En Chantal heeft zich weer lopen inlikken bij BB door dat goed te praten? Citaat uit streamverslag: "Bij Rob noemden we het een straf, nu noemen we het een privilege".quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:22 schreef Tinkerbell het volgende:
Ze zit in dat huisje waar Rob ook zat he, dus je hebt er ff geen last van![]()
Hier, koffie, heel vers:![]()
Erg hè. Naar stelletje.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:36 schreef Tinkerbell het volgende:
Chantal denkt (en ze is de enige niet) dat Tanja mateloos populair is bij de kijkers. Ze zeggen dus angstvallig niks verkeerd over Tanja want het zou eens verkeerd vallen. If only they knew.....![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier dan: helemaal doorgegaard, weet niet of dit je smaakt maar je mág het hebben in ieder geval. En anders douwen we ze straks wel in de magnetron voor de langslapers.
[afbeelding]
Lekker sociaal zeg.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Lekker Gert ik neem er nog een bakkie bij
![]()
quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 00:56 schreef femfatale het volgende:
dan mag chantal wel ff over dr nek gaan in de jaccuzzi![]()
de mijne ook, ik vind dat mens verschrikkelijkquote:Op zondag 11 september 2005 01:04 schreef Sanne het volgende:
Een kotsende Chantal zou mijn dag helemaal goed maken.
Maar ze zitten dus stomdronken met z'n allen te lallen in dat bad, en nog steeds zijn alle topjes aan en wordt er niet aan elkaars geslachtsdelen gevoeld? Wat ís dit voor stelletje bij elkaar?!quote:Op zondag 11 september 2005 00:54 schreef Sanne het volgende:
Dat groepje in het bad leeft al uren van knotsen met bier en wijn.
Als er wat geks gaat gebeuren is het vannacht.
quote:Op zondag 11 september 2005 01:12 schreef APK het volgende:
GVD, drie Bloody Maries vanmiddag en ik word om 12 uur wakker.
Neuh, ik heb een vliegtuigpil genomen, zodat ik straks toch kan slapen.quote:Op zondag 11 september 2005 01:16 schreef Gert het volgende:
Maar da's mooi: kun jij mooi nachtwacht houden, voor als ze alsnog vieze dingies gaan doen
Je komt maar mooi zelf naar Thailand.quote:Op zondag 11 september 2005 01:27 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik heb een vliegtuigpil genomen, zodat ik straks toch kan slapen.
Wil jij er ook eentje volgende week en kun je een zooi mee terugnemen voor mij uit Thailand?![]()
Ik breng je wel een pilsje.. Heb alleen een bokser aan, maar dat stoort je niet hoop ik (de stream was ook zo opwindend)....quote:Op zondag 11 september 2005 01:37 schreef latevogel het volgende:
ik ben ook weer klaar met werken en is er ook een ober in de zaal die me nu ff een lekker pilsje kan brengen?
![]()
wowwwwwwwww jij met boxer en een biertjequote:Op zondag 11 september 2005 01:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik breng je wel een pilsje.. Heb alleen een bokser aan, maar dat stoort je niet hoop ik (de stream was ook zo opwindend)....
Proost!
[afbeelding]
Uhm.. doe die maar even naar haar mailen dan, Scanman.quote:Op zondag 11 september 2005 02:00 schreef latevogel het volgende:
p/s heb je ook ff gelijk een foto van je erbij![]()
bang dat je van stokje gaat of zoquote:Op zondag 11 september 2005 02:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhm.. doe die maar even naar haar mailen dan, Scanman.![]()
Niks gemist? Tanja is terug in het huis!quote:Op zondag 11 september 2005 02:08 schreef Gert het volgende:
Ben je je oude identiteit weer kwijt, meneer Ling?
Niks gemist hoor, vanaf 0:00 uur.
Doe effe niet zo moeilijk en zeg wiens kloon jij bent.quote:Op zondag 11 september 2005 02:21 schreef OpaLing het volgende:
[..]
Niks gemist? Tanja is terug in het huis!![]()
*nog een dubbele borrel inschenkt*
Snel mijn kleinzoon een 'short message service'-bericht sturen.![]()
Sherlock!quote:Op zondag 11 september 2005 02:33 schreef APK het volgende:
Doe effe niet zo moeilijk en zeg wiens kloon jij bent.
Jij kut-quoter.quote:Op zondag 11 september 2005 02:40 schreef OpaLing het volgende:
[quote]Op zondag 11 september 2005 02:33 schreef APK het volgende:
Doe effe niet zo moeilijk en zeg wiens kloon jij bent.
[/quote
Jij Sherlock!
Borrel!quote:Op zondag 11 september 2005 02:40 schreef OpaLing het volgende:
Voor een borrel wil ik het best even voor u s-p-e-l-l-e-n...![]()
Schenk maar in.quote:Op zondag 11 september 2005 02:45 schreef OpaLing het volgende:
[..]
Ik niet, u misschien?
*schenkt Aardige-PestKop en zichzelf nog eentje in*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |