[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 29-11-2000 16:05]
Ik heb bardienst vanavond. Maar ik moest ook afstuderen vanavond , dus ik ben wat laat. Mijn excuses.
Waar is Miracle? Die heeft ook bardienst en zou me een biertje leren tappen?
zo.. de bar is open en vanavond geen gratis consumptie.. Hieke is niet vertrokken.
Ik zag dat tante Bep de keuken heel netjes had achtergelaten!
*waar zou Miracle toch zijn?
gezellie..komen ze allemaal hiernaartoe.
Tinky is oke ole ole
Was de uitzending vanavond nog wat? Want ik heb het niet gezien!
*Ik kreeg trouwens als cadeau voor mijn afstuderen Big Brother-glazen
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 29-11-2000 23:13]
Rond middernacht een intiem live concertje door..
Uit een flesje hoor Torp, kan nog niet tappen, maar ben aan het oefenen. Leuk he die BB-glazen?
* Tinkerbell zou het heel tof vinden als Ed himself nog op mijn afstudeerborreltje kwam
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 29-11-2000 23:39]
goed..dat doen we dus zo, ik plak gewoon wat foto's achter de bar..
dit is ene Hummie ofzo
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 29-11-2000 23:47]
echt zo'n 'bruine kroeg tegen sluitingstijd' vraag voor de rondvraag.. DING
In het leven raak je nooit afgestudeerd, denk ik
laatste keer dat ik het over dit onderwerp had werd ik wakker om halfdrie s'middags...in Antwerpen !
Zo.. hier zij de nieuwe monarettes van mora..
Ach ik ben zo snel Koos, je moest eens weten!
Miracle waar ben je toch? We gaan maar niet meer wachten, Torp, die komt wel weer boven water . Vind je het goed dat ik op het grote scherm even de uitzending van vandaag bekijk?
Ge-veel-easy-teerd he!
Wordt er nog muziek gedraaid vanavond ??
Oh nee, die heeft koosV. allemaal opgesnoept of was het nou Torp? Of is Cynix er mee vandoor. Geeft niets, ik gooi wel weer ff wat in de pan
proost!
Aaaaahhh daar was ik wel aan toe na de laatste drukke dagen
Tinkerbell of PalinG ? mag ik er nog 1 en een biertje er achteraan.. wel Grolsch natuurlijk he
Hehehe ffies onthaasten. Gezellig hiero
Neem er ook eentje! Proost!
*en ik proost gezellig nog een wit wijntje met je mee
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 30-11-2000 00:36]
[Dit bericht is gewijzigd door Koos Voos op 30-11-2000 00:40]
Het leven van een modje gaat niet altijd over rozen. Vaak wel over slotjes
Maarre gezellige club mensen hebben we op het forum en in Pannonica
Een van de drukste forums en 1 van de rustigste qua beheer
Als cadeautje zal ik speciaal een keer hopen dat Bianca morgen wordt genomineerd
Ah, Tinkie... nog 1 biertje dan, die Grolschjes smaken weer best, he Havoc?
Ik neem dat biertje maar even mee, en het volgende rondje is van de zaak!
Die BB-glazen drinken best lekker, Tinkerbell. Maar ze zijn toch altijd eerder halfleeg dan halfvol. Gek he?
Maar een wijntje lust ik nog wel. Moet wel werken morgen, maar ach... moet kunnen
Ik ben bijna zover om mijn slaapzak in de tuin te deponeren. ik denk dat ik maar een plekje zoek bij het fietsenhok.
Ik denk dat Miracle en Ed niet meer komen..
Ik zou nog wel even willen weten wat Torp daar zo opgewonden staat de praten in het Engels
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 30-11-2000 01:02]
Waar denk je dat 'excuse me' op slaat?
* Tinkerbell moet heel erg lachen om PalinG en geeft hem nog wat te drinken
Als er maar geen schreeuwende commando's de tuin in komen denderen, want als ik toch érgens 'n hekel aan heb... Mag ik even 'n sticker op de deur aanbrengen: 'Dit is 'n 100% Bart-vrije kroeg. U wordt hier niet lastig gevallen 'door omhooggevallen betweters'.
*gisternacht was het Qt die 'm in verlegenheid bracht, nu is het Tink
BralBart doet aan 'male-bonding' met Robin, beetje fout, maar wel leuk dat F. hierover niet kan meepraten. Gossie...
Het lijkt koud, brrr. Ik twijfel nog, tenzij iemand een lekker warm (en droog) plekje voor me weet.
Havoc, heb jij die fles tequila nog? Een slokje kan ik nu wel gebruiken.
Torp, ik hoor nog wel wat je besproken hebt met New York! Ik zal morgen dweilen.
* Tinkerbell kijkt bedenkelijk naar buiten, maar zet toch door en kruipt in haar slaapzak bij het fietsenhok en vraagt zich af of PalinG nog durft
Welterusten en bedankt voor het mooie feestje!
palinG ... wees een vent.. zag je die megabyte vragende ogen niet dan..gaan met die muis..
[Dit bericht is gewijzigd door Koos Voos op 30-11-2000 01:29]
...
* PalinG heeft de fles geleegd en krijgt ineens moed om Tink aan haar aanbod te houden
* PalinG hoopt dat Bart en Bi een beetje stil blijven
Trusten!
Roache, wat ben je laat! Wel gezellig hoor dat je er bent. Slaap je ook in de tuin?
* Tinkerbell gaat nu echt
quote:* PalinG staat nog z'n tanden te poetsen, maar raakt nu weer van slag, hij begrijpt niet wat er nu weer geinsinueert wordt
Op 30 november 2000 01:38 schreef Roache_
Ik dweil straks dus ook buiten zie ik? Is goed
* zoen voor Tink en truste aan de bewoners
Hmm, ik zie dat het feest al voorbij is voor vandaag? In de tuin liggen Tinkerbell, PalinG en Cynix te slapen. En daar is ook Havoc, laveloos achter de bank. Heb wat gemist geloof ik!
Ik drink er maar 1 op Tinkerbell en haar diploma dan. Ga ondertussen eens bijlezen wat er allemaal in de BBtuin is gebeurd. En misschien komt strax Tante Bep nog wel ffies langs om me hier gezelschap te houden...
Jammer dat je pas zo laat kwam binnenwaaien Qt, had je na de vorige nacht graag weer gesproken.
* PalinG vindt Tink en Qt stiekum wel leuke meisjes
Waar is iedereen??? O, in de tuin...Zal maar een aantal warme chocola met rum klaar zetten...
Dit gaat een lekker avondje worden, dat voel ik.
Anders dan gister, dat voel ik ook. Uitgerekend op de dag van mijn bardienst begaf de kabel het. Vandaag monteur langsgeweest en we kunnen weer. UPC heeft aangeboden dat het derde vat vanavond van hun is, als ongemak voor gisteren, en ik ben daar maar mee akkoord gegaan. Als we in dit tempo door blijven gaan zitten we met de avonditzending wel door de eerste twee vaten heen, dus dat komt mooi uit.
Tinkerbell, van harte joh, respect als je in deeltijd je studie nog weet af te ronden. Las dat het gisteren weer een ouderwets mooie avond was.
In afwachting van wat komen gaat maar vast een biertje voor die gasten om me heen hier.
Ha die Miracle, ik heb je gemist gisteren, maar gelukkig je kabel doet het weer! Eh, ik kan nog steeds niet zo goed tappen
Bedankt voor de felicitaties, Miracle en QT!
Mijn feestje was hartstikke leuk!
Ha en vanavond weer nomineren, bij mij kan het allemaal niet stuk, alhoewel.....Bianca zal toch niet genomineerd worden
PalinG, ik had geen kater en heb niet gebraakt, hoe kom je erbij? Ik heb wel lekker geslapen overigens
Heb thuis net koffie gedronken en lust wel een lekker koud biertje.
En zet er maar een kleintje naast; heb een drukke dag gehad.
Nog een beetje rustig hier, ik heb gehoord dat het hier vooral 's nachts gebeurt.
Dit hoekje van de bar lijkt me een lekker plekje; kan ik iedereen zien binnenkomen...
Tinkerbell, heel hartelijk gefeliciteerd met je diploma
Wil je wat drinken van me?
Miracle, schenk Tinkerbell maar wat lekkers in!
Ma Roache en Sanne
Di Coos Voos en Tante Bep
Wo Tinkerbell en Miracle
Do fashionably_late en Cynix
Vrij Torp en Net geen ed
Zat Havoc en Simba en Qt
Kortom, ik sta hier wel achter de bar te klussen maar ik zie dat fashionably_late (wat een naam na een paar biertjes zeg) en cynix al binnen zijn. Misschien niet handig voor Cynix om de tap te bedienen op de donderdag, dan zit 'ie toch met z'n hoofd bij en in de streams, en aangezien ik gister verzuimd heb blijf ik met liefde nog ff staan.
Tinkerbel, vergeet je wijn niet, heb 'm hier neergezet.
Complimenten voor F_L; met zo'n naam, onderschrift en usericon, en dan toch zo lekker op tijd voor je bardienst zijn, dat vind ik nou knap.
[Dit bericht is gewijzigd door Miracle op 30-11-2000 21:56]
Tinkerbell gaat katjelam naat huis
Hoi allemaal en lieve Tink alsnog van harte gefeliciteerd meid, smak links, knuf rechts en nog eentje links om het af te leren.
Doe mij maar een dubbele campari met ijs in afwachting van de live uitzending, lekker groot beeld hebben we hier he, krijg er echt zo'n met z'n allenvoetbalkijken gevoel bij.
*TINGELINGELINGELING
Zo even aan de bel getrokken.
Ik geef jullie allemaal wat.
Geef mij maar een warme melk.
Wat denken jullie? Meer naar rechts?
Ik ben een keurige vrouw, Miracle en nooit katjelam ]
Ik voel wel een nerveuze spanning opkomen, zal Bianca genomineerd worden?
Het scherm hangt prima zo! Als de lange gasten nou een beetje aan de zijkant gaan zitten straks moet het wel goed komen.
Miracle, heb je een doekje voor me?
Laat ik zo ineens de warme melk in mijn kruis vallen.
Even schoonmaken.
Mag ik dit zeepje gebruiken?
Zo jongens lekkere bitterballetjes, rondje van Cynix enne ik heb nog een campari ijs tegoed van Suirad, thnx.
En vergeet die campari niet.
Vanuit kelderluik tegen tante Bep: hij komt eraan hoor!
[Dit bericht is gewijzigd door Miracle op 30-11-2000 22:31]
goedenavond .. kleintje pils graag
Tinkerbell, ben bang dat je hoop wat Bianca betreft tevergeefs zal zijn; helpt het als ik beloof dat Desiree er wel bij zal zijn??
* Cartman1 bestelt een witbier, met citroen graag; en het stampertje graag andersom.Altijd die natte vingers...
En zijn de nominaties al geweest?
Dat ze die Bianca nou die doorhebben in dat huis
En dan Hieke d'r dochter , maar moet ik ook al zo om huilen
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 30-11-2000 23:45]
[Dit bericht is gewijzigd door fashionably_late op 30-11-2000 23:51]
Poepoe, nou doe de hele zaak een rondje van mij en ik ben zelf weer hard aan een nieuwe campari toe graag.
Lust evengoed wel een borreltje van Tante Bep. Proost!
QT, strax ff de herhaling kijken...de zaddoekjes staan op de bar
* Tinkerbell neemt nog een tissue en tuurt zwaarmoedig in haar glaasje wijn
Verder zijn er vlammetjes, kroketten en vietnamese loempia's, dus zeg het maar, kan ik al wat in het vet sodemieteren?
Niet zo zwaarmoedig lieverd! Hier, neem lekker een broodje kangaroo van me... Dan voel je je zo vast weer een stuk beter.
Zal strax wel ff de herhaling van Indy aanzetten dan. Een cutie kan Qt niet missen natuurlijk!
Prima geslapen bij het fietsenhok. Alleen die PalinG snurkt wel zeg, maar dat zal wel van de Tequila zijn gekomen
Oh nee, Tinkerbell was gister het is F_l vandaag, ogen alweer droog?
[Dit bericht is gewijzigd door Miracle op 01-12-2000 00:14]
Ik voel me al weer wat beter nu ik in rap tempo 2 wijntjes achterover heb geslagen.
En QT heeft me prima getroost.
OKEEEEEEEEE, wie kan ik hellepe aan een drankje of een hapje?
Dank je, mijn oogjes zijn al weer droog...ach gut, wél schattig....
Ok Kangaroe!! BURN!!!!
Ik heb trouwens helemaal geen bardienst, stom he, maar evengoed hier een drankje voor jou en QT
F_L is zeker haar frustratie over vanavond aan het uitleven in een ander topic
*Fashionably_late glimlacht onschuldig:"sateetje??? iemand???"
Doe mij maar een lekker sateehtje dan F_L! Heb reuze honger!!!
Iemand zin om samen met mij in de tuin, je lekker afreageren op de schutting??? Voor iedere rake kiwi beloof ik VOO te bellen om Fewdi eruit te stemmen!!
quote:Zo één maar dan zachter en hier en daar al een beetje bruiner....
Op 01 december 2000 00:51 schreef Tinkerbell het volgende:
Eeeh, zo'n kiwi:
*Qt werpt een stuk kangaroovlees richting Simba...
Mis, naja... het was hier toch al een zooitje!
Mmmm, lekker toch die sateh!
Enne, als ik het goed begrepen heb komt Roache dweilen strax?! Arme Roache, laten we maar vast een martini klaar zetten voor hem. Kan ie vast wel gebruiken als ie deze t*ringzooi ziet!
Neemt iedereen een stapeltje mee om te verspreiden?
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 01-12-2000 04:12]
Hoop dat we zo veel klanten trekken. Maar met zulke prachtige flyers - en niet te vergeten die geweldige artiesten - moet dat wel lukken. Ik neem nog wat drinken en ga dan naar huis. Hier Torp, neem er ook 1 voor het slapen gaan. Proost!
Heb hier gisteravond best gezellig gezeten.
Maar wat een zooitje is het nu.
Ik ga eens even de club een grote beurt geven.
Stofzuigen, dweilen, de spiegels zitten vol mat sateh-saus. Doe ik ook wel even af.
Verder wil ik de heren vragen om tijdens het plassen iets beter te mikken.
Ik ben wel eventjes bezig, maar dan ziet het er vanavond weer netjes uit.
Klasse jongen! Wat een bende weer zeg, je hebt het er maar druk mee. Hoop dat je een paar leuke rijmpjes te binnen schieten tijdens het dweilen. Heb ik vanavond weer wat te lezen...
Moest helaasiepaasie werken gister, was vanacht pas half 6 (beschonken uiteraard) thuis en kon niet recht genoeg kijken om CLUB P. nog te bezoeken...
Oh Tink,
Sorry van het snurken, zal idd de tequila geweest zijn, maar weet dat je niet gebraakt heb hoor... Bedoelde alleen Havoc maar, kwam niet helemaal goed over blijkbaar, sorry!
En, verdorie doordat ik moest werken heb ik jullie (Tink EN Qt) samen gemist. Jammer hoor, twee van die coole chicks...
Moet ik ook nog eens weg, het heeeele weekend, naar een plek zonder kabel
Zal de geplande party's (topper!) helaas moeten missen. Damn de da damn damn ()
Veel plezier alvast allemaal...
O gelukkig, er is al iemand geweest die zich over de schoonmaak heeft ontfermd, want ik kon me gisteren nog net uit de voeten maken toen de, in pindasaus gehulde, skippyballen door de zaak heen begonnen te vliegen.
Is ff kijken hoe het in de keuken is...
*kijkt daar aanbeland verbijsterd in het rond, pakt een emmer uit de werkkast, maakt een soppie en begint vals fluitend de keuken van pindasaus te ontdoen
Ik zie dat tante Bep de keuken ook onderhanden genomen heeft.
Ik heb het toilet heel goed onderhanden genomen.
Ik weet niet wie er overgegeven had, maar ruim het lekker zelf even op in het vervolg.
Ik heb het toiletpapier bijgevuld, en schone handdoeken opgehangen.
In de club heb ik de vloer in de was gezet, Pas op loop niet te hard.
En achter de bar lagen een hoop gebroken glazen, wie had gisteren bardienst?
nou, het ziet er prima uit. Je kan de deuren opene gooien, en ik zit graag in het hoekje aan de bar.
Heb ik wel verdiend na vandaag?
Gezellig hoor.....
Zoals je ziet is het nog niet druk.
EIgenlijk is er geen bedienend personeel.
Ik gooi het vet wel even aan.
Zo even een rustig cd'tje. Voor de achtergrond.
En ik zal je ook even inschenken.
Neem ik er ook een.
Alsjebleift, proost op het weekeind.
Ben je vanavond ook aanwezig?
Doe er nog maar eentje en dan ga ik zo naar huis.
Pak ik om te beginnen alvast een wit wijntje, tjonge wat blinkt het allemaal weer Suirad, je hebt je best gedaan jongen!
Doe maar een rondje voor de hele bar, en doe ook nog maar zo'n schaal met bitterballen. (Ik krijg altijd honger als ik aan de boemel ben).
Gisteren was er nog zoveel kangoeroe sateh over.
Daar heb ik bitterballen van gemaakt.
Ik zal jullie even inschenken.
Trouwens, je kan ook blijven eten ik zie hier net de menu kaart.
Koos_Voos als je je geroepen voelt.
Misschien habdig om ook uit te delen met de flyers.
Mag ik een driedubbele Bailey's?
Ik ben geslaagd voor mijn PDI-examen deel 2!!!
Hartelijk gefeliciteerd.
Hier een driedubbele Bailey's.
Maar je drinkt toch niet alleen mag ik hopen?
Neem je ook een bitterbal.
Mmmmmmm...
Nee nee, ik blijf niet, ik ken dat! Dan blijf ik weer hangen en drinken en rare dingen zeggen
Lekkere muziek! Goed begin van 't weekend.
Verder vraag ik me af of ik vandaag bij de deur sta of achter de bar?! Ik heb eigenlijk wel behoefte aan wat frisse lucht. Hoop dat ik dus ff op mijn kruk bij de deur mag gaan uitbuiken... Kom ik je strax wel helpen met tappen, ok?
*Net_geen_Ed is ook erg verguld met zijn nieuwe userpic!
Joe Henderson - tenorsax
Charlie Haden - bass
Al Foster - drums
Stage is for you, Joe!
Ga ik nu eens luisteren naar die Jim. Iemand nog iets drinken?
Oh ja, hij heet geen Jim maar Joe! Foutje, nog snel even veranderd op de flyers... die ouwe zijn nu collector's items
En ik zal Jim voortaan maar Joe noemen dan!
Hoor dat Cynix dorst heeft, dus hier, een stevige borrel voor mijnheer... Sigaartje erbij? O, die heb je al aangestoken zie ik! Ik draai maar ffies een blowtje om de feestvreugde te verhogen.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 01-12-2000 23:53]
Joe Henderson
Born in Lima, Ohio (1937), Joe was one of nine brothers and five sisters.
At age 18, he attended Wayne State University, then entered the military from 1960-62. In the mid '70's, Henderson performed regularly with Freddie Hubbard, Stanley Clarke, Lenny White and Chick Corea in San Francisco, ultimately leading to recording collaborations including Echos of an Era and The Griffith Park Collection. Joe also has his own music in mind, having written many jazz "classics" such as "Recorda Me", "Black Narcissus", "Inner Urge", "Isotope", "Afro-Centril" and "Caribbean Fire Dance".
Geen geluid in het huis en de camera op het verkeerde vertrek. Niets te doen zo.
Dus doe mij een wijntje . Heb ik Jim/Joe gemist?
Was ff onderweg ergens blijven hangen. Beetje laat geworden dus. Zie dat het vanavond keurig beschaafd is gebleven. Geen voedselgevechten... Was iedereen toch een beetje onder de indruk van Ed z'n boodschap?
Net_geen_Ed heb ik maar naar huis gestuurd. Valt weinig meer te doen daar bij die deur. Ik drink nog een glaasje met Cynix en ga vanavond eens vroeg naar bed. Ffies bijtanken voor morgenavond.
Waar zijn mijn fietsleuteltjes?
Btw gefeliciteerd met je examen Sanne! Qt is trots op je...
Truste voor zometeen. Ik ga er weer vandoor voor vandaag. Tot morgen maar weer.
Ik vergat door al dat gelees zo maar m'n afzakkertje, is nou een beetje lauw geworden, klontje ijs erbij, cheers!
Volgens mij wordt het hartstikke druk vanavond... Dan gooien we ook de tweede bar open. Lijkt me wel een leuk karweitje voor jou, Miracle!
Sorry Simba! Gelukkig heb je wat hulp gekregen van Torp en Miracle. Havoc is ook nog niet in de buurt, dus we zullen maar ff door moeten modderen zo.
*Qt heeft geen helaas killershooters voor 2die4...
Maar ik zie dat alle ingredienten aanwezig zijn voor een MSO. Iemand dorstig?
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 02-12-2000 22:51]
Gezellig, ik wil graag een colaatje. Zeg, we zitten vol he? Moeten we eigenlijk de nieuwe bar niet opengooien?
En een MSO is een Multiple Screaming Orgasm, Simba. Met oa vodka, kahlua en vanille ijs. Wil je er 1tje proberen?
Deze bar is pas vol bij de 250ste post, dus we kunnen nog heel ffies door hier. Torp houdt het vast wel in de gaten?!
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 02-12-2000 22:58]
Gellukig zijn er hier een paar geweest die flink de handjes hebben latten wapperen en Ed hebben gerustgesteld...dank
Witbietje met citroen...enne doe maar ff geen sateh
En de sateh is schoon opgegaan vorige keer. Geen idee eigenlijk welke hapjes er vanavond zijn. Ik zal ff voor je kijken, kom zelf ook net binnen...
QT, als jij goed bent in cocktails geef mij dan maar een Long Comfortable Screw
* Tinkerbell is eigenlijk vergeten wat daar in moet
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 02-12-2000 23:11]
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 02-12-2000 23:10]
quote:*Qt gaat op zoek voor Tink...
Op 02 december 2000 23:02 schreef Tinkerbell het volgende:
QT, als jij goed bent in cocktails geef mij dan maar een Long Comfortable Screw* Tinkerbell is eigenlijk vergeten wat daar in moet
Nog niet gevonden, maar ik heb wel een:
Sloe Screw Against the Wall
3/4 shot Sloe Gin
3/4 shot Southern Comfort
3/4 shot Galliano
2 shots orange juice
En 1tje die Havoc wel aan zal spreken is de uitgebreide versie daarvan:
Sloe Screw Against the Wall In The Dark Side Of Mexico City
1/4 shot Sloe Gin
1/4 shot Southern Comfort
1/4 shot Galliano
1/4 shot Tequilla
1/4 shot Brown Rum
1/4 shots orange juice
Cola
Ben nog een beginner achter de bar. Maar roept u maar hoor, die verzoekjes...
Enne hier Simba, een MSO met meerdere rietjes. Maar laten we het idd netjes houden vandaag... iig zolang we aan het werk zijn
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 02-12-2000 23:21]
Proost meid. Voor Simba iets nieuws? Hmmm... Wat denk je van een:
German-Zombie
1/2 oz Cointreau
1/2 oz white rum
1/2 oz brown rum
1/2 oz lemon juice
1/2 oz pineapple juice
1/2 oz strawberry syrup
1/2 oz grenadine syrup
Beetje shaken die boel en lekker ijskoud serveren...
En ja, ik mis PalinG een beetje
Ik vraag me wel af waar die Schilperoort eigenlijk blijft. Zal ik eens vragen of ze niet zonder hem kunnen beginnen?
Nou ja, het wordt nog steeds drukker, dat is wel fijn... Als het nog even duurt zitten we al in het volgende deel voordat het begint!
Cupid's Arrow
6 oz Champagne
1 splash peach schnapps
1 splash cranberry juice
Sip & enjoy...
Barkeepers met mensenkennis zijn goud waard!!! Welke cocktail raadt je mij aan QT?
Maar eerst een drankje met triple sec voor Miracle natuurlijk.
Golden Dream
1 oz. melk/room
1/2 oz. Galliano
1/2 oz. Triple Sec
1 oz. sinaasappelsap
Ik denk ff na over een cocktail voor F_L... Wat denk je van:
Dirty Girl Scout Cookie
1/2 oz. Kahlua
1/2 oz. pepermunt-likeur
1/2 oz. wodka
melk/room
En anders verzinnen we iets anders natuurlijk... Is die Schilperoort nu al aanwezig trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |