Ja, dat ga ik zo ook maar eens doen jaquote:
Denk hetquote:Op woensdag 7 september 2005 12:33 schreef Elcaro het volgende:
[..]
mmzz... vaag. Ander template-je proberen misschien?
Voor de luie mensch.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:38 schreef Elcaro het volgende:
pfff... lees net een berichtje dat je nu ook via internet bloemen op een graf kan laten leggen: www.grafbezoek.nl
triest![]()
Elcaro is een necrofiel, eensch of niet eensch?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:39 schreef Elcaro het volgende:
iemand nog een goede stelling?
Ik ben hard op weg knuffeluser te worden dit jaar, ik heb een nieuwe weg ingeslagen. Neuken is uit, knuffelen is in.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:39 schreef Elcaro het volgende:
iemand nog een goede stelling?
btw: knuffel-user TC???
helemaal eens... uiteraard..quote:Op woensdag 7 september 2005 12:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Elcaro is een necrofiel, eensch of niet eensch?
Ik heb ze liever vers, als ze nog een beetje warm zijn.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:42 schreef Elcaro het volgende:
[..]
helemaal eens... uiteraard..
koud en stijf, zo heb ik ze graag![]()
Knuffelen is zooo BB1quote:Op woensdag 7 september 2005 12:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben hard op weg knuffeluser te worden dit jaar, ik heb een nieuwe weg ingeslagen. Neuken is uit, knuffelen is in.![]()
Knuffelen is de nieuwe trend van 2005, Neuken is zooohoooo uit.quote:
Kijk je dan ook van die knuffel-films enzow?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Knuffelen is de nieuwe trend van 2005, Neuken is zooohoooo uit.![]()
Ik heb dan ook heel recentelijk geknuffeld en een hele tijd geleden geneukt.
Ofcorzquote:Op woensdag 7 september 2005 12:45 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Kijk je dan ook van die knuffel-films enzow?
ja, ik moet zeggen dat ik de laatste tijd ook twijfel hoor. Dat gehijg en gezweet... kletsend vlees....quote:Op woensdag 7 september 2005 12:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ofcorz![]()
Ik snap niet wat jullie nog aan neuken vinden, daar is toch geen moer aan...![]()
ja...quote:Op woensdag 7 september 2005 12:47 schreef Godlike02 het volgende:
Paal zitten is ook leuk
waarom zeg je dan niets?quote:
omdat ik ff plassen wasquote:
Idd masturberen is gezondquote:Op woensdag 7 september 2005 12:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is er mis met dit. Stelletje preutse sletten
kijk... een ervaringsdeskundige. Eindelijk iemand die het met me eensch isquote:
en mn internet lag er vannacht uitquote:Op woensdag 7 september 2005 12:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Klopt
topic was nog open
Maar alle leuke mensen lagen ook te slapen
Eergister was wel gezelligquote:Op woensdag 7 september 2005 12:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
en mn internet lag er vannacht uit
en lekkerquote:Op woensdag 7 september 2005 12:52 schreef Elcaro het volgende:
[..]
kijk... een ervaringsdeskundige. Eindelijk iemand die het met me eensch is
of je maakt het hier gezellig....quote:
jah doeiiiquote:
Ja duh, denk eerder dat het ongezond is als je je eigen lijf niet eens kentquote:Op woensdag 7 september 2005 12:52 schreef Elcaro het volgende:
[..]
kijk... een ervaringsdeskundige. Eindelijk iemand die het met me eensch is
jij was er toch voor in de plaats?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Eergister was wel gezellig
toen was je er ook niet
quote:Op woensdag 7 september 2005 12:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ja duh, denk eerder dat het ongezond is als je je eigen lijf niet eens kent
ben uitgekeken op dit lijf... wil een ander..quote:Op woensdag 7 september 2005 12:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ja duh, denk eerder dat het ongezond is als je je eigen lijf niet eens kent
quote:Op woensdag 7 september 2005 12:56 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ben uitgekeken op dit lijf... wil een ander..![]()
niet opkrikken iigquote:
dagelijks wil ik niet zeggenquote:Op woensdag 7 september 2005 12:56 schreef Mukie het volgende:
Stelling: masturberen is een dagelijkse bezigheid voor de Singles
Als we toch bezig zijn
preuts?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:58 schreef Godlike02 het volgende:
Ook niet
Ik wil het geen eens weten van de mensen hier
heeft het in godsnaam met preuts te maken?quote:
het is een stelling mênquote:Op woensdag 7 september 2005 13:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
heeft het in godsnaam met preuts te maken?![]()
Het boeid me gewoon geen hol. Verbaas me er nog eerder over dat mensen het willen weten![]()
Een stelling is eens of oneens.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
het is een stelling mên![]()
Details hoef ik ook niet
tsja... om jezelf maar eens te citeren...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |