abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30312980
Hier verder ?
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:04 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Vet man, een zombiegame met kloons!

Ehhmm, het is een Real Time Strategy game, en de filmpjes zagen er cool uit, sorry dat het niet in jouw straatje past...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_30316644
en ik denk dat de 360 het beter gaat doen dan zen voorganger in japa , kwam laatst een nieuws bericht tegen dat microsoft een aantal jappanse developers erbij heeft om wat japanse games te maken.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_30316744
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 12:39 schreef Gamedemon het volgende:
en ik denk dat de 360 het beter gaat doen dan zen voorganger in japa , kwam laatst een nieuws bericht tegen dat microsoft een aantal jappanse developers erbij heeft om wat japanse games te maken.
Final Fantasy XI zal misschien ook wat japanners overhalen om hun ps2 in te ruilen voor een 360 als je je account mee kan nemen

[ Bericht 0% gewijzigd door Tain op 06-09-2005 13:20:36 ]
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 6 september 2005 @ 13:23:48 #5
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30317987
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 12:39 schreef Gamedemon het volgende:
en ik denk dat de 360 het beter gaat doen dan zen voorganger in japa , kwam laatst een nieuws bericht tegen dat microsoft een aantal jappanse developers erbij heeft om wat japanse games te maken.
De vraag is alleen hoeveel beter. 3 keer zo goed is nog steeds niets he...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 6 september 2005 @ 13:26:10 #6
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30318082
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:23 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

De vraag is alleen hoeveel beter. 3 keer zo goed is nog steeds niets he...
En door de afwezigheid van HDdvd's of Blueray DVD's zullen verschillende Japanse RPG bouwers niet voor de Xbox gaan programmeren. Jappaners houden nu eenmaal van FMV's. En als je die in HD kwaliteit wil hebben kan dat nooit op een DVD.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_30318930
FMV's
Maar japanners hebben niet eens ruimte in hun huis voor een tv die groter is dan 15" wat moeten ze dan met HD.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  dinsdag 6 september 2005 @ 13:52:12 #8
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30318978
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:50 schreef peristilius het volgende:
FMV's
Maar japanners hebben niet eens ruimte in hun huis voor een tv die groter is dan 15" wat moeten ze dan met HD.
Japan ligt voor op Europa als het gaat om HD.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_30319062
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:52 schreef BMH het volgende:

[..]

Japan ligt voor op Europa als het gaat om HD.
Ja weet ik. Maar daar gaat het niet om, ze willen alles klein hebben, neem dan ook een kleine tv!
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  dinsdag 6 september 2005 @ 14:18:32 #10
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30319942
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:54 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ja weet ik. Maar daar gaat het niet om, ze willen alles klein hebben, neem dan ook een kleine tv!
Hoezo willen ze alles klein hebben? Alleen omdat de gemiddelde Japanner kleiner is dan een Europeaan willen ze alles klein hebben? Heb je de PSP wel eens gezien? of de PS2? PSX? 101" Plasma tv? Of een willekeurige flat in Japan.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_30320221
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:18 schreef BMH het volgende:

[..]

Hoezo willen ze alles klein hebben? Alleen omdat de gemiddelde Japanner kleiner is dan een Europeaan willen ze alles klein hebben? Heb je de PSP wel eens gezien? of de PS2? PSX? 101" Plasma tv? Of een willekeurige flat in Japan.
Ze vonden de Xbox te groot. Ooit een Japanse toerist gezien? Camera's waarvan je amper kunt zien dat ze er zijn. En Japanners wonen zo'n beetje het kleinst van alle volken, dichtbevolkt enzo.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  dinsdag 6 september 2005 @ 14:29:48 #12
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30320313
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:27 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ze vonden de Xbox te groot. Ooit een Japanse toerist gezien? Camera's waarvan je amper kunt zien dat ze er zijn. En Japanners wonen zo'n beetje het kleinst van alle volken, dichtbevolkt enzo.
Dat komt omdat de technologie voor licht in japan. Natuurlijk hebben ze kleinere camera's of telefoons die kunnen koffiezetten. Dat is toch logisch in een cultuur die veel welvarender is als de onze.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_30320613
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:29 schreef BMH het volgende:

[..]

Dat komt omdat de technologie voor licht in japan. Natuurlijk hebben ze kleinere camera's of telefoons die kunnen koffiezetten. Dat is toch logisch in een cultuur die veel welvarender is als de onze.
Ik denk niet dat japanners erg veel welvarender zijn dan nederlanders. Koopziek misschien wel. Anyhow met de gameboy micro zal bewezen worden of ze gewoon gek zijn en kicken op kleine dingen of dat ze wel kunnen nadenken.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  dinsdag 6 september 2005 @ 14:52:15 #14
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_30321019
Oblivion
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  dinsdag 6 september 2005 @ 14:53:17 #15
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30321047
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:38 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ik denk niet dat japanners erg veel welvarender zijn dan nederlanders. Koopziek misschien wel. Anyhow met de gameboy micro zal bewezen worden of ze gewoon gek zijn en kicken op kleine dingen of dat ze wel kunnen nadenken.
Als de GBmicro verkoopt dan zijn ze gewoon gek.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_30321395
Agh. de 360 zal zo'n 100 keer beter moeten lopen in Japan dan de Xbox deed wil Microsoft enigzins tevreden zijn vermoed ik zo. Doet ie het nog steeds slechter dan de PS3 en NGC (veruit slechter zelfs), maar er is mee te leven.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_30324011
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:18 schreef BMH het volgende:

[..]

Hoezo willen ze alles klein hebben? Alleen omdat de gemiddelde Japanner kleiner is dan een Europeaan willen ze alles klein hebben? Heb je de PSP wel eens gezien? of de PS2? PSX? 101" Plasma tv? Of een willekeurige flat in Japan.
Ben jij wel eens in Japan geweest? Een flat is daar echt heel klein. Echt klein, maar je maakt een grapje toch? Met: "Alleen omdat de gemiddelde Japanner kleiner is dan een Europeaan willen ze alles klein hebben?" anders vind ik je vrij dom.
  dinsdag 6 september 2005 @ 16:36:54 #18
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30324482
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 16:23 schreef dady het volgende:

[..]

Ben jij wel eens in Japan geweest? Een flat is daar echt heel klein. Echt klein, maar je maakt een grapje toch? Met: "Alleen omdat de gemiddelde Japanner kleiner is dan een Europeaan willen ze alles klein hebben?" anders vind ik je vrij dom.
"Alleen omdat de gemiddelde Japanner kleiner is dan een Europeaan willen ze alles klein hebben?" is idd sarcastisch bedoeld.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_30325097
tvp
pi_30328699
Ik ga naar de PUG op zaterdag 12 november, en aangezien de Xbox360 daar speelbaar zal zijn, hoop ik dat Microsofts next-gen' console ná 12 november uitkomt? Ik wil - mits ik het ding zijn geld waard vind - hem dan wel op de releasedatum kopen. Als iemand het me zou kunnen vertellen, bij voorbaat dank.
pi_30328872
Gaat deze topic nou over de xbox 360, of over Japanners en hun woningen?
pi_30328995
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:17:29 #23
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_30329052
quote:
Strak hoor
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_30329325
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 12:39 schreef Gamedemon het volgende:
en ik denk dat de 360 het beter gaat doen dan zen voorganger in japa
Is het mogelijk nog slechter te verkopen dan?
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  dinsdag 6 september 2005 @ 23:25:24 #25
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30338506
quote:
The line is a dot to you!
pi_30343955
quote:
Bloedmooi
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_30353310
44,99GBP RRP voor Xbox360 games. Dat zal hier wel 70/75 euro worden dan.
pi_30353494
quote:
Op woensdag 7 september 2005 14:15 schreef H.Flick het volgende:
44,99GBP RRP voor Xbox360 games. Dat zal hier wel 70/75 euro worden dan.
Bron?
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_30353935
quote:
Op woensdag 7 september 2005 14:22 schreef peristilius het volgende:

[..]

Bron?
eurogamer
pi_30354298
Dan is PD:0 wel heel goedkoop met zn $49,-
Of we worden in Europa heel hard genaaid.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  woensdag 7 september 2005 @ 14:50:20 #31
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30354317
quote:
Op woensdag 7 september 2005 14:49 schreef peristilius het volgende:
Dan is PD:0 wel heel goedkoop met zn $49,-
Of we worden in Europa heel hard genaaid.
Misschien een launchprijsje?
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  woensdag 7 september 2005 @ 15:39:31 #32
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_30355694
In Europa gaan we sowieso meer betalen..... onze prijzen liggen altijd hoger Geweldig he !

Nederland
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  woensdag 7 september 2005 @ 15:43:38 #33
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30355822
Vergeet niet dat bij ons er al 19% belasting inzit en die bij de Amerikaanse prijzen er nog bijgeteld moeten worden

Voor de Premium bundel: 400 / 1.19 = 336 euro
400 dollar * 0.80 = 320 euro

Het valt dus wel mee
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_30357800
Ach...er hoeft gelukkig geen benzine in.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 7 september 2005 @ 16:51:25 #35
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30357838
quote:
Op woensdag 7 september 2005 16:50 schreef Strolie75 het volgende:
Ach...er hoeft gelukkig geen benzine in.
. Vergeet niet dat Stroom & gas ook met "honderden" euro's omhoog gaan volgend jaar.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_30362704
quote:
Op woensdag 7 september 2005 15:39 schreef Chocobo het volgende:
In Europa gaan we sowieso meer betalen..... onze prijzen liggen altijd hoger Geweldig he !

Nederland
best vreemd als je nagaat dat veel van die games in duitsland gedrukt worden, dat zijn onze buren verdomme
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  woensdag 7 september 2005 @ 22:28:49 #37
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_30370506
Perfect Dark zero geen launch titel meer boohoo .
quote:
Meanwhile, Microsoft today announced that Perfect Dark Zero, which has been until now as close to the flagship title of the Xbox 360 as the console has had, will not be seen on launch in November but rather it will be ready in time for Giftmas. We can tell marketing folks at Xbox HQ are going to have to get their skates on and doll up some other game to take centre stage on launch.
http://theinquirer.net/?article=26008

Het is en blijft Rare
push it to the limit
pi_30376075
Welke games zijn nu *echt* launchtitel? Want PGR3 en PD0 en FFXI iig niet.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 8 september 2005 @ 01:12:57 #39
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30376113
quote:
Op donderdag 8 september 2005 01:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Welke games zijn nu *echt* launchtitel? Want PGR3 en PD0 en FFXI iig niet.
PGR3 is dus een gerucht, want EA heeft dit gezegd namelijk....
The line is a dot to you!
pi_30376122
EA is alwetend
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 8 september 2005 @ 01:19:01 #41
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30376207
quote:
Op donderdag 8 september 2005 01:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
EA is alwetend
ze hebben het gezegd terwijl ze zelf met een soortgelijke titel bezig zijn

ik neem het dus met een grote korrel zout
The line is a dot to you!
pi_30379332
quote:
Op donderdag 8 september 2005 01:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
EA is alwetend
Ze willen gewoon zorgen dat NfS goed verkoopt. Zolang Microsoft niks zegt hou ik het op op een launchtitel.

Naja, is mss maar goed ook, heb voorlopig toch geen geld.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_30383445
Straks wordt de xbox 360 in November gelaunched en komen de eerste games pas een maand later! Kun je'm alvast als media-speler gebruiken!
  donderdag 8 september 2005 @ 12:39:48 #44
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30383505
quote:
Op donderdag 8 september 2005 12:36 schreef P-Style het volgende:
Straks wordt de xbox 360 in November gelaunched en komen de eerste games pas een maand later! Kun je'm alvast als media-speler gebruiken!
hopelijk is Microsoft niet zo dom
The line is a dot to you!
  donderdag 8 september 2005 @ 12:41:39 #45
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_30383545
Ik hoop dat Kameo wel release aanhoud en dat Oblivion snel komt !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_30384159
Als Kameo niet op de releasedag komt weet ik niet of ik hem dan al haal...
pi_30384202
ik hoef kameo zoiezo niet
ghost recon en pgr3 op de dag van release, vetrouw zelf ook niet zo op die EA blaat
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  donderdag 8 september 2005 @ 13:50:47 #48
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30385443
quote:
Op donderdag 8 september 2005 13:07 schreef Gamedemon het volgende:
vetrouw zelf ook niet zo op die EA blaat
Dat had ik nou niet achter je gezocht
pi_30394714
quote:
Op donderdag 8 september 2005 13:50 schreef twi het volgende:

[..]

Dat had ik nou niet achter je gezocht
beetje vage zin, ik bedoelde dat van pgr3 dat ie uitgesteld is
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_30396187

De 360 Madden wordt zoiets als dit OF MOOIER!!

niet dus
Valt me beetje tegen.
  donderdag 8 september 2005 @ 19:44:09 #51
8369 speknek
Another day another slay
pi_30396276
Whaha, als er iets al zo duidelijk als wat was....

Maar het spel is natuurlijk nog niet af, dus het zal best nog iets mooier worden dan deze screens (met name gras e.d. lijken nu nog simpele textures).
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_30396278
PZ0 ook al uitgesteld. Echt veel launchtitels houden ze niet over zo.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_30396470
quote:
Bump this up to an HD resolution
And AA
And you have a game that looks better than Madden 2006 360
pi_30396580
EA ook altijd met die FMV's. Teaser trailers slaan echt helemaal nergens op, afschaffen die hap.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  donderdag 8 september 2005 @ 20:46:48 #55
8369 speknek
Another day another slay
pi_30398460
Ik vind het wel een beetje onwerkelijk allemaal.. Hij komt over twee maanden uit ongeveer? Je hoort er nog zo weinig van.. Veel concept, of gewoon screenshots, waarbij je je afvraagt of het ingame is. Natuurlijk kun je niet superveel releasegames verwachten, daar kwam ie veel te snel voor, maar de reclamecampagne die begon met die mtv vertoning is inmiddels aardig stil..
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_30398799
Dat feestje zal straks nog wel losbarsten. Ik kan me niet voorstellen dat Microsoft opeens vergeten is hoe het moet promoten
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
  donderdag 8 september 2005 @ 21:23:07 #57
8369 speknek
Another day another slay
pi_30399918
Whehe, ik ben er ook absoluut niet bang voor hoor . Het voelt gewoon onwerkelijk. Maar misschien is het wel net zoiets als dat de wind gaat liggen en het heel stil wordt, vlak voor een geweldige onweersbui .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_30400478
quote:
Op donderdag 8 september 2005 19:50 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Wat is dat dan? Een PC screenshot?
pi_30404001
quote:
Op donderdag 8 september 2005 19:40 schreef Xrenity het volgende:
[afbeelding]
De 360 Madden wordt zoiets als dit OF MOOIER!!

niet dus
Valt me beetje tegen.
Als dat 360 is ga ik huilen. Dat kan de xbox nog aan
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  donderdag 8 september 2005 @ 23:21:37 #60
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30404472
quote:
Op donderdag 8 september 2005 23:08 schreef Morthill het volgende:

[..]

Als dat 360 is ga ik huilen. Dat kan de xbox nog aan
het filmpje ziet er nog best ok uit, vooral de manier waarop de spelers vallen

maar het kan zeker beter
The line is a dot to you!
pi_30404580
quote:
Op donderdag 8 september 2005 23:21 schreef kepler het volgende:

[..]

het filmpje ziet er nog best ok uit, vooral de manier waarop de spelers vallen

maar het kan zeker beter
Kijk, graphics zijn het probleem niet, maar je moet niet eerst boosten met graphics om vervolgens met dit aan te komen zetten.

Ik wil best games spelen als KotoR, graphics zullen me aan mijn reet roesten in dat opzicht, maar in een game als Halo 3 (ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat hij over niet al te lange tijd uit gaat komen) wil ik sublieme graphics die de Unreal 3 engine tonen and then some.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  vrijdag 9 september 2005 @ 07:35:17 #62
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_30410761
quote:
Op donderdag 8 september 2005 19:44 schreef Strolie75 het volgende:
PZ0 ook al uitgesteld. Echt veel launchtitels houden ze niet over zo.
Ja
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  vrijdag 9 september 2005 @ 09:03:30 #63
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30411717
Valt me mee dat er niet 200 NFL spelers op de screenshots staan van Madden.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  vrijdag 9 september 2005 @ 10:16:06 #64
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30413374
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 09:03 schreef BMH het volgende:
Valt me mee dat er niet 200 NFL spelers op de screenshots staan van Madden.
Op zich zou de 360 dan eindelijk geschikt zijn voor NORMAAL publiek in sportgames. Als, ik noem maar wat, EA zich daar nou eens mee bezig ging houden
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 9 september 2005 @ 10:28:50 #65
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_30413722
Ben er geen fan van maar Sonic ziet er cool uit

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  vrijdag 9 september 2005 @ 10:48:24 #66
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30414246
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Op zich zou de 360 dan eindelijk geschikt zijn voor NORMAAL publiek in sportgames. Als, ik noem maar wat, EA zich daar nou eens mee bezig ging houden
in PGR3 zit 3D-publiek
The line is a dot to you!
pi_30417497
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 09:03 schreef BMH het volgende:
Valt me mee dat er niet 200 NFL spelers op de screenshots staan van Madden.
geef mij maar een WW2 shooter of een ander oorlog spel waar ook daadwerkelijk 200 man in beeld zijn of meer , dat noemen ze vooruitgang namelijk.
maarja tis geen nintendo console dus het zuigt
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  vrijdag 9 september 2005 @ 12:29:21 #68
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30417898
quote:
Op donderdag 8 september 2005 23:24 schreef Morthill het volgende:
Kijk, graphics zijn het probleem niet, maar je moet niet eerst boosten met graphics om vervolgens met dit aan te komen zetten.
Volgens mij was het juist Sony wat zo hoog inzette op de graphics, als ik naar de E3 kijk....

Bovendien vind ik dat laatste screenshot van NFL, hoewel het bij lange na de FMV niet haalt, toch zeker een hele flinke stap vooruit met alle details die je erin ziet.
  vrijdag 9 september 2005 @ 12:33:51 #69
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_30418028
Het zijn juist de dingen die je niet ziet op de screens die nu de console maken. Physics, animaties, ragdoll, etc etc
  vrijdag 9 september 2005 @ 12:41:38 #70
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30418261
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 12:33 schreef Fliepke het volgende:
Het zijn juist de dingen die je niet ziet op de screens die nu de console maken. Physics, animaties, ragdoll, etc etc
vergeet ook de AI niet , dat lijkt me wel de leukste ontwikkeling eigenlijk
The line is a dot to you!
pi_30418385
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 12:41 schreef kepler het volgende:

[..]

vergeet ook de AI niet , dat lijkt me wel de leukste ontwikkeling eigenlijk
Eem sterkere console betekent nog geen goede A.I.
Kijk naar half life 1, die marines die hadden ECHT een goede A.I.
nu heb je die technisch veel betere half life 2 en daar is de A.I. gelijk een stuk minder
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  vrijdag 9 september 2005 @ 12:48:53 #72
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_30418496
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 12:41 schreef kepler het volgende:

[..]

vergeet ook de AI niet , dat lijkt me wel de leukste ontwikkeling eigenlijk
Ja die ben ik bijvoorbeeld vergeten, maar er zijn nog wel meer dingetjes hoor
Daar gaat het om, niet om die drie polygonen extra en een lichtje hier of daar.
pi_30418573
quote:
Op donderdag 8 september 2005 21:35 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Wat is dat dan? Een PC screenshot?
Xbox.
  vrijdag 9 september 2005 @ 12:54:50 #74
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30418689
Wat zie je trouwens aan die 320x240 screenshots?
pi_30418735
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 12:54 schreef twi het volgende:
Wat zie je trouwens aan die 320x240 screenshots?
Dat ze ontzettend wazig zijn omdat ze uit dat filmpje zijn geknipt en niet zoals de eerste 'screen' die werd vrijgegeven apart gerendered is
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 9 september 2005 @ 12:56:34 #76
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_30418738
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 12:54 schreef twi het volgende:
Wat zie je trouwens aan die 320x240 screenshots?
Football !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  vrijdag 9 september 2005 @ 12:59:03 #77
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30418806
De graphics die ik trouwens verwacht, zijn die van die "PC-screen". Met zoiets zou ik al meer dan tevreden zijn. En dat zie ik de 360 echt wel halen.
pi_30418858
Het filmpje ziet er wel al een stuk beter uit, maar ook een veels te lage resolutie
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 9 september 2005 @ 13:00:37 #79
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30418861
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 12:45 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Eem sterkere console betekent nog geen goede A.I.
Kijk naar half life 1, die marines die hadden ECHT een goede A.I.
nu heb je die technisch veel betere half life 2 en daar is de A.I. gelijk een stuk minder
het ligt ook aan de mensen die het programmeren natuurlijk, maar het gaat niet alleen om soldaten met AI. Ook in RPG's kunnen de NPC mensen best wat meer intelligentie gebruiken

een sterkere console betekent wel meer mogelijkheden tot een goede A.I.
The line is a dot to you!
  vrijdag 9 september 2005 @ 13:06:40 #80
8369 speknek
Another day another slay
pi_30419044
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 13:00 schreef kepler het volgende:
een sterkere console betekent wel meer mogelijkheden tot een goede A.I.
Mja, maar niet superveel eigenlijk. De winst zit er vooral in dat je minder moeite voor redelijke graphics hoeft te doen. Aan de andere kant, die graphics schieten toch gelijk weer tegen het plafond van de consoles, dus kun je die niet achterstellen voor de AI, dan koopt niemand het meer.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 9 september 2005 @ 13:43:58 #81
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30420243
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 13:06 schreef speknek het volgende:

[..]

Mja, maar niet superveel eigenlijk. De winst zit er vooral in dat je minder moeite voor redelijke graphics hoeft te doen. Aan de andere kant, die graphics schieten toch gelijk weer tegen het plafond van de consoles, dus kun je die niet achterstellen voor de AI, dan koopt niemand het meer.
zoals ik het nu zie wordt het grafische gedeelte voornamelijk door de GPU geregeld en je hebt wel 3*3.2 GHz tot je beschikking met de Xbox360. Volgens mij wordt dit vooral gebruikt om veel dingen tegelijk te berekenen (zoals veel vijanden bijv), maar ook om de AI omhoog te schroeven.

maar ik ben geen programmeur dus ik kan er ook mijlen ver naast zitten
The line is a dot to you!
pi_30421580
8 Chromehounds screens:










Misschien een beetje veel blur op sommige screens maar ik vind ze wel mooi
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_30423145
Te veel Blur idd. Vind het niet zo mooi
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  vrijdag 9 september 2005 @ 15:16:33 #84
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30423374
Steel Battallion 3?
  vrijdag 9 september 2005 @ 15:42:27 #85
63302 rockstah
New World Disorder
pi_30424249
Screens lijken altijd teveel blur te hebben, in realtime merk je daar niks van.
pi_30424537
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 12:59 schreef twi het volgende:
De graphics die ik trouwens verwacht, zijn die van die "PC-screen". Met zoiets zou ik al meer dan tevreden zijn. En dat zie ik de 360 echt wel halen.
Als je deze screen bedoelt:

Dat zie ik hem ook wel halen. Is namelijk XBox, naar het schijnt.
  vrijdag 9 september 2005 @ 15:58:22 #87
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30424779
Nou, als ik dan naar dat shirt van die nummer negentig-nogwat kijk, en die textielstructuur van het nummer, de schaduwwerking van het witte shirt en het rimpelige van het shirt. Dan vind ik dat toch zeker een hele forse verbetering. Helaas kijk je (in het algemeen, niet jij persoonlijk dus ) dan weer naar het veld, wat dan weer dik tegenvalt. Maar dat zie ik nog wel veranderen. Bovendien blijft het natuurlijk kunstgras daar, wat er in het echt al niet uit ziet

Het is geen Killzone 2, maar we weten niet eens of Killzone 2 wel Killzone 2 wordt, als je begrijpt wat ik bedoel
pi_30425273
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:58 schreef twi het volgende:
Nou, als ik dan naar dat shirt van die nummer negentig-nogwat kijk, en die textielstructuur van het nummer, de schaduwwerking van het witte shirt en het rimpelige van het shirt. Dan vind ik dat toch zeker een hele forse verbetering. Helaas kijk je (in het algemeen, niet jij persoonlijk dus ) dan weer naar het veld, wat dan weer dik tegenvalt. Maar dat zie ik nog wel veranderen. Bovendien blijft het natuurlijk kunstgras daar, wat er in het echt al niet uit ziet

Het is geen Killzone 2, maar we weten niet eens of Killzone 2 wel Killzone 2 wordt, als je begrijpt wat ik bedoel
Xbox 1
pi_30429483
Nog wat screens




Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 9 september 2005 @ 19:20:40 #90
8369 speknek
Another day another slay
pi_30430592
Geil!
Kan wel eens een heel goed spel worden.
Ook een heel slecht spel trouwens, dat soort spellen vallen of staan bij de onderlinge balans die je in de upgrades zet.
Maar het ziet er in ieder geval best cool uit!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_30430800
Volgens mij is het typisch zo'n 'kijk hoe mooi' spel. En als dan de vrienden weg zijn gaat hij weer terug de hoes in.
pi_30431802
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 13:43 schreef kepler het volgende:

[..]

zoals ik het nu zie wordt het grafische gedeelte voornamelijk door de GPU geregeld en je hebt wel 3*3.2 GHz tot je beschikking met de Xbox360. Volgens mij wordt dit vooral gebruikt om veel dingen tegelijk te berekenen (zoals veel vijanden bijv), maar ook om de AI omhoog te schroeven.

maar ik ben geen programmeur dus ik kan er ook mijlen ver naast zitten
tuurlijk kost het rekenkracht om A.I. te berekenen maar het zal echt niet veel beter worden dan op de xbox zou kunnen, daarom noemde ik ook half life, die draaide op een pc waar je nu met moeite firefox op kan draaien perfect incl de A.I.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  vrijdag 9 september 2005 @ 22:46:29 #93
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30438113
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 19:54 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

tuurlijk kost het rekenkracht om A.I. te berekenen maar het zal echt niet veel beter worden dan op de xbox zou kunnen, daarom noemde ik ook half life, die draaide op een pc waar je nu met moeite firefox op kan draaien perfect incl de A.I.
volgens mij heb je om een menselijke AI na te bootsen echt wel veel rekenkracht nodig. Dan bedoel ik dus niet de AI die dekking zoekt enzo, maar echt AI die reageert en leert van jouw manier van spelen. En dus ook dat je 'gesprekken' met de NPC mensen kan voeren, ipv de standaard zinnen die je nu krijgt te horen. Dat soort dingen kosten veel rekenkracht
The line is a dot to you!
  vrijdag 9 september 2005 @ 22:59:02 #94
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_30438594
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 22:46 schreef kepler het volgende:

[..]

volgens mij heb je om een menselijke AI na te bootsen echt wel veel rekenkracht nodig. Dan bedoel ik dus niet de AI die dekking zoekt enzo, maar echt AI die reageert en leert van jouw manier van spelen. En dus ook dat je 'gesprekken' met de NPC mensen kan voeren, ipv de standaard zinnen die je nu krijgt te horen. Dat soort dingen kosten veel rekenkracht
Tuurlijk heb je daarvoor rekenkracht nodig. Maar kijk eens naar een spel als FEAR. Daar is de AI ook al extreem neat te noemen, en desysteemeisen die ervoor nodig zijn liggen meer in de graphics, niet in de AI van de poppetjes.

Persoonlijk denk ik dat de rekenkracht meer gebruikt zal gaan worden in physics simulatie. In HL2 zat al een goed systeem, stel je voor dat dat compleet wordt uitgewerkt. Dat opent direct ook een gigantische hoop gameplay opties
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_30438973
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 22:46 schreef kepler het volgende:

[..]

volgens mij heb je om een menselijke AI na te bootsen echt wel veel rekenkracht nodig. Dan bedoel ik dus niet de AI die dekking zoekt enzo, maar echt AI die reageert en leert van jouw manier van spelen. En dus ook dat je 'gesprekken' met de NPC mensen kan voeren, ipv de standaard zinnen die je nu krijgt te horen. Dat soort dingen kosten veel rekenkracht
ik denk persoonlijk dat het (nog) niet haalbaar is om een echt "gesprek" te voeren met een npc,
dan moet je echt een dikke bot erin hebben zitten die puur zinnen moet herkennen en erop moet reageren.
Wat de A.I. nu doet is :
IF being shot, search cover
IF being flanked, shoot
allemaal van die IF gebeuren en dan een heel databaseje vol
zon gesprek met een npc is dus echt niet haalbaar en zoiezo is het niet boeiend om een echt gesprek met een npc te voeren, ga dan een mmorpg spelen denk ik dan, genoeg te lullen met echte mensen

en menselijke AI is imo nooit echt haalbaar, als je online speelt dan speelt iedere speler compleet anders, je hebt de Rambos, de snipers, de teamspelers, de bunny hoppers ect ect ect...
een menselijke reaktie is gewoon haast niet na te bootsen.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_30442295
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 13:43 schreef kepler het volgende:
zoals ik het nu zie wordt het grafische gedeelte voornamelijk door de GPU geregeld en je hebt wel 3*3.2 GHz tot je beschikking met de Xbox360. Volgens mij wordt dit vooral gebruikt om veel dingen tegelijk te berekenen (zoals veel vijanden bijv), maar ook om de AI omhoog te schroeven.

maar ik ben geen programmeur dus ik kan er ook mijlen ver naast zitten
Het leuke aan die multicore architectuur die nu "in" begint te raken is dat de developers enorm veel vrijheid hebben om de taken te verdelen over de verschillende cores. Ze zouden bij de xbox 360 zelfs een hele core kunnen gebruiken voor het berekenen van AI... of twéé cores zelfs! De mogelijkheden zijn eindeloos...
  zaterdag 10 september 2005 @ 09:08:11 #97
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30445425
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:08 schreef Gamedemon het volgende:

[..]


en menselijke AI is imo nooit echt haalbaar, als je online speelt dan speelt iedere speler compleet anders, je hebt de Rambos, de snipers, de teamspelers, de bunny hoppers ect ect ect...
een menselijke reaktie is gewoon haast niet na te bootsen.
maar dat laatste is dus nu juist de hele uitdaging een AI systeem ontwerpen dat een menselijke reaktie geeft. Alleen de tijd zal het ons leren denk ik
The line is a dot to you!
pi_30447185
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 09:08 schreef kepler het volgende:

[..]

maar dat laatste is dus nu juist de hele uitdaging een AI systeem ontwerpen dat een menselijke reaktie geeft. Alleen de tijd zal het ons leren denk ik
tsjah ik denk niet dat er developers zullen zijn die er zoveel tijd in gaan steken om het na te bootsen,
tijd is geld enzo
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  zaterdag 10 september 2005 @ 11:54:01 #99
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_30448559
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 09:08 schreef kepler het volgende:

[..]

maar dat laatste is dus nu juist de hele uitdaging een AI systeem ontwerpen dat een menselijke reaktie geeft. Alleen de tijd zal het ons leren denk ik
Dat is voorlopig nog niet echt haalbaar, veel te duur en er is simpelweg te weinig kennis over hoe je zoiets moet implementeren.
pi_30448699
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:54 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Dat is voorlopig nog niet echt haalbaar, veel te duur en er is simpelweg te weinig kennis over hoe je zoiets moet implementeren.
en als ze zulke AI kunnen progameren dan kunnen ze ook robots gaan maken enzo
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  zondag 11 september 2005 @ 10:45:15 #101
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_30477433
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 09:08 schreef kepler het volgende:

[..]

maar dat laatste is dus nu juist de hele uitdaging een AI systeem ontwerpen dat een menselijke reaktie geeft. Alleen de tijd zal het ons leren denk ik
Het grootste probleem bij het nabootsen van menselijk gedrag is dat menselijk gedrag niet enkel bestaat uit de simpele manier van "if/then" gedrag. Mensen hebben emoties en een referentiekader op basis waarvan beslissingen genomen worden. Maar niet iedereen in een gelijke situatie met een gelijke emotie maakt dezelfde beslissing (door het referentiekader).

Met andere woorden: menselijk gedrag is uniek en daarom nooit volledig na te bootsen. Binnen games zou een AI van dien soort ook heel lastig worden. Stel dat de computer een beslissing maakt aan de hand van jouw acties die niet voorzien was door de maker? Dat is mogelijk als je een mens nabootst, want zoals al gezegd: gedrag is uniek en niet (of zeer gedeeltelijk) voorspelbaar.

Uiteindelijk zal een verbetering van de AI waarschijnlijk gaan bestaan uit een verbreding van de "if/then" argumentatie. Zoals Gamedemon al zei, er zit een heel schema achter met rijen en rijen code over wat te doen in welke situatie. Met deze generatie is het natuurlijk wél mogelijk nóg meer van die argumentatie te implementeren.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_30478044
Lijkt me ook irritant als net jij een manisch depressieve NPC krijgt.

Of een eindbaas met plankenkoorts.
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_30495808
Whehe, dat je vijanden gewoon wegrennen als ze bang zijn. Gewoon altijd een brede neger als hoofdpersoon nemen.
En welk iq zou je je tegenstanders moeten geven? Zometeen heb je een te ziek slimme gast tegenover je staan of loopt hij juist alleen maar te kwijlen over een ingame pornoblaadje.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  zondag 11 september 2005 @ 22:41:15 #104
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30499258
ok ik bedoelde dus niet letterlijk een menselijke reactie, maar iets wat er in de buurt komt. Ik weet wel dat een AI die echt menselijk is nog lang niet haalbaar is, maar het kan zeker wel verbeterd worden. Ook tijdens de next-gen generatie zal echt menselijk gedrag niet gehaald worden.

het programmeren gebruikt idd if/then, maar ik heb begrepen dat je ook algoritmes kunt gebruiken voor zogenaamde willekeurige beslissingen (of juist op basis van 'emoties' ). En wat Rodie zegt dat je dan niet meer kan inspelen op het gedrag van de NPC's; dat is juist de uitdaging dan natuurlijk.

Het 'unieke' gedrag (als dit mogelijk is) van NPC's zorgt juist voor een veel bredere game-ervaring. Het zou echt cool zijn dat je dus NPC's kunt herkennen aan hun gedrag, of dat je een soort van vriendenband kunt opbouwen. Tuurlijk zijn dit soort dingen moeilijk in te bouwen in een game, want stel dat een belangrijke NPC 'zelf' besluit dat hij je niet aardig vind... Maar op alles is een oplossing te vinden Dit zijn dan spellen die de gamewereld kunnen veranderen (hoop ik althans)
The line is a dot to you!
pi_30499513
quote:
Op zondag 11 september 2005 22:41 schreef kepler het volgende:
ok ik bedoelde dus niet letterlijk een menselijke reactie, maar iets wat er in de buurt komt. Ik weet wel dat een AI die echt menselijk is nog lang niet haalbaar is, maar het kan zeker wel verbeterd worden. Ook tijdens de next-gen generatie zal echt menselijk gedrag niet gehaald worden.

het programmeren gebruikt idd if/then, maar ik heb begrepen dat je ook algoritmes kunt gebruiken voor zogenaamde willekeurige beslissingen (of juist op basis van 'emoties' ). En wat Rodie zegt dat je dan niet meer kan inspelen op het gedrag van de NPC's; dat is juist de uitdaging dan natuurlijk.

Het 'unieke' gedrag (als dit mogelijk is) van NPC's zorgt juist voor een veel bredere game-ervaring. Het zou echt cool zijn dat je dus NPC's kunt herkennen aan hun gedrag, of dat je een soort van vriendenband kunt opbouwen. Tuurlijk zijn dit soort dingen moeilijk in te bouwen in een game, want stel dat een belangrijke NPC 'zelf' besluit dat hij je niet aardig vind... Maar op alles is een oplossing te vinden Dit zijn dan spellen die de gamewereld kunnen veranderen (hoop ik althans)
In een game als Oblivion zou dit heel goed uitgewerkt kunnen worden. Zelfs personages met vooroordelen moeten kunnen. Zo vonden bepaalde personages in morrowind je ook al niet aardig als je van een bepaald ras was enz. Als je maar een mogelijkheid beschikbaar stelt om het op een andere manier op te lossen is er geen probleem.
En in principe werkt een menselijk brein ook wel met actie -> reactie, maar het is allemaal nogal complex. Zolang nog niet ontdekt is hoe het menselijk brein werkt zal echte AI ook wel niet uitgevonden worden.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_30499527
quote:
Op zondag 11 september 2005 22:41 schreef kepler het volgende:
Dit zijn dan spellen die de gamewereld kunnen veranderen (hoop ik althans)
Ik verwacht niet dat er überhaupt nog spellen komen die de gamewereld zullen veranderen. De ontwikkelingen gaat te geleidelijk daarvoor.
pi_30499613
quote:
Op zondag 11 september 2005 22:48 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik verwacht niet dat er überhaupt nog spellen komen die de gamewereld zullen veranderen. De ontwikkelingen gaat te geleidelijk daarvoor.
Kijk naar een game als spore, als dat goed uitgewerkt wordt is het toch wel een revolutionaire game.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  zondag 11 september 2005 @ 22:51:38 #108
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30499646
quote:
Op zondag 11 september 2005 22:48 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik verwacht niet dat er überhaupt nog spellen komen die de gamewereld zullen veranderen. De ontwikkelingen gaat te geleidelijk daarvoor.
waarom niet? Half-Life 1 en GTA3 zijn goede voorbeelden die de gameswereld aardig hebben verandert, althans naar mijn bescheiden mening dan
The line is a dot to you!
pi_30499674
quote:
Op zondag 11 september 2005 22:50 schreef peristilius het volgende:
Kijk naar een game als spore, als dat goed uitgewerkt wordt is het toch wel een revolutionaire game.
Nog nóóit van gehoord! Vertel eens iets over "spore"! (of geef een link...)
  zondag 11 september 2005 @ 22:52:58 #110
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30499695
quote:
Op zondag 11 september 2005 22:52 schreef P-Style het volgende:

[..]

Nog nóóit van gehoord! Vertel eens iets over "spore"! (of geef een link...)
grote winnaar van de E3 dit jaar, en komt ook naar de 360
The line is a dot to you!
pi_30499712
quote:
Op zondag 11 september 2005 22:51 schreef kepler het volgende:
waarom niet? Half-Life 1 en GTA3 zijn goede voorbeelden die de gameswereld aardig hebben verandert, althans naar mijn bescheiden mening dan
Leg eens uit... Hoe goed de games ook waren, revolutionair kan ik ze echt niet noemen.
pi_30499768
quote:
Op zondag 11 september 2005 22:48 schreef peristilius het volgende:

[..]

Zo vonden bepaalde personages in morrowind je ook al niet aardig als je van een bepaald ras was enz.
If Orc , Hate = no nice answers
If Elf , love = Tell everything
redelijk simpel en heeft weinig met ai te maken
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_30499807
Whahaha GTA 3 een verandering. Je bedoelt van 2D naar 3D, alleen dat was al enkele jaartjes voor dit spel gedaan hoor.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_30499811
quote:
Op zondag 11 september 2005 22:52 schreef P-Style het volgende:

[..]

Nog nóóit van gehoord! Vertel eens iets over "spore"! (of geef een link...)
http://www.gamespot.com/pc/strategy/spore/preview_6125451.html
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_30499849
Ah.. gevonden. spore.ea.com. Ziet er erg cool en origineel uit!
pi_30499889
quote:
Op zondag 11 september 2005 22:54 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

If Orc , Hate = no nice answers
If Elf , love = Tell everything
redelijk simpel en heeft weinig met ai te maken
Het is simpel, maar uiteindelijk denken mensen ook in acties en reacties. Als jij een leipe post ziet vind je degene die hem geplaatst heeft ook een mafkees en zal je in de toekomst misschien anders op hem reageren.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_30499952
quote:
Op zondag 11 september 2005 22:58 schreef peristilius het volgende:

[..]

Het is simpel, maar uiteindelijk denken mensen ook in acties en reacties. Als jij een leipe post ziet vind je degene die hem geplaatst heeft ook een mafkees en zal je in de toekomst misschien anders op hem reageren.
if Ruzbeh , Flame
if piet_pelle , love
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_30499989
quote:
Op zondag 11 september 2005 23:00 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

if Ruzbeh , Flame
if piet_pelle , love
Je snapt m.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  zondag 11 september 2005 @ 23:02:36 #119
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30500041
quote:
Op zondag 11 september 2005 22:53 schreef P-Style het volgende:

[..]

Leg eens uit... Hoe goed de games ook waren, revolutionair kan ik ze echt niet noemen.
GTA vanwege het vrije gevoel wat je hebt, dat je alles kon doen wat je wil. Veel games grijpen nog terug naar diezelfde game-play

Half-Life weet ik niet precies, maar ik heb het idee dat veel games een soort van voorbeeld nemen aan dit spel.

een revolutie is het inderdaad niet, maar dat was eigenlijk alleen van 2D naar 3D.
The line is a dot to you!
pi_30500120
quote:
Op zondag 11 september 2005 23:02 schreef kepler het volgende:

[..]

GTA vanwege het vrije gevoel wat je hebt, dat je alles kon doen wat je wil. Veel games grijpen nog terug naar diezelfde game-play

Half-Life weet ik niet precies, maar ik heb het idee dat veel games een soort van voorbeeld nemen aan dit spel.

een revolutie is het inderdaad niet, maar dat was eigenlijk alleen van 2D naar 3D.
Half-Life was gewoon een meesterlijke FPS. Eindelijk een FPS met een beetje fatsoenlijke verhaallijn en heerlijke gameplay. En dan natuurlijk nog de geweldige online mods.
Maar verder niet echt revolutionair.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_30500152
Half life is de grondlegger van de moderne FPS, voor het eerst een goed verhaal , goede puzzels en afwissellende lvls en een zeer goede ai van de marines later in het spel
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_30500381
quote:
Op zondag 11 september 2005 23:05 schreef Gamedemon het volgende:
Half life is de grondlegger van de moderne FPS, voor het eerst een goed verhaal , goede puzzels en afwissellende lvls en een zeer goede ai van de marines later in het spel
Wat dan allemaal weer compleet verneukt werd door die maffe alien planeet.
Hopen dat er nog zon goede FPS naar de Xbox360 gaat komen.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_30500752
quote:
Op zondag 11 september 2005 23:12 schreef peristilius het volgende:

[..]

Wat dan allemaal weer compleet verneukt werd door die maffe alien planeet.
Hopen dat er nog zon goede FPS naar de Xbox360 gaat komen.
snap niet wat iedereen tegen die planeet heeft, ik vond het vet
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_30500942
quote:
Op zondag 11 september 2005 23:22 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

snap niet wat iedereen tegen die planeet heeft, ik vond het vet
Het enige wat ik ertegen heb is dat het helemaal nergens op sloeg.
Die spin gast was grappig om tegen te knokken en de eindbaas was ook wel vet, maar daartussen huppelde je maar vaag wat rond en schoot af en toe op een alien.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_30501179
quote:
Op zondag 11 september 2005 23:27 schreef peristilius het volgende:

[..]

Het enige wat ik ertegen heb is dat het helemaal nergens op sloeg.
Die spin gast was grappig om tegen te knokken en de eindbaas was ook wel vet, maar daartussen huppelde je maar vaag wat rond en schoot af en toe op een alien.
Maar het waren juist de commando's die uitblonken in AI waren veel leuker om tegen te vechten. Ik vond de aliens ook nep. Al heb ik e meer vertrouwen in in HL 2 (heb die namelijk nog niet gespeeld) daar zien die aliens er gewoon te vet uit.

Oh en I spread love I see
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  maandag 12 september 2005 @ 00:18:02 #126
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30502518
quote:
Op zondag 11 september 2005 23:05 schreef peristilius het volgende:

[..]

Half-Life was gewoon een meesterlijke FPS. Eindelijk een FPS met een beetje fatsoenlijke verhaallijn en heerlijke gameplay. En dan natuurlijk nog de geweldige online mods.
Maar verder niet echt revolutionair.
niet revolutionair, maar het heeft wel de games-wereld verandert
The line is a dot to you!
pi_30502849
quote:
Op maandag 12 september 2005 00:18 schreef kepler het volgende:

[..]

niet revolutionair, maar het heeft wel de games-wereld verandert
wat vind jij revolutionair dan?
de eerste 3d game was een revolutie, daarna zijn er geen revoluties meer gekomen, en die komen er niet totdat we bij VR beland zijn als je het zo bekijkt
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  maandag 12 september 2005 @ 00:42:05 #128
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30503167
quote:
Op maandag 12 september 2005 00:30 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

wat vind jij revolutionair dan?
de eerste 3d game was een revolutie, daarna zijn er geen revoluties meer gekomen, en die komen er niet totdat we bij VR beland zijn als je het zo bekijkt
psst, hier kun je ze straks vinden

Nintendo Revolution Deel 27: Almost there
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_30505885
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 12 september 2005 @ 08:12:11 #130
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30506063
quote:
Op maandag 12 september 2005 00:30 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

wat vind jij revolutionair dan?
de eerste 3d game was een revolutie, daarna zijn er geen revoluties meer gekomen, en die komen er niet totdat we bij VR beland zijn als je het zo bekijkt
dat zeg ik toch ook 2D -> 3D was een echte revolutie. Een nieuwe revolutie zie ik niet zo snel gebeuren, maar het mooie van revoluties is dat je ze niet zo snel ziet aankomen. Misschien is er wel iets/iemand die binnenkort een nieuwe revolutie begint (of het Nintendo is betwijfel ik, maar zou best kunnen...)
The line is a dot to you!
  maandag 12 september 2005 @ 16:55:45 #131
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_30517202
quote:
Op maandag 12 september 2005 07:41 schreef Strolie75 het volgende:
Ghost Recon 3

[afbeelding]

En nog 8 andere screenshots
Dat is eeeecht mooi.... maar speelbaar?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  dinsdag 13 september 2005 @ 00:17:28 #132
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_30529339
quote:
Japan: Only 6% Next Gen Consumers Want Xbox 360

Monday, 12 September 2005
A new survey of Japanese consumers has shown massive expectation for the launch of PlayStation 3, with Xbox 360 still way behind.

The survey, published by Nikkei, revealed that 70% of relevant consumers are "interested in buying PlayStation 3". It also found that 65% of the target audience are excited about next generation consoles and games, compared with just 30% a year ago.

Of those consumers who plan to buy a console, 72% are opting for PlayStation 3, 22% for Nintendo Revolution and 6% for Xbox 360. However, it's not all bad news for Microsoft. A similar survey in July found that only 2% of consumers were interested in its machine.

60% of prospective PlayStation 3 owners said they will buy the machine even if it costs more than 20,000 yen (about $200) while only 35% of prospective Revolution owners feel the same way.
Xbox 360 gaat het echt veel beter doen dan xbox in Japan echt Veeeeheel beter
push it to the limit
  dinsdag 13 september 2005 @ 00:19:48 #133
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30529396
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 00:17 schreef mikando18 het volgende:

[..]

Xbox 360 gaat het echt veel beter doen dan xbox in Japan echt Veeeeheel beter
6% is toch wel 6 keer zoveel dan dat ze nu hebben denk ik
The line is a dot to you!
  dinsdag 13 september 2005 @ 00:21:57 #134
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_30529452
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 00:19 schreef kepler het volgende:

[..]

6% is toch wel 6 keer zoveel dan dat ze nu hebben denk ik
Das dan wel weer waar.
push it to the limit
pi_30529655
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 00:19 schreef kepler het volgende:
6% is toch wel 6 keer zoveel dan dat ze nu hebben denk ik
Zeker weten!

Als je dit soort bedroevende cijfers mag geloven, dan zou je haast denken dat Microsoft zich maar beter volledig kan gaan richten op Europa en de VS en Japan maar helemaal moet vergeten.
pi_30529917
Kan Microsoft niet een of ander populair Japans bedrijf een console uit laten brengen die eigenlijk gewoon de X360 is.
Dat doen Japanners wel in het buitenland met auto's. Honda> Acura, Toyota> Lexus, Nissan> Infinity.
Zoiets moet toch ook met een console lukken. Plak er JVC op of zo en laat het Japans lijken, dit lijkt me echt een veel succesvollere manier dan die niet willende Japanners maar Xboxen door de strot poberen te duwen.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_30530317
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 00:44 schreef piet_pelle het volgende:
Kan Microsoft niet een of ander populair Japans bedrijf een console uit laten brengen die eigenlijk gewoon de X360 is.
Dat doen Japanners wel in het buitenland met auto's. Honda> Acura, Toyota> Lexus, Nissan> Infinity.
Zoiets moet toch ook met een console lukken. Plak er JVC op of zo en laat het Japans lijken, dit lijkt me echt een veel succesvollere manier dan die niet willende Japanners maar Xboxen door de strot poberen te duwen.
Gewoon een Japans merk een media apparaat op de markt laten brengen die op xbox 360 software draait en xbox 360 spellen af kan spelen (omdat 'ie van binnen grotendeels hetzelfde is).

The "Samsung Entertainment Center", 100% compatible with xbox 360 games.

Tja... niet eens zo'n slecht idee, weet je dat?
pi_30532409
Grappig dat de Famitsu in haar eigen onderzoek er achter kwam dat bijna 20% van de Japanners intresse had in de 360. Maar mss is dat de harcore gamers groep.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_30532470
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 08:19 schreef Morthill het volgende:
Grappig dat de Famitsu in haar eigen onderzoek er achter kwam dat bijna 20% van de Japanners intresse had in de 360. Maar mss is dat de harcore gamers groep.
Ik las vandaag in GamesTM dat uit een ander Japans onderzoek onder 1000 Japanse consumenten tussen de 10 en de 59 dat 2% voor de X360 zou gaan.
60% voor de ps3 en 8% voor de revolution.

Lees wel, dit zijn consumenten niet gamers.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  dinsdag 13 september 2005 @ 11:37:46 #140
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_30536360
Wat betreft de prijzen van de games: Dimension Plus verkoopt Project Gotham Racing voor ¤ 57.99. Nieuwe xbox titels worden daar verkocht voor ¤ 54,99. De prijsstijging lijkt dus tot zover nog mee te vallen
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_30536396
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 08:19 schreef Morthill het volgende:
Grappig dat de Famitsu in haar eigen onderzoek er achter kwam dat bijna 20% van de Japanners intresse had in de 360. Maar mss is dat de harcore gamers groep.
Dat hadden ze grevraagd bij de XBOX Famitsu. Daarom was het zo "hoog".
...and you shall see.
pi_30536660
quote:
Emmy Win For Xbox Live

And no, it's not for best drama, or best ensemble, or - despite the sometimes hilarious levels of abuse and/or carnage you'll witness during a high-ranking game of Halo 2 - best comedy. The gong is for Outstanding Achievement in Technology and Advanced New Media, awarded by the US' National Academy of Television Arts and Sciences, and will be given to Microsoft during the technology and engineering Emmy awards (the sister event to the one honouring TV dramas and actors) at the end of September.

According to Seth Haberman, chair of the Video Gaming and Technology awards panel for NATAS, the award comes as "Gaming and its particular needs have been a significant source of new technology development in the areas of video and television-centric activities. It is quite natural that this work should be recognized in the same way we've recognized the achievements in broadcast technology." He added: "Given Microsoft's long considerable achievement in the area of gaming, I was particularly proud that the committee was able to acknowledge those efforts with an Emmy."

It's good timing for Microsoft, who gets the award just a month or so ahead of its the launch of the Xbox 360, for which The Live service will be a touchstone element. (You can read about the Xbox Live Arcade element of the service here and in our feature talking with UK indie dev team PomPom.) Last week the pricing system for the service was announced explaining the costs for subscribers, just weeks after Microsoft reconfirmed that all Xbox 360 owners - be that core system or basic bundle owners - will get an Xbox Live Silver membership with their new console.

And it's fitting that the Emmy committee, usually looking at the technologies and efforts that go into making static TV-based presentations, would now turn to give a nod to the interactive ones. In our talks with Xbox boss J Allard back in May, when the 360 was unveiled, he was quick to point out one new dimension that the 360 will introduce to Xbox Live - that of spectators watching online matches they way they would a sports channel. The Emmy committee should keep an eye on this: with many film and TV studios worrying that games are already stealing away their audiences, this may well be the place the viewers are ending up
En terecht, .
-
  dinsdag 13 september 2005 @ 13:00:05 #143
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_30538477
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 11:49 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

En terecht, .
Respect hoor
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_30539342
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 11:39 schreef PandorasBox het volgende:

[..]

Dat hadden ze grevraagd bij de XBOX Famitsu. Daarom was het zo "hoog".
Dan is het juist laag
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  dinsdag 13 september 2005 @ 15:55:12 #145
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_30543293
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 01:08 schreef P-Style het volgende:

[..]

Gewoon een Japans merk een media apparaat op de markt laten brengen die op xbox 360 software draait en xbox 360 spellen af kan spelen (omdat 'ie van binnen grotendeels hetzelfde is).

The "Samsung Entertainment Center", 100% compatible with xbox 360 games.

Tja... niet eens zo'n slecht idee, weet je dat?
Samsung is Koreaans...
pi_30545831
quote:
De Amerikaanse versie van het officiële Xbox Magazine meldt in het nieuwste nummer dat de bij Monolith in ontwikkeling zijnde first-person shooter F.E.A.R. ook naar de Xbox 360 komt. De game is al in ontwikkelling en loopt momenteel goed op de dev kits die momenteel in omloop zijn. Althans, dat is wat het magazine beweert. Zowel Microsoft als Monolith heeft nog niet op het bericht gereageerd.
!
-
  dinsdag 13 september 2005 @ 17:37:08 #147
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30546012
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 17:31 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

!
hele cool game

het is alleen wel eng
The line is a dot to you!
pi_30546933
Dit schijnt PD0 te zijn:
  dinsdag 13 september 2005 @ 18:10:21 #149
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30546998
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 18:08 schreef Xrenity het volgende:
Dit schijnt PD0 te zijn:
[afbeelding]
[afbeelding]
Is het ook.

De textures op het laatste plaatje zagen we ook bij de eerste screenshots. Dus=PD0
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_30552012
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:55 schreef Notorious het volgende:
Samsung is Koreaans...
O, ja!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')