quote:Op donderdag 8 september 2005 22:19 schreef Tobbes het volgende:
Ben ik weer.
Geloof het of niet maar het etentje en het drinken daarna was echt super gezellig. Toen begon ze opeens over dr vriend en een triootje enzo
Toen was ik weg.
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:19 schreef Tobbes het volgende:
Ben ik weer.
Geloof het of niet maar het etentje en het drinken daarna was echt super gezellig. Toen begon ze opeens over dr vriend en een triootje enzo
Toen was ik weg.
dude, maak je nou niet belachelijker dan je al bent...quote:Op donderdag 8 september 2005 22:26 schreef Tobbes het volgende:
T eerste kwartier was het allemaal onwennig; toen echt gezellig. En toen opeens:
'Hoe oud denk je dat ik ben'
'17''(Je moet altijd wat jonger gokken, voelen ze zich gevleid)
'Bedankt, maar ik ben 23'
'Oke...'
'En mijn vriend is 28 en we zouden wel eens een triootje willen proberen'
'Oke...'
'Dussuh, we zijn op zoek naar iemand'
'Oke..'
'Enne, ik denk dat diegene voor me zit'
*Ik omkijken'
'Nee, ik bedoel jou'
*Proest'
'Is dat zo gek?'
'Nee, helemaal niet, alleen ik moet weg''
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dude, maak je nou niet belachelijker dan je al bent...![]()
![]()
![]()
ghehehe... je komt, to say the least, erg ongeloofwaardig over in een r&p topicquote:
Toen je weg wilde lopen werd je getackled door haar vriend, toevallig een neger van 2 bij 2, meegenomen naar hun slaapkamer, vastgebonden en.....quote:Op donderdag 8 september 2005 22:34 schreef Tobbes het volgende:
Ik ben -in dit geval- doodserieus. Ik laat het meest afgrijselijke detail nog weg, omdat ik dan helemaal niet geloofd wordt
Ja, nu maak je ons wel heel nieuwsgierig. Dat omkijken was trouwens meesterlijkquote:Op donderdag 8 september 2005 22:34 schreef Tobbes het volgende:
Ik ben -in dit geval- doodserieus. Ik laat het meest afgrijselijke detail nog weg, omdat ik dan helemaal niet geloofd wordt
dat hij een grote piemel had die hij graag in je maagdelijke kontje zou steken? zei ze dat?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:34 schreef Tobbes het volgende:
quote:'Hoe oud denk je dat ik ben'
'17''(Je moet altijd wat jonger gokken, voelen ze zich gevleid)
'Bedankt, maar ik ben 23'
'Oke...'
'En mijn vriend is 28 en we zouden wel eens een triootje willen proberen'
'Oke...'
'Hij zit daar aan de bar (wijst) Maar we zijn dus op zoek naar iemand'
'Oke..'
'Enne, ik denk dat diegene voor me zit'
*Ik omkijken '
'Nee, ik bedoel jou'
*Proest'
'Is dat zo gek?'
'Nee, helemaal niet, alleen ik moet weg''
Ze hadden waarschijnlijk de bedoeling om je daarna gelijk mee te nemen haar hun peeskamerquote:Op donderdag 8 september 2005 22:41 schreef Tobbes het volgende:
Nogal.
Heb meteen mn vriendin gesmst dak van dr hou en dr nooit kwijt wil enzo..
Toen smste ze terug: 'Ga je zelfmoord plegen ofzo?'
Ik: 'Nee, het is mogelijk erger'
...je vriendin heeft wel een leuk gevoel voor humorquote:Heb meteen mn vriendin gesmst dak van dr hou en dr nooit kwijt wil enzo..
o.a.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:55 schreef HenryHill het volgende:
En toen schreeuwde TS:
"Kwartet!"
By the way:
[..]
...je vriendin heeft wel een leuk gevoel voor humor
Dan hoop ik voor je dat je ongeveer net zoveel negatieve eigenschappen kan noemen van haar.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:03 schreef Tobbes het volgende:
[..]
o.a.
Als ik al haar positieve specificaties ga noemen hier is de layout verneukt.
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:41 schreef Tobbes het volgende:
Nogal.
Heb meteen mn vriendin gesmst dak van dr hou en dr nooit kwijt wil enzo..
Ik: 'Nee, het is mogelijk erger'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |