abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31597307
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 03:33 schreef Greetings het volgende:
Vandaag ook nog een flimpje van de live-uitzending gemaakt? Zou mooi zijn!
Ik niet helaas, heel misschien mister splash, we kunnen alleen maar hopen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_31607831
Tanja legt Nathalie uit waarom zij haar op de bank heeft gezet. Tanja vertelt ook wat ze vindt van degenen die haar genomineerd hebben. Het gesprek was te zien op stream 3 om 11.31 en duurt ruim 15 minuten. Omdat de maximale bestandsgrootte bij Rapidshare 50 megabyte is heb ik het gesprek in twee delen gesplitst.

Deel 1
Deel 2
pi_31622159
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 17:17 schreef Bus watcher het volgende:
Tanja legt Nathalie uit waarom zij haar op de bank heeft gezet. Tanja vertelt ook wat ze vindt van degenen die haar genomineerd hebben. Het gesprek was te zien op stream 3 om 11.31 en duurt ruim 15 minuten. Omdat de maximale bestandsgrootte bij Rapidshare 50 megabyte is heb ik het gesprek in twee delen gesplitst.

Deel 1
Deel 2
Natalie valt met haar neus in de boter
pi_31622173
Bijna 3.5 minuut.

Big Brother Baby Joscelyn
pi_31630123
hoe neem je dat op?
pi_31631095
helaas niet opgenomen nee
De streams zijn ok nogal saai momenteel valt weinig leuks uit te halen
als er weer actie komt kom ik ook wel weer in actie
found my roll in life.........
pi_31631193
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 16:42 schreef Dennis-1993 het volgende:
hoe neem je dat op?
met nettransport
nettransport download
je plakt de url van een stream in nettransport en voila
de files die uitgekotst worden rename naar .asf en daarna bewerk je ze in 1 of ander videoprogramma
found my roll in life.........
pi_31632392
Ik doe het nu met webtv
pi_31646284
Om 19.04 had Ingrid op stream 1 in de keuken een gesprek met Tanja over het feit dat zij Tanja heeft genomineerd en de reactie van Tanja daarop. Het gesprek duurt 9.41.
  zondag 23 oktober 2005 @ 05:40:30 #110
2018 PC eend
relativist
pi_31647392
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 03:15 schreef Bus watcher het volgende:
Om 19.04 had Ingrid op stream 1 in de keuken een gesprek met Tanja over het feit dat zij Tanja heeft genomineerd en de reactie van Tanja daarop. Het gesprek duurt 9.41.
Buswatcher
Mooi gesprek weer, Tanja staat letterlijk en figuurlijk te koken en blijft correct wat ik weer erg sterk vind
En wat laat Ingrid zich kennen zeg

Ingrid probeerd haar nominatie uit te leggen en lijkt verontwaardigt dat ze geen begrip krijgt.

Ik heb trouwens een filmpje wat hier mooi op aansluit, of eigenlijk the prequel is.
Hierin legt Tanja nota bene aan ingrid (wat ze dacht dat haar maatje was) uit waarom ze het juist wel erg zou vinden om, juist in de week na de bevalling, genomineerd te worden.

Van 7oktober.
Tan verteld Ing waarom ze nominatie vlak na bevalling erg vindt

[ Bericht 15% gewijzigd door PC eend op 23-10-2005 06:29:34 ]
pi_31647541
Ik heb in dit gesprek meer sympathie voor Ingrid. Tanja is onredelijk. Ze vindt het dom dat Ingrid dacht dat ze naar huis wil want dat zou veranderd zijn na de zwangerschap. Ze wil in het BB-huis van haar 'kraamtijd' genieten. Ze hoopte op donderdag echter wel dat ze met de envelop naar huis zou kunnen. Bovendien geeft ze aan dat ze volgende week wel genomineerd mag worden. Haar redenering zou je volgens Tanja alleen maar kunnen begrijpen als je zelf zwanger bent geweest. Ik kan alleen maar concluderen dat ze na de geboorte van haar dochter één of twee dagen in een roze wolk heeft geleefd en nu weer de oude Tanja is. Ze zoekt weer een onzinnige aanleiding om zich af te zetten tegen anderen net als met het geslacht van haar baby. Als Ingrid zegt dat haar nominatie geen kwade wil was negeert Tanja dat. Ik begrijp wel dat Ingrid uiteindelijk boos weg loopt.

Ik begreep overigens niet dat Tanja stelde dat zij niet expres de weekopdracht verknald had door te roken. Ze wil dat niet uitleggen aan haar medebewoners maar volgens mij valt het gewoon niet uit te leggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bus watcher op 23-10-2005 06:53:32 ]
pi_31647544
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 03:15 schreef Bus watcher het volgende:
Oh, ik baalde al dat ik dat had gemist!

Ga het thuis direct kijken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 23 oktober 2005 @ 06:52:28 #113
2018 PC eend
relativist
pi_31647553
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 06:42 schreef Bus watcher het volgende:
Ik heb in dit gesprek meer sympathie voor Ingrid. Tanja is onredelijk. Ze vindt het dom dat Ingrid dacht dat ze naar huis wil want dat zou veranderd zijn na de zwangerschap. Ze wil in het BB-huis van haar 'kraamtijd' genieten. Ze hoopte op donderdag echter wel dat ze met de envelop naar huis zou kunnen. Bovendien geeft ze aan dat ze volgende week wel genomineerd mag worden. Haar redenering zou je volgens Tanja alleen maar kunnen begrijpen als je zelf zwanger bent geweest. Ik kan alleen maar concluderen dat ze na de geboorte van haar dochter één of twee dagen in een roze wolk heeft geleefd en nu weer de oude Tanja is. Ze zoekt weer een onzinnige aanleiding om zich af te zetten tegen anderen net als met het geslacht van haar baby. Als Ingrid zegt dat haar nominatie het geen kwade wil was negeert Tanja dat. Ik begrijp wel dat Ingrid uiteindelijk boos weg loopt.

Ik begreep overigens niet dat Tanja stelde dat zij niet expres de weekopdracht verknald had door te roken. Ze wil dat niet uitleggen aan haar medebewoners maar volgens mij valt het gewoon niet uit te leggen.
Heb je mijn filmpje ook gezien
Ze heeft steeds aangegeven dat nominaties haar niet uitmaken omdat ze toch weg wil, alleen deze week niet omdat ze een leuke kraamtijd wil hebben en die heeft ze nu niet want nu denkt ze dat alles alleen om haar baby draait en nu dat iedereen die gezien heeft ze wel op mag rotten.

Tussen dat soort mensen zitten lijkt me ook niet echt een prettig gevoel als je van je kraamtijd wil genieten, daarom zondert zij zich af nu.
  zondag 23 oktober 2005 @ 07:13:05 #114
2018 PC eend
relativist
pi_31647581
Maar als je over Tanja wilt klagen vind ik het best, ik blijf wel in de verdediging schieten hoor
Maar laten we dat in een ander topic doen
pi_31647583
Als Tanja een slechte kraamtijd heeft omdat ze kwade motieven vermoedt bij degenen die haar genomineerd hebben heeft ze dat aan zichzelf te wijten. Ingrid en Joost hebben haar genomineerd omdat zij onduidelijke signalen afgeeft over het feit dat ze naar huis wil en zij hebben haar genomineerd met goede bedoelingen.
pi_31647589
PC eend, ik klaag niet over Tanja. Jij gaf inhoudelijk commentaar op een filmpje en ik heb vervolgens aangegeven hoe ik de situatie zie.
pi_31770038
Linda
weer 2 weken te laat, precies op schema dus

http://rapidshare.de/files/6892712/LINDA.wmv.html
pi_31772222
Vakwerk Eend!

pi_31772747
Goed werk Eend! Is er toevallig trouwens ook nog een filmpje van de internet-uitzending van gisteren?
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2005 @ 02:15:36 #120
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31772905
* Loedertje is op zoek naar de ,ive uitzending en internetuitzending van afgelopen donderdag.

De BB site laat wel een *deel 9* live uitzending link zien maar deze werkt niet.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 02:52:32 #121
6941 APK
Factual, I think.
pi_31773433
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 02:15 schreef Loedertje het volgende:
* Loedertje is op zoek naar de ,ive uitzending en internetuitzending van afgelopen donderdag.

De BB site laat wel een *deel 9* live uitzending link zien maar deze werkt niet.
Werkt die link op die fucking grote banner niet?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31774089
Menno duikt in bed bij Dido en Nathalie op 26 oktober om 0.44. Het filmpje duurt bijna drie minuten. Nadat je op de link hebt geklikt klik je onderaan de pagina op free. Op de volgende pagina zie je onderaan nadat enkele tientallen seconden zijn afgeteld de downloadlink verschijnen.

Ik wil ook een deel van het gesprek van Roel en Dido over dit voorval, over de poging van Menno Dido te zoenen en over Menno in het algemeen uploaden. Dat filmpje is echter groter dan vijftig megabyte. Ik probeer het bij Megaupload te uploaden. Dat gaat nog bijna twee uur duren. Als het goed gaat, het is de eerste keer dat ik bij Megaupload upload, post ik de link later.

Het gebeurt mij trouwens regelmatig dat een opname voortijdig afgebroken wordt en dan niet meer seekable is, d.w.z. dat het niet mogelijk is met een schuif naar een andere tijd te gaan. Bij sommige filmpjes lukt het me niet dit achteraf te repareren. Weet iemand een utility waarmee dit altijd lukt ? Ik heb er al diverse tevergeefs geprobeerd. De betreffende filmpjes zijn wel af te spelen vanaf het begin.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 06:34:53 #123
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_31774252
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 05:04 schreef Bus watcher het volgende:
Menno duikt in bed bij Dido en Nathalie op 26 oktober om 0.44. [
Goed werk! Hier is nl. veel controverse over op het forum hoe dat nu daadwerkelijk is gegaan! Tevens hoe Dido dit weer heeft uitgelegd aan Roel. Had beide fragmenten wel gezien maar je vergeet toch ook wel weer eens wat
pi_31774736
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 05:04 schreef Bus watcher het volgende:
Menno duikt in bed bij Dido en Nathalie op 26 oktober om 0.44. Het filmpje duurt bijna drie minuten. Nadat je op de link hebt geklikt klik je onderaan de pagina op free. Op de volgende pagina zie je onderaan nadat enkele tientallen seconden zijn afgeteld de downloadlink verschijnen.
Ik heb een transcript geplaatst in het Menno-topic.
Dido heeft het verhaal dus enorm opgeblazen.
pi_31775103
Het hierboven aangekondigde filmpje met Roel en Dido in de tuin op 27 oktober om 2.25. Het filmpje duurt ruim 21 minuten. Het downloaden duurt ruim twee uur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')