Nou, nou, wat een depressiviteitquote:Op woensdag 7 september 2005 10:15 schreef Gert het volgende:
Het idee is leuk! Maar het is ook nogal arbeidsintensief.
En deze forum-editie van Big Brother wordt gekenmerkt door Snel&Makkelijk.
Zelfs streamverslagen zijn dit jaar te veel werk, liever posten we onze kleingeestige observaties in het commentaren-topic.
Liever posten we álles in dat topic, de juiste plek zoeken is namelijk niet Snel&Makkelijk.
Gevolg is een forum met een enórm waterhoofd, waar een bungelend lijfje aan vastzit.
Ergo: het zou me verbazen als dit topic succesvol wordt, maar ik hoop het wel want het lijkt me leuk. Alleen die rapid-host sucks. Is me echt te veel gedoe hoor, ik wil gewoon kunnen klikken en dat er dan een enigszins gecomprimeerd filmpje binnen 10 seconden binnengehaald wordt.
Zo. Weer ff naar het commentaar-topic. Gezallich.
Yeayquote:Op woensdag 7 september 2005 10:48 schreef Gert het volgende:
Mijn post was helemáál niet bedoeld als pleidooi om het topic te sluiten, sterker: ik spreek de hoop uit dat het succesvol wordt.
En depressief? Welnee. Ik stort me gewoon lekker in de commentaren-topics en doe mee met dat thee-geleuter.![]()
Je moet idd wel 2x klikkenquote:Op woensdag 7 september 2005 10:15 schreef Gert het volgende:
Ergo: het zou me verbazen als dit topic succesvol wordt, maar ik hoop het wel want het lijkt me leuk. Alleen die rapid-host sucks. Is me echt te veel gedoe hoor, ik wil gewoon kunnen klikken en dat er dan een enigszins gecomprimeerd filmpje binnen 10 seconden binnengehaald wordt.
Zo. Weer ff naar het commentaar-topic. Gezallich.
Ik denk dat Gert precies het verschil aangeeft met voorgaande edities van BB op Fok!.quote:
Klik op link (1ste klik, 2 seconde)quote:Op woensdag 7 september 2005 10:15 schreef Gert het volgende:
..
Alleen die rapid-host sucks. Is me echt te veel gedoe hoor, ik wil gewoon kunnen klikken en dat er dan een enigszins gecomprimeerd filmpje binnen 10 seconden binnengehaald wordt.
..
xvidquote:Op zondag 18 september 2005 20:20 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
En nu kom ik er vervolgens 1 minuut later achter dat het filmpje niet af wil spelen![]()
AVI Chunk Viewer begint te mekkeren.... geen flauw id...speciale codecs voor nodig ?
Zoooo vet dit filmpjequote:Op zondag 18 september 2005 18:45 schreef PC eend het volgende:
Omdat er vandaag geen uitzending is, hier maar wat hoogtepuntjes van gisteravond/nacht
40 mb
niet allemaal tegelijk
http://rapidshare.de/files/5251662/Full_moon_party.avi.html
quote:Op zondag 18 september 2005 21:32 schreef Symer het volgende:
Ik heb het filmpje net gezien, echt geweldig knap gedaan!![]()
Zeker de hele zondag mee bezig geweest?
Het is al een paar keer gezegd.... gewoon op de link klikken ==> naar beneden scrollen en op free klikken ==> naar beneden scrollen en (na eventueel wachten op een free slot) op de downloadlink klikken.quote:Op zondag 18 september 2005 22:26 schreef Ethel het volgende:
PCEend,
Leuk idee. Wilde het filmpje van gisteravond bekijken. Maar... ik klik op free. en dan niks, ja wat algemeen gemormel over zo'n account, maar niks geen knop download
Was makkelijker geweest als je op een link klikt en dan meteen kan kijken. Is een wat minder hoge drempel dan dit.
Ben 5 minuten bezig geweest en het is me niet gelukt. Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen![]()
Groetjes,
Ethel
Je kan de streams geloof ik direct opnemen, zie Direct StreamRecord techniek. en edit.quote:Op zondag 18 september 2005 22:36 schreef Wishjuh het volgende:
PC Eend...met welk programma doe je dat? Opnemen van de livestreams? Want ik wil ook zo nu en dan wat opnemen.. lijkt me kewl
Voor dat laatste filmpje heb je een xvid codec nodig.quote:Op maandag 19 september 2005 00:53 schreef MaJo het volgende:
Lukt me deze keer ook niet om het fillmpje te openen, maar het is al laatIk probeer het morgen wel weer
PCeend in een woord een klasse film.quote:Op zondag 18 september 2005 18:45 schreef PC eend het volgende:
Omdat er vandaag geen uitzending is, hier maar wat hoogtepuntjes van gisteravond/nacht
Met oa:
Roel zoent linda en Linda barst daarna in tranen uit.
Dido maakt lieske belachelijk waar ze bijzit.
Ralf die midden in de nacht besluit dat de plantjes in de tuin water moeten hebben, maar ze ipv gewoon water te geven, de planten van de grond aftrekt en ze doodleuk onder de douche gooit
Roel bij Tanja op schoot en knijpt in haar tiet.
Roel krijgt standje van BB voor het over de schutting gooien van een bierfles.
En natuurlijk Rob die de avond op zijn geheel eigen wijze afsluit
40 mb
niet allemaal tegelijk
Dat zou ik niet doen. Het is zeker de moeite om te kijken hoor, Xvid codec geïnstalleerd?quote:Op maandag 19 september 2005 14:21 schreef Ethel het volgende:
Hij doet het nu wel. Ga meteen kijken.
En hij deed het, beperkt...![]()
Wel geluid, geen beeld.
Ik geef het op.![]()
Hiero ga naar deze link:quote:Op maandag 19 september 2005 14:21 schreef Ethel het volgende:
Hij doet het nu wel. Ga meteen kijken.
En hij deed het, beperkt...![]()
Wel geluid, geen beeld.
Ik geef het op.![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 18:45 schreef PC eend het volgende:
40 mb
niet allemaal tegelijk
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 19 september 2005 03:54 schreef BBscanner het volgende:
PC EEND!!!! in een woordt prachtig weer!Sextalk was zeer slick & smooth!
Maar dit was ook echt genieten! Lag echt weer dubbel!!!
Ga me best doen om zelf ook een keer wat te maken! Ben bezig met een soort audio
mix!
Ja... met niet zo'n Rob fan! Vond wel leuk hoe je Ingrid zo op de maat er in plaatste. Begrijp de bedoeling van dat LEG niet zo uhhh je bedoelt natuurlijk 'Het Been' ! Beetje vergezocht maar opzich wel OK. Eerdere waten beter! Keep on the good workquote:Op woensdag 21 september 2005 04:47 schreef PC eend het volgende:
Even een kort stukje paaldansen tussendoor
http://rapidshare.de/files/5344447/paaldansen.wmv.html
Inclusief poes?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:21 schreef Splash het volgende:
het feestje van zondagavond
http://www.flurl.com/uploaded/Big_Brother_Los_974.html
Screenshot mogelijk?quote:
Mooi man voor het eerst dat iemand anders hier een filmpie plaatstquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:21 schreef Splash het volgende:
Ik doe het al wat langer, maar snap er nog steeds niet alles vanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:24 schreef Splash het volgende:
oh ik vind het wel geinig om te doen
ben dr net achter hoe het werkt eigenlijk
ik heb helaas de opmaaktoestanden niet opgenomen
volgende keer completer
ben benieuwdquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:35 schreef PC eend het volgende:
Mijn versie van het hoerenfeest
http://rapidshare.de/files/5847050/hoerenfeest.wmv.html
Hmmm hij is een beetje lang gewordenquote:
bedankt, maar ik rip niks van nettransport, ik zou niet weten wat het betekend zelfsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:19 schreef Splash het volgende:
dat divx ding in de hoek is ook zonde
ik rename de geripte files van nettransport naar .asf en pleur ze zo in windows movie maker
ms is dat een tip voor je
Linda: "Heeft iedereen zijn zender af? Mooi, dan gaan we nu praten!"quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:21 schreef Splash het volgende:
Ik gebruik een simpele screenrecorder en om te editten moviemaker en ulead videostudio.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:35 schreef Splash het volgende:
met nettransport kun je 4 streams tegelijk opnemen (mits je genoeg bandwijdte hebt natuurlijk}
Ik heb dit topic gelezen
Direct StreamRecord techniek. en edit.
maar bij mij werkte die manier niet
ik krijg uit nettransport files zonder extensie
ik plak daar .asf achter en sleep ze naar movie maker (standaard xp progje)
download nettransport
hoe werk jij dan?
Geweldig filmpie hahahahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:21 schreef Splash het volgende:
Je houdt me lekker op de hoogte zoquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:59 schreef Splash het volgende:
De weekopdracht
http://rapidshare.de/files/5872664/weekopdracht.wmv.html
Heb je toevallig ook het opbiechten van Menno?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:39 schreef Splash het volgende:
Lieskes blessure
http://rapidshare.de/files/5902792/blessure.wmv.html
Linkje?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:14 schreef Splash het volgende:
ik heb wat geknipt en geplakt
het begin zit er niet bij maar dit suk zegt wel genoeg
beeld is ook niet mooi en asynchroon met het geluid maarja
voor de liefhebbers dan
Thanx!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:25 schreef Splash het volgende:
http://rapidshare.de/files/5904320/bekentenis.wmv.html
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:25 schreef Splash het volgende:
http://rapidshare.de/files/5904320/bekentenis.wmv.html
Goed man, zo ff checkenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:16 schreef Splash het volgende:
De Highlights van de homo opdracht tot nu toe
Homo opdracht filmpje
volledig ontdaan van reclamequote:
Wowquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:46 schreef Splash het volgende:
[..]
volledig ontdaan van reclame
de internetuitzending is aan het uploaden
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:22 schreef PC eend het volgende:
Beter laat dan nooit
Wat Ralf momentjes ietwat creatief aan elkaar geplakt.
http://rapidshare.de/files/6321865/RALF.wmv.html
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:43 schreef Bus watcher het volgende:
Het is mij eindelijk gelukt de stream op te slaan. Rob en Tanja hadden om 11.34 een gesprek op stream 3. Joost is ook even te zien. Het filmpje duurt 9.38. Klik hier.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:43 schreef Bus watcher het volgende:
Het is mij eindelijk gelukt de stream op te slaan. Rob en Tanja hadden om 11.34 een gesprek op stream 3. Joost is ook even te zien. Het filmpje duurt 9.38. Klik hier.
Mooi gesprek manquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:43 schreef Bus watcher het volgende:
Ik niet helaas, heel misschien mister splash, we kunnen alleen maar hopenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:33 schreef Greetings het volgende:
Vandaag ook nog een flimpje van de live-uitzending gemaakt? Zou mooi zijn!
Natalie valt met haar neus in de boterquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:17 schreef Bus watcher het volgende:
Tanja legt Nathalie uit waarom zij haar op de bank heeft gezet. Tanja vertelt ook wat ze vindt van degenen die haar genomineerd hebben. Het gesprek was te zien op stream 3 om 11.31 en duurt ruim 15 minuten. Omdat de maximale bestandsgrootte bij Rapidshare 50 megabyte is heb ik het gesprek in twee delen gesplitst.
Deel 1
Deel 2
met nettransportquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:42 schreef Dennis-1993 het volgende:
hoe neem je dat op?
Buswatcherquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:15 schreef Bus watcher het volgende:
Om 19.04 had Ingrid op stream 1 in de keuken een gesprek met Tanja over het feit dat zij Tanja heeft genomineerd en de reactie van Tanja daarop. Het gesprek duurt 9.41.
Oh, ik baalde al dat ik dat had gemist!quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:15 schreef Bus watcher het volgende:
Om 19.04 had Ingrid op stream 1 in de keuken een gesprek met Tanja over het feit dat zij Tanja heeft genomineerd en de reactie van Tanja daarop. Het gesprek duurt 9.41.
Heb je mijn filmpje ook gezienquote:Op zondag 23 oktober 2005 06:42 schreef Bus watcher het volgende:
Ik heb in dit gesprek meer sympathie voor Ingrid. Tanja is onredelijk. Ze vindt het dom dat Ingrid dacht dat ze naar huis wil want dat zou veranderd zijn na de zwangerschap. Ze wil in het BB-huis van haar 'kraamtijd' genieten. Ze hoopte op donderdag echter wel dat ze met de envelop naar huis zou kunnen. Bovendien geeft ze aan dat ze volgende week wel genomineerd mag worden. Haar redenering zou je volgens Tanja alleen maar kunnen begrijpen als je zelf zwanger bent geweest. Ik kan alleen maar concluderen dat ze na de geboorte van haar dochter één of twee dagen in een roze wolk heeft geleefd en nu weer de oude Tanja is. Ze zoekt weer een onzinnige aanleiding om zich af te zetten tegen anderen net als met het geslacht van haar baby. Als Ingrid zegt dat haar nominatie het geen kwade wil was negeert Tanja dat. Ik begrijp wel dat Ingrid uiteindelijk boos weg loopt.
Ik begreep overigens niet dat Tanja stelde dat zij niet expres de weekopdracht verknald had door te roken. Ze wil dat niet uitleggen aan haar medebewoners maar volgens mij valt het gewoon niet uit te leggen.
Werkt die link op die fucking grote banner niet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:15 schreef Loedertje het volgende:
* Loedertje is op zoek naar de ,ive uitzending en internetuitzending van afgelopen donderdag.
De BB site laat wel een *deel 9* live uitzending link zien maar deze werkt niet.
Goed werk! Hier is nl. veel controverse over op het forum hoe dat nu daadwerkelijk is gegaan! Tevens hoe Dido dit weer heeft uitgelegd aan Roel. Had beide fragmenten wel gezien maar je vergeet toch ook wel weer eens watquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 05:04 schreef Bus watcher het volgende:
Menno duikt in bed bij Dido en Nathalie op 26 oktober om 0.44. [
Ik heb een transcript geplaatst in het Menno-topic.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 05:04 schreef Bus watcher het volgende:
Menno duikt in bed bij Dido en Nathalie op 26 oktober om 0.44. Het filmpje duurt bijna drie minuten. Nadat je op de link hebt geklikt klik je onderaan de pagina op free. Op de volgende pagina zie je onderaan nadat enkele tientallen seconden zijn afgeteld de downloadlink verschijnen.
Ik zie geen bannerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Werkt die link op die fucking grote banner niet?![]()
Ben je nou nog steeds aan het mutsen over die internet-uitzending?quote:
Ik weet niet hoe jouw probleem op te lossen is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 05:04 schreef Bus watcher het volgende:
Menno duikt in bed bij Dido en Nathalie op 26 oktober om 0.44. Het filmpje duurt bijna drie minuten. Nadat je op de link hebt geklikt klik je onderaan de pagina op free. Op de volgende pagina zie je onderaan nadat enkele tientallen seconden zijn afgeteld de downloadlink verschijnen.
Ik wil ook een deel van het gesprek van Roel en Dido over dit voorval, over de poging van Menno Dido te zoenen en over Menno in het algemeen uploaden. Dat filmpje is echter groter dan vijftig megabyte. Ik probeer het bij Megaupload te uploaden. Dat gaat nog bijna twee uur duren. Als het goed gaat, het is de eerste keer dat ik bij Megaupload upload, post ik de link later.
Het gebeurt mij trouwens regelmatig dat een opname voortijdig afgebroken wordt en dan niet meer seekable is, d.w.z. dat het niet mogelijk is met een schuif naar een andere tijd te gaan. Bij sommige filmpjes lukt het me niet dit achteraf te repareren. Weet iemand een utility waarmee dit altijd lukt ? Ik heb er al diverse tevergeefs geprobeerd. De betreffende filmpjes zijn wel af te spelen vanaf het begin.
Ik weet niks anders, ik heb mega-upload wel eens geprobeerd, maar dat vind ik te langzaam gaan (wel jammer want daar kan 250 mb op kwijt).quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:15 schreef Haraldinio het volgende:
Mensen, doe mij en met mij vele anderen een plezier en gooi die filmpjes niej meer op rapid share ( of zow iets). Bij de meeste mensen doetie het helemaal niej, als je het wel doet gooi um dan ook ff op een andere site zodat wij ook kunnen meegenieten!!later
![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds aan het mutsen over die internet-uitzending?![]()
Dat dacht ik eerst ook...dat je dus alleen als premium member het filmpje kunt downloaden......echter de enige reden dat ie het bij mij niet deed werd veroorzaakt doordat DAP alle te downloaden extensies automatisch naar binnen slorpt...als je ff de betreffende extensie in DAP uitvinkt pakt je windows downloader um op en dan werkt het primaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:15 schreef Haraldinio het volgende:
Mensen, doe mij en met mij vele anderen een plezier en gooi die filmpjes niej meer op rapid share ( of zow iets). Bij de meeste mensen doetie het helemaal niej, als je het wel doet gooi um dan ook ff op een andere site zodat wij ook kunnen meegenieten!!later
![]()
Bedankt voor het linkje Gert.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:45 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hallo zeg, ook ik heb wel eens dagen dat ik iets niet kan vinden
Keek net in je profiel...wat ben jij oud !!![]()
Ben jij in het dagelijks leven souffleur?quote:
Tuurlijk!quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ben jij in het dagelijks leven souffleur?
(ThnX lieve Gert, heb je misschien ook nog een link naar de tv live uitzending van afgelopen donderdag liefje?)
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:20 schreef PC eend het volgende:
BB kung fu fighting.
Maar mijn versie is toch beter
Click here to watch BB-kung-fu-fighting
Nee dat is een heel ingewikkelde kung fu movequote:Op maandag 31 oktober 2005 18:59 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Chantal er dan tussen als majorette meisje
![]()
Leuk gedaan weer!quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:20 schreef PC eend het volgende:
BB kung fu fighting.
Ik was hier al lang geleden mee begonnen, maar ik zat te wachten op nog wat vechtbeelden en ondertussen hadden ze mijn idee gejat
Maar mijn versie is toch beter
Click here to watch BB-kung-fu-fighting
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee dat is een heel ingewikkelde kung fu move![]()
Misschien wel handig dat putfile, maar daar kan ik maar 25 mb op kwijt, doe ik dus alleen met korte filmpjes.quote:Op dinsdag 1 november 2005 04:58 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Leuk gedaan weer!Ook wel handig zo via putfile!
Ik had het liever in de context gezien en dus een samenvatting van het hele feestje, maar helaasquote:Op woensdag 2 november 2005 20:43 schreef Arcee het volgende:
Heeft iemand een filmpje van een in strakke spijkerbroek dansende Lieske zoals te zien was in de TV-uitzending van vandaag?
Klasse!quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:29 schreef PC eend het volgende:
Wel wat haperingen in de eerste 30 seconden, en aan het eind het geluid wat out-of-sync.
Maar beter dan niets zal ik maar zeggen
De internetlive uitzending van 3 nov.
http://rapidshare.de/files/7155175/Internet_live_3_nov.wmv.html
Hij is mooiquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:14 schreef PC eend het volgende:
Click here to watch BB-Fight-for-your-right
Hij is eg eg egggg uber!!quote:
Tuurlijk, ik denk dat er meerdere mensen het wel willen zien.quote:Op zondag 6 november 2005 05:38 schreef PC eend het volgende:
Oh en als iemand geinteresseerd is in een filmpje van afgelopen nacht, dan hoor ik het nog wel
Gaaf stukje montage, knap gedaan..quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:14 schreef PC eend het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zet erop !quote:Op zondag 6 november 2005 05:38 schreef PC eend het volgende:
Oh en als iemand geinteresseerd is in een filmpje van afgelopen nacht, dan hoor ik het nog wel
zoek ik ook nogquote:Op woensdag 2 november 2005 20:43 schreef Arcee het volgende:
Heeft iemand een filmpje van een in strakke spijkerbroek dansende Lieske zoals te zien was in de TV-uitzending van vandaag?
Eingelijk de moeite niet waard om daar 45 minuten naar te kijkenquote:Op zondag 6 november 2005 18:20 schreef PC eend het volgende:
Caesu heeft al wat ge-upload
Als je nog meer wilt zien, hier 3 kwartier lang Dido en Roel, als je nog wat denkt te zien, is het misschien handig om even te posten in welke minuut je dat dacht te zien
http://rapidshare.de/files/7271299/Watskeburt.wmv.html
quote:Op zondag 6 november 2005 23:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Eingelijk de moeite niet waard om daar 45 minuten naar te kijken![]()
Je ziet NIX, het enige wat gebeurd kan zijn is wat vinger/trekwerk....
Lachwekkend is de cameraman die steeds effe komt kijken of er wat gebeurd...
mooi filmpje, knap montagewerk !quote:
Nee, ik zie telkens: Gestoptquote:Op maandag 7 november 2005 19:59 schreef Stephan328i het volgende:
Filmpie staat op Talpa http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Waar je die text ook vandaan hebt...iets over het hoofd gezien?![]()
Heb ik ook vaak, bij mij helpt het vaak wel om op play te klikken en als ie het niet doet een paar keer de pagina refreshen.quote:
Omdat het toch een mooi stukje Anti-naat is heb ik het toch maar even voor je gedaanquote:Op maandag 7 november 2005 19:43 schreef Dennis-1993 het volgende:
Hoi ik zoek de video waar Nathalie haar voeten afveegt aan Menno's schone lakens het verhaal gaat zo:
Sorry Eend...Heb het meeste niet eens gekekenquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:12 schreef PC eend het volgende:
Meer dan 700 downloads, allemaal mensen die naar bewegende dekens gekeken hebben
Geen een die moeite doet om aan mijn oproep gehoor te geven
Ok je bent vergevenquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:58 schreef Stephan328i het volgende:
[..]
Sorry Eend...Heb het meeste niet eens gekeken
Ik heb hem ook gezien hoor eend! Dankje.. Ook al was er niet veel boeiends te zien..quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ok je bent vergeven
Ik richt me woede wel op die 738 anderen
awh wat een irritant stemmetje trekt ze daar toch!! bah!quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Omdat het toch een mooi stukje Anti-naat is heb ik het toch maar even voor je gedaan
In de hoop dat het de Naat-haat aanwakkert
Click here to watch BB-Natalie-vieze-voeten
Heheh, maar daar ging het niet om, ik had gevraagd of als iemand wat dacht te zien of ze dan konden melden in welke minuten het te zien was, zodat niet iedereen de volle 3 kwartier hoefde uit te zittenquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:11 schreef bloempje17 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gezien hoor eend! Dankje.. Ook al was er niet veel boeiends te zien..![]()
niet in mijn filmpje helaasquote:Op woensdag 9 november 2005 17:13 schreef bloempje17 het volgende:
Zo vannacht schijnen dido en roel weer lekker bezig te zijn geweest (staat filmpje op talpa).
Iemand nog filmpjes van dido en roel vannacht?
Bedankt voor het veertjequote:Op woensdag 9 november 2005 17:38 schreef CartWOman het volgende:
PC eend, lief van je, al die filmpjes.![]()
Ik neem op in divx, ik heb ook wel eens als .avi upgeload maar dan krijgen mensen codec problemen ( misschien ook omdat ik was vergeten te zeggen welke nodig wasquote:Op woensdag 9 november 2005 20:50 schreef Zw0rld het volgende:
PC eend
Wat voor wmv encoder gebruik jij
Dat je opneemt in divx weten we.hint logo uitzetten,quote:Op woensdag 9 november 2005 22:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik neem op in divx, ik heb ook wel eens als .avi upgeload maar dan krijgen mensen codec problemen ( misschien ook omdat ik was vergeten te zeggen welke nodig was![]()
)
Ik gooi het nu allemaal maar in moviemaker (zit standaard in winXP), die maakt er wmv van.
Ik heb die optie nog niet gevondenquote:Op woensdag 9 november 2005 22:36 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Dat je opneemt in divx weten we.hint logo uitzetten,
Zit in de player codec.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb die optie nog niet gevonden![]()
Ik vind het wel leuk hoor, hoe meer filmpjes hoe beter, maar is dit niet een hoop extra werk voor niks?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:48 schreef Zw0rld het volgende:
Samenvatting donderdag
http://rapidshare.de/files/7450985/donderdag.wmv
Weet ik.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk hoor, hoe meer filmpjes hoe beter, maar is dit niet een hoop extra werk voor niks?
Alle uitzendingen staan gewoon op de talpa site online toch?
Is het niet leuker om streams op te nemen en zo leuke dingen te laten zien die juist helemaal niet in de uitzending komen
Je bent te lui, maar gaat wel samenvattingen maken van uitzendingen die gewoon online staanquote:Op donderdag 10 november 2005 22:48 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar ik ben lui. Tis zo bewerkelijk met die streams te rotzooien.
Ik heb een goede mpg kaart in pc + alle edit software.
Streams neem ik weer op.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je bent te lui, maar gaat wel samenvattingen maken van uitzendingen die gewoon online staan
Ik weet niet zo goed wat je met bewerkelijk bedoelt, maar ik neem streams gewoon op met een heel simpel programma hoor, dat kan je zo downloaden
Hoeveel punten krijg ik daarvoor?quote:Op donderdag 10 november 2005 22:54 schreef Greetings het volgende:
Iemand niet te lui om de internetuitzending online te zetten?![]()
![]()
Ik doe het hiermee http://www.techsmith.com/download/studiodefault.aspquote:Op donderdag 10 november 2005 22:55 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Streams neem ik weer op.
Met nettransport.![]()
![]()
De weg is al gevonden.......quote:Op donderdag 10 november 2005 22:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik doe het hiermee http://www.techsmith.com/download/studiodefault.asp
Kan je geloof ik een maand gratis proberen ( als je geen andere weg weet)
Misschien is dat minder bewerkelijk
27!quote:Op donderdag 10 november 2005 22:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoeveel punten krijg ik daarvoor?![]()
![]()
Logo!!!!!!!quote:Op donderdag 10 november 2005 23:36 schreef PC eend het volgende:
Internet live
http://rapidshare.de/files/7458202/Internet_live_10_nov.wmv.html
Ik weet echt niet meer hoe ik het gedaan hebquote:Op donderdag 10 november 2005 23:42 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Logo!!!!!!!
Ik kan niet laten zien hoe je dat uitzet want ik gebruik ffdshow.
http://www.afterdawn.com/(...)_filters/ffdshow.cfm
Is dit niks voor je?
Super weer! Klasse!quote:Op donderdag 10 november 2005 23:36 schreef PC eend het volgende:
Internet live
NIET ALLEMAAL TE GELIJK!quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:49 schreef Greetings het volgende:
[..]
Super weer! Klasse!![]()
* stuurt 27 punten
![]()
als ik op deze link druk krijg ik een pagina waar ik niet wijs uit wordt. Waar moet ik op klikken om de live,en soms ook andere, filmpjes, te bekijken??quote:Op donderdag 10 november 2005 23:36 schreef PC eend het volgende:
Internet live
Kiezen voor free account.quote:Op vrijdag 11 november 2005 06:22 schreef ellleke het volgende:
[..]
als ik op deze link druk krijg ik een pagina waar ik niet wijs uit wordt. Waar moet ik op klikken om de live,en soms ook andere, filmpjes, te bekijken??
even lezen.. hij staat hierbovenquote:Op zondag 13 november 2005 19:31 schreef Smilodon het volgende:
Heeft iemand toevallig de Live TV uitzending van 10 November op het net gezet? Bij Talpa zijn ze niet te bekijken. Ze staan er wel tussen, maar vervolgens laadt ie niet. Klote mol. Alvast bedankt.
Doet het hier nu ook nietquote:Op zondag 13 november 2005 20:14 schreef Greetings het volgende:
Ik kan alle uitzendingen op de Talpa site onder het kopje "uitzending gemist" terugzien, behalve de eerste uitzending van een zondag 28 aug, waarin de kandidaten gepresenteerd werden en het huis ingingen.
Kan iemand die wel zien?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:14 schreef PC eend het volgende:
Ik zei toch duidelijk de TV uitzending, niet de internet uitzending erna.quote:Op zondag 13 november 2005 19:46 schreef bloempje17 het volgende:
[..]
even lezen.. hij staat hierboven
Jaquote:Op maandag 14 november 2005 23:43 schreef Smilodon het volgende:
[..]
Ik zei toch duidelijk de TV uitzending, niet de internet uitzending erna.
Jammer genoeg doet de Donderdag live uitzending het dus niet op Talpa. Ben niet de enige met dit "probleem". Jammer. Klote mol.
http://z28.zupload.com/download.php?file=getfile&filepath=7805quote:Op zondag 13 november 2005 19:31 schreef Smilodon het volgende:
Heeft iemand toevallig de live TV uitzending van 10 November op het net gezet? Bij Talpa zijn ze niet te bekijken. Ze staan er wel tussen, maar vervolgens laadt ie niet. Klote mol. Alvast bedankt.
geniaalquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:14 schreef PC eend het volgende:
isaquote:Op donderdag 17 november 2005 22:50 schreef Zw0rld het volgende:
http://rapidshare.de/files/7780465/isa.mpg
Laat maar ze is het niet.quote:
Ow diequote:
En de tv uitzending:quote:Op vrijdag 18 november 2005 02:01 schreef PC eend het volgende:
Internet live
http://rapidshare.de/files/7785589/Internet_live_17_nov.wmv.html
quote:Joost ging ook nog in pak een liedje van Wim Sonneveld verkrachten. Bij het duet (met prachtige tekst) van Rob en Joost, moest Chantal een traantje wegpinken!
ik heb het inmiddels gezien, tering, dat je zelfs bij dat nummer nog uit de maat kan zingenquote:
Leuk gedaanquote:Op donderdag 1 december 2005 04:32 schreef PC eend het volgende:
Ik had nog wat beelden over ik denk ik gooi er een muziekje onder en online met die hap
Kijk maar
Click here to watch BB-love-is-in-the-air
Kun je die ook Downkoaden ?quote:Op donderdag 1 december 2005 04:32 schreef PC eend het volgende:
Ik had nog wat beelden over ik denk ik gooi er een muziekje onder en online met die hap
Kijk maar
Click here to watch BB-love-is-in-the-air
Neequote:
Ik helaas niet dit keerquote:
Bedankt heeeeel mooi !quote:Op vrijdag 2 december 2005 04:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee
Maar wel downloaden sinds.... nu
http://rapidshare.de/files/8466837/love_is_in_the_air.wmv.html
quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:41 schreef Zw0rld het volgende:
Donderdag 01-12-2005 de Liveuitzending.
http://rapidshare.de/files/8472135/donderdaglive.wmv
zou ik idd ook zeer blij mee zijn!quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:07 schreef ellleke het volgende:
heeft iemand de internet uitzending ???
En hoe gaan we die openenquote:Op vrijdag 2 december 2005 08:41 schreef Zw0rld het volgende:
Donderdag 01-12-2005 de Liveuitzending.
http://rapidshare.de/files/8472135/donderdaglive.wmv
Onderaan de pagina kiezen voor Free, duurt daarna +/- een minuutje (telt af onderaan de pagina), daarna 'download' kiezen.quote:
Ok, we gaan het proberen maar ik vrees dat norton 'm tegenhoudtquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:05 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Onderaan de pagina kiezen voor Free, duurt daarna +/- een minuutje (telt af onderaan de pagina), daarna 'download' kiezen.
Kan iemand me vertellen waar ik BBlog kan vinden dan, en waar precies de internet-uitzending te openen is?quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:49 schreef Sirolf het volgende:
De live-uitzending (gecapped door Zw0rld, door mij ergens anders opnieuw geupload) én de internetuitzending staan ook weer op de BBlog. Als het goed is zijn die weer streaming te openen (dus zonder ze eerst te downloaden).
quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok, we gaan het proberen maar ik vrees dat norton 'm tegenhoudt
Maar ik laat het zo wel weten, iig bedankt
Als het goed is doet ie 't, hij is 'm nu aan het openen, effe wachten nog, nog effe wachten............nog effe wachten..............goh wat gaat dat langzaam zeg.........50% nu.....lijkt wel alsof ie blijft hangen..........onee, 85% nu.............95%...........spannend hoor...........ja! hij doet 't!!!![]()
![]()
http://bigbrother.fok.nl/blog/1128/quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:12 schreef Greetings het volgende:
[..]
Kan iemand me vertellen waar ik BBlog kan vinden dan, en waar precies de internet-uitzending te openen is?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:35 schreef CartWOman het volgende:
[..]
http://bigbrother.fok.nl/blog/1128/
quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:49 schreef Sirolf het volgende:
De live-uitzending (gecapped door Zw0rld, door mij ergens anders opnieuw geupload) én de internetuitzending staan ook weer op de BBlog. Als het goed is zijn die weer streaming te openen (dus zonder ze eerst te downloaden).
quote:Op zondag 4 december 2005 22:56 schreef PC eend het volgende:
De nieuwste van PC eend is uit
Click here to watch BB-Candyshop
Super!quote:Op zondag 4 december 2005 22:56 schreef PC eend het volgende:
Kan wel eens handig zijn hoorquote:Op maandag 5 december 2005 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Super!![]()
Ook goed dat je harde cuts doet ipv die 'I've got a trickbox and I'm gonna use it' overgangen.![]()
hahha leuk!!!quote:Op zondag 4 december 2005 22:56 schreef PC eend het volgende:
http://rapidshare.de/files/8661968/BB_Candyshop.wmv.htmlquote:Op maandag 5 december 2005 16:30 schreef CartWOman het volgende:
Eend, hij doet het bij mij niet, ik hoor alleen het geluid maar het beeld staat stil.
*jank*
Die doet het niet, Free gekozen, na aftellen: 'The page cannot be displayed'...quote:Op maandag 5 december 2005 16:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
http://rapidshare.de/files/8661968/BB_Candyshop.wmv.html
Die code staat er in grote rode letters voor.quote:Op maandag 5 december 2005 16:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die doet het niet, Free gekozen, na aftellen: 'The page cannot be displayed'...
Onderaan vraagt 'ie voor de free-users een code. Ik heb geen code.
*kras*
Ooooo, is dát de code? Rrrright...quote:Op maandag 5 december 2005 17:00 schreef APK het volgende:
[..]
Die code staat er in grote rode letters voor. [afbeelding]
OMG dat is nieuw, sommige mensen hadden al problemen genoeg om daar iets te downloadenquote:Op maandag 5 december 2005 16:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die doet het niet, Free gekozen, na aftellen: 'The page cannot be displayed'...
Onderaan vraagt 'ie voor de free-users een code. Ik heb geen code.
*kras*
Tsja helaas, dan weet ik het ook niet, ik heb het expres in .wmv gedaan om zoveel mogelijk codec problemen te voorkomenquote:Op maandag 5 december 2005 17:14 schreef CartWOman het volgende:
Geen verschil, alleen beeld van Roel bij Linda op schoot, van achteren gezien. Twee keer geprobeerd, helaas.
Gebruik je FireFox?quote:Op maandag 5 december 2005 17:14 schreef CartWOman het volgende:
Geen verschil, alleen beeld van Roel bij Linda op schoot, van achteren gezien. Twee keer geprobeerd, helaas.
Weet ik toch.quote:Op maandag 5 december 2005 17:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tsja helaas, dan weet ik het ook niet, ik heb het expres in .wmv gedaan om zoveel mogelijk codec problemen te voorkomen
quote:Op maandag 5 december 2005 20:50 schreef Zw0rld het volgende:
Geweldig werk PC eend.
Ga maar door, dus onder muziek brengen.
![]()
![]()
Kan niks beloven, maar ik denk het welquote:Op donderdag 15 december 2005 00:03 schreef crazymamma het volgende:
Kunnen we weer op je rekenen voor de internetuitzending morgen?
Ben er helaas niet en wil natuurlijk niets missen..............
Zou mooi zijn ! Vorige week stond ie in recordtijd op rapidshare!quote:Op donderdag 15 december 2005 00:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan niks beloven, maar ik denk het wel
niet echt, of was je sarcastisch?quote:Op donderdag 15 december 2005 01:32 schreef farceman het volgende:
[..]
Zou mooi zijn ! Vorige week stond ie in recordtijd op rapidshare!
Super service weer!quote:Op donderdag 15 december 2005 22:53 schreef PC eend het volgende:
Internet live 15 december
Naar beneden scrollen....op free klikken.....wachten tot de secondes zijn afgeteld....
dan de code die in grote rode cijfers/letters voor het venster staat in het venster invullen.......
http://rapidshare.de/file(...)15_december.wmv.html
PC eend, hoe save ik deze?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:50 schreef PC eend het volgende:
Ik heb er weer 1
Click here to watch BB5-Zing-vecht-huil-lach
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |