Foute aanname!!! Tot 25 ouder gokken, daarna jonger...quote:Op donderdag 8 september 2005 22:26 schreef Tobbes het volgende:
T eerste kwartier was het allemaal onwennig; toen echt gezellig. En toen opeens:
'Hoe oud denk je dat ik ben'
'17''(Je moet altijd wat jonger gokken, voelen ze zich gevleid)

Een beetje te laat, Zonnestraaltjequote:Op vrijdag 9 september 2005 12:50 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Niet doen, jij bent gek!

Jawel hoor,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik heb ook liever een vaste relatie, maar dat neemt niet weg dat ik het hele spel van flirten enzo super vindquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Zou niets voor mij zijn, ik heb liever een vaste relatie dan dat gesprokkel.
Als ik zou weten dat mijn huidige vriendin mijn alles is, dan ga ik niet briefjes leggen in de bus. Dan is mijn leven op haar gebaseerd en wil ik met haar verder bouwen. Bij mij zou een relatie draaien op vertrouwen en verder bouwen en verder gaan naar de toekomst.
Ik zie een driehoeksverhouding ook niet zitten op dit moment.
Geef mij maar 1 vaste partner en dan ben ik dik tevreden. Dat is al genoeg ook. 1 erbij is veels te complex en volgens mij werkt dat ook niet.

quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:01 schreef BeF_Aviko het volgende:
[..]
Een beetje te laat, Zonnestraaltje

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |