dat stond op mijn message-watchquote:
Hoi.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:34 schreef Cynic het volgende:
hoi
quote:
goed bezig 14.gif hoe beviel hetquote:
drukte ja ik geloof dat ik het ook druk moet gaan hebbenquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:13 schreef Cynic het volgende:
volgens mij wordt het druk. HEb gelukkig niet veel les, dus heb er wel tijd voor
ja beetle idd, de mobiele telefoon word vast 1 grote flop!quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat stond op mijn message-watch
[afbeelding]
daar was ik toen ook al tegen en dat is geflopt dusss.. dat gebeurt met de mobiele telefoon ook nog wel
lachen man! En hoe ist met hem? Herkende die jou ook?quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:46 schreef SuperWeber het volgende:
Het is idd de:
"Wat gaaf dat dat kan" Tim
Also known as Tim Tom Tidde in de top (Die naam heb ik natuurlijk weer in ere herstelt...
En hij heeft geen pet meer op, vroeger wel
wat gaaf dat dat kanquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:46 schreef SuperWeber het volgende:
Het is idd de:
.
En hij heeft geen pet meer op,
waar ?quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:12 schreef Zwansen het volgende:
netjes!
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam zelfs helemaal in mijn zweethokquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:08 schreef Nouk het volgende:
Ja echt heet.
In het altijd enerverende rhenenquote:
Ohjaquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:20 schreef Nouk het volgende:
Zagen Zwans en ik ook in Emmen!
iddquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:25 schreef Cynic het volgende:
dingen stelen is niet leuk
dat lijkt me een redelijk zekere conclusie, aangezien z'n fiets net gejat is.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:45 schreef Cynic het volgende:
dus nu ben je fietsloos?
zonder fiets in rhenen gelukkig is het station redelijk dichtbijquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:45 schreef Cynic het volgende:
dus nu ben je fietsloos?
ah, je gaat er eentje terug jatten?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zonder fiets in rhenen gelukkig is het station redelijk dichtbij
quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:47 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb vandaag net een fiets gekocht voor 10¤. Het is niet de jouwe hoop ik.
je klok, wat doe je?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[19:18] <PP> wåt gååf dåt dåt kån
Goed geloof ik en hij herkende mij eerstquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:43 schreef SpoilerMan het volgende:
[..]
lachen man! En hoe ist met hem? Herkende die jou ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |