Verstandige beslissingquote:Op woensdag 7 september 2005 13:52 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
mag ik mee?ga ik alvast op vliegveld liggen![]()
quote:
humorquote:Op woensdag 7 september 2005 13:52 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
mag ik mee?ga ik alvast op vliegveld liggen![]()
dag muukquote:
vouwen?de was ofzo?quote:Op woensdag 7 september 2005 14:05 schreef Ynske het volgende:
*lurkt*
mehn lul eens wat zodat ik onder het vouwen wat kan lezen
postquote:Op woensdag 7 september 2005 14:05 schreef Ynske het volgende:
*lurkt*
mehn lul eens wat zodat ik onder het vouwen wat kan lezen
Ja je moet er iets voor over hebbenquote:Op woensdag 7 september 2005 14:05 schreef zwartedoos het volgende:
ja mooi weer koppel ik aan terras/zwemmen etc...en dat kost geld![]()
ja blijkbaarquote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 14:23 schreef RATMEN het volgende:
* RATMEN rode cape aantrekt ..quote:
Welke site is dat??quote:Op woensdag 7 september 2005 14:08 schreef zwartedoos het volgende:
heb net niveakadootje gekregen:he lieve tasch,onze vriendschap duurt nu dik een jaar, en ik vind onze vriendschap heel waardevol, kan ontzettend met je lachen, gek doen, maar ook serieuze gesprekken hebben. Ben blij met jou als vriendin...
lief he,thanks candygirl
dat had ze al gemeldquote:Op woensdag 7 september 2005 14:29 schreef RATMEN het volgende:
Mukie smst net dat ze onderweg naar me is, dus d'r auto zal wel goed gekeurd zijn.
mmm mannen in uniformquote:
wellesquote:
* RATMEN heeft ook nog wel ergens een politiepak liggenquote:
quote:
Zeg ff hetzelfde enne dat kan ik allemaal niet bij houden hoorquote:
geef mij die cape met die maillot maarquote:Op woensdag 7 september 2005 14:31 schreef RATMEN het volgende:
[..]
* RATMEN heeft ook nog wel ergens een politiepak liggen.
Zo hard gaat dit topic nietquote:Op woensdag 7 september 2005 14:32 schreef RATMEN het volgende:
[..]
[..]
Zeg ff hetzelfde enne dat kan ik allemaal niet bij houden hoor.
Hallow, we hebben het over een rode cape! Als iets een uniform is, is het wel een rode cape ...quote:
Welke superster heeft er nou een rooie capequote:Op woensdag 7 september 2005 14:33 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Hallow, we hebben het over een rode cape! Als iets een uniform is, is het wel een rode cape ....
Euhm een maillot .. Tis bijna sinterklaas, dan heb ik wel weer een maillot aanquote:Op woensdag 7 september 2005 14:32 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
geef mij die cape met die maillot maar![]()
![]()
Nou, euhm ik en superman dus !quote:Op woensdag 7 september 2005 14:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Welke superster heeft er nou een rooie cape![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 14:34 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Euhm een maillot .. Tis bijna sinterklaas, dan heb ik wel weer een maillot aan.
jaloers?quote:Op woensdag 7 september 2005 14:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Superman was gewoon een journalist met iets te veel spinazie op![]()
superman natuurlijkquote:
Spinazi was popeye tochquote:Op woensdag 7 september 2005 14:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Superman was gewoon een journalist met iets te veel spinazie op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |