens... uiteraard..quote:Op woensdag 7 september 2005 12:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Elcaro is een necrofiel, eensch of niet eensch?
Ik heb ze liever vers, als ze nog een beetje warm zijn.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:42 schreef Elcaro het volgende:
[..]
helemaal eens... uiteraard..
koud en stijf, zo heb ik ze graag![]()
Knuffelen is zooo BB1quote:Op woensdag 7 september 2005 12:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben hard op weg knuffeluser te worden dit jaar, ik heb een nieuwe weg ingeslagen. Neuken is uit, knuffelen is in.![]()
Knuffelen is de nieuwe trend van 2005, Neuken is zooohoooo uit.quote:
Kijk je dan ook van die knuffel-films enzow?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Knuffelen is de nieuwe trend van 2005, Neuken is zooohoooo uit.![]()
Ik heb dan ook heel recentelijk geknuffeld en een hele tijd geleden geneukt.
Ofcorzquote:Op woensdag 7 september 2005 12:45 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Kijk je dan ook van die knuffel-films enzow?
ja, ik moet zeggen dat ik de laatste tijd ook twijfel hoor. Dat gehijg en gezweet... kletsend vlees....quote:Op woensdag 7 september 2005 12:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ofcorz![]()
Ik snap niet wat jullie nog aan neuken vinden, daar is toch geen moer aan...![]()
ja...quote:Op woensdag 7 september 2005 12:47 schreef Godlike02 het volgende:
Paal zitten is ook leuk
waarom zeg je dan niets?quote:
omdat ik ff plassen wasquote:
Idd masturberen is gezondquote:Op woensdag 7 september 2005 12:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is er mis met dit. Stelletje preutse sletten
kijk... een ervaringsdeskundige. Eindelijk iemand die het met me eensch isquote:
en mn internet lag er vannacht uitquote:Op woensdag 7 september 2005 12:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Klopt
topic was nog open
Maar alle leuke mensen lagen ook te slapen
Eergister was wel gezelligquote:Op woensdag 7 september 2005 12:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
en mn internet lag er vannacht uit
en lekkerquote:Op woensdag 7 september 2005 12:52 schreef Elcaro het volgende:
[..]
kijk... een ervaringsdeskundige. Eindelijk iemand die het met me eensch is
of je maakt het hier gezellig....quote:
jah doeiiiquote:
Ja duh, denk eerder dat het ongezond is als je je eigen lijf niet eens kentquote:Op woensdag 7 september 2005 12:52 schreef Elcaro het volgende:
[..]
kijk... een ervaringsdeskundige. Eindelijk iemand die het met me eensch is
jij was er toch voor in de plaats?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Eergister was wel gezellig
toen was je er ook niet
quote:Op woensdag 7 september 2005 12:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ja duh, denk eerder dat het ongezond is als je je eigen lijf niet eens kent
ben uitgekeken op dit lijf... wil een ander..quote:Op woensdag 7 september 2005 12:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ja duh, denk eerder dat het ongezond is als je je eigen lijf niet eens kent
quote:Op woensdag 7 september 2005 12:56 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ben uitgekeken op dit lijf... wil een ander..![]()
niet opkrikken iigquote:
dagelijks wil ik niet zeggenquote:Op woensdag 7 september 2005 12:56 schreef Mukie het volgende:
Stelling: masturberen is een dagelijkse bezigheid voor de Singles
Als we toch bezig zijn
preuts?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:58 schreef Godlike02 het volgende:
Ook niet
Ik wil het geen eens weten van de mensen hier
heeft het in godsnaam met preuts te maken?quote:
het is een stelling mênquote:Op woensdag 7 september 2005 13:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
heeft het in godsnaam met preuts te maken?![]()
Het boeid me gewoon geen hol. Verbaas me er nog eerder over dat mensen het willen weten![]()
Een stelling is eens of oneens.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
het is een stelling mên![]()
Details hoef ik ook niet
tsja... om jezelf maar eens te citeren...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |