quote:Bump this up to an HD resolution
And AA
And you have a game that looks better than Madden 2006 360
Als dat 360 is ga ik huilen. Dat kan de xbox nog aanquote:Op donderdag 8 september 2005 19:40 schreef Xrenity het volgende:
[afbeelding]
De 360 Madden wordt zoiets als dit OF MOOIER!!
niet dus
Valt me beetje tegen.
het filmpje ziet er nog best ok uit, vooral de manier waarop de spelers vallenquote:Op donderdag 8 september 2005 23:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als dat 360 is ga ik huilen. Dat kan de xbox nog aan
Kijk, graphics zijn het probleem niet, maar je moet niet eerst boosten met graphics om vervolgens met dit aan te komen zetten.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:21 schreef kepler het volgende:
[..]
het filmpje ziet er nog best ok uit, vooral de manier waarop de spelers vallen
maar het kan zeker beter
Jaquote:Op donderdag 8 september 2005 19:44 schreef Strolie75 het volgende:
PZ0 ook al uitgesteld. Echt veel launchtitels houden ze niet over zo.
Op zich zou de 360 dan eindelijk geschikt zijn voor NORMAAL publiek in sportgames. Als, ik noem maar wat, EA zich daar nou eens mee bezig ging houdenquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:03 schreef BMH het volgende:
Valt me mee dat er niet 200 NFL spelers op de screenshots staan van Madden.
in PGR3 zit 3D-publiekquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op zich zou de 360 dan eindelijk geschikt zijn voor NORMAAL publiek in sportgames. Als, ik noem maar wat, EA zich daar nou eens mee bezig ging houden
geef mij maar een WW2 shooter of een ander oorlog spel waar ook daadwerkelijk 200 man in beeld zijn of meer , dat noemen ze vooruitgang namelijk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:03 schreef BMH het volgende:
Valt me mee dat er niet 200 NFL spelers op de screenshots staan van Madden.
Volgens mij was het juist Sony wat zo hoog inzette op de graphics, als ik naar de E3 kijk....quote:Op donderdag 8 september 2005 23:24 schreef Morthill het volgende:
Kijk, graphics zijn het probleem niet, maar je moet niet eerst boosten met graphics om vervolgens met dit aan te komen zetten.
vergeet ook de AI nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:33 schreef Fliepke het volgende:
Het zijn juist de dingen die je niet ziet op de screens die nu de console maken. Physics, animaties, ragdoll, etc etc
Eem sterkere console betekent nog geen goede A.I.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:41 schreef kepler het volgende:
[..]
vergeet ook de AI niet, dat lijkt me wel de leukste ontwikkeling eigenlijk
Ja die ben ik bijvoorbeeld vergeten, maar er zijn nog wel meer dingetjes hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:41 schreef kepler het volgende:
[..]
vergeet ook de AI niet, dat lijkt me wel de leukste ontwikkeling eigenlijk
Xbox.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:35 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Wat is dat dan? Een PC screenshot?
Dat ze ontzettend wazig zijn omdat ze uit dat filmpje zijn geknipt en niet zoals de eerste 'screen' die werd vrijgegeven apart gerendered isquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:54 schreef twi het volgende:
Wat zie je trouwens aan die 320x240 screenshots?
Football !quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:54 schreef twi het volgende:
Wat zie je trouwens aan die 320x240 screenshots?
het ligt ook aan de mensen die het programmeren natuurlijk, maar het gaat niet alleen om soldaten met AI. Ook in RPG's kunnen de NPC mensen best wat meer intelligentie gebruikenquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Eem sterkere console betekent nog geen goede A.I.
Kijk naar half life 1, die marines die hadden ECHT een goede A.I.
nu heb je die technisch veel betere half life 2 en daar is de A.I. gelijk een stuk minder
Mja, maar niet superveel eigenlijk. De winst zit er vooral in dat je minder moeite voor redelijke graphics hoeft te doen. Aan de andere kant, die graphics schieten toch gelijk weer tegen het plafond van de consoles, dus kun je die niet achterstellen voor de AI, dan koopt niemand het meer.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:00 schreef kepler het volgende:
een sterkere console betekent wel meer mogelijkheden tot een goede A.I.
zoals ik het nu zie wordt het grafische gedeelte voornamelijk door de GPU geregeld en je hebt wel 3*3.2 GHz tot je beschikking met de Xbox360. Volgens mij wordt dit vooral gebruikt om veel dingen tegelijk te berekenen (zoals veel vijanden bijv), maar ook om de AI omhoog te schroeven.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Mja, maar niet superveel eigenlijk. De winst zit er vooral in dat je minder moeite voor redelijke graphics hoeft te doen. Aan de andere kant, die graphics schieten toch gelijk weer tegen het plafond van de consoles, dus kun je die niet achterstellen voor de AI, dan koopt niemand het meer.
Als je deze screen bedoelt:quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:59 schreef twi het volgende:
De graphics die ik trouwens verwacht, zijn die van die "PC-screen". Met zoiets zou ik al meer dan tevreden zijn. En dat zie ik de 360 echt wel halen.
Xbox 1quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:58 schreef twi het volgende:
Nou, als ik dan naar dat shirt van die nummer negentig-nogwat kijk, en die textielstructuur van het nummer, de schaduwwerking van het witte shirt en het rimpelige van het shirt. Dan vind ik dat toch zeker een hele forse verbetering. Helaas kijk je (in het algemeen, niet jij persoonlijk dus) dan weer naar het veld, wat dan weer dik tegenvalt. Maar dat zie ik nog wel veranderen. Bovendien blijft het natuurlijk kunstgras daar, wat er in het echt al niet uit ziet
Het is geen Killzone 2, maar we weten niet eens of Killzone 2 wel Killzone 2 wordt, als je begrijpt wat ik bedoel
tuurlijk kost het rekenkracht om A.I. te berekenen maar het zal echt niet veel beter worden dan op de xbox zou kunnen, daarom noemde ik ook half life, die draaide op een pc waar je nu met moeite firefox op kan draaien perfect incl de A.I.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:43 schreef kepler het volgende:
[..]
zoals ik het nu zie wordt het grafische gedeelte voornamelijk door de GPU geregeld en je hebt wel 3*3.2 GHz tot je beschikking met de Xbox360. Volgens mij wordt dit vooral gebruikt om veel dingen tegelijk te berekenen (zoals veel vijanden bijv), maar ook om de AI omhoog te schroeven.
maar ik ben geen programmeur dus ik kan er ook mijlen ver naast zitten
volgens mij heb je om een menselijke AI na te bootsen echt wel veel rekenkracht nodig. Dan bedoel ik dus niet de AI die dekking zoekt enzo, maar echt AI die reageert en leert van jouw manier van spelen. En dus ook dat je 'gesprekken' met de NPC mensen kan voeren, ipv de standaard zinnen die je nu krijgt te horen. Dat soort dingen kosten veel rekenkrachtquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tuurlijk kost het rekenkracht om A.I. te berekenen maar het zal echt niet veel beter worden dan op de xbox zou kunnen, daarom noemde ik ook half life, die draaide op een pc waar je nu met moeite firefox op kan draaien perfect incl de A.I.
Tuurlijk heb je daarvoor rekenkracht nodig. Maar kijk eens naar een spel als FEAR. Daar is de AI ook al extreem neat te noemen, en desysteemeisen die ervoor nodig zijn liggen meer in de graphics, niet in de AI van de poppetjes.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:46 schreef kepler het volgende:
[..]
volgens mij heb je om een menselijke AI na te bootsen echt wel veel rekenkracht nodig. Dan bedoel ik dus niet de AI die dekking zoekt enzo, maar echt AI die reageert en leert van jouw manier van spelen. En dus ook dat je 'gesprekken' met de NPC mensen kan voeren, ipv de standaard zinnen die je nu krijgt te horen. Dat soort dingen kosten veel rekenkracht
ik denk persoonlijk dat het (nog) niet haalbaar is om een echt "gesprek" te voeren met een npc,quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:46 schreef kepler het volgende:
[..]
volgens mij heb je om een menselijke AI na te bootsen echt wel veel rekenkracht nodig. Dan bedoel ik dus niet de AI die dekking zoekt enzo, maar echt AI die reageert en leert van jouw manier van spelen. En dus ook dat je 'gesprekken' met de NPC mensen kan voeren, ipv de standaard zinnen die je nu krijgt te horen. Dat soort dingen kosten veel rekenkracht
Het leuke aan die multicore architectuur die nu "in" begint te raken is dat de developers enorm veel vrijheid hebben om de taken te verdelen over de verschillende cores. Ze zouden bij de xbox 360 zelfs een hele core kunnen gebruiken voor het berekenen van AI... of twéé cores zelfs! De mogelijkheden zijn eindeloos...quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:43 schreef kepler het volgende:
zoals ik het nu zie wordt het grafische gedeelte voornamelijk door de GPU geregeld en je hebt wel 3*3.2 GHz tot je beschikking met de Xbox360. Volgens mij wordt dit vooral gebruikt om veel dingen tegelijk te berekenen (zoals veel vijanden bijv), maar ook om de AI omhoog te schroeven.
maar ik ben geen programmeur dus ik kan er ook mijlen ver naast zitten
maar dat laatste is dus nu juist de hele uitdagingquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en menselijke AI is imo nooit echt haalbaar, als je online speelt dan speelt iedere speler compleet anders, je hebt de Rambos, de snipers, de teamspelers, de bunny hoppers ect ect ect...
een menselijke reaktie is gewoon haast niet na te bootsen.
tsjah ik denk niet dat er developers zullen zijn die er zoveel tijd in gaan steken om het na te bootsen,quote:Op zaterdag 10 september 2005 09:08 schreef kepler het volgende:
[..]
maar dat laatste is dus nu juist de hele uitdagingeen AI systeem ontwerpen dat een menselijke reaktie geeft. Alleen de tijd zal het ons leren denk ik
Dat is voorlopig nog niet echt haalbaar, veel te duur en er is simpelweg te weinig kennis over hoe je zoiets moet implementeren.quote:Op zaterdag 10 september 2005 09:08 schreef kepler het volgende:
[..]
maar dat laatste is dus nu juist de hele uitdagingeen AI systeem ontwerpen dat een menselijke reaktie geeft. Alleen de tijd zal het ons leren denk ik
en als ze zulke AI kunnen progameren dan kunnen ze ook robots gaan maken enzoquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:54 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat is voorlopig nog niet echt haalbaar, veel te duur en er is simpelweg te weinig kennis over hoe je zoiets moet implementeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |