Ooooo, is dát de code? Rrrright...quote:Op maandag 5 december 2005 17:00 schreef APK het volgende:
[..]
Die code staat er in grote rode letters voor. [afbeelding]
OMG dat is nieuw, sommige mensen hadden al problemen genoeg om daar iets te downloadenquote:Op maandag 5 december 2005 16:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die doet het niet, Free gekozen, na aftellen: 'The page cannot be displayed'...
Onderaan vraagt 'ie voor de free-users een code. Ik heb geen code.
*kras*
Tsja helaas, dan weet ik het ook niet, ik heb het expres in .wmv gedaan om zoveel mogelijk codec problemen te voorkomenquote:Op maandag 5 december 2005 17:14 schreef CartWOman het volgende:
Geen verschil, alleen beeld van Roel bij Linda op schoot, van achteren gezien. Twee keer geprobeerd, helaas.
Gebruik je FireFox?quote:Op maandag 5 december 2005 17:14 schreef CartWOman het volgende:
Geen verschil, alleen beeld van Roel bij Linda op schoot, van achteren gezien. Twee keer geprobeerd, helaas.
Weet ik toch.quote:Op maandag 5 december 2005 17:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tsja helaas, dan weet ik het ook niet, ik heb het expres in .wmv gedaan om zoveel mogelijk codec problemen te voorkomen
quote:Op maandag 5 december 2005 20:50 schreef Zw0rld het volgende:
Geweldig werk PC eend.
Ga maar door, dus onder muziek brengen.
![]()
![]()
Kan niks beloven, maar ik denk het welquote:Op donderdag 15 december 2005 00:03 schreef crazymamma het volgende:
Kunnen we weer op je rekenen voor de internetuitzending morgen?
Ben er helaas niet en wil natuurlijk niets missen..............
Zou mooi zijn ! Vorige week stond ie in recordtijd op rapidshare!quote:Op donderdag 15 december 2005 00:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan niks beloven, maar ik denk het wel
niet echt, of was je sarcastisch?quote:Op donderdag 15 december 2005 01:32 schreef farceman het volgende:
[..]
Zou mooi zijn ! Vorige week stond ie in recordtijd op rapidshare!
Super service weer!quote:Op donderdag 15 december 2005 22:53 schreef PC eend het volgende:
Internet live 15 december
Naar beneden scrollen....op free klikken.....wachten tot de secondes zijn afgeteld....
dan de code die in grote rode cijfers/letters voor het venster staat in het venster invullen.......
http://rapidshare.de/file(...)15_december.wmv.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |