abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31597307
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 03:33 schreef Greetings het volgende:
Vandaag ook nog een flimpje van de live-uitzending gemaakt? Zou mooi zijn!
Ik niet helaas, heel misschien mister splash, we kunnen alleen maar hopen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_31607831
Tanja legt Nathalie uit waarom zij haar op de bank heeft gezet. Tanja vertelt ook wat ze vindt van degenen die haar genomineerd hebben. Het gesprek was te zien op stream 3 om 11.31 en duurt ruim 15 minuten. Omdat de maximale bestandsgrootte bij Rapidshare 50 megabyte is heb ik het gesprek in twee delen gesplitst.

Deel 1
Deel 2
pi_31622159
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 17:17 schreef Bus watcher het volgende:
Tanja legt Nathalie uit waarom zij haar op de bank heeft gezet. Tanja vertelt ook wat ze vindt van degenen die haar genomineerd hebben. Het gesprek was te zien op stream 3 om 11.31 en duurt ruim 15 minuten. Omdat de maximale bestandsgrootte bij Rapidshare 50 megabyte is heb ik het gesprek in twee delen gesplitst.

Deel 1
Deel 2
Natalie valt met haar neus in de boter
pi_31622173
Bijna 3.5 minuut.

Big Brother Baby Joscelyn
pi_31630123
hoe neem je dat op?
pi_31631095
helaas niet opgenomen nee
De streams zijn ok nogal saai momenteel valt weinig leuks uit te halen
als er weer actie komt kom ik ook wel weer in actie
found my roll in life.........
pi_31631193
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 16:42 schreef Dennis-1993 het volgende:
hoe neem je dat op?
met nettransport
nettransport download
je plakt de url van een stream in nettransport en voila
de files die uitgekotst worden rename naar .asf en daarna bewerk je ze in 1 of ander videoprogramma
pi_31632392
Ik doe het nu met webtv
pi_31646284
Om 19.04 had Ingrid op stream 1 in de keuken een gesprek met Tanja over het feit dat zij Tanja heeft genomineerd en de reactie van Tanja daarop. Het gesprek duurt 9.41.
  zondag 23 oktober 2005 @ 05:40:30 #110
2018 PC eend
relativist
pi_31647392
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 03:15 schreef Bus watcher het volgende:
Om 19.04 had Ingrid op stream 1 in de keuken een gesprek met Tanja over het feit dat zij Tanja heeft genomineerd en de reactie van Tanja daarop. Het gesprek duurt 9.41.
Buswatcher
Mooi gesprek weer, Tanja staat letterlijk en figuurlijk te koken en blijft correct wat ik weer erg sterk vind
En wat laat Ingrid zich kennen zeg

Ingrid probeerd haar nominatie uit te leggen en lijkt verontwaardigt dat ze geen begrip krijgt.

Ik heb trouwens een filmpje wat hier mooi op aansluit, of eigenlijk the prequel is.
Hierin legt Tanja nota bene aan ingrid (wat ze dacht dat haar maatje was) uit waarom ze het juist wel erg zou vinden om, juist in de week na de bevalling, genomineerd te worden.

Van 7oktober.
Tan verteld Ing waarom ze nominatie vlak na bevalling erg vindt

[ Bericht 15% gewijzigd door PC eend op 23-10-2005 06:29:34 ]
pi_31647541
Ik heb in dit gesprek meer sympathie voor Ingrid. Tanja is onredelijk. Ze vindt het dom dat Ingrid dacht dat ze naar huis wil want dat zou veranderd zijn na de zwangerschap. Ze wil in het BB-huis van haar 'kraamtijd' genieten. Ze hoopte op donderdag echter wel dat ze met de envelop naar huis zou kunnen. Bovendien geeft ze aan dat ze volgende week wel genomineerd mag worden. Haar redenering zou je volgens Tanja alleen maar kunnen begrijpen als je zelf zwanger bent geweest. Ik kan alleen maar concluderen dat ze na de geboorte van haar dochter één of twee dagen in een roze wolk heeft geleefd en nu weer de oude Tanja is. Ze zoekt weer een onzinnige aanleiding om zich af te zetten tegen anderen net als met het geslacht van haar baby. Als Ingrid zegt dat haar nominatie geen kwade wil was negeert Tanja dat. Ik begrijp wel dat Ingrid uiteindelijk boos weg loopt.

Ik begreep overigens niet dat Tanja stelde dat zij niet expres de weekopdracht verknald had door te roken. Ze wil dat niet uitleggen aan haar medebewoners maar volgens mij valt het gewoon niet uit te leggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bus watcher op 23-10-2005 06:53:32 ]
pi_31647544
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 03:15 schreef Bus watcher het volgende:
Oh, ik baalde al dat ik dat had gemist!

Ga het thuis direct kijken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 23 oktober 2005 @ 06:52:28 #113
2018 PC eend
relativist
pi_31647553
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 06:42 schreef Bus watcher het volgende:
Ik heb in dit gesprek meer sympathie voor Ingrid. Tanja is onredelijk. Ze vindt het dom dat Ingrid dacht dat ze naar huis wil want dat zou veranderd zijn na de zwangerschap. Ze wil in het BB-huis van haar 'kraamtijd' genieten. Ze hoopte op donderdag echter wel dat ze met de envelop naar huis zou kunnen. Bovendien geeft ze aan dat ze volgende week wel genomineerd mag worden. Haar redenering zou je volgens Tanja alleen maar kunnen begrijpen als je zelf zwanger bent geweest. Ik kan alleen maar concluderen dat ze na de geboorte van haar dochter één of twee dagen in een roze wolk heeft geleefd en nu weer de oude Tanja is. Ze zoekt weer een onzinnige aanleiding om zich af te zetten tegen anderen net als met het geslacht van haar baby. Als Ingrid zegt dat haar nominatie het geen kwade wil was negeert Tanja dat. Ik begrijp wel dat Ingrid uiteindelijk boos weg loopt.

Ik begreep overigens niet dat Tanja stelde dat zij niet expres de weekopdracht verknald had door te roken. Ze wil dat niet uitleggen aan haar medebewoners maar volgens mij valt het gewoon niet uit te leggen.
Heb je mijn filmpje ook gezien
Ze heeft steeds aangegeven dat nominaties haar niet uitmaken omdat ze toch weg wil, alleen deze week niet omdat ze een leuke kraamtijd wil hebben en die heeft ze nu niet want nu denkt ze dat alles alleen om haar baby draait en nu dat iedereen die gezien heeft ze wel op mag rotten.

Tussen dat soort mensen zitten lijkt me ook niet echt een prettig gevoel als je van je kraamtijd wil genieten, daarom zondert zij zich af nu.
  zondag 23 oktober 2005 @ 07:13:05 #114
2018 PC eend
relativist
pi_31647581
Maar als je over Tanja wilt klagen vind ik het best, ik blijf wel in de verdediging schieten hoor
Maar laten we dat in een ander topic doen
pi_31647583
Als Tanja een slechte kraamtijd heeft omdat ze kwade motieven vermoedt bij degenen die haar genomineerd hebben heeft ze dat aan zichzelf te wijten. Ingrid en Joost hebben haar genomineerd omdat zij onduidelijke signalen afgeeft over het feit dat ze naar huis wil en zij hebben haar genomineerd met goede bedoelingen.
pi_31647589
PC eend, ik klaag niet over Tanja. Jij gaf inhoudelijk commentaar op een filmpje en ik heb vervolgens aangegeven hoe ik de situatie zie.
pi_31770038
Linda
weer 2 weken te laat, precies op schema dus

http://rapidshare.de/files/6892712/LINDA.wmv.html
pi_31772222
Vakwerk Eend!

pi_31772747
Goed werk Eend! Is er toevallig trouwens ook nog een filmpje van de internet-uitzending van gisteren?
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2005 @ 02:15:36 #120
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31772905
* Loedertje is op zoek naar de ,ive uitzending en internetuitzending van afgelopen donderdag.

De BB site laat wel een *deel 9* live uitzending link zien maar deze werkt niet.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 02:52:32 #121
6941 APK
Factual, I think.
pi_31773433
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 02:15 schreef Loedertje het volgende:
* Loedertje is op zoek naar de ,ive uitzending en internetuitzending van afgelopen donderdag.

De BB site laat wel een *deel 9* live uitzending link zien maar deze werkt niet.
Werkt die link op die fucking grote banner niet?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31774089
Menno duikt in bed bij Dido en Nathalie op 26 oktober om 0.44. Het filmpje duurt bijna drie minuten. Nadat je op de link hebt geklikt klik je onderaan de pagina op free. Op de volgende pagina zie je onderaan nadat enkele tientallen seconden zijn afgeteld de downloadlink verschijnen.

Ik wil ook een deel van het gesprek van Roel en Dido over dit voorval, over de poging van Menno Dido te zoenen en over Menno in het algemeen uploaden. Dat filmpje is echter groter dan vijftig megabyte. Ik probeer het bij Megaupload te uploaden. Dat gaat nog bijna twee uur duren. Als het goed gaat, het is de eerste keer dat ik bij Megaupload upload, post ik de link later.

Het gebeurt mij trouwens regelmatig dat een opname voortijdig afgebroken wordt en dan niet meer seekable is, d.w.z. dat het niet mogelijk is met een schuif naar een andere tijd te gaan. Bij sommige filmpjes lukt het me niet dit achteraf te repareren. Weet iemand een utility waarmee dit altijd lukt ? Ik heb er al diverse tevergeefs geprobeerd. De betreffende filmpjes zijn wel af te spelen vanaf het begin.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 06:34:53 #123
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_31774252
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 05:04 schreef Bus watcher het volgende:
Menno duikt in bed bij Dido en Nathalie op 26 oktober om 0.44. [
Goed werk! Hier is nl. veel controverse over op het forum hoe dat nu daadwerkelijk is gegaan! Tevens hoe Dido dit weer heeft uitgelegd aan Roel. Had beide fragmenten wel gezien maar je vergeet toch ook wel weer eens wat
pi_31774736
quote:
Menno duikt in bed bij Dido en Nathalie op 26 oktober om 0.44. Het filmpje duurt bijna drie minuten. Nadat je op de link hebt geklikt klik je onderaan de pagina op free. Op de volgende pagina zie je onderaan nadat enkele tientallen seconden zijn afgeteld de downloadlink verschijnen.
Ik heb een transcript geplaatst in het Menno-topic.
Dido heeft het verhaal dus enorm opgeblazen.
pi_31775103
Het hierboven aangekondigde filmpje met Roel en Dido in de tuin op 27 oktober om 2.25. Het filmpje duurt ruim 21 minuten. Het downloaden duurt ruim twee uur.
pi_31776566
Mensen, doe mij en met mij vele anderen een plezier en gooi die filmpjes niej meer op rapid share ( of zow iets). Bij de meeste mensen doetie het helemaal niej, als je het wel doet gooi um dan ook ff op een andere site zodat wij ook kunnen meegenieten!! later
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2005 @ 14:47:33 #127
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31780700
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 02:52 schreef APK het volgende:

[..]

Werkt die link op die fucking grote banner niet?
Ik zie geen banner
  Moderator zaterdag 29 oktober 2005 @ 14:51:59 #128
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31780823
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 14:47 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ik zie geen banner
Ben je nou nog steeds aan het mutsen over die internet-uitzending?

OK, dan maken we het nog iets makkelijker:
HIER KLIKKEN.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_31785487
quote:

Ik wil ook een deel van het gesprek van Roel en Dido over dit voorval, over de poging van Menno Dido te zoenen en over Menno in het algemeen uploaden. Dat filmpje is echter groter dan vijftig megabyte. Ik probeer het bij Megaupload te uploaden. Dat gaat nog bijna twee uur duren. Als het goed gaat, het is de eerste keer dat ik bij Megaupload upload, post ik de link later.

Het gebeurt mij trouwens regelmatig dat een opname voortijdig afgebroken wordt en dan niet meer seekable is, d.w.z. dat het niet mogelijk is met een schuif naar een andere tijd te gaan. Bij sommige filmpjes lukt het me niet dit achteraf te repareren. Weet iemand een utility waarmee dit altijd lukt ? Ik heb er al diverse tevergeefs geprobeerd. De betreffende filmpjes zijn wel af te spelen vanaf het begin.
Ik weet niet hoe jouw probleem op te lossen is.
Maar je kan je filmpjes gewoon een hogere compressie geven toch, dan worden ze een stuk kleiner (wel tenkoste van de kwaliteit natuurlijk).
pi_31785514
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 12:15 schreef Haraldinio het volgende:
Mensen, doe mij en met mij vele anderen een plezier en gooi die filmpjes niej meer op rapid share ( of zow iets). Bij de meeste mensen doetie het helemaal niej, als je het wel doet gooi um dan ook ff op een andere site zodat wij ook kunnen meegenieten!! later
Ik weet niks anders, ik heb mega-upload wel eens geprobeerd, maar dat vind ik te langzaam gaan (wel jammer want daar kan 250 mb op kwijt).
Rapid share is voor iedereen toegankelijk zoals al vaak beschreven....
Op link klikken......naar beneden scrollen....op free klikken....naar beneden scrollen....tientallen seconden wachten en dan komt de download link tevoorschijn waar je op moet klikken.
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2005 @ 20:45:47 #131
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31790764
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 14:51 schreef Gert het volgende:

[..]

Ben je nou nog steeds aan het mutsen over die internet-uitzending?

Hallo zeg, ook ik heb wel eens dagen dat ik iets niet kan vinden

Keek net in je profiel...wat ben jij oud !!
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 21:47:39 #132
16305 Jappie
parttime reverend
pi_31792771
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 12:15 schreef Haraldinio het volgende:
Dat dacht ik eerst ook...dat je dus alleen als premium member het filmpje kunt downloaden......echter de enige reden dat ie het bij mij niet deed werd veroorzaakt doordat DAP alle te downloaden extensies automatisch naar binnen slorpt...als je ff de betreffende extensie in DAP uitvinkt pakt je windows downloader um op en dan werkt het prima
  Moderator zaterdag 29 oktober 2005 @ 21:54:21 #133
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31792944
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 20:45 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Hallo zeg, ook ik heb wel eens dagen dat ik iets niet kan vinden

Keek net in je profiel...wat ben jij oud !!
Bedankt voor het linkje Gert.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † zondag 30 oktober 2005 @ 01:35:14 #134
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31798922
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 21:54 schreef Gert het volgende:

[..]

Bedankt voor het linkje Gert.
Ben jij in het dagelijks leven souffleur?

(ThnX lieve Gert, heb je misschien ook nog een link naar de tv live uitzending van afgelopen donderdag liefje?)
pi_31803908
De jacht op de muis. Dit was te zien op stream 3 om 0.54. Het filmpje duurt elf minuten.
  Moderator zondag 30 oktober 2005 @ 11:56:48 #136
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31804823
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 01:35 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ben jij in het dagelijks leven souffleur?

(ThnX lieve Gert, heb je misschien ook nog een link naar de tv live uitzending van afgelopen donderdag liefje?)
Tuurlijk!
  † In Memoriam † zondag 30 oktober 2005 @ 16:27:48 #137
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31843915
BB kung fu fighting.
Ik was hier al lang geleden mee begonnen, maar ik zat te wachten op nog wat vechtbeelden en ondertussen hadden ze mijn idee gejat
Maar mijn versie is toch beter

Click here to watch BB-kung-fu-fighting
pi_31844998
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 18:20 schreef PC eend het volgende:
BB kung fu fighting.

Chantal er dan tussen als majorette meisje
pi_31845153
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 18:59 schreef cuall het volgende:

[..]

Chantal er dan tussen als majorette meisje
Nee dat is een heel ingewikkelde kung fu move
  dinsdag 1 november 2005 @ 04:58:50 #141
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_31857464
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 18:20 schreef PC eend het volgende:
BB kung fu fighting.
Ik was hier al lang geleden mee begonnen, maar ik zat te wachten op nog wat vechtbeelden en ondertussen hadden ze mijn idee gejat

Leuk gedaan weer! Ook wel handig zo via putfile!
pi_31860499
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:04 schreef PC eend het volgende:

[..]

Nee dat is een heel ingewikkelde kung fu move
Dat weet jij wel, maar Chantal niet
pi_31887006
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 04:58 schreef BBscanner het volgende:

[..]

Leuk gedaan weer! Ook wel handig zo via putfile!
Misschien wel handig dat putfile, maar daar kan ik maar 25 mb op kwijt, doe ik dus alleen met korte filmpjes.
Op fileshare kan je 2x zoveel kwijt en mijn filmpjes zijn meestal al niet van een beste kwaliteit, dus als ik weer een iets langer filmpje heb word het toch weer fileshare ben ik bang, anders ziet het er helemaal niet meer uit.
pi_31888644
Dat kung fu fighting filmpje is leuk
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 2 november 2005 @ 20:43:42 #145
862 Arcee
Look closer
pi_31908530
Heeft iemand een filmpje van een in strakke spijkerbroek dansende Lieske zoals te zien was in de TV-uitzending van vandaag?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_31918743
quote:
Op woensdag 2 november 2005 20:43 schreef Arcee het volgende:
Heeft iemand een filmpje van een in strakke spijkerbroek dansende Lieske zoals te zien was in de TV-uitzending van vandaag?
Ik had het liever in de context gezien en dus een samenvatting van het hele feestje, maar helaas
pi_31946596
Wel wat haperingen in de eerste 30 seconden, en aan het eind het geluid wat out-of-sync.
Maar beter dan niets zal ik maar zeggen

De internetlive uitzending van 3 nov.

http://rapidshare.de/files/7155175/Internet_live_3_nov.wmv.html
pi_31950167
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 00:29 schreef PC eend het volgende:
Wel wat haperingen in de eerste 30 seconden, en aan het eind het geluid wat out-of-sync.
Maar beter dan niets zal ik maar zeggen

De internetlive uitzending van 3 nov.

http://rapidshare.de/files/7155175/Internet_live_3_nov.wmv.html
Klasse!
pi_31972434
  vrijdag 4 november 2005 @ 21:19:18 #150
16305 Jappie
parttime reverend
pi_31972862
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 21:19 schreef Jappie het volgende:

[..]

Hij is mooi
  vrijdag 4 november 2005 @ 21:48:13 #152
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
  Moderator vrijdag 4 november 2005 @ 21:51:29 #153
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31973654
Leuk, PC Eend.

Wat een wérk!
  vrijdag 4 november 2005 @ 22:04:51 #154
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_31974089
Perfect stuk editwerk PC Eend.
Complimenten.
Dikke en Zw0rld zijn de F0k!F00dMasters
© 1982 Sinclair Research Ltd
  zondag 6 november 2005 @ 05:32:25 #155
2018 PC eend
relativist
pi_32016523
  zondag 6 november 2005 @ 05:38:11 #156
2018 PC eend
relativist
pi_32016572
Oh en als iemand geinteresseerd is in een filmpje van afgelopen nacht, dan hoor ik het nog wel
  zondag 6 november 2005 @ 07:14:19 #157
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_32016931
quote:
Op zondag 6 november 2005 05:32 schreef PC eend het volgende:
Hij is eg eg egggg uber!!
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_32017336
quote:
Op zondag 6 november 2005 05:38 schreef PC eend het volgende:
Oh en als iemand geinteresseerd is in een filmpje van afgelopen nacht, dan hoor ik het nog wel
Tuurlijk, ik denk dat er meerdere mensen het wel willen zien.
Ik in ieder geval wel, 'k lag al te pitten
pi_32017398
quote:
Gaaf stukje montage, knap gedaan..

Enuhhhh, kom maar op met die bewegende images van tonite...
Heb ik toch niet voor niks urenlang naar die streams zitten staren..
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 6 november 2005 @ 09:51:40 #160
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_32017486
quote:
Op zondag 6 november 2005 05:38 schreef PC eend het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zet erop !
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 6 november 2005 @ 15:11:29 #161
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_32025287
staat dat filmpje over Roel en Dido nou al online ?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_32030586
klik voor filmpje

hiervoor zat Dido bovenop Roel. en zat ze duidelijk op hem te rijden.
maar ik krijg m'n opname apparaat niet snel genoeg opgestart.
in dit filmpje gebeurt er dus niet zo veel...

je hoort Dido in dit filmpje als je heel goed luistert zeggen:

"dit is echt erg" en "soms wil je het gewoon een keer gevoeld hebben"

ze zeggen nog wel meer maar erg moeilijk te verstaan.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  zondag 6 november 2005 @ 18:20:19 #163
2018 PC eend
relativist
pi_32031238
Caesu heeft al wat ge-upload
Als je nog meer wilt zien, hier 3 kwartier lang Dido en Roel, als je nog wat denkt te zien, is het misschien handig om even te posten in welke minuut je dat dacht te zien

http://rapidshare.de/files/7271299/Watskeburt.wmv.html
pi_32033390
quote:
Op woensdag 2 november 2005 20:43 schreef Arcee het volgende:
zoek ik ook nog

en ik haat rapidshare

maar lieske is een schatje
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
  zondag 6 november 2005 @ 19:45:35 #165
6941 APK
Factual, I think.
pi_32033782
quote:
Op zondag 6 november 2005 17:58 schreef Caesu het volgende:

klik voor filmpje
Keiharde porno!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 6 november 2005 @ 23:54:29 #166
65846 Bocaj
47th President.
pi_32042649
quote:
Op zondag 6 november 2005 18:20 schreef PC eend het volgende:
Caesu heeft al wat ge-upload
Als je nog meer wilt zien, hier 3 kwartier lang Dido en Roel, als je nog wat denkt te zien, is het misschien handig om even te posten in welke minuut je dat dacht te zien

http://rapidshare.de/files/7271299/Watskeburt.wmv.html
Eingelijk de moeite niet waard om daar 45 minuten naar te kijken
Je ziet NIX, het enige wat gebeurd kan zijn is wat vinger/trekwerk....
Lachwekkend is de cameraman die steeds effe komt kijken of er wat gebeurd...
pi_32046025
quote:
Op zondag 6 november 2005 23:54 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Eingelijk de moeite niet waard om daar 45 minuten naar te kijken
Je ziet NIX, het enige wat gebeurd kan zijn is wat vinger/trekwerk....
Lachwekkend is de cameraman die steeds effe komt kijken of er wat gebeurd...

Ik had ook geen zin om het nog een keer helemaal te kijken,... daarom had je moeten zeggen welke minuut je iets dacht te zien
  maandag 7 november 2005 @ 15:19:44 #168
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32058160
quote:
Op zondag 6 november 2005 05:32 schreef PC eend het volgende:
mooi filmpje, knap montagewerk !
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_32065965
Hoi ik zoek de video waar Nathalie haar voeten afveegt aan Menno's schone lakens het verhaal gaat zo:
rDe voetveeg...Als Dido en Roel vannacht in bed liggen, springt Nathalie erbij. Ze ziet dat haar voeten zwart van het vuil zijn.
"Oh, kijk nou?", lacht ze hard. "Ligt Menno al in bed?" Dido en Roel schudden nee en even later rent ze naar het lege bed. Ze schopt het dekbed weg en veegt haar voeten af aan de schone lakens. Ook gebruikt ze zijn knuffel als voetveeg. "Sorry Nemo", roept ze door de Slaapkamer tewijl ze de pluche vis weer onder het kussen legt. Dido, Roel en Rob gieren het uit. Even later komt Menno nietsvermoedend binnenlopen en gaat in zijn bed liggen. "Het was niet expres", roept ze weer door de kamer. Maar arme Menno weet natuurlijk niet wat er zich allemaal achter zijn rug om heeft afgespeeld. Hoe ver zullen ze nog gaan
pi_32066464
Filmpie staat op Talpa http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019

Waar je die text ook vandaan hebt...iets over het hoofd gezien?
pi_32066898
quote:
Op maandag 7 november 2005 19:59 schreef Stephan328i het volgende:
Filmpie staat op Talpa http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019

Waar je die text ook vandaan hebt...iets over het hoofd gezien?
Nee, ik zie telkens: Gestopt
pi_32067523
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:12 schreef Dennis-1993 het volgende:

[..]

Nee, ik zie telkens: Gestopt
Heb ik ook vaak, bij mij helpt het vaak wel om op play te klikken en als ie het niet doet een paar keer de pagina refreshen.
pi_32072754
Filmpjes lopen inderdaad niet lekker op Talpa..

Maar wel als je de BB Streams even uit zet
pi_32089087
Meer dan 700 downloads, allemaal mensen die naar bewegende dekens gekeken hebben
Geen een die moeite doet om aan mijn oproep gehoor te geven
pi_32089140
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:19 schreef buzzer het volgende:

[..]

mooi filmpje, knap montagewerk !
Ik neem aan dat je deze bedoelt
Click here to watch BB-Fight-for-your-right
pi_32090925
quote:
Op maandag 7 november 2005 19:43 schreef Dennis-1993 het volgende:
Hoi ik zoek de video waar Nathalie haar voeten afveegt aan Menno's schone lakens het verhaal gaat zo:
Omdat het toch een mooi stukje Anti-naat is heb ik het toch maar even voor je gedaan
In de hoop dat het de Naat-haat aanwakkert

Click here to watch BB-Natalie-vieze-voeten
pi_32091944
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 15:12 schreef PC eend het volgende:
Meer dan 700 downloads, allemaal mensen die naar bewegende dekens gekeken hebben
Geen een die moeite doet om aan mijn oproep gehoor te geven
Sorry Eend...Heb het meeste niet eens gekeken
pi_32092153
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 16:58 schreef Stephan328i het volgende:

[..]

Sorry Eend...Heb het meeste niet eens gekeken
Ok je bent vergeven
Ik richt me woede wel op die 738 anderen
pi_32092316
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 17:05 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ok je bent vergeven
Ik richt me woede wel op die 738 anderen
Ik heb hem ook gezien hoor eend! Dankje.. Ook al was er niet veel boeiends te zien..
pi_32092333
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 16:18 schreef PC eend het volgende:

[..]

Omdat het toch een mooi stukje Anti-naat is heb ik het toch maar even voor je gedaan
In de hoop dat het de Naat-haat aanwakkert

Click here to watch BB-Natalie-vieze-voeten
awh wat een irritant stemmetje trekt ze daar toch!! bah!
pi_32092421
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 17:11 schreef bloempje17 het volgende:

[..]

Ik heb hem ook gezien hoor eend! Dankje.. Ook al was er niet veel boeiends te zien..
Heheh, maar daar ging het niet om, ik had gevraagd of als iemand wat dacht te zien of ze dan konden melden in welke minuten het te zien was, zodat niet iedereen de volle 3 kwartier hoefde uit te zitten
pi_32105500
Natte lie betrapt rob met het geld

link

Helaas is de verbinding hier zo kut dat ik niet veel meer tegelijk kan rippen
als casema weer meewerkt zal ik weer wat langere filmpjes maken.
pi_32121429
De hefstigste stukjes van gisteravond

Click here to watch BB-money-Roels
pi_32121437
Zo vannacht schijnen dido en roel weer lekker bezig te zijn geweest (staat filmpje op talpa).
Iemand nog filmpjes van dido en roel vannacht?
pi_32122023
50 minuten lang filmpje van gisteravond.
Niet al te beste kwaliteit, maar zeker een aanrader als je het nog niet gezien hebt
Ik vond het iig een van de leukste avonden

http://rapidshare.de/files/7399286/BB_money_Roels2.wmv.html
pi_32122050
quote:
Op woensdag 9 november 2005 17:13 schreef bloempje17 het volgende:
Zo vannacht schijnen dido en roel weer lekker bezig te zijn geweest (staat filmpje op talpa).
Iemand nog filmpjes van dido en roel vannacht?
niet in mijn filmpje helaas
pi_32122162
PC eend, lief van je, al die filmpjes.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32123409
quote:
Op woensdag 9 november 2005 17:38 schreef CartWOman het volgende:
PC eend, lief van je, al die filmpjes.
Bedankt voor het veertje
Makkelijker dan streamverslagen schrijven en minder kans op rsi ook
  woensdag 9 november 2005 @ 20:45:20 #189
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_32127886
  woensdag 9 november 2005 @ 20:50:17 #190
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_32128039
PC eend
Wat voor wmv encoder gebruik jij
pi_32131227
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:50 schreef Zw0rld het volgende:
PC eend
Wat voor wmv encoder gebruik jij
Ik neem op in divx, ik heb ook wel eens als .avi upgeload maar dan krijgen mensen codec problemen ( misschien ook omdat ik was vergeten te zeggen welke nodig was )
Ik gooi het nu allemaal maar in moviemaker (zit standaard in winXP), die maakt er wmv van.
  woensdag 9 november 2005 @ 22:36:38 #192
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_32131614
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:26 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik neem op in divx, ik heb ook wel eens als .avi upgeload maar dan krijgen mensen codec problemen ( misschien ook omdat ik was vergeten te zeggen welke nodig was )
Ik gooi het nu allemaal maar in moviemaker (zit standaard in winXP), die maakt er wmv van.
Dat je opneemt in divx weten we.hint logo uitzetten,
Zal die moviemaker eens proberen.
pi_32131914
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:36 schreef Zw0rld het volgende:

[..]

Dat je opneemt in divx weten we.hint logo uitzetten,
Ik heb die optie nog niet gevonden
  woensdag 9 november 2005 @ 22:54:03 #194
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_32132324
Waar kan ik die moviemaker ook al weer vinden?

Al gevonden.

[ Bericht 54% gewijzigd door Zw0rld op 09-11-2005 23:09:11 ]
  woensdag 9 november 2005 @ 22:56:00 #195
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_32132416
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:43 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik heb die optie nog niet gevonden
Zit in de player codec.
Remove logo.
  donderdag 10 november 2005 @ 20:48:14 #196
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_32158954
Samenvatting donderdag
http://rapidshare.de/files/7450985/donderdag.wmv
http://rapidshare.de/files/7455829/serveersterLieske.mpg

[ Bericht 33% gewijzigd door Zw0rld op 10-11-2005 22:35:54 ]
pi_32162664
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:48 schreef Zw0rld het volgende:
Samenvatting donderdag
http://rapidshare.de/files/7450985/donderdag.wmv
Ik vind het wel leuk hoor, hoe meer filmpjes hoe beter, maar is dit niet een hoop extra werk voor niks?
Alle uitzendingen staan gewoon op de talpa site online toch?

Is het niet leuker om streams op te nemen en zo leuke dingen te laten zien die juist helemaal niet in de uitzending komen
  donderdag 10 november 2005 @ 22:48:10 #198
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_32163100
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:36 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik vind het wel leuk hoor, hoe meer filmpjes hoe beter, maar is dit niet een hoop extra werk voor niks?
Alle uitzendingen staan gewoon op de talpa site online toch?

Is het niet leuker om streams op te nemen en zo leuke dingen te laten zien die juist helemaal niet in de uitzending komen
Weet ik.
Maar ik ben lui. Tis zo bewerkelijk met die streams te rotzooien.
Ik heb een goede mpg kaart in pc + alle edit software.
pi_32163253
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:48 schreef Zw0rld het volgende:

[..]

Weet ik.
Maar ik ben lui. Tis zo bewerkelijk met die streams te rotzooien.
Ik heb een goede mpg kaart in pc + alle edit software.
Je bent te lui, maar gaat wel samenvattingen maken van uitzendingen die gewoon online staan
Ik weet niet zo goed wat je met bewerkelijk bedoelt, maar ik neem streams gewoon op met een heel simpel programma hoor, dat kan je zo downloaden
pi_32163328
Iemand niet te lui om de internetuitzending online te zetten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')