Ja die goeie ouwe tijdquote:Op donderdag 8 september 2005 00:04 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Ik zit nostalgie te snuiven in de oude clubs en clibs... maar kan de deel 38 rel niet vinden...![]()
Best wel jammer.
En een paaldansnight heb ik ook nog niet gevonden![]()
Ja...dat waren voor iedereen hoogtij dagen;)quote:Op donderdag 8 september 2005 00:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja die goeie ouwe tijdSucces met graven in het archief, misschien moet je Gert ff vragen die weet de vreemste dingen op te diepen.
Volgens mij heeft hij alles op zijn eigen puter opgeslagen om dit steeds na te lezen
![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 00:11 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Ja...dat waren voor iedereen hoogtij dagen;)
Ik hou het niet meer zo lang vol als toen... ga er nu bv met een slaapmutsje op vandoor![]()
![]()
Welnee, het is allemaal zo in het archief te vinden hoor, met een beetje slim zoeken.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:07 schreef cuall het volgende:
Volgens mij heeft hij alles op zijn eigen puter opgeslagen om dit steeds na te lezen![]()
Hoor ik daar "bittergarnituurtje d'r bij?"quote:Op donderdag 8 september 2005 15:53 schreef OpaLing het volgende:
*een koude pilsenerbier serveert*
Koekje d'r bij?
Niet van dat tuttige Opaquote:Op donderdag 8 september 2005 15:43 schreef OpaLing het volgende:
Heeft er al iemand een verse pot thee gezet?
Eentje zonder suiker graag...
De koekjes heb ik al even uit de oven gehaald. Liefhebbers?
bier.. hoor ik daar bierquote:Op donderdag 8 september 2005 15:53 schreef OpaLing het volgende:
*een koude pilsenerbier serveert*
Nou... de boodschap is helder hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 17:12 schreef Tinkerbell het volgende:
Ach Opa, laat ik u hier alleen zitten met de thee (die vast koud is nu)![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:37 schreef OpaLing het volgende:
[..]
Nou... de boodschap is helder hoor![]()
Ik zei het ook fout: ze kríjgt zo een echo.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:45 schreef Tinkerbell het volgende:
Gert, je moet me even bijpraten als je wil
Ik heb het gevoel dat ik van alles heb gemist!
Oh ja, dat zal er wel dik inzittenquote:Op donderdag 8 september 2005 17:51 schreef Gert het volgende:
Wij vrezen dat de echo tijdens de live-uitzending gebeurt, want dan wordt het wéér 20 minuten Tanja.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |