Mijn bakkie koffie is op, ik SMS-je zo ff.quote:Op maandag 12 september 2005 13:20 schreef Tinkerbell het volgende:
Als er iets vre-se-lijks gebeurd moet iemand me sms-en hoor
Paling jij had toch voor een rel gezorgdquote:Op maandag 12 september 2005 16:22 schreef PalinG het volgende:
*presentje voor Cynix in keuken zet*
*verse thee en koffie voor de liefhebber zet*
Er zijn nog koekjes van gister!
Ik denk dat hij het verleerd is, gezien dat kneuterige, bloedstollend saaie gezemel over koekjes en koffie, iédere dag weer.quote:Op maandag 12 september 2005 16:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Paling jij had toch voor een rel gezorgd![]()
Zou je mij dat kunnen leren?![]()
Gert,... nooit te beroerd om de helpende hand uit te stekenquote:Op maandag 12 september 2005 16:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het verleerd is, gezien dat kneuterige, bloedstollend saaie gezemel over koekjes en koffie, iédere dag weer.![]()
Hmmm zit ik helemaal terug te zoeken wie mij verkeerd geinformeerd heeft, ben ik het zelfquote:Op maandag 12 september 2005 16:54 schreef Tinkerbell het volgende:
PalinG heeft nooit voor een rel gezorgd hoor, dan ben je verkeerd geinformeerd.
Je kan beter in de leer in FB, alhoewel het daar ook al niet meer is wat het geweest is.
Nou doe mij ook maar een koppie danquote:Op maandag 12 september 2005 17:20 schreef PalinG het volgende:
Dank je Tink. Voor je het weet is je weer van alles in de schoenen geschoven.
Ik ben nu eenmaal de onschuld zelve, lekker scharrelen met thee en koekjes
Zo werkte de rel jaren geleden:
1. Eerst sfeer bouwen door scharrelen met thee en koekjes, bier, bitterballen, scherm voor live-uitzendingen, etc...
2. Dan wachten tot een bijdehand iemand (met bijv. kloon Harinkie) zin heeft in dat tot een climax te brengen cq. te verkloten...
3. Let the hunt / rel begin
(ps Tink, vergeet je de volgende keer niet je 06-nr. te posten als je sms van ons wilt?)
quote:
dito!quote:Op maandag 12 september 2005 20:08 schreef Sanne het volgende:
Lieske had de uitspraak van de dag
Ik moet hem in de herhaling nog eens terug zien.
BB heeft Tanja afgeschreven.
zal zo'n fok pjoeternerd wel voor hebben gezorgd.....nadat ie was hersteld van een epileptische aanval....quote:Op woensdag 7 september 2005 01:09 schreef Roache_ het volgende:
Ik kan mij niet bedenken waarom mijn plaatje het niet doet en die van APK wel....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |