quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:53 schreef Pony-Lover het volgende:
Kan je wel heel trots thuiskomen en je vriendin vertellen dat je een blond mokkel uit de bus hebt geneukt.
Heb ik ook al gedaan. Ze zei: 'Je gaat je gang maar'quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:03 schreef AgLarrr het volgende:
Dude....wtf!![]()
Hoe durf je zo kwijlerig te lullen over je vriendin terwijl je je zit af te vragen of je even wat gaat "drinken" met dat mokkel. Fokking schijnheil, lazer op. Je had dat nummer niet eens opgeschreven als je vriendin maar half zo lief/aardig/leuk is als je beweert. Dus ga jij maar fijn onschuldig wat drinken. Heb ook wel het lef het je vriendin te vertellen etc.
![]()
in dat geval:quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:43 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Heb ik ook al gedaan. Ze zei: 'Je gaat je gang maar'
![]()
Dat vond ik ook al opmerkelijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:50 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Als je een vriendin hebt ga je zo'n actie met je telefoonnummer toch al niet uithalen?
Nee,quote:Op woensdag 7 september 2005 08:39 schreef Superheld het volgende:
Is je vriendin lelijker?
Zo ja dumpen.![]()
Morgenavondquote:Op woensdag 7 september 2005 08:41 schreef Harmen1984 het volgende:
Wanneer is de date trouwens??
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:03 schreef AgLarrr het volgende:
Dude....wtf!![]()
Hoe durf je zo kwijlerig te lullen over je vriendin terwijl je je zit af te vragen of je even wat gaat "drinken" met dat mokkel. Fokking schijnheil, lazer op. Je had dat nummer niet eens opgeschreven als je vriendin maar half zo lief/aardig/leuk is als je beweert. Dus ga jij maar fijn onschuldig wat drinken. Heb ook wel het lef het je vriendin te vertellen etc.
![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:53 schreef Pony-Lover het volgende:
Kan je wel heel trots thuiskomen en je vriendin vertellen dat je een blond mokkel uit de bus hebt geneukt.
Er hoeft toch niets te gebeuren of wel?quote:
Gelukkig hebben we ook een expert in ons middenquote:Op woensdag 7 september 2005 10:28 schreef Nadine26 het volgende:
Dit heet: de markt verkennen.
Dat is, als je 18 bent, een zinnige bezigheid, ik zou bijna zeggen: een verplichte bezigheid. Of had je al trouwplannen & een complete uitzet?
Ik zou me er niet echt relaxed bij voelen. Maar van mij zou ze mogen..quote:Op woensdag 7 september 2005 10:05 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Hmz.
Ff een hele flauwe vraag:
Hoe zou je het vinden als je vriendin zoiets deed bij een andere jongen?
![]()
Nee, er gebeurd ook niets. Maar misschien is het als je op zich gelukkig ben niet zo heel slim de verleiding bewust op te zoeken...quote:Op woensdag 7 september 2005 10:14 schreef sanger het volgende:
[..]
Er hoeft toch niets te gebeuren of wel?
en hoe goed ben je in de verleiding weerstaan?quote:Op woensdag 7 september 2005 10:53 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Nee, er gebeurd ook niets. Maar misschien is het als je op zich gelukkig ben niet zo heel slim de verleiding bewust op te zoeken...
Goed. (Denk ik).quote:Op woensdag 7 september 2005 10:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en hoe goed ben je in de verleiding weerstaan?
ik denk het nietquote:
nee maar je pik in een ander steken moet je doen als je die afspraak samen hebt...quote:Op woensdag 7 september 2005 11:05 schreef Tobbes het volgende:
Maar is het dan de bedoeling dat ik van mijn 18de tot mij 78ste niet meer met andere vrouwen om mag gaan/uit gaan?
Spreid je winkansen, maar werk aan je pokerface.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 16:08 schreef Bananenman het volgende:
Tobbes, je vriendin, is dat die chick waar je toen mee bij Menschen zat?
Er zijn enkele nuances in gewoon met een vrouw om gaan en je telefoonnummer achterlaten bij een compleet onbekende met wie je alleen maar oogcontact hebt gehad. Of zie je dat verschil niet?quote:Op woensdag 7 september 2005 11:05 schreef Tobbes het volgende:
Maar is het dan de bedoeling dat ik van mijn 18de tot mij 78ste niet meer met andere vrouwen om mag gaan/uit gaan?
Precies. En zo voelt vriendin van TS zich wrs. ook.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:52 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik zou me er niet echt relaxed bij voelen. Maar van mij zou ze mogen..
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:51 schreef Tobbes het volgende:
Als je het allemaal even vanuit een sterk kapitalistisch oogpunt bekijkt kun je stellen dat deze 'concurrentie' goed is voor het product dat mijn vriendin is. Meer pijpen enzo
Innovative is al jaren de vriendin van MikeyMan, mocht je je rare dingen in het hoofd gaan halen... Daarnaast is Innovative iemand die bedonderen nogal een klotestreek vindt, en de TS stevend er loeihard op af...quote:Op woensdag 7 september 2005 19:45 schreef Me784 het volgende:
is innovative je vriendin ofzo??
Om de keuze wat makkelijker te maken kunnen we misschien een vergelijkend warenonderzoek doen de eerstvolgende wedstrijdquote:Op woensdag 7 september 2005 16:08 schreef Bananenman het volgende:
Tobbes, je vriendin, is dat die chick waar je toen mee bij Menschen zat?
Dat is vrouwentaal en het betekend dat ze liever niet heeft dat je dat doet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:43 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Heb ik ook al gedaan. Ze zei: 'Je gaat je gang maar'
![]()
Veel plezier.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:14 schreef Tobbes het volgende:
Tonight, Tonight I'm gonna make it happen
Tonight I'll put -bijna- all other things aside
Ik doe later verslag. Wish me luck
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:19 schreef Tobbes het volgende:
Ben ik weer.
Geloof het of niet maar het etentje en het drinken daarna was echt super gezellig. Toen begon ze opeens over dr vriend en een triootje enzo
Toen was ik weg.
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:19 schreef Tobbes het volgende:
Ben ik weer.
Geloof het of niet maar het etentje en het drinken daarna was echt super gezellig. Toen begon ze opeens over dr vriend en een triootje enzo
Toen was ik weg.
dude, maak je nou niet belachelijker dan je al bent...quote:Op donderdag 8 september 2005 22:26 schreef Tobbes het volgende:
T eerste kwartier was het allemaal onwennig; toen echt gezellig. En toen opeens:
'Hoe oud denk je dat ik ben'
'17''(Je moet altijd wat jonger gokken, voelen ze zich gevleid)
'Bedankt, maar ik ben 23'
'Oke...'
'En mijn vriend is 28 en we zouden wel eens een triootje willen proberen'
'Oke...'
'Dussuh, we zijn op zoek naar iemand'
'Oke..'
'Enne, ik denk dat diegene voor me zit'
*Ik omkijken'
'Nee, ik bedoel jou'
*Proest'
'Is dat zo gek?'
'Nee, helemaal niet, alleen ik moet weg''
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dude, maak je nou niet belachelijker dan je al bent...![]()
![]()
![]()
ghehehe... je komt, to say the least, erg ongeloofwaardig over in een r&p topicquote:
Toen je weg wilde lopen werd je getackled door haar vriend, toevallig een neger van 2 bij 2, meegenomen naar hun slaapkamer, vastgebonden en.....quote:Op donderdag 8 september 2005 22:34 schreef Tobbes het volgende:
Ik ben -in dit geval- doodserieus. Ik laat het meest afgrijselijke detail nog weg, omdat ik dan helemaal niet geloofd wordt
Ja, nu maak je ons wel heel nieuwsgierig. Dat omkijken was trouwens meesterlijkquote:Op donderdag 8 september 2005 22:34 schreef Tobbes het volgende:
Ik ben -in dit geval- doodserieus. Ik laat het meest afgrijselijke detail nog weg, omdat ik dan helemaal niet geloofd wordt
dat hij een grote piemel had die hij graag in je maagdelijke kontje zou steken? zei ze dat?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:34 schreef Tobbes het volgende:
quote:'Hoe oud denk je dat ik ben'
'Bedankt, maar ik ben 23'
'Oke...'
'En mijn vriend is 28 en we zouden wel eens een triootje willen proberen'
'Oke...'
'Hij zit daar aan de bar (wijst) Maar we zijn dus op zoek naar iemand'
'Oke..'
'Enne, ik denk dat diegene voor me zit'
*Ik omkijken '
'Nee, ik bedoel jou'
*Proest'
'Is dat zo gek?'
'Nee, helemaal niet, alleen ik moet weg''
Ze hadden waarschijnlijk de bedoeling om je daarna gelijk mee te nemen haar hun peeskamerquote:Op donderdag 8 september 2005 22:41 schreef Tobbes het volgende:
Nogal.
Heb meteen mn vriendin gesmst dak van dr hou en dr nooit kwijt wil enzo..
Toen smste ze terug: 'Ga je zelfmoord plegen ofzo?'
Ik: 'Nee, het is mogelijk erger'
...je vriendin heeft wel een leuk gevoel voor humorquote:Heb meteen mn vriendin gesmst dak van dr hou en dr nooit kwijt wil enzo..
o.a.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:55 schreef HenryHill het volgende:
En toen schreeuwde TS:
"Kwartet!"
By the way:
[..]
...je vriendin heeft wel een leuk gevoel voor humor
Dan hoop ik voor je dat je ongeveer net zoveel negatieve eigenschappen kan noemen van haar.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:03 schreef Tobbes het volgende:
[..]
o.a.
Als ik al haar positieve specificaties ga noemen hier is de layout verneukt.
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:41 schreef Tobbes het volgende:
Nogal.
Heb meteen mn vriendin gesmst dak van dr hou en dr nooit kwijt wil enzo..
Ik: 'Nee, het is mogelijk erger'
Foute aanname!!! Tot 25 ouder gokken, daarna jonger...quote:Op donderdag 8 september 2005 22:26 schreef Tobbes het volgende:
T eerste kwartier was het allemaal onwennig; toen echt gezellig. En toen opeens:
'Hoe oud denk je dat ik ben'
Een beetje te laat, Zonnestraaltjequote:Op vrijdag 9 september 2005 12:50 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Niet doen, jij bent gek!
Jawel hoor,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook liever een vaste relatie, maar dat neemt niet weg dat ik het hele spel van flirten enzo super vindquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Zou niets voor mij zijn, ik heb liever een vaste relatie dan dat gesprokkel.
Als ik zou weten dat mijn huidige vriendin mijn alles is, dan ga ik niet briefjes leggen in de bus. Dan is mijn leven op haar gebaseerd en wil ik met haar verder bouwen. Bij mij zou een relatie draaien op vertrouwen en verder bouwen en verder gaan naar de toekomst.
Ik zie een driehoeksverhouding ook niet zitten op dit moment.
Geef mij maar 1 vaste partner en dan ben ik dik tevreden. Dat is al genoeg ook. 1 erbij is veels te complex en volgens mij werkt dat ook niet.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:01 schreef BeF_Aviko het volgende:
[..]
Een beetje te laat, Zonnestraaltje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |