Dit gaat een lekker avondje worden, dat voel ik.
Anders dan gister, dat voel ik ook. Uitgerekend op de dag van mijn bardienst begaf de kabel het. Vandaag monteur langsgeweest en we kunnen weer. UPC heeft aangeboden dat het derde vat vanavond van hun is, als ongemak voor gisteren, en ik ben daar maar mee akkoord gegaan. Als we in dit tempo door blijven gaan zitten we met de avonditzending wel door de eerste twee vaten heen, dus dat komt mooi uit.
Tinkerbell, van harte joh, respect als je in deeltijd je studie nog weet af te ronden. Las dat het gisteren weer een ouderwets mooie avond was.
In afwachting van wat komen gaat maar vast een biertje voor die gasten om me heen hier.
Ha die Miracle, ik heb je gemist gisteren, maar gelukkig je kabel doet het weer! Eh, ik kan nog steeds niet zo goed tappen
Bedankt voor de felicitaties, Miracle en QT!
Mijn feestje was hartstikke leuk!
Ha en vanavond weer nomineren, bij mij kan het allemaal niet stuk, alhoewel.....Bianca zal toch niet genomineerd worden
PalinG, ik had geen kater en heb niet gebraakt, hoe kom je erbij? Ik heb wel lekker geslapen overigens
Heb thuis net koffie gedronken en lust wel een lekker koud biertje.
En zet er maar een kleintje naast; heb een drukke dag gehad.
Nog een beetje rustig hier, ik heb gehoord dat het hier vooral 's nachts gebeurt.
Dit hoekje van de bar lijkt me een lekker plekje; kan ik iedereen zien binnenkomen...
Tinkerbell, heel hartelijk gefeliciteerd met je diploma
Wil je wat drinken van me?
Miracle, schenk Tinkerbell maar wat lekkers in!
Ma Roache en Sanne
Di Coos Voos en Tante Bep
Wo Tinkerbell en Miracle
Do fashionably_late en Cynix
Vrij Torp en Net geen ed
Zat Havoc en Simba en Qt
Kortom, ik sta hier wel achter de bar te klussen maar ik zie dat fashionably_late (wat een naam na een paar biertjes zeg) en cynix al binnen zijn. Misschien niet handig voor Cynix om de tap te bedienen op de donderdag, dan zit 'ie toch met z'n hoofd bij en in de streams, en aangezien ik gister verzuimd heb blijf ik met liefde nog ff staan.
Tinkerbel, vergeet je wijn niet, heb 'm hier neergezet.
Complimenten voor F_L; met zo'n naam, onderschrift en usericon, en dan toch zo lekker op tijd voor je bardienst zijn, dat vind ik nou knap.
[Dit bericht is gewijzigd door Miracle op 30-11-2000 21:56]
Tinkerbell gaat katjelam naat huis
Hoi allemaal en lieve Tink alsnog van harte gefeliciteerd meid, smak links, knuf rechts en nog eentje links om het af te leren.
Doe mij maar een dubbele campari met ijs in afwachting van de live uitzending, lekker groot beeld hebben we hier he, krijg er echt zo'n met z'n allenvoetbalkijken gevoel bij.
*TINGELINGELINGELING
Zo even aan de bel getrokken.
Ik geef jullie allemaal wat.
Geef mij maar een warme melk.
Wat denken jullie? Meer naar rechts?
Ik ben een keurige vrouw, Miracle en nooit katjelam ]
Ik voel wel een nerveuze spanning opkomen, zal Bianca genomineerd worden?
Het scherm hangt prima zo! Als de lange gasten nou een beetje aan de zijkant gaan zitten straks moet het wel goed komen.
Miracle, heb je een doekje voor me?
Laat ik zo ineens de warme melk in mijn kruis vallen.
Even schoonmaken.
Mag ik dit zeepje gebruiken?
Zo jongens lekkere bitterballetjes, rondje van Cynix enne ik heb nog een campari ijs tegoed van Suirad, thnx.
En vergeet die campari niet.
Vanuit kelderluik tegen tante Bep: hij komt eraan hoor!
[Dit bericht is gewijzigd door Miracle op 30-11-2000 22:31]
goedenavond .. kleintje pils graag
Tinkerbell, ben bang dat je hoop wat Bianca betreft tevergeefs zal zijn; helpt het als ik beloof dat Desiree er wel bij zal zijn??
* Cartman1 bestelt een witbier, met citroen graag; en het stampertje graag andersom.Altijd die natte vingers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |