Oorfauteuil heet zoiets gek wief!quote:Op woensdag 7 september 2005 01:00 schreef Sanne het volgende:
[..]
Weet je dat niet meer, dat we zo'n oorstoel hadden ?
Voor Moor en Fondaco, verder durfde er niemand in te gaan zitten.
*jukebox aanzet*
Die slungel was eerder.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:05 schreef Sanne het volgende:
ja welke wordt het nu?
quote:Op woensdag 7 september 2005 01:05 schreef OpaLing het volgende:
tssss, "Ouwe lullen"
Dat ik een kleinzoon heb had, maakt mij nog geen ouwe lul... hoor... dus...
Iemand nog een [hip] refill [/hip] ?
Sla maar een vaatje witte wijn aan ouwe.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:07 schreef OpaLing het volgende:
@ APK:
En waarom sta ik daar niet op????quote:Op woensdag 7 september 2005 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
Die slungel was eerder.
[afbeelding]
[img] tags vergeten in de haast om ook weer eens een topicje te openen?quote:Op woensdag 7 september 2005 01:09 schreef Roache_ het volgende:
Ik kan mij niet bedenken waarom mijn plaatje het niet doet en die van APK wel....
quote:Op woensdag 7 september 2005 01:11 schreef Sanne het volgende:
Nóg een rode wijn trek ik niet hoor.
(...)
Wat heeft ingrid met haar plas gedaan?quote:Op woensdag 7 september 2005 01:14 schreef OpaLing het volgende:
[..]
Waarom hebben vrouwen (bijna) altijd gelijk? Weer zo'n akelig verstandige opmerking.
Ik drink er nog snel eentje en laat dan u en de bewoners alleen...
*plezier heeft om plasgedoe van Ingrid*
Whehehequote:Op woensdag 7 september 2005 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
[img] blablabla om ook weer eens een topicje te openen?
Ja natuurlijk, maar opa is ook niet de jongste niet meer, die hecht waarde aan woorden als fauteuil als we "stoel" bedoelen.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:17 schreef Sanne het volgende:
Oorfauteuil, oorstoel, wat maakt het uit?
Je begrijpt toch wat ik bedoel Roache?
waarom mag ze niet lopen? vanwege die blessure waar Ruud Rob haar voor masseerde gisteren?quote:Op woensdag 7 september 2005 01:17 schreef OpaLing het volgende:
Ingrid (en Menno ook uiteraard) was wakker en moest plassen.
Het 'zorgteam' moest dus even van de keukentafel weg om te assisteren.
Met veel gehannes en gelach lukte het Ingrid op het toilet te parkeren (ze mag immers niet lopen).
Inmiddels is ze, voorzien van sokken met eieren, op de bank in de kamer gestald.
* Sanne is ouder dan opaquote:Op woensdag 7 september 2005 01:18 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar opa is ook niet de jongste niet meer, die hecht waarde aan woorden als fauteuil als we "stoel" bedoelen.
Liefje, dat zijn we geloof ik letterlijk allemaal, maar speel nou even mee!!quote:
Sorry hoor.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:25 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Liefje, dat zijn we geloof ik letterlijk allemaal, maar speel nou even mee!!
![]()
![]()
Ja, wie is er niet van FL oinder de indruk???quote:Op woensdag 7 september 2005 01:26 schreef OpaLing het volgende:
Over lengte en de M&G van 'toen' gesproken...
Met name F_L heeft wat betreft dat aspect indruk gemaakt op mijn kleinzoon. Voorts herinner ik mij, dat hij te spreken was over haar esthetische bijdrage aan het gezelschap.
Je kunt dequote:Op woensdag 7 september 2005 01:17 schreef Roache_ het volgende:
Zullen we aan Sanne vragen of je jouw topic wil openen? Zou dat je gelukkig maken?![]()
Oooh jaja wat een vreselijke regiefout is dit zeg!quote:
Loopt u te vissen of begreep ik zojuist dat u reeds een belovereenkomst heeft?quote:Op woensdag 7 september 2005 01:30 schreef Sanne het volgende:
Ik ontleen alleen rechten aan het lekkere Fokkertje dat belooft heeft mij morgen op tijd wakker te bellen.
C U in the morning babequote:Op woensdag 7 september 2005 01:11 schreef Sanne het volgende:
Nóg een rode wijn trek ik niet hoor.
Tis dat Mr Orange belooft heeft me uit mijn nest te bellen, anders had ik er allang in moeten liggen.
quote:Op woensdag 7 september 2005 01:33 schreef OpaLing het volgende:
[..]
Loopt u te vissen of begreep ik zojuist dat u reeds een belovereenkomst heeft?
Daar is ie, de schat!!!!quote:
Tot morgenquote:
tx babequote:Op woensdag 7 september 2005 01:36 schreef OpaLing het volgende:
Voor Sanne: Ralph, Roel, Lieske en Rikkert zitten nog aan de schaakstukken te knutselen aan de keukentafel. Ingrid en Menno liggen weer zonder sokjes en eieren in bed. Waar de rest is (allen (op weg) naar bed?) weet ik niet.
quote:Op woensdag 7 september 2005 01:35 schreef Roache_ het volgende:
U mag mij wel wakkerbellen hoor Opa.. Als u toch niets te doen hebt?!
Och kindje toch..quote:Op woensdag 7 september 2005 01:36 schreef Sanne het volgende:
Ja , ga ff lekker mekaar allemaal wakker bellen.
dan ben ik niet meer origineel.
Ik reken op je!quote:
kussie voor Roachiebeeblieviequote:Op woensdag 7 september 2005 01:39 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Och kindje toch..
Ik ga naar bed, ik heb de tent opgezet op zolder. Nachtzoenen graag vóór 02:00.
Dag snoezen
Lief!!quote:Op woensdag 7 september 2005 01:39 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik reken op je!
Lachen, want als jij belt krijg ik automatisch de " Leef" beltone, omdat je in het vriendengroepje zit.
Nee jij bent lief.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 01:43 schreef Sanne het volgende:
[..]
Nee jij bent lief.![]()
Dat laatste smsje zal ik altijd bewaren.
![]()
Je hebt het antwoord al gezien he?quote:
Jaquote:Op woensdag 7 september 2005 01:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
Je hebt het antwoord al gezien he?
Ga je mee?quote:
Trusten allemaal en tot morgen!!!quote:
Ja ja, dat geslijm over jou (sic) esthetische kwaliteiten ging er zeker in als ontbijtkoek.quote:Op woensdag 7 september 2005 09:36 schreef fashionably_late het volgende:
![]()
Wat een heerlijke nacht in de clib.....
Dat vloeit zo lekker over hier in de ochtend...die lege flessen wijn, al die stompjes sigaar van opa in de plantenbakken... de gebruikte condooms in het herentoilet...![]()
*sterke kop koffie inschenkt en mijmerend aan een tafeltje gaat zitten...
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:41 schreef Gert het volgende:
[..]
De Clib is onststaan uit een Club. Namelijk "Club Panonnica." Ed uit BB2 (degene die weigerde te vertrekken) had het tijdens zijn verblijf in het huis vaak over een jazzclub die hij wilde gaan oprichten. Die zou dan Club Pannonica gaan heten. Rond diezelfde tijd ontstond er behoefte aan een slowchat-kroeg. Zie hier het gevolg.
Club werd Clib omdat iemand die toch altijd al nét wat te laat komt, in haar haast om óók eens een Club te mogen openen een spelfout maakte.![]()
Ed heeft overigens Pannonica ook daadwerkelijk geopend. Maar erg succesvol was de jazzclub niet (inmiddels is-ie alweer gesloten).
De oprichting van de virtuele Club Pannonica staat op naam van Torp.
Ja..... en.....dank je dat je dat nog een benadrukt...quote:Op woensdag 7 september 2005 09:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ja, dat geslijm over jou (sic) esthetische kwaliteiten ging er zeker in als ontbijtkoek.![]()
quote:Voor de mensen die over de goede oude tijd aan het mijmeren waren: dit postte ik onlangs in het FB-topic nav een vraag van iemand:
Club werd Clib omdat iemand die toch altijd al nét wat te laat komt, in haar haast om óók eens een Club te mogen openen een spelfout maakte.
quote:Op woensdag 7 september 2005 10:06 schreef fashionably_late het volgende:
Dat was ík..dat was ík!!!!!!
![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 10:06 schreef fashionably_late het volgende:
Dat was ík..dat was ík!!!!!!
![]()
Aaahhh. Tink... in Pannonica deel 2 had jij je afstudeerborrel... wat een nostalgíe!!!!!quote:
Ik was jarig en afgestudeerd, geloof ikquote:Op woensdag 7 september 2005 10:19 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Aaahhh. Tink... in Pannonica deel 2 had jij je afstudeerborrel... wat een nostalgíe!!!!!
*Fl pinkt een traantje weg
Roache, FOEIquote:Op woensdag 7 september 2005 09:36 schreef fashionably_late het volgende:
![]()
Wat een heerlijke nacht in de clib.....
Dat vloeit zo lekker over hier in de ochtend...die lege flessen wijn, al die stompjes sigaar van opa in de plantenbakken... de gebruikte condooms in het herentoilet...![]()
*sterke kop koffie inschenkt en mijmerend aan een tafeltje gaat zitten...
Waaro?quote:Op woensdag 7 september 2005 10:42 schreef Gert het volgende:
Daarnet de clib38-rel nog eens door zitten lezen. Genánt gewoon.![]()
Van beide kanten overigens.
zoek zelf maar op.. als ik die links hier ga plaatsen begint het gezeik zomaar opnieuw.quote:
Bah, vieze sextoerist.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:26 schreef cuall het volgende:
Roel is ook in Thailand geweest APK
Wat leuk dat topic, lees net dat ik toen ook ergens voor geslaagd was.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:19 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Aaahhh. Tink... in Pannonica deel 2 had jij je afstudeerborrel... wat een nostalgíe!!!!!
*Fl pinkt een traantje weg
aaahh... een dubbele cheerleader...quote:
Ja hoor, het gaat toppie met me en ik vermaak me primaquote:Op woensdag 7 september 2005 23:50 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
aaahh... een dubbele cheerleader...![]()
![]()
Thanx beeb... hoe issut met jou? Nog vol goeie moed?
Ik zit nostalgie te snuiven in de oude clubs en clibs... maar kan de deel 38 rel niet vinden...quote:Op woensdag 7 september 2005 23:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja hoor, het gaat toppie met me en ik vermaak me prima![]()
![]()
Ja die goeie ouwe tijdquote:Op donderdag 8 september 2005 00:04 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Ik zit nostalgie te snuiven in de oude clubs en clibs... maar kan de deel 38 rel niet vinden...![]()
Best wel jammer.
En een paaldansnight heb ik ook nog niet gevonden![]()
Ja...dat waren voor iedereen hoogtij dagen;)quote:Op donderdag 8 september 2005 00:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja die goeie ouwe tijdSucces met graven in het archief, misschien moet je Gert ff vragen die weet de vreemste dingen op te diepen.
Volgens mij heeft hij alles op zijn eigen puter opgeslagen om dit steeds na te lezen
![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 00:11 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Ja...dat waren voor iedereen hoogtij dagen;)
Ik hou het niet meer zo lang vol als toen... ga er nu bv met een slaapmutsje op vandoor![]()
![]()
Welnee, het is allemaal zo in het archief te vinden hoor, met een beetje slim zoeken.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:07 schreef cuall het volgende:
Volgens mij heeft hij alles op zijn eigen puter opgeslagen om dit steeds na te lezen![]()
Hoor ik daar "bittergarnituurtje d'r bij?"quote:Op donderdag 8 september 2005 15:53 schreef OpaLing het volgende:
*een koude pilsenerbier serveert*
Koekje d'r bij?
Niet van dat tuttige Opaquote:Op donderdag 8 september 2005 15:43 schreef OpaLing het volgende:
Heeft er al iemand een verse pot thee gezet?
Eentje zonder suiker graag...
De koekjes heb ik al even uit de oven gehaald. Liefhebbers?
bier.. hoor ik daar bierquote:Op donderdag 8 september 2005 15:53 schreef OpaLing het volgende:
*een koude pilsenerbier serveert*
Nou... de boodschap is helder hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 17:12 schreef Tinkerbell het volgende:
Ach Opa, laat ik u hier alleen zitten met de thee (die vast koud is nu)![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:37 schreef OpaLing het volgende:
[..]
Nou... de boodschap is helder hoor![]()
Ik zei het ook fout: ze kríjgt zo een echo.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:45 schreef Tinkerbell het volgende:
Gert, je moet me even bijpraten als je wil
Ik heb het gevoel dat ik van alles heb gemist!
Oh ja, dat zal er wel dik inzittenquote:Op donderdag 8 september 2005 17:51 schreef Gert het volgende:
Wij vrezen dat de echo tijdens de live-uitzending gebeurt, want dan wordt het wéér 20 minuten Tanja.![]()
Ja, alleen hij is al weer oud.. er wordt zoveel moois gepost dat ik eigenlijk om de dag een andere wil hebben. Maar ja nu jalla er mee op is gehouden, is er wel wat taalkundig talent verloren gegaan helaas.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:53 schreef scanman01 het volgende:
Leuke sig Gert.... Was wel lachen toen die geplaatst werd
quote:
Alleen ik neem toch aan dat dit dan wel met gel gaat, via haar buik, en niet dat er een stok in haar flamoes gaat en wij dat allemaal moeten zien.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:54 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Oh ja, dat zal er wel dik inzitten![]()
normaal heb jij daar toch ook geen moeite mee als er iets in iemands flamoes gaatquote:Op donderdag 8 september 2005 17:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen ik neem toch aan dat dit dan wel met gel gaat, via haar buik, en niet dat er een stok in haar flamoes gaat en wij dat allemaal moeten zien.
Dat hoeft met 7 maanden niet meer Gert, das met 7 weken hooguit. Rieleksquote:Op donderdag 8 september 2005 17:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen ik neem toch aan dat dit dan wel met gel gaat, via haar buik, en niet dat er een stok in haar flamoes gaat en wij dat allemaal moeten zien.
Lijkt er op, nog niet gezien vandaag.quote:
*LOL*quote:Op donderdag 8 september 2005 17:59 schreef Gert het volgende:
Volgens mij heb jij óók een koude douche nodig.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:07 schreef just me het volgende:
Mmmm dan blijven we samen achter Gert
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:34 schreef tong80 het volgende:
Bianca uit BB_2 nu op RTL-4. M'n haren gaan gelijk overeind staan.
Tevens eerste post hier
Nou dat is duidelijk tochquote:Op donderdag 8 september 2005 18:38 schreef tong80 het volgende:
Is dit een soort Hools zoals in VBL ? Wie zijn hier de vaste gasten ? Wie schenkt de drankjes in ?
Drie keer raden waar hij volgens traditie de live-uitzending bekijkt.quote:
Volgens mij heb je ernstig last van een telaag alcohopercentage als je verhaal zo lees.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:24 schreef PC eend het volgende:
Hmmm ik ben er weer geloof ik...
Gisteravond kwam ik niet op het forum en wel op de frontpage?
En op de frontpage kreeg ik dit: Ingelogd als PC eend. Laatste bezoek: donderdag 1 januari 1970 @ 01:00![]()
Ik ben pas echt een oldbie
Daar kan aan gewerkt wordenquote:Op donderdag 8 september 2005 19:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Volgens mij heb je ernstig last van een telaag alcohopercentage als je verhaal zo lees.
Fijn dat je er bent![]()
Neem een bakkie meidquote:Op donderdag 8 september 2005 20:31 schreef Tinkerbell het volgende:
*Meeschuift en neerploft*
Ikke niet hoor, maar m'n buik is wel ff blootquote:Op donderdag 8 september 2005 20:37 schreef Sanne het volgende:
Ook last van je rug Tink?
Anders ik welquote:Op donderdag 8 september 2005 23:33 schreef Gert het volgende:
Mag ik drie bier met jenevertjes ernaast?
Allejezus wat heb ik een hekel aan die tering-Tanja zeg.
Heerlijk....BB is eindelijk begonnenquote:Op donderdag 8 september 2005 23:52 schreef cuall het volgende:
![]()
ja daar ben ik aan toe, wat een heerlijke ergernis weer he jongens, dit is zoals BB hoort te zijn
![]()
Ah lieffie, das wat ik nodig heb.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:53 schreef Tinkerbell het volgende:
Ff cuall en Gert over de huppel helpen![]()
Yes yes, ik voel weer de sensatie en de drank door mij heen gaan, oeps zou ik teveel al op hebben?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:54 schreef misterDre het volgende:
[..]
Heerlijk....BB is eindelijk begonnen![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Yes yes, ik voel weer de sensatie en de drank door mij heen gaan, oeps zou ik teveel al op hebben?
Dit is typisch een gevalletje "overdaad schaadt" waar je je op een ergelijke manier aan kan irriterenquote:Op donderdag 8 september 2005 23:54 schreef Gert het volgende:
Meestal is je irriteren aan iemand wel lekker, maar dit mens bepaalt heel BB.
Kunnen we haar niet helemaal negeren een tijdje?
Niet meer over hebben, niet meer noemen in streamverslagen. Heel hard met de ogen dicht gaan zingen als ze op tv is... en doe nog maar een neut.
Als je jezelf gaat quoten heb je duidelijk teveel opquote:Op donderdag 8 september 2005 23:58 schreef cuall het volgende:
[..]
teveel al op hebben
![]()
Hoeveel port heb ik eigenlijk al op, hik
![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:59 schreef misterDre het volgende:
[..]
Als je jezelf gaat quoten heb je duidelijk teveel op
Vrij naar Lieske: Nederland irriteert zich bont en blauw aan die crackhoer.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:58 schreef misterDre het volgende:
[..]
Dit is typisch een gevalletje "overdaad schaadt" waar je je op een ergelijke manier aan kan irriteren![]()
Cuall gaat ff Gert zijn voeten masserenquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Vrij naar Lieske: Nederland irriteert zich bont en blauw aan die crackhoer.![]()
Lachuh dit, ze zouden er een antropoloog op moeten zetten hoe Tanja zich gedraagt en hoe de groep en de kijkers zich er aan irriteren.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:58 schreef misterDre het volgende:
Dit is typisch een gevalletje "overdaad schaadt" waar je je op een ergelijke manier aan kan irriteren![]()
Ik heb ff een antropoloog uit z'n nest gebeld dus zet je wepkem maar aan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:09 schreef APK het volgende:
[..]
Lachuh dit, ze zouden er een antropoloog op moeten zetten hoe Tanja zich gedraagt en hoe de groep en de kijkers zich er aan irriteren.![]()
Zit er klaar voorquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:16 schreef misterDre het volgende:
[..]
Ik heb ff een antropoloog uit z'n nest gebeld dus zet je wepkem maar aan.![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Cuall gaat ff Gert zijn voeten masseren [afbeelding]
goed voor de tintels![]()
niet lekker dan Gert, ik deed nog zo mijn best en dat viel niet mee met al die port in mijn donder, moet je wel waarderen ondankbare hondquote:
Is ze al naakt?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:16 schreef misterDre het volgende:
[..]
Ik heb ff een antropoloog uit z'n nest gebeld dus zet je wepkem maar aan.![]()
Tja, als er zweepjes aan te pas komen dan moet ik wel gehoorzamen natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:23 schreef cuall het volgende:
[..]
niet lekker dan Gert, ik deed nog zo mijn best en dat viel niet mee met al die port in mijn donder, moet je wel waarderen ondankbare hond![]()
voor Gert?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:32 schreef misterDre het volgende:
[..]Had ik ook een gynacoloog uit z'n nest motte belluh
![]()
Gaan we ff aan werken.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:06 schreef OpaLing het volgende:
Cynix, wil jij mijn kleinzoon aub reanimeren? De passmailer wijst denk ik naar een oude brievenbus. Wil je de postduif met het pw sturen naar Paling-at-gmail ?
quote:
Ik word nu wel nieuwsgierig wat Cynix precies voor jou heeft gedaanquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:36 schreef PalinG het volgende:
[..]
![]()
*kucht en rochelt terwijl diep in ogen redder kijkt*
Respect Cynix! Grote dank, ik ben u mijn leven schuldig...
Eeuwig (igg tot ik u dezelfde goede daad heb mogen terugdoen) dankbaar!
Jij mag van mij drinken hier.
AAN IEDEREEN: "Schrijf alles dat Cynix hier drinkt / snackt* maar op mijn rekening!"
)* doorhalen wat niet van toepassing is
Cynixquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:44 schreef PalinG het volgende:
Cynix heeft een verzoek van mijn grootvader ingewilligd.
Ik verkeerde in doodsnood, zag al wit licht aan het eind van een lange tunnel enzo...
Cynix heeft me gereanimeerd.![]()
JOEPIE, IK LEEF !!!![]()
*rondje voor iedereen die langskomt inschenkt*
mazzel... dag opa, dag iedereen... ik ga d'r ook op...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:58 schreef OpaLing het volgende:
Bedankt voor de borrel. Ik ga slapen. Tot ziens.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:33 schreef Tinkerbell het volgende:
Gisteren de héle dag streams gekeken, ik was kapot.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:49 schreef Tinkerbell het volgende:
Een broodje paling zou er ook wel ingaan eigenlijk![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:51 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
I am hooked again![]()
Hoe was het gister, nog witte auto's gezien?![]()
En Chantal heeft zich weer lopen inlikken bij BB door dat goed te praten? Citaat uit streamverslag: "Bij Rob noemden we het een straf, nu noemen we het een privilege".quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:22 schreef Tinkerbell het volgende:
Ze zit in dat huisje waar Rob ook zat he, dus je hebt er ff geen last van![]()
Hier, koffie, heel vers:![]()
Erg hè. Naar stelletje.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:36 schreef Tinkerbell het volgende:
Chantal denkt (en ze is de enige niet) dat Tanja mateloos populair is bij de kijkers. Ze zeggen dus angstvallig niks verkeerd over Tanja want het zou eens verkeerd vallen. If only they knew.....![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier dan: helemaal doorgegaard, weet niet of dit je smaakt maar je mág het hebben in ieder geval. En anders douwen we ze straks wel in de magnetron voor de langslapers.
[afbeelding]
Lekker sociaal zeg.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Lekker Gert ik neem er nog een bakkie bij
![]()
quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 00:56 schreef femfatale het volgende:
dan mag chantal wel ff over dr nek gaan in de jaccuzzi![]()
de mijne ook, ik vind dat mens verschrikkelijkquote:Op zondag 11 september 2005 01:04 schreef Sanne het volgende:
Een kotsende Chantal zou mijn dag helemaal goed maken.
Maar ze zitten dus stomdronken met z'n allen te lallen in dat bad, en nog steeds zijn alle topjes aan en wordt er niet aan elkaars geslachtsdelen gevoeld? Wat ís dit voor stelletje bij elkaar?!quote:Op zondag 11 september 2005 00:54 schreef Sanne het volgende:
Dat groepje in het bad leeft al uren van knotsen met bier en wijn.
Als er wat geks gaat gebeuren is het vannacht.
quote:Op zondag 11 september 2005 01:12 schreef APK het volgende:
GVD, drie Bloody Maries vanmiddag en ik word om 12 uur wakker.
Neuh, ik heb een vliegtuigpil genomen, zodat ik straks toch kan slapen.quote:Op zondag 11 september 2005 01:16 schreef Gert het volgende:
Maar da's mooi: kun jij mooi nachtwacht houden, voor als ze alsnog vieze dingies gaan doen
Je komt maar mooi zelf naar Thailand.quote:Op zondag 11 september 2005 01:27 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik heb een vliegtuigpil genomen, zodat ik straks toch kan slapen.
Wil jij er ook eentje volgende week en kun je een zooi mee terugnemen voor mij uit Thailand?![]()
Ik breng je wel een pilsje.. Heb alleen een bokser aan, maar dat stoort je niet hoop ik (de stream was ook zo opwindend)....quote:Op zondag 11 september 2005 01:37 schreef latevogel het volgende:
ik ben ook weer klaar met werken en is er ook een ober in de zaal die me nu ff een lekker pilsje kan brengen?
![]()
wowwwwwwwww jij met boxer en een biertjequote:Op zondag 11 september 2005 01:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik breng je wel een pilsje.. Heb alleen een bokser aan, maar dat stoort je niet hoop ik (de stream was ook zo opwindend)....
Proost!
[afbeelding]
Uhm.. doe die maar even naar haar mailen dan, Scanman.quote:Op zondag 11 september 2005 02:00 schreef latevogel het volgende:
p/s heb je ook ff gelijk een foto van je erbij![]()
bang dat je van stokje gaat of zoquote:Op zondag 11 september 2005 02:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhm.. doe die maar even naar haar mailen dan, Scanman.![]()
Niks gemist? Tanja is terug in het huis!quote:Op zondag 11 september 2005 02:08 schreef Gert het volgende:
Ben je je oude identiteit weer kwijt, meneer Ling?
Niks gemist hoor, vanaf 0:00 uur.
Doe effe niet zo moeilijk en zeg wiens kloon jij bent.quote:Op zondag 11 september 2005 02:21 schreef OpaLing het volgende:
[..]
Niks gemist? Tanja is terug in het huis!![]()
*nog een dubbele borrel inschenkt*
Snel mijn kleinzoon een 'short message service'-bericht sturen.![]()
Sherlock!quote:Op zondag 11 september 2005 02:33 schreef APK het volgende:
Doe effe niet zo moeilijk en zeg wiens kloon jij bent.
Jij kut-quoter.quote:Op zondag 11 september 2005 02:40 schreef OpaLing het volgende:
[quote]Op zondag 11 september 2005 02:33 schreef APK het volgende:
Doe effe niet zo moeilijk en zeg wiens kloon jij bent.
[/quote
Jij Sherlock!
Borrel!quote:Op zondag 11 september 2005 02:40 schreef OpaLing het volgende:
Voor een borrel wil ik het best even voor u s-p-e-l-l-e-n...![]()
Schenk maar in.quote:Op zondag 11 september 2005 02:45 schreef OpaLing het volgende:
[..]
Ik niet, u misschien?
*schenkt Aardige-PestKop en zichzelf nog eentje in*
Het bik nog iets gemist na middernacht, vroeg je om 02:00 uur 's nachts.quote:Op zondag 11 september 2005 02:21 schreef OpaLing het volgende:
[..]
Niks gemist? Tanja is terug in het huis!![]()
U bent Chantal of Zatte Lie toch niet?quote:Op zondag 11 september 2005 12:50 schreef Gert het volgende:
Het bik nog iets gemist na middernacht, vroeg je om 02:00 uur 's nachts.
Nou, nee.
*extra dubbelsterke koffie inschenkt*quote:Op zondag 11 september 2005 13:27 schreef Gert het volgende:
Uhh ja doe maar een lekker sterk bakje dan.
Ik heb alles gedaan/gebruikt wat God heeft verbodenquote:Op zondag 11 september 2005 14:44 schreef Sanne het volgende:
Oww, en paddo's vind ik doodeng!!!
Nooooooit meer!
Trippen is niet aan mij besteed.
quote:Op zondag 11 september 2005 15:05 schreef Sanne het volgende:
Motorrijden is gevaarlijk, dan wordt je been afgezet hoorde ik net op de streams.
Caffeïne is ook een harddrug die ik nodig heb. Kan echt niet zonder mijn cola light.
Als ze legaal worden, dan weet je dat wél.quote:Op zondag 11 september 2005 14:43 schreef Sanne het volgende:
Pilletjes vind ik eng. Je weet niet wat je slikt.
Schenk mij dan maar een wijntje in, ben niet zo'n bierdrinkerquote:Op zondag 11 september 2005 15:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ze legaal worden, dan weet je dat wél.
Maar ik heb helemaal geen zin in drugs, behalve dan in een biertje. Ik vind dat het wel mag nu, we zitten halverwege de middag. Doet iemand mee, of hebben jullie allemaal een kater?
Mijn bakkie koffie is op, ik SMS-je zo ff.quote:Op maandag 12 september 2005 13:20 schreef Tinkerbell het volgende:
Als er iets vre-se-lijks gebeurd moet iemand me sms-en hoor
Paling jij had toch voor een rel gezorgdquote:Op maandag 12 september 2005 16:22 schreef PalinG het volgende:
*presentje voor Cynix in keuken zet*
*verse thee en koffie voor de liefhebber zet*
Er zijn nog koekjes van gister!
Ik denk dat hij het verleerd is, gezien dat kneuterige, bloedstollend saaie gezemel over koekjes en koffie, iédere dag weer.quote:Op maandag 12 september 2005 16:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Paling jij had toch voor een rel gezorgd![]()
Zou je mij dat kunnen leren?![]()
Gert,... nooit te beroerd om de helpende hand uit te stekenquote:Op maandag 12 september 2005 16:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het verleerd is, gezien dat kneuterige, bloedstollend saaie gezemel over koekjes en koffie, iédere dag weer.![]()
Hmmm zit ik helemaal terug te zoeken wie mij verkeerd geinformeerd heeft, ben ik het zelfquote:Op maandag 12 september 2005 16:54 schreef Tinkerbell het volgende:
PalinG heeft nooit voor een rel gezorgd hoor, dan ben je verkeerd geinformeerd.
Je kan beter in de leer in FB, alhoewel het daar ook al niet meer is wat het geweest is.
Nou doe mij ook maar een koppie danquote:Op maandag 12 september 2005 17:20 schreef PalinG het volgende:
Dank je Tink. Voor je het weet is je weer van alles in de schoenen geschoven.
Ik ben nu eenmaal de onschuld zelve, lekker scharrelen met thee en koekjes
Zo werkte de rel jaren geleden:
1. Eerst sfeer bouwen door scharrelen met thee en koekjes, bier, bitterballen, scherm voor live-uitzendingen, etc...
2. Dan wachten tot een bijdehand iemand (met bijv. kloon Harinkie) zin heeft in dat tot een climax te brengen cq. te verkloten...
3. Let the hunt / rel begin
(ps Tink, vergeet je de volgende keer niet je 06-nr. te posten als je sms van ons wilt?)
quote:
dito!quote:Op maandag 12 september 2005 20:08 schreef Sanne het volgende:
Lieske had de uitspraak van de dag
Ik moet hem in de herhaling nog eens terug zien.
BB heeft Tanja afgeschreven.
zal zo'n fok pjoeternerd wel voor hebben gezorgd.....nadat ie was hersteld van een epileptische aanval....quote:Op woensdag 7 september 2005 01:09 schreef Roache_ het volgende:
Ik kan mij niet bedenken waarom mijn plaatje het niet doet en die van APK wel....
Tante Beppiequote:Op maandag 12 september 2005 20:13 schreef Tante Bep het volgende:
[..]
zal zo'n fok pjoeternerd wel voor hebben gezorgd.....nadat ie was hersteld van een epileptische aanval....![]()
maar dat euvel heb je inmiddels weten te verhelpen zie ik.... joepie...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |