Ehhmm, het is een Real Time Strategy game, en de filmpjes zagen er cool uit, sorry dat het niet in jouw straatje past...quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Vet man, een zombiegame met kloons!
![]()
![]()
Final Fantasy XI zal misschien ook wat japanners overhalen om hun ps2 in te ruilen voor een 360 als je je account mee kan nemenquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:39 schreef Gamedemon het volgende:
en ik denk dat de 360 het beter gaat doen dan zen voorganger in japa , kwam laatst een nieuws bericht tegen dat microsoft een aantal jappanse developers erbij heeft om wat japanse games te maken.
De vraag is alleen hoeveel beter. 3 keer zo goed is nog steeds niets he...quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:39 schreef Gamedemon het volgende:
en ik denk dat de 360 het beter gaat doen dan zen voorganger in japa , kwam laatst een nieuws bericht tegen dat microsoft een aantal jappanse developers erbij heeft om wat japanse games te maken.
En door de afwezigheid van HDdvd's of Blueray DVD's zullen verschillende Japanse RPG bouwers niet voor de Xbox gaan programmeren. Jappaners houden nu eenmaal van FMV's. En als je die in HD kwaliteit wil hebben kan dat nooit op een DVD.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De vraag is alleen hoeveel beter. 3 keer zo goed is nog steeds niets he...
Japan ligt voor op Europa als het gaat om HD.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:50 schreef peristilius het volgende:
FMV's![]()
Maar japanners hebben niet eens ruimte in hun huis voor een tv die groter is dan 15" wat moeten ze dan met HD.
Ja weet ik.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Japan ligt voor op Europa als het gaat om HD.
Hoezo willen ze alles klein hebben? Alleen omdat de gemiddelde Japanner kleiner is dan een Europeaan willen ze alles klein hebben? Heb je de PSP wel eens gezien? of de PS2? PSX? 101" Plasma tv? Of een willekeurige flat in Japan.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:54 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja weet ik.Maar daar gaat het niet om, ze willen alles klein hebben, neem dan ook een kleine tv!
Ze vonden de Xbox te groot.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Hoezo willen ze alles klein hebben? Alleen omdat de gemiddelde Japanner kleiner is dan een Europeaan willen ze alles klein hebben? Heb je de PSP wel eens gezien? of de PS2? PSX? 101" Plasma tv? Of een willekeurige flat in Japan.
Dat komt omdat de technologie voor licht in japan. Natuurlijk hebben ze kleinere camera's of telefoons die kunnen koffiezetten. Dat is toch logisch in een cultuur die veel welvarender is als de onze.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:27 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ze vonden de Xbox te groot.Ooit een Japanse toerist gezien? Camera's waarvan je amper kunt zien dat ze er zijn. En Japanners wonen zo'n beetje het kleinst van alle volken, dichtbevolkt enzo.
Ik denk niet dat japanners erg veel welvarender zijn dan nederlanders.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:29 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat komt omdat de technologie voor licht in japan. Natuurlijk hebben ze kleinere camera's of telefoons die kunnen koffiezetten. Dat is toch logisch in een cultuur die veel welvarender is als de onze.
Als de GBmicro verkoopt dan zijn ze gewoon gek.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik denk niet dat japanners erg veel welvarender zijn dan nederlanders.Koopziek misschien wel.
Anyhow met de gameboy micro zal bewezen worden of ze gewoon gek zijn en kicken op kleine dingen of dat ze wel kunnen nadenken.
Ben jij wel eens in Japan geweest? Een flat is daar echt heel klein. Echt klein, maar je maakt een grapje toch? Met: "Alleen omdat de gemiddelde Japanner kleiner is dan een Europeaan willen ze alles klein hebben?" anders vind ik je vrij dom.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Hoezo willen ze alles klein hebben? Alleen omdat de gemiddelde Japanner kleiner is dan een Europeaan willen ze alles klein hebben? Heb je de PSP wel eens gezien? of de PS2? PSX? 101" Plasma tv? Of een willekeurige flat in Japan.
"Alleen omdat de gemiddelde Japanner kleiner is dan een Europeaan willen ze alles klein hebben?" is idd sarcastisch bedoeld.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:23 schreef dady het volgende:
[..]
Ben jij wel eens in Japan geweest? Een flat is daar echt heel klein. Echt klein, maar je maakt een grapje toch? Met: "Alleen omdat de gemiddelde Japanner kleiner is dan een Europeaan willen ze alles klein hebben?" anders vind ik je vrij dom.
Is het mogelijk nog slechter te verkopen dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:39 schreef Gamedemon het volgende:
en ik denk dat de 360 het beter gaat doen dan zen voorganger in japa
Bloedmooiquote:
Bron?quote:Op woensdag 7 september 2005 14:15 schreef H.Flick het volgende:
44,99GBP RRP voor Xbox360 games. Dat zal hier wel 70/75 euro worden dan.
Misschien een launchprijsje?quote:Op woensdag 7 september 2005 14:49 schreef peristilius het volgende:
Dan is PD:0 wel heel goedkoop met zn $49,-
Of we worden in Europa heel hard genaaid.
quote:Op woensdag 7 september 2005 16:50 schreef Strolie75 het volgende:
Ach...er hoeft gelukkig geen benzine in.![]()
best vreemd als je nagaat dat veel van die games in duitsland gedrukt worden, dat zijn onze buren verdommequote:Op woensdag 7 september 2005 15:39 schreef Chocobo het volgende:
In Europa gaan we sowieso meer betalen..... onze prijzen liggen altijd hogerGeweldig he !
Nederland
http://theinquirer.net/?article=26008quote:Meanwhile, Microsoft today announced that Perfect Dark Zero, which has been until now as close to the flagship title of the Xbox 360 as the console has had, will not be seen on launch in November but rather it will be ready in time for Giftmas. We can tell marketing folks at Xbox HQ are going to have to get their skates on and doll up some other game to take centre stage on launch.
PGR3 is dus een gerucht, want EA heeft dit gezegd namelijk....quote:Op donderdag 8 september 2005 01:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Welke games zijn nu *echt* launchtitel? Want PGR3 en PD0 en FFXI iig niet.
quote:
Ze willen gewoon zorgen dat NfS goed verkoopt. Zolang Microsoft niks zegt hou ik het op op een launchtitel.quote:
hopelijk is Microsoft niet zo domquote:Op donderdag 8 september 2005 12:36 schreef P-Style het volgende:
Straks wordt de xbox 360 in November gelaunched en komen de eerste games pas een maand later!Kun je'm alvast als media-speler gebruiken!
Dat had ik nou niet achter je gezochtquote:Op donderdag 8 september 2005 13:07 schreef Gamedemon het volgende:
vetrouw zelf ook niet zo op die EA blaat
beetje vage zin, ik bedoelde dat van pgr3 dat ie uitgesteld isquote:Op donderdag 8 september 2005 13:50 schreef twi het volgende:
[..]
Dat had ik nou niet achter je gezocht
quote:Bump this up to an HD resolution
And AA
And you have a game that looks better than Madden 2006 360
Als dat 360 is ga ik huilen. Dat kan de xbox nog aanquote:Op donderdag 8 september 2005 19:40 schreef Xrenity het volgende:
[afbeelding]
De 360 Madden wordt zoiets als dit OF MOOIER!!
niet dus
Valt me beetje tegen.
het filmpje ziet er nog best ok uit, vooral de manier waarop de spelers vallenquote:Op donderdag 8 september 2005 23:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als dat 360 is ga ik huilen. Dat kan de xbox nog aan
Kijk, graphics zijn het probleem niet, maar je moet niet eerst boosten met graphics om vervolgens met dit aan te komen zetten.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:21 schreef kepler het volgende:
[..]
het filmpje ziet er nog best ok uit, vooral de manier waarop de spelers vallen
maar het kan zeker beter
Jaquote:Op donderdag 8 september 2005 19:44 schreef Strolie75 het volgende:
PZ0 ook al uitgesteld. Echt veel launchtitels houden ze niet over zo.
Op zich zou de 360 dan eindelijk geschikt zijn voor NORMAAL publiek in sportgames. Als, ik noem maar wat, EA zich daar nou eens mee bezig ging houdenquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:03 schreef BMH het volgende:
Valt me mee dat er niet 200 NFL spelers op de screenshots staan van Madden.
in PGR3 zit 3D-publiekquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op zich zou de 360 dan eindelijk geschikt zijn voor NORMAAL publiek in sportgames. Als, ik noem maar wat, EA zich daar nou eens mee bezig ging houden
geef mij maar een WW2 shooter of een ander oorlog spel waar ook daadwerkelijk 200 man in beeld zijn of meer , dat noemen ze vooruitgang namelijk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:03 schreef BMH het volgende:
Valt me mee dat er niet 200 NFL spelers op de screenshots staan van Madden.
Volgens mij was het juist Sony wat zo hoog inzette op de graphics, als ik naar de E3 kijk....quote:Op donderdag 8 september 2005 23:24 schreef Morthill het volgende:
Kijk, graphics zijn het probleem niet, maar je moet niet eerst boosten met graphics om vervolgens met dit aan te komen zetten.
vergeet ook de AI nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:33 schreef Fliepke het volgende:
Het zijn juist de dingen die je niet ziet op de screens die nu de console maken. Physics, animaties, ragdoll, etc etc
Eem sterkere console betekent nog geen goede A.I.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:41 schreef kepler het volgende:
[..]
vergeet ook de AI niet, dat lijkt me wel de leukste ontwikkeling eigenlijk
Ja die ben ik bijvoorbeeld vergeten, maar er zijn nog wel meer dingetjes hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:41 schreef kepler het volgende:
[..]
vergeet ook de AI niet, dat lijkt me wel de leukste ontwikkeling eigenlijk
Xbox.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:35 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Wat is dat dan? Een PC screenshot?
Dat ze ontzettend wazig zijn omdat ze uit dat filmpje zijn geknipt en niet zoals de eerste 'screen' die werd vrijgegeven apart gerendered isquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:54 schreef twi het volgende:
Wat zie je trouwens aan die 320x240 screenshots?
Football !quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:54 schreef twi het volgende:
Wat zie je trouwens aan die 320x240 screenshots?
het ligt ook aan de mensen die het programmeren natuurlijk, maar het gaat niet alleen om soldaten met AI. Ook in RPG's kunnen de NPC mensen best wat meer intelligentie gebruikenquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Eem sterkere console betekent nog geen goede A.I.
Kijk naar half life 1, die marines die hadden ECHT een goede A.I.
nu heb je die technisch veel betere half life 2 en daar is de A.I. gelijk een stuk minder
Mja, maar niet superveel eigenlijk. De winst zit er vooral in dat je minder moeite voor redelijke graphics hoeft te doen. Aan de andere kant, die graphics schieten toch gelijk weer tegen het plafond van de consoles, dus kun je die niet achterstellen voor de AI, dan koopt niemand het meer.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:00 schreef kepler het volgende:
een sterkere console betekent wel meer mogelijkheden tot een goede A.I.
zoals ik het nu zie wordt het grafische gedeelte voornamelijk door de GPU geregeld en je hebt wel 3*3.2 GHz tot je beschikking met de Xbox360. Volgens mij wordt dit vooral gebruikt om veel dingen tegelijk te berekenen (zoals veel vijanden bijv), maar ook om de AI omhoog te schroeven.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Mja, maar niet superveel eigenlijk. De winst zit er vooral in dat je minder moeite voor redelijke graphics hoeft te doen. Aan de andere kant, die graphics schieten toch gelijk weer tegen het plafond van de consoles, dus kun je die niet achterstellen voor de AI, dan koopt niemand het meer.
Als je deze screen bedoelt:quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:59 schreef twi het volgende:
De graphics die ik trouwens verwacht, zijn die van die "PC-screen". Met zoiets zou ik al meer dan tevreden zijn. En dat zie ik de 360 echt wel halen.
Xbox 1quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:58 schreef twi het volgende:
Nou, als ik dan naar dat shirt van die nummer negentig-nogwat kijk, en die textielstructuur van het nummer, de schaduwwerking van het witte shirt en het rimpelige van het shirt. Dan vind ik dat toch zeker een hele forse verbetering. Helaas kijk je (in het algemeen, niet jij persoonlijk dus) dan weer naar het veld, wat dan weer dik tegenvalt. Maar dat zie ik nog wel veranderen. Bovendien blijft het natuurlijk kunstgras daar, wat er in het echt al niet uit ziet
Het is geen Killzone 2, maar we weten niet eens of Killzone 2 wel Killzone 2 wordt, als je begrijpt wat ik bedoel
tuurlijk kost het rekenkracht om A.I. te berekenen maar het zal echt niet veel beter worden dan op de xbox zou kunnen, daarom noemde ik ook half life, die draaide op een pc waar je nu met moeite firefox op kan draaien perfect incl de A.I.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:43 schreef kepler het volgende:
[..]
zoals ik het nu zie wordt het grafische gedeelte voornamelijk door de GPU geregeld en je hebt wel 3*3.2 GHz tot je beschikking met de Xbox360. Volgens mij wordt dit vooral gebruikt om veel dingen tegelijk te berekenen (zoals veel vijanden bijv), maar ook om de AI omhoog te schroeven.
maar ik ben geen programmeur dus ik kan er ook mijlen ver naast zitten
volgens mij heb je om een menselijke AI na te bootsen echt wel veel rekenkracht nodig. Dan bedoel ik dus niet de AI die dekking zoekt enzo, maar echt AI die reageert en leert van jouw manier van spelen. En dus ook dat je 'gesprekken' met de NPC mensen kan voeren, ipv de standaard zinnen die je nu krijgt te horen. Dat soort dingen kosten veel rekenkrachtquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tuurlijk kost het rekenkracht om A.I. te berekenen maar het zal echt niet veel beter worden dan op de xbox zou kunnen, daarom noemde ik ook half life, die draaide op een pc waar je nu met moeite firefox op kan draaien perfect incl de A.I.
Tuurlijk heb je daarvoor rekenkracht nodig. Maar kijk eens naar een spel als FEAR. Daar is de AI ook al extreem neat te noemen, en desysteemeisen die ervoor nodig zijn liggen meer in de graphics, niet in de AI van de poppetjes.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:46 schreef kepler het volgende:
[..]
volgens mij heb je om een menselijke AI na te bootsen echt wel veel rekenkracht nodig. Dan bedoel ik dus niet de AI die dekking zoekt enzo, maar echt AI die reageert en leert van jouw manier van spelen. En dus ook dat je 'gesprekken' met de NPC mensen kan voeren, ipv de standaard zinnen die je nu krijgt te horen. Dat soort dingen kosten veel rekenkracht
ik denk persoonlijk dat het (nog) niet haalbaar is om een echt "gesprek" te voeren met een npc,quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:46 schreef kepler het volgende:
[..]
volgens mij heb je om een menselijke AI na te bootsen echt wel veel rekenkracht nodig. Dan bedoel ik dus niet de AI die dekking zoekt enzo, maar echt AI die reageert en leert van jouw manier van spelen. En dus ook dat je 'gesprekken' met de NPC mensen kan voeren, ipv de standaard zinnen die je nu krijgt te horen. Dat soort dingen kosten veel rekenkracht
Het leuke aan die multicore architectuur die nu "in" begint te raken is dat de developers enorm veel vrijheid hebben om de taken te verdelen over de verschillende cores. Ze zouden bij de xbox 360 zelfs een hele core kunnen gebruiken voor het berekenen van AI... of twéé cores zelfs! De mogelijkheden zijn eindeloos...quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:43 schreef kepler het volgende:
zoals ik het nu zie wordt het grafische gedeelte voornamelijk door de GPU geregeld en je hebt wel 3*3.2 GHz tot je beschikking met de Xbox360. Volgens mij wordt dit vooral gebruikt om veel dingen tegelijk te berekenen (zoals veel vijanden bijv), maar ook om de AI omhoog te schroeven.
maar ik ben geen programmeur dus ik kan er ook mijlen ver naast zitten
maar dat laatste is dus nu juist de hele uitdagingquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en menselijke AI is imo nooit echt haalbaar, als je online speelt dan speelt iedere speler compleet anders, je hebt de Rambos, de snipers, de teamspelers, de bunny hoppers ect ect ect...
een menselijke reaktie is gewoon haast niet na te bootsen.
tsjah ik denk niet dat er developers zullen zijn die er zoveel tijd in gaan steken om het na te bootsen,quote:Op zaterdag 10 september 2005 09:08 schreef kepler het volgende:
[..]
maar dat laatste is dus nu juist de hele uitdagingeen AI systeem ontwerpen dat een menselijke reaktie geeft. Alleen de tijd zal het ons leren denk ik
Dat is voorlopig nog niet echt haalbaar, veel te duur en er is simpelweg te weinig kennis over hoe je zoiets moet implementeren.quote:Op zaterdag 10 september 2005 09:08 schreef kepler het volgende:
[..]
maar dat laatste is dus nu juist de hele uitdagingeen AI systeem ontwerpen dat een menselijke reaktie geeft. Alleen de tijd zal het ons leren denk ik
en als ze zulke AI kunnen progameren dan kunnen ze ook robots gaan maken enzoquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:54 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat is voorlopig nog niet echt haalbaar, veel te duur en er is simpelweg te weinig kennis over hoe je zoiets moet implementeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |