Ik niet helaas, heel misschien mister splash, we kunnen alleen maar hopenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:33 schreef Greetings het volgende:
Vandaag ook nog een flimpje van de live-uitzending gemaakt? Zou mooi zijn!
Natalie valt met haar neus in de boterquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:17 schreef Bus watcher het volgende:
Tanja legt Nathalie uit waarom zij haar op de bank heeft gezet. Tanja vertelt ook wat ze vindt van degenen die haar genomineerd hebben. Het gesprek was te zien op stream 3 om 11.31 en duurt ruim 15 minuten. Omdat de maximale bestandsgrootte bij Rapidshare 50 megabyte is heb ik het gesprek in twee delen gesplitst.
Deel 1
Deel 2
met nettransportquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:42 schreef Dennis-1993 het volgende:
hoe neem je dat op?
Buswatcherquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:15 schreef Bus watcher het volgende:
Om 19.04 had Ingrid op stream 1 in de keuken een gesprek met Tanja over het feit dat zij Tanja heeft genomineerd en de reactie van Tanja daarop. Het gesprek duurt 9.41.
Oh, ik baalde al dat ik dat had gemist!quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:15 schreef Bus watcher het volgende:
Om 19.04 had Ingrid op stream 1 in de keuken een gesprek met Tanja over het feit dat zij Tanja heeft genomineerd en de reactie van Tanja daarop. Het gesprek duurt 9.41.
Heb je mijn filmpje ook gezienquote:Op zondag 23 oktober 2005 06:42 schreef Bus watcher het volgende:
Ik heb in dit gesprek meer sympathie voor Ingrid. Tanja is onredelijk. Ze vindt het dom dat Ingrid dacht dat ze naar huis wil want dat zou veranderd zijn na de zwangerschap. Ze wil in het BB-huis van haar 'kraamtijd' genieten. Ze hoopte op donderdag echter wel dat ze met de envelop naar huis zou kunnen. Bovendien geeft ze aan dat ze volgende week wel genomineerd mag worden. Haar redenering zou je volgens Tanja alleen maar kunnen begrijpen als je zelf zwanger bent geweest. Ik kan alleen maar concluderen dat ze na de geboorte van haar dochter één of twee dagen in een roze wolk heeft geleefd en nu weer de oude Tanja is. Ze zoekt weer een onzinnige aanleiding om zich af te zetten tegen anderen net als met het geslacht van haar baby. Als Ingrid zegt dat haar nominatie het geen kwade wil was negeert Tanja dat. Ik begrijp wel dat Ingrid uiteindelijk boos weg loopt.
Ik begreep overigens niet dat Tanja stelde dat zij niet expres de weekopdracht verknald had door te roken. Ze wil dat niet uitleggen aan haar medebewoners maar volgens mij valt het gewoon niet uit te leggen.
Werkt die link op die fucking grote banner niet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:15 schreef Loedertje het volgende:
* Loedertje is op zoek naar de ,ive uitzending en internetuitzending van afgelopen donderdag.
De BB site laat wel een *deel 9* live uitzending link zien maar deze werkt niet.
Goed werk! Hier is nl. veel controverse over op het forum hoe dat nu daadwerkelijk is gegaan! Tevens hoe Dido dit weer heeft uitgelegd aan Roel. Had beide fragmenten wel gezien maar je vergeet toch ook wel weer eens watquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 05:04 schreef Bus watcher het volgende:
Menno duikt in bed bij Dido en Nathalie op 26 oktober om 0.44. [
Ik heb een transcript geplaatst in het Menno-topic.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 05:04 schreef Bus watcher het volgende:
Menno duikt in bed bij Dido en Nathalie op 26 oktober om 0.44. Het filmpje duurt bijna drie minuten. Nadat je op de link hebt geklikt klik je onderaan de pagina op free. Op de volgende pagina zie je onderaan nadat enkele tientallen seconden zijn afgeteld de downloadlink verschijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |