abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 november 2000 @ 21:24:49 #101
5955 Miracle
Been there, done that
pi_506954
Zo, lekker INDRINKUH!

Dit gaat een lekker avondje worden, dat voel ik.
Anders dan gister, dat voel ik ook. Uitgerekend op de dag van mijn bardienst begaf de kabel het. Vandaag monteur langsgeweest en we kunnen weer. UPC heeft aangeboden dat het derde vat vanavond van hun is, als ongemak voor gisteren, en ik ben daar maar mee akkoord gegaan. Als we in dit tempo door blijven gaan zitten we met de avonditzending wel door de eerste twee vaten heen, dus dat komt mooi uit.
Tinkerbell, van harte joh, respect als je in deeltijd je studie nog weet af te ronden. Las dat het gisteren weer een ouderwets mooie avond was.
In afwachting van wat komen gaat maar vast een biertje voor die gasten om me heen hier.

Doordevil: Het is verdomme net de Kelly family die uitrust van een uitputtende tournee
pi_506967
* Tinkerbell komt ook weer ff kijken

Ha die Miracle, ik heb je gemist gisteren, maar gelukkig je kabel doet het weer! Eh, ik kan nog steeds niet zo goed tappen
Bedankt voor de felicitaties, Miracle en QT!
Mijn feestje was hartstikke leuk!
Ha en vanavond weer nomineren, bij mij kan het allemaal niet stuk, alhoewel.....Bianca zal toch niet genomineerd worden

PalinG, ik had geen kater en heb niet gebraakt, hoe kom je erbij? Ik heb wel lekker geslapen overigens

pi_506984
Met zo'n goedgehumeurde barman durf ik deze gezellige club ook wel eens binnen te lopen.

Heb thuis net koffie gedronken en lust wel een lekker koud biertje.
En zet er maar een kleintje naast; heb een drukke dag gehad.

Nog een beetje rustig hier, ik heb gehoord dat het hier vooral 's nachts gebeurt.
Dit hoekje van de bar lijkt me een lekker plekje; kan ik iedereen zien binnenkomen...

pi_506994
Nou vergeet ik toch het belangrijkste:

Tinkerbell, heel hartelijk gefeliciteerd met je diploma
Wil je wat drinken van me?
Miracle, schenk Tinkerbell maar wat lekkers in!

pi_507004
Bedankt Cartman! Leuk je hier ook eens te zien .
* Tinkerbell lust wel een wit wijntje
  donderdag 30 november 2000 @ 21:54:42 #106
5955 Miracle
Been there, done that
pi_507023
Ik hen maar ff het barschema van Tante Bep opgezocht, want ik was de draad wat kwijt.

Ma Roache en Sanne
Di Coos Voos en Tante Bep
Wo Tinkerbell en Miracle
Do fashionably_late en Cynix
Vrij Torp en Net geen ed
Zat Havoc en Simba en Qt

Kortom, ik sta hier wel achter de bar te klussen maar ik zie dat fashionably_late (wat een naam na een paar biertjes zeg) en cynix al binnen zijn. Misschien niet handig voor Cynix om de tap te bedienen op de donderdag, dan zit 'ie toch met z'n hoofd bij en in de streams, en aangezien ik gister verzuimd heb blijf ik met liefde nog ff staan.
Tinkerbel, vergeet je wijn niet, heb 'm hier neergezet.
Complimenten voor F_L; met zo'n naam, onderschrift en usericon, en dan toch zo lekker op tijd voor je bardienst zijn, dat vind ik nou knap.

[Dit bericht is gewijzigd door Miracle op 30-11-2000 21:56]

Doordevil: Het is verdomme net de Kelly family die uitrust van een uitputtende tournee
pi_507038
Dag, dag.
Staat het grote scherm hier al klaar voor de live uitzending?
Ennu, doe mij maar een lekkere Hoegaarden met citroentje en zet nog maar zo'n wijntje bij Tinkerbel neer.
Tinkerbel, nog gefeliciteerd!
't gaat om hoe je ermee omgaat
  donderdag 30 november 2000 @ 22:03:35 #108
5955 Miracle
Been there, done that
pi_507041
Voorspelling:

Tinkerbell gaat katjelam naat huis

† In Memoriam † donderdag 30 november 2000 @ 22:04:26 #109
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_507045
Thanx dat je voor vanavond ff m'n plaats overneemt, Miracle. Ik ben nog niet of nauwelijks aan 't streamen, maar zit strax natuurlijk wel standby met m'n vingers bij de 'Alt' en de 'PrintScreen', want ik ga er van uit dat er weer flink gezopen gaat worden daaro na de nominaties. En anders zetten wij 't híer wel op 'n zuipen. Gedrónken wordt er!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_507048
*Bep kreeg gisteravond onverwachts visite en kon zodoende niet aanwezig zijn op Tinkerbell's afstudeerparty

Hoi allemaal en lieve Tink alsnog van harte gefeliciteerd meid, smak links, knuf rechts en nog eentje links om het af te leren.

Doe mij maar een dubbele campari met ijs in afwachting van de live uitzending, lekker groot beeld hebben we hier he, krijg er echt zo'n met z'n allenvoetbalkijken gevoel bij.

pi_507056
Hallo allemaal,

*TINGELINGELINGELING

Zo even aan de bel getrokken.
Ik geef jullie allemaal wat.
Geef mij maar een warme melk.

pi_507058
* Tinkerbell is bezig met het grote scherm op te zetten en is nog niet helemaal tevreden

Wat denken jullie? Meer naar rechts?
Ik ben een keurige vrouw, Miracle en nooit katjelam ]
Ik voel wel een nerveuze spanning opkomen, zal Bianca genomineerd worden?

† In Memoriam † donderdag 30 november 2000 @ 22:09:59 #113
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_507064
Kom jongens, effe allemaal aanpakken, zetten we het grote scherm effe op. Gezellie!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_507075
* Cartman1 bedankt Suirad voor een nieuw biertje; tjonge in een echt BB-glas!

Het scherm hangt prima zo! Als de lange gasten nou een beetje aan de zijkant gaan zitten straks moet het wel goed komen.

pi_507080
HELP.

Miracle, heb je een doekje voor me?
Laat ik zo ineens de warme melk in mijn kruis vallen.

Even schoonmaken.

Mag ik dit zeepje gebruiken?

† In Memoriam † donderdag 30 november 2000 @ 22:21:45 #116
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_507084
Zo, ik zit. Lekker zicht op 't scherm. Laat die uitzending maar komen. Miracle of f_l, ik lust 'n biertje van SUIRAD. Proost S!
Btw, ligt de eerste lading bitterballen er al in? Ik heb honger, eeeh, trek.
pi_507087
Héé'jullie zijn allemaal binnengekomen?? Mensen uit de tuin...de warme rum staat klaar...enne natuurlijk on the house want we vieren ook het behaalde Diploma van Tinkerbell!!!
T-belletje gefeliciteerd..Champagne!!! Had ik speciaal voor je meegebracht.Enne dat scherm hangt hélemaal goed!!!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_507105
*Bep komt binnen met een schaal bitterballen

Zo jongens lekkere bitterballetjes, rondje van Cynix enne ik heb nog een campari ijs tegoed van Suirad, thnx.

donderdag 30 november 2000 @ 22:29:18 #119
5955 Miracle
Been there, done that
pi_507107
OK F_l, ik ben nog ff in de kelder met die vaten witbier bezig, doe jij die biertjes even?

En vergeet die campari niet.
Vanuit kelderluik tegen tante Bep: hij komt eraan hoor!

[Dit bericht is gewijzigd door Miracle op 30-11-2000 22:31]

pi_507116
opa Koos mag ik je... de HELE dag roepen ze naar me .. GEK word ik ervan

goedenavond .. kleintje pils graag

pi_507120
Kleintje pils voor Koos
en een campari voor tante Bep...
pi_507123
OK ik zet het volume ff hard...the show beginzzzzzzz
pi_507124
*Miracle dempt de barverlichting, Bep zet het volume op 12, alle ogen richten zich op het grote scherm, de live uitzending gaat beginnen....
pi_507125
* Cartman1 verhuist van de bar naar een plekje met mooi uitzicht op het scherm en neemt een paar bitterballen mee voor onderweg

Tinkerbell, ben bang dat je hoop wat Bianca betreft tevergeefs zal zijn; helpt het als ik beloof dat Desiree er wel bij zal zijn??

* Cartman1 bestelt een witbier, met citroen graag; en het stampertje graag andersom.Altijd die natte vingers...

pi_507128
ssst, het begint.
*Simba fluistert:
best wel spannend heh?
't gaat om hoe je ermee omgaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')