Spreid je winkansen, maar werk aan je pokerface.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 16:08 schreef Bananenman het volgende:
Tobbes, je vriendin, is dat die chick waar je toen mee bij Menschen zat?
Er zijn enkele nuances in gewoon met een vrouw om gaan en je telefoonnummer achterlaten bij een compleet onbekende met wie je alleen maar oogcontact hebt gehad. Of zie je dat verschil niet?quote:Op woensdag 7 september 2005 11:05 schreef Tobbes het volgende:
Maar is het dan de bedoeling dat ik van mijn 18de tot mij 78ste niet meer met andere vrouwen om mag gaan/uit gaan?
Precies. En zo voelt vriendin van TS zich wrs. ook.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:52 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik zou me er niet echt relaxed bij voelen. Maar van mij zou ze mogen..
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:51 schreef Tobbes het volgende:
Als je het allemaal even vanuit een sterk kapitalistisch oogpunt bekijkt kun je stellen dat deze 'concurrentie' goed is voor het product dat mijn vriendin is. Meer pijpen enzo
Innovative is al jaren de vriendin van MikeyMan, mocht je je rare dingen in het hoofd gaan halen... Daarnaast is Innovative iemand die bedonderen nogal een klotestreek vindt, en de TS stevend er loeihard op af...quote:Op woensdag 7 september 2005 19:45 schreef Me784 het volgende:
is innovative je vriendin ofzo??
Om de keuze wat makkelijker te maken kunnen we misschien een vergelijkend warenonderzoek doen de eerstvolgende wedstrijdquote:Op woensdag 7 september 2005 16:08 schreef Bananenman het volgende:
Tobbes, je vriendin, is dat die chick waar je toen mee bij Menschen zat?
Dat is vrouwentaal en het betekend dat ze liever niet heeft dat je dat doet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:43 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Heb ik ook al gedaan. Ze zei: 'Je gaat je gang maar'
![]()
Veel plezier.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:14 schreef Tobbes het volgende:
Tonight, Tonight I'm gonna make it happen
Tonight I'll put -bijna- all other things aside
Ik doe later verslag. Wish me luck
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |