Zeik niet pisnicht....quote:Op woensdag 7 september 2005 12:04 schreef Godlike02 het volgende:
Beetje vroeg homo!
nopequote:
Dus? je noemt mij ook homo...quote:Op woensdag 7 september 2005 12:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb niet met je geknikkerd!
En doe is normale TT!![]()
hey, ik denk eens vooruitquote:
ja...quote:
wellusquote:
Good luck!quote:
pisnicht!quote:Op woensdag 7 september 2005 12:09 schreef Tafkahs het volgende:
homo's
Is dat net zoiets als Brommers Kiek'n?quote:
Wel toch?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:03 schreef Godlike02 het volgende:
En je hebt je palingdroom niet gepost
Jij denkt dat wij zo langzaam posten als gisterenquote:
Niet, dat kan een mod doenquote:Op woensdag 7 september 2005 12:18 schreef Elcaro het volgende:
hoe wijzig je die f**ng TT dan...
quote:
ow... dan had Mukie dat al wel gedaan als ie niet goed wasquote:
5 minuten ogen dicht, alleen maar aan de wijziging denken en daarna met ogen dicht 10 x om je as draaien!quote:Op woensdag 7 september 2005 12:18 schreef Elcaro het volgende:
hoe wijzig je die f**ng TT dan...
Wat is er mis met dit. Stelletje preutse slettenquote:Op woensdag 7 september 2005 12:19 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ow... dan had Mukie dat al wel gedaan als ie niet goed was![]()
En jij denkt dat mukie altijd op let?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:19 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ow... dan had Mukie dat al wel gedaan als ie niet goed was![]()
Tsja... die pisnichten kunnen nix hebben...quote:Op woensdag 7 september 2005 12:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is er mis met dit. Stelletje preutse sletten
true... true...quote:Op woensdag 7 september 2005 12:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En jij denkt dat mukie altijd op let?
Ze post in 90% van de gevallen door slotjes heen![]()
We zijn al weer aardig onderwegquote:Op woensdag 7 september 2005 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij denkt dat wij zo langzaam posten als gisteren
Die staat er ook ?quote:
Ik geloof het wel. Gisternacht hebben ze niet veel gedaanquote:Op woensdag 7 september 2005 12:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We zijn al weer aardig onderweg
topic 3 voor vandaag?
Kloptquote:Op woensdag 7 september 2005 12:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik geloof het wel. Gisternacht hebben ze niet veel gedaan
vreetzequote:
Niet meer gekekenquote:Op woensdag 7 september 2005 12:30 schreef Elcaro het volgende:
oi Godt, was het nog gelukt met PHP-Nuke? Of had je niet meer gekeken?
mmzz... vaag. Ander template-je proberen misschien?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niet meer gekeken
Mambo ff actief gemaakt maar heb weer lay out probleem wat ik eerder ook had
weet alleen de oplossing niet, Ligt niet aan PHP aangezien het forum het zonder problemen doet
ook goeiesmiddags...quote:
Ja, dat ga ik zo ook maar eens doen jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |