abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30304245

Thanks to Roellie80!

Link: http://www.rockstargames.com/libertycitystories/

Info:
Dinsdag 9 augustus 2005 | In 2001 kwam ontwikkelaar Rockstar North met Grand Theft Auto III voor de PlayStation 2. De succesvolle overgang van twee naar drie dimensies en de ongekende vrijheid zorgde ervoor dat het spel goed verkocht. Daarna volgden nog de delen Vice City en San Andreas, die minstens net zo succesvol waren.

Volgens sceptici waren de spellen Vice City en San Andreas ten opzichte van Grand Theft Auto III weinig vernieuwend. Persoonlijk ben ik het daar niet mee eens. Als je San Andreas gewend bent en je speelt Grand Theft Auto III weer, kom je er pas achter hoeveel er eigenlijk veranderd is. Het zit vooral in de kleine dingen. In het derde deel kun je geen banden lek schieten, zijn geen motoren, is weinig interactie met de omgeving, heb je constant dezelfde kleren aan, heeft het hoofdpersonage geen stem, enzovoort.

Voor Grand Theft Auto: Liberty City Stories heeft Rockstar North het vaandeltje aan Rockstar Leeds overgedragen om een succesvolle conversie van de PlayStation 2 naar de PlayStation Portable mogelijk te maken. Grand Theft Auto: Liberty City Stories is niet een geheel nieuw deel. De stad van Liberty City Stories is voor een groot deel hetzelfde als de stad uit Grand Theft Auto III. Toch zullen sommige gebouwen zich op andere plaatsen bevinden en zijn er stukken aan de stad toegevoegd. Sommige personages, zoals Salvatore en Misty, zijn ook in dit deel weer aanwezig.

Liberty City Stories speelt zich drie jaar voor Grand Theft Auto III af. Je kruipt in de huid van Tony Cipriani (de stem van Tony wordt door Michael Madsen ingesproken). Tony is een beginnende crimineel en moet zich naar de top van de onderwereld zien te werken. Dit doet hij door verschillende missies uit te voeren. De missies zullen een stuk korter zijn dan dat je gewend bent. Rockstar heeft hier een goede reden voor: spelen op een handheld doe je doorgaans korter dan dat je uitgezakt voor de TV zit. Ter compensatie zullen er wel meer missies aanwezig zijn.

Verder zitten alle onderdelen die je van een Grand Theft Auto-spel mag verwachten in Liberty City Stories verwerkt. Je hebt weer een enorme wereld tot je beschikking, die je met tientallen wapens onveilig kunt maken. Verplaatsen doe je lopend, rennend, zwemmend of met auto’s, motoren, fietsen en boten. De voertuigen zijn deels nieuw en deels uit voorgaande delen geïmporteerd. Het is nog niet bekend of er ook speelbare vliegtuigen en helikopters in het spel zitten. Het is goed mogelijk dat Rockstar deze achterwege laat omdat de PlayStation Portable slechts over één analoge stick beschikt. Over de besturing van het spel is nog weinig bekend. Wel heeft Rockstar laten weten dat je Tony Cipriani met de analoge stick bestuurt en het schiet- en richtsysteem vergelijkbaar met dat van San Andreas is.

De kans dat Rockstar een Grand Theft Auto spel zal verprutsen acht ik vrij klein. Echter, met de informatie die nu beschikbaar is, lijkt Grand Theft Auto: Liberty City Stories niet echt vernieuwend te worden. Wellicht komt Rockstar binnenkort met informatie over iets echt vernieuwends, zoals een multiplayer-modus.
Site: http://www.insidegamer.nl/content.php?id=7282

Verder is er nog niet vrij veel informatie over het spel..En komt het nog niet uit in Europa.!
En kan ik maar 1 screen vinden..!

Game on

[ Bericht 0% gewijzigd door Seal_force op 06-09-2005 21:25:36 ]
pi_30304308
De rede waarom ik een PSP heb gekocht

Xbox Live: Anormius
  Redactie Frontpage maandag 5 september 2005 @ 23:53:03 #3
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_30306067
Ja, en voor deze game schaf ik mezelf ook een PSP aan!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_30306639
Ik ben echt héél benieuwd naar deze game
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:15:03 #5
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30306827
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:08 schreef MrX1982 het volgende:
Dan moet je GTA 3 nog eens spelen.

Als ze toch nieuwe gebieden aan het spel voegen kunnen ze net zo goed het oude deel verwijderen. Ik neem aan dat mensen liever een 'nieuwe' omgeving hebben dan een oude met ietsjes meer.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_30308480
quote:
De kans dat Rockstar een Grand Theft Auto spel zal verprutsen acht ik vrij klein. Echter, met de informatie die nu beschikbaar is, lijkt Grand Theft Auto: Liberty City Stories niet echt vernieuwend te worden. Wellicht komt Rockstar binnenkort met informatie over iets echt vernieuwends, zoals een multiplayer-modus.
Het spel wordt ontwikkeld door Leeds, voorheen alleen maar ontwikkelaar van Barbie spellen, dus ik zou maar niet te vroeg juichen.
push it to the limit
pi_30308830
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:15 schreef BMH het volgende:

Als ze toch nieuwe gebieden aan het spel voegen kunnen ze net zo goed het oude deel verwijderen. Ik neem aan dat mensen liever een 'nieuwe' omgeving hebben dan een oude met ietsjes meer.
GTA 3 ken ik.

Maar toch ben ik benieuwd
  Donald Duck held dinsdag 6 september 2005 @ 01:38:21 #8
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_30308947
Ik ga deze zeker halen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_30316740
Ikke dus zeker niet !
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
pi_30316827
pi_30320651
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 12:42 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Ikke dus zeker niet !
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 01:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik ga deze zeker halen
Goed bezig heren, geef eens een beargumentatie
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_30321283
Geinig dat je tegenwoordig al die vette games al kunt doen op een zo'n mini console
pi_30321439
Ik zou GTA 1 en 2 zelfs wel willen spelen.. lijkt me wel leuk!
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_30321887
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 14:35:29 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_30322988
ZOu er geen speciale aanbieding komen? Psp + Gta LCS
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:50:31 #16
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_30326827
Ziet er wel erg leuk uit!
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
  zaterdag 10 september 2005 @ 21:55:13 #17
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_30466814
Deze ga ik zeker kopen!
pi_30513253
kun je liberty city ook op de ps2 spelen??
of komt die nog voor de ps2
ik wil meer weten over de nieuwe gta liberty city stories
  maandag 12 september 2005 @ 14:15:50 #19
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30513481
GTA III is de enige die ik bijna niet heb gespeeld, dus dat komt mooi goed uit!
pi_30513594
quote:
Op maandag 12 september 2005 14:08 schreef smart91 het volgende:
kun je liberty city ook op de ps2 spelen??
of komt die nog voor de ps2
Nee en zéér waarschijnlijk nee. LCS is een PSP only game.
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:54 schreef Seal_force het volgende:
Zou er geen speciale aanbieding komen? Psp + Gta LCS
Zou er geen speciale aanbieding komen? PSP + GTA LCS + extra accu? Ik denk niet dat er een GTA-PSP-pack komt.

Ik vraag me af hoe snel de PSP accu leegraakt als je LCS speelt, kijkend naar hoe veel de PS2 moest streamen bij de GTA's. Ik denk dat ik deze game niet haal. Ik denk niet dat 'ie veel anders zal zijn dan z'n voorgangers.
pi_30519456
site is officieel online gegaan vandaag

http://www.rockstargames.com/libertycitystories/gta_lcs.html

8)
dikke soundtrack van de intro
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
pi_30519632
Soundtrack is lekker idd! K weet nog niet of ik een PSP ga kopen, maar als ik er een koop neem ik dit spel zeker .

Maar ik game bijna nooit onderweg en ik heb mn handhelds dan ook weinig gebruikt, vind het zonde om een psp te kopen en vervolgens niet te gebruiken. K wacht zowieso tot ie in prijs zakt of dat ie gratis bij een gsm abbotje zit ofzo
pi_30519665
double cleff fm is back HELL YEAH!!!
nu met een italiaan als presentator
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
pi_30551990
zou het mooier zijn als gta san andreas of maar een paar verbeteringen?

kun je de spellen van de ps2 ook op de psp spelen?
pi_30552359
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 20:56 schreef smart91 het volgende:
zou het mooier zijn als gta san andreas of maar een paar verbeteringen?
Nee. De PSP is èrg krachtig voor zo'n klein apparaatje, maar de PS2 is nog altijd krachtiger. De resolutie van de PSP is ook redelijk hoog voor zo'n klein schermpje, maar de resolutie van de PS2 is hoger.

Dus mooier is 'ie niet. Beter? Misschien, aangezien San Andreas totáál niet geoptimaliseerd was voor de PS2. Wellicht heeft Rockstar dit keer wat beter rekening gehouden met de limitaties van het systeem waar het op draait. Dus het beeld is misschien niet mooier, maar het zou kunnen dat de framerate beter is dan SA op de PS2 (veel slechter kan het ook niet worden! )
quote:
kun je de spellen van de ps2 ook op de psp spelen?
Als jij een PS2 dvd-rom in een PSP gepropt krijgt misschien.
pi_30612108
wat zijn dan de afmetingen van de psp?

als nog geen ps hebt wat raad je me dan aan ps2 of de psp
  donderdag 15 september 2005 @ 19:48:35 #27
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30612157
quote:
Op donderdag 15 september 2005 19:46 schreef smart91 het volgende:
wat zijn dan de afmetingen van de psp?

als nog geen ps hebt wat raad je me dan aan ps2 of de psp
Ga eerst een na welke games je allemaal wilt spelen. Voor 1 spel is een console/handheld een beetje te duur imo.

Als je meer wilt weten over dit spel moet je gewoon een previewtje gaan lezen.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_30756125
quote:
Op maandag 12 september 2005 14:19 schreef P-Style het volgende:

Zou er geen speciale aanbieding komen? PSP + GTA LCS + extra accu?

Preview Eurogamer
pi_30766081
quote:
Wow positieve review! Ik ben mss wel een van die mensen die voor dit spel een psp aan zal gaan schaffen
  donderdag 22 september 2005 @ 19:50:44 #30
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_30834095
Paar nieuwe screens: http://www.pspworld.nl/news/201/

pi_30914168
Helaas zul je niet kunnen vliegen in deze game
Is het enige minpuntje, maar kopen ga ik hem zeker.
pi_30974285
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:52 schreef jap85 het volgende:
..K wacht zowieso tot ie in prijs zakt of dat ie gratis bij een gsm abbotje zit ofzo
http://www.typhone.nl/index.php?go=aanbieding&do=show&show_id=197
Zag ik laatst toevallig, misschien zijn er wel betere deals te krijgen.. GIYF
Nee.
pi_30982013
Ik ben heel erg benieuwd naar GTA op een handheld. Als de uitvoering goed is is het prachtig natuurlijk, maar ik wacht toch eerst wat reviews af.
pi_31032492
http://psp.ign.com/articles/654/654487p1.html

Nieuw stukje en nieuwe screens
  donderdag 29 september 2005 @ 20:11:47 #35
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_31037028
quote:
Mafiosi Tony Sipriani op nieuwe GTA screenshots

Rockstar is altijd zeer kalm als het aankomt op media uitgeven maar als eenmaal de eerste media is verschenen zijn ze niet meer te houden. Zo kunnen we je vandaag weer nieuwe screenshots laten zien met meneer Sipriani aanwezig, samen met allerlei grof wapentuig waarmee je je weer kunt gaan vermaken in Liberty City!

Mafiosi Tony Sipriani op nieuwe GTA screenshots

De Grand Theft Auto serie staat aan de wieg van de zogenaamde ‘free-roam’ actie titels. Voor het eerst konden spelers in een stad doen en laten wat ze wilde en werden ze beloond voor het behalen van criminelen doelen. Grand Theft Auto 3 zette de nieuwe standaard toen het de speler de kans gaf om in een geheel driedimensionale stad alles te doen wat maar voormogelijk was. Het jatten van auto’s en wederom het uivoeren van een divers aanbod aan criminele doelen bleek een succesformule. Inmiddels heeft de serie miljoenen verkocht en komt de serie ook naar Sony’s draagbare Playstation Portable.

Grand Theft Auto: Liberty City Stories zal zich vlak voor deel drie in de serie afspelen. De speler zal dit keer Tony Sipriani spelen in een soortgelijke setting als die van Liberty City, zoals we deze kennen uit GTA 3. Rockstar heeft een geheel nieuw en episch verhaal geschreven, exclusief voor Liberty City Stories. Gebaseerd op de andere delen zal het verhaal dus zeker een sterk punt van het spel worden. De informatie die we nu hebben duidt erop dat we werken voor “Vincenzo Cilli”, een hoge maffiosi die op zijn beurt werkt voor de Leone familie.

In een gebied dat groter is dan het gebied in GTA 3 zal de speler naar hartelust kunnen rondrijden en missies doen zoals we gewend zijn van de serie. Onder het genot van menig radiostation kun je weer jatten wat er te jatten valt en iedereen die je lastig valt over hoop knallen. Alle bekende voertuigen zullen terug te vinden zijn in het spel, dat op verschillende punten zelfs uitgebreider moet worden dan de andere delen in de serie.

Bron (voor meer screens)
pi_31037135
Het is Cipriani
  donderdag 29 september 2005 @ 20:19:51 #37
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_31037326
quote:
Op donderdag 29 september 2005 20:15 schreef H.Flick het volgende:
Het is Cipriani
Lol.

De screens zien er erg vet uit.
  donderdag 29 september 2005 @ 20:24:03 #38
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_31037499
GTA vind ik niet echt een handheld game, hoewel het er zeker goed uitziet.
pi_31044628
quote:
"There's one feature in GTA:LCS that's so incredible, it'd blow your tiny minds"
http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=65151

Morgen wordt het bekend gemaakt, dus speculeren maar, zelf denk ik online, al lijkt me dat wat overkill ad-hoc ondersteuning misschien?
push it to the limit
pi_31044791
Connectivity met de ps2 gta san andrea misschien?
push it to the limit
pi_31044803
ZOMG my tiny mind can't take it anymore.
push it to the limit
pi_31044871
quote:
Op donderdag 29 september 2005 23:35 schreef mikando18 het volgende:
Connectivity met de ps2 gta san andrea misschien?
Laten we hopen van niet... ik heb mijn PS2 SA verkocht en de Xbox versie gekocht
  Donald Duck held donderdag 29 september 2005 @ 23:43:24 #43
46149 __Saviour__
pi_31045040
gewoon normale multiplayer. da's tot nu toe nog nooit geweest in de andere GTA games.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 11:49:54 #44
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_31080942
Multiplayer voor GTA: Liberty City Stories

Rockstar heeft op de website van GTA: Liberty City Stories bekend gemaakt dat de game geschikt zal zijn voor multiplayer. Er zijn 3 verschillende multiplayer modes bekend gemaakt.

- Liberty City Survivor: Dit kan je tegen of met elkaar doen. Als je tegen elkaar speelt wint de speler die na een bepaalde tijd de meest kills heeft. Zelf dood gaan kost je een punt, de ander dood maken krijg je een punt voor. Als je ervoor kiest om samen te spelen speel je tegen een andere gang. De gang met de meeste kills wint.

- Protection Racket: Hierbij heeft elke speler een eigen basis. In die basis staan 4 limo's die beschermd moeten worden. Aan het begin wordt iemand toegewezen als zijnde aanvaller of verdediger. Als de limo's van de verdedigende kant vernietigd zijn worden de rollen omgedraaid. De tijd die verstreken is tussen het begin van het spel en het moment waarop alle 4 de limo's van de verdedigende kant vernietigd zijn is de tijd die nog over is om te spelen. Binnen die tijd moeten de limo's in de basis van de andere speler vernietigd worden om het spel te winnen.

- Get Stretch: Iedere speler heeft een eigen garage en een eigen gang-auto. Je kan punten verdienen door je eigen auto EN de auto van je tegenstander in jouw garage te hebben; dit telt als een capture. Degene die het eerste de score-limiet bereikt of binnen een bepaalde tijd de meeste captures heeft wint.

Naast deze 3 modes wordt aangegeven dat er in de toekomst nog meer verschillende modes bekend gemaakt zullen worden.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:29:20 #45
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_31081901
Tof! Deze ga ik ook halen
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_31081926
Die MP interesseert me helemaal niks . Als het maar niet ten koste gaat van de SP ervaring.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:30:37 #47
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_31081940
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:15 schreef BMH het volgende:

[..]

Nee hoor, de ervaring om een game als GTA op een handheld te spelen is meer dan genoeg voor mij!
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:32:18 #48
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_31081992
quote:
Op donderdag 22 september 2005 19:50 schreef nlboy het volgende:
Paar nieuwe screens: http://www.pspworld.nl/news/201/

Michael Madsen??
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_31091471
O, god wat gaat deze game vet worden... :|

wanneer is de release nou?

staat deze vast, want ik lees overal andere info...
  Donald Duck held zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:19:31 #50
46149 __Saviour__
pi_31091540
Dus Multiplayer, ik zei het al. Echt vet
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:20:20 #51
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_31091567
hopelijk is het spel een beetje speelbaar op een handheld
pi_31091607
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:08 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar de laadtijden.
Dat gaat voor mij de doorslag geven of ik um koop of niet .
-
pi_31100425
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 18:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar de laadtijden.
Dat gaat voor mij de doorslag geven of ik um koop of niet .
Nou staat de GTA-serie juist bekend om z'n gebrek aan laadtijden (behalve als je het spel start natuurlijk)... echter lijkt streaming-technologie me allerminst ideaal voor de accu-duur van de PSP.
pi_31100868
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 23:01 schreef P-Style het volgende:

[..]

Nou staat de GTA-serie juist bekend om z'n gebrek aan laadtijden (behalve als je het spel start natuurlijk)... echter lijkt streaming-technologie me allerminst ideaal voor de accu-duur van de PSP.
Ja, prima.
Maar de PSP staat bekend om z'n ONWIJS lange laadtijden. Ik kijk de kat nog even uit de boom.. Sowieso heb ik deel 3 al uitgespeeld en wacht nog even de reviews af. .
-
pi_31100939
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 23:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, prima.
Maar de PSP staat bekend om z'n ONWIJS lange laadtijden. Ik kijk de kat nog even uit de boom.. Sowieso heb ik deel 3 al uitgespeeld en wacht nog even de reviews af. .
Vergeleken met rom-chips zijn de laadtijden wel lang ja. Verder zijn de laadtijden amper langer dan grote consoles. En een GTA met laadtijden kan ik me eigenlijk sowieso niet voorstellen. En om je aankoop nou af te laten hangen van de laadtijd om het spel te starten...
pi_31101010
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 23:20 schreef P-Style het volgende:

[..]

Vergeleken met rom-chips zijn de laadtijden wel lang ja. Verder zijn de laadtijden amper langer dan grote consoles. En een GTA met laadtijden kan ik me eigenlijk sowieso niet voorstellen. En om je aankoop nou af te laten hangen van de laadtijd om het spel te starten...
Nou, ik weet niet welke games jij allemaal hebt gespeeld, maar ook tijdens het spel zijn er laadtijden. Tussen de races in Midnight Club bijv heb je genoeg tijd om een bank in Pakistan te beroven, .
-
pi_31101302
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 23:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nou, ik weet niet welke games jij allemaal hebt gespeeld, maar ook tijdens het spel zijn er laadtijden. Tussen de races in Midnight Club bijv heb je genoeg tijd om een bank in Pakistan te beroven, .
"Tijdens hèt spel"?! Zeg, we hebben het hier toch over GTA:LCS? En niet over Midnight Club.
pi_31101357
Deze ga ik ook lekker kopen! Schitterend gewoon.
  zondag 2 oktober 2005 @ 13:13:44 #59
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31111397
Ik ben benieuwd hoe lang de accu mee gaat op dit pareltje
  zondag 2 oktober 2005 @ 23:49:45 #60
127550 Akira221
En ik geloofde het bijna zelf
pi_31131205
ik twijfel nog of ik gta liberty storys ga kopen
pi_31136099
Ik koop em hoogstwaarschijnlijk niet, ik wil niet gaan vergelijken maar ik doe het stiekem toch, als ik op de ps2 gta:sa bekijk is het 1 berg popups en slowdowns, ik kan alleen maar hopen voor de fans dat dit niet in overmate aanwezig zal zijn.

Ook vind ik het vrij overdreven dat zo'n spel een 9.6 of hoger krijgt, of ligt het aan mijn ps2 dat het hele spel vertraagd als het bv gaat regenen of als er iets of wat teveel auto's in beeld zijn.

Ik ben er vrijwel zeker van dat het alleen maar erger gaat worden op de psp, ik hoop het niet.

Pluspunt is wel online multiplayer (online toch)
  maandag 3 oktober 2005 @ 09:16:32 #62
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_31137433
* nlboy heeft GTA gepreorderd.
pi_31137449
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 13:13 schreef Blinker het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang de accu mee gaat op dit pareltje
De makers zeggen dat hij 4 uur mee moet gaan op een volle accu.
pi_31138432
Ik weet nog niet zeker of ik die GTA ga halen voor mn PSP. Geloof me, ik ben PSP én GTA verslaafd, maar waarom zou ik dat spel kopen als ik alle delen al heb op de ps2...

Misschien als die afgsprijsd is.
pi_31138591
Nog eventjes wachten en dan heb ik em

(verkapte tvp )
......Signature-loos......
pi_31142947
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 04:24 schreef knater het volgende:
Ik koop em hoogstwaarschijnlijk niet, ik wil niet gaan vergelijken maar ik doe het stiekem toch, als ik op de ps2 gta:sa bekijk is het 1 berg popups en slowdowns, ik kan alleen maar hopen voor de fans dat dit niet in overmate aanwezig zal zijn.

Ook vind ik het vrij overdreven dat zo'n spel een 9.6 of hoger krijgt, of ligt het aan mijn ps2 dat het hele spel vertraagd als het bv gaat regenen of als er iets of wat teveel auto's in beeld zijn.

Ik ben er vrijwel zeker van dat het alleen maar erger gaat worden op de psp, ik hoop het niet.

Pluspunt is wel online multiplayer (online toch)
lette je nog op de pop-up toen je voor de eerste keer opsteeg van Los Santos airport. Of de eerste met het jetpack vliegen of de eerste keer dat je de Strip in LV opreed.

gta is één groot avontuur en dan let je niet op gfx of grafische bugjes. de gameplay op zich is voor mij al genoeg om deze game te willen spelen
pi_31142985
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 10:19 schreef Even het volgende:

(verkapte tvp )
hoe lang is eventjes? dwaalt een versie al rond op internet?
pi_31143094
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 10:19 schreef Even het volgende:

(verkapte tvp )
kuch eens ?
pi_31149758
Haha nee niet op die manier (Was het maar zo'n feest )

Ik bedoelde dat t niet zo lang meer duurt toch ?
pi_31151432
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 17:41 schreef Even het volgende:
Haha nee niet op die manier (Was het maar zo'n feest )

Ik bedoelde dat t niet zo lang meer duurt toch ?
Sohe, domper van de dag

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2005 18:39:44 ]
pi_31151492
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 18:39 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Sohe, domper van de dag
Sorry
pi_31151718
"Als je het spel op start moet je zo'n 20 seconden wachten. Wanneer je een ander eiland binnenkomt duurt het laden 12 tot 14 seconden. Met een nieuwe, geladen accu kun je vier uur spelen."

Niet al te slecht dacht ik zo
pi_31414008
Het begint bij nu wel te jeuken. Laatste keer dat ik dit had was toen SA op de PS2 ging uitkomen. GTA spelen in 3D op de PSP. Het wordt echt geweldig
pi_31414654
Ik ga um definitief niet kopen, .
-
pi_31415069
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 17:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ga um definitief niet kopen, .
Ik ook niet! Ben wel een beetje uitgekeken op GTA eerlijk gezegd.
pi_31415127
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 18:15 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik ook niet! Ben wel een beetje uitgekeken op GTA eerlijk gezegd.
Ja, en het is me iets teveel een poort van GTA3.
En het lijkt mij niet echt een handheld game. Ik ga toch maar voor PES5 en VT. .
-
pi_31415405
(Welke) muziek ? Wel vet dat het de stem van Micheal Madson is !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_31416153
En bevalt je PSP een beetje Roi
pi_31420644
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 18:18 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ja, en het is me iets teveel een poort van GTA3.
En het lijkt mij niet echt een handheld game. Ik ga toch maar voor PES5 en VT. .
ja dat vind ik ook jammer,

maar voor mij is het al zolang geleden dat ik GTA3 heb gespeeld dat ik er wel weer zin in heb
  Donald Duck held donderdag 13 oktober 2005 @ 21:33:43 #80
46149 __Saviour__
pi_31420719
ik heb me bedacht, ik ga deze niet halen. Ik ga voor Mario Kart DS, die komt binnenkort ook
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_31421107
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:33 schreef __Saviour__ het volgende:
ik heb me bedacht, ik ga deze niet halen. Ik ga voor Mario Kart DS, die komt binnenkort ook
als je met binnenkort 25 november bedoeld, dan komt ie idd binnenkort.
Scheren is voor schapen!
pi_31421328
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 19:03 schreef _moder8or_ het volgende:
En bevalt je PSP een beetje Roi
Nog niet binnen .

Maar weet iemand wat voor een muziek er gebruikt wordt in dit spel ?
  Donald Duck held donderdag 13 oktober 2005 @ 21:57:54 #83
46149 __Saviour__
pi_31421604
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
als je met binnenkort 25 november bedoeld, dan komt ie idd binnenkort.
Zo lang vind ik dat niet meer duren inderdaad
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_31422330
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:50 schreef Roi het volgende:

[..]

Nog niet binnen .

Maar weet iemand wat voor een muziek er gebruikt wordt in dit spel ?
ik gok van alles wat

zendertje rock
zendertje dance
zendertje urban
zendertje lollige radio
pi_31422628
Ligt het aan mij of is de hype voor dit spel echt minimaal vergeleken met vorige delen uit de GTA serie?
pi_31423130
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 22:29 schreef H.Flick het volgende:
Ligt het aan mij of is de hype voor dit spel echt minimaal vergeleken met vorige delen uit de GTA serie?
De hype is inderdaad VÉÉL minder, maar dat komt waarschijnlijk omdat het niet meer zo... "bijzonder" is dat er een nieuwe GTA verschijnt, die er weer ongeveer hetzelfde uit gaat zien en weer ongeveer hetzelfde zal spelen...
pi_31425892
Nog een goede reden om een PSP aan te schaffen, moet ik toch eens doen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_31492327
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 22:46 schreef P-Style het volgende:

[..]

De hype is inderdaad VÉÉL minder, maar dat komt waarschijnlijk omdat het niet meer zo... "bijzonder" is dat er een nieuwe GTA verschijnt, die er weer ongeveer hetzelfde uit gaat zien en weer ongeveer hetzelfde zal spelen...
Volgens mij is het feit dat het op de PSP uitkomt ook een grote factor, een GTA:SA kunnen een hoop meer mensen spelen zonder een nieuw platform er voor aan te hoeven schaffen.
pi_31492689
Ik vind het wel weer slecht van Take Two om nauwelijks te adverteren. Tuurlijk, een GTA titel verkoopt zichzelf. Maar omdat het hier om een nieuw platform gaat denk ik dat een beetje marketing geen kwaad had gekunt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Yankee_One op 16-10-2005 18:27:09 ]
  zondag 16 oktober 2005 @ 19:10:05 #90
132830 NK5022
www.psptalk.nl
pi_31493605
Ik ga het spel ook nog wel kopen. Het blijft een erg mooie spel. Dus voor mij nog een gta.
pi_31495705
het is niet hetzelfde spel als dat op de PS2 uitkwam. geheel nieuwe verhaallijn, nieuwe missies, maar wel bijna dezelfde stad.
pi_31579112
Weer ff wat nieuwe screens:

pi_31618712
Vier nieuwe side missions:
quote:
  • Karmageddon: Steal a firetruck and cause as much damage to other vehicles as possible!
  • Trashmaster: Get behind the wheel of a refuse truck and race to collect as many dumpsters as possible within the time limit.
  • Car Salesman: Take budding car buyers for a test drive and try to sell them the car as quickly as possible. Avoiding damage is a must, and the quicker you secure the sale the bigger your ca$h bonus will be!
  • Noodle Punk: In the same way as Tommy delivered Pizzas in Vice City, you'll have to bring Punk Noodles to the people of Liberty.
  • Plus wat nieuwe screens:

pi_31621829
    oeeeh het ziet er goed uiihuuiitttt

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2005 09:22:37 ]
      zaterdag 22 oktober 2005 @ 09:52:23 #95
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_31622005
    En nu kappe met die screens! Mijn geduld raakt langzaam op...

pi_31626898
    Nog meer side missions:
    quote:
    Bike Salesman: Like the car salesman mission Gamesradar previewed earlier, this time you've to give people the right type of bike ride to sell them the product.
    Scooter Shooter: Take out as many targets as possible firing from the back of a motorbike in a First Person view.
    See The Sights Before Your Flight: Take some tourists back to their favourite landmark and grab a photo of them before their flight takes off. Oh, don't forget to get them back to the airport on time!
    Avenging Angels: Team up with a pair of hoods from this gang and try to take over the city.
    Ik heb er zin an!
    pi_31628740
    Moet hebbe! Wanneer komtie nuuhuuu!
      maandag 24 oktober 2005 @ 11:14:34 #98
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_31659710
    28-10-2005, dus nog 4 nachtjes slapen.
    (als het goed is)
    pi_31667218
    quote:
    Dat was een vals bericht meende ik
    pi_31667256
    quote:
    Op maandag 24 oktober 2005 22:54 schreef SuperFruitig het volgende:
    Dat was een vals bericht meende ik
    Hmmmm...
    quote:
    November 4th is the new European release date for Grand Theft Auto: Liberty City Stories, it has been confirmed today.
    pi_31667426
    quote:
    Op maandag 24 oktober 2005 22:56 schreef P-Style het volgende:

[..]

Hmmmm...
    [..]

quote:
    A few minutes ago Boomtown reported that Liberty City Stories has been delayed in the UK by one week. Local stores in the UK such as Game have today also said that it will be only available on November 4th. Game's online store is also listing Liberty City Stories as a November 4th release. It is still not known who made this announcement and updates will be posted throughout the day.

UPDATE 1:
    This afternoon in the UK the distributor of Liberty City Stories in the country Gem confirmed to Eurogamer that the game got pushed back by one week and will now be available on November 4th. The release date in North America and Australia still stays the same (25th in US and 28th in Aus). We hope to expect some announcements from either Rockstar or TTWO later in the day.

UPDATE2:
    A Rockstar representative told the UK based gaming site Pro-G that Liberty City Stories is still on track for its original release date.

UPDATE3:
    Luke over at GTAnet also contacted Rockstar in the UK and they assure us that the game is still on track for October 28 in the UK! Bear in mind that neither Take 2 Interactive or Rockstar Games made any announcements about a delay.
    bron: gtaportable.com

Ow en:

http://www.gtapsp.com/forum/viewtopic.php?t=757

Het is of waar ( ) of een gigantische hoax ( ) dat het niet speelbaar is op 1.5
      maandag 24 oktober 2005 @ 23:41:01 #103
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_31668577
    Yes je eigen muziek kan je luisteren bij GTA.
    En er komt heus wel een oplossing voor dat 1.5 probleem.
      maandag 24 oktober 2005 @ 23:50:29 #104
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_31668855
    Boeiend je update gewoon naar 2.0 als je wil spelen, als je homebrew wil draaien doe je downgraden
    welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
    pi_31668977
    Maar de 28e komt hij toch uit?
      dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:15:46 #106
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_31676204
    quote:
    GTA PSP delayed to Nov 4th

November 4th is the new European release date for Grand Theft Auto: Liberty City Stories, it has been confirmed today.

Rockstar's hugely-anticipated PSP-exclusive had been due for release this Friday, the 28th October, but has now been forced back seven days for reasons as-yet unconfirmed.

The game's UK distributor Gem confirmed the news to Eurogamer today, and admitted it had only just received confirmation itself this lunchtime.
    Advertisement

It is not yet known whether the European slip will have any effect on the game's US release date, which at the time of writing is expected to be tomorrow, the 25th October.

Should the game remain on track in the US for this week, it's fair to say that import retailers will be enjoying a bumper weekend selling what is one of the most in-demand games of the entire year on any platform.
    bron
    Noooooo
    pi_31676367
    quote:
    Op dinsdag 25 oktober 2005 11:15 schreef nlboy het volgende:

[..]

Noooooo
    Das klote
    Had er om eerlijk te zijn veel zin in om lekker te wi-fién
    pi_31676424
    quote:
    Op dinsdag 25 oktober 2005 11:15 schreef nlboy het volgende:

[..]

Noooooo
    Lees nou eens wat ik net hierboven getypt heb
    pi_31676433
    Hey weet iemand de titels van die muziek uit de trailers en de intro van de website? Ik vind het echt toffe muziek!
    pi_31676697
    Welke site
      dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:44:56 #111
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_31676872
    quote:
    Op dinsdag 25 oktober 2005 11:26 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Lees nou eens wat ik net hierboven getypt heb
    Ja maar nu is het echt waar dat we moeten wachten.
    pi_31678281
    quote:
    Op dinsdag 25 oktober 2005 11:37 schreef SuperFruitig het volgende:
    Welke site
    de officiele GTALCS site
    pi_31678955
    -edit-

was hierboven al gepost

[ Bericht 88% gewijzigd door gamecube_master op 25-10-2005 14:02:12 ]
    pi_31678985
    review van ign:

http://psp.ign.com/articles/661/661082p1.html

The bastards in the US hebben m al...

En hier nog een homemade filmpje:
    http://s54.yousendit.com/d.aspx?id=1GEJCH842KVLP1QCC7JBKRCJ2S

En nog eentje over multiplayer:
    http://www.rockstargames.(...)GTALCS_3_480x360.wmv
    pi_31679206
    De eerste reviews zijn redelijk positief. Misschien haal ik hem uiteindelijk toch wel.
      dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:06:42 #116
    46045 mikando18
    stop drop rofl
    pi_31679312
    GTA wordt aardig afgemaakt in de review van IGN en nog geven ze het een hoog cijfer? Dan scoren Gta spellen toch altijd al veels te hoog maar dit is belachelijk, lekker geloofwaardig weer van IGN.
    push it to the limit
    pi_31679801
    Een 9 bij IGN is ook niet echt heel goed .

Die IGN reviews geloof ik toch al een tijdje niet meer. M'n insider account gaat ook weg.
    pi_31680091
    nah ik weet niet, maar de user reviews op gamespot.com zijn allemaal hoger dan 9,5
    http://www.gamespot.com/p(...)ystories/review.html
    pi_31682529
    hmm, na het lezen van die review lijkt erop dat IGN inderdaad een beetje raar beoordeeld!
    De reviewer vind het targetting syteem slecht, sommige missies zijn ronduit irritant, de missies zijn veel van hetzelfde. En je moet telkens een shiteind rijden met je auto! En dan toch een 8,5 voor gameplay geven.
      dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:35:27 #120
    34169 Pecker
    Ronduit de vierkantste
    pi_31682804
    Dus in de week van de release stellen ze m alsnog uit? Fuck this shit, dat hadden ze wel wat eerder mogen doen. Dit is hufterig. ERG hufterig.... En vooralsnog zonder reden ook.

Let wel, het is de distributeur in de UK, misschien krijgen we m wel op tijd. Zo niet, schande aan Rockstar om dit nieuws op het allerlaatste moment vrij te geven
    [b]Even after they pay the money, i'm still gonna melt every city on the planet with liquid hot Magma![/b] [br]Je vraagt je weleens af: op de dag van de bruiloft gooien Chinezen rijst, gooien Koreanen dan Loempia's???
    pi_31682920
    quote:
    Op dinsdag 25 oktober 2005 13:57 schreef H.Flick het volgende:
    De eerste reviews zijn redelijk positief. Misschien haal ik hem uiteindelijk toch wel.
    Eerst maar bekijken bij een maat, en dan beoordelen tot aankoop
    pi_31683164
    quote:
    Op dinsdag 25 oktober 2005 17:35 schreef Pecker het volgende:
    Dus in de week van de release stellen ze m alsnog uit? Fuck this shit, dat hadden ze wel wat eerder mogen doen. Dit is hufterig. ERG hufterig.... En vooralsnog zonder reden ook.

Let wel, het is de distributeur in de UK, misschien krijgen we m wel op tijd. Zo niet, schande aan Rockstar om dit nieuws op het allerlaatste moment vrij te geven
    Misschien moeten ze wel allerlei UMD'tjes met de nieuwste firmware erbij stoppen van Sony.
    pi_31683431
    quote:
    Deze week is bekend geworden welke soundtracks er zijn in GTA: Liberty City Stories. Zoals gewoonlijk zullen de tracks ingedeeld zijn bij een radiostation naar een bepaald genre.
    Lips 106 met DJ Cliff en Andee
    # Funk in Time - Randy La Fontaine
    # Love is the Feeling - Schwarz
    # Mine Until Monday - Sunshine Shine
    # Get Down - Credit Check
    # Tonight - Coal Timers
    # Bassmatic - Nina Barry
    # Into Something (Come on, Get Down) - The Jacksons

Head Radio met DJ Michael Hunt
    # Train - Conor & Jay
    # The One For Me - Cloud Nineteen
    # Take The Pain - Purser
    # Free Yourself - L. Marie (feat. Raff)
    # Drive - 15 Ways
    # Welcome to the Real World - Rous Stow
    # Keep Dreaming - Vanilla Smoothie

Rise FM met DJ Boy Sanchez
    # Sing it Back (Boris Musical Mix) - Moloko
    # Free - Ultra Nate
    # I Believe - Happy Clappers
    # House Music - Eddie Amador
    # Feel What You Want - Kristine W
    # Hideaway (Deep Dish Vocal Remix) - DeLacy
    # Spin Spin Sugar (Armand's Dark Garage Mix) - Sneaker Pimps
    # Plastic Dreams - Jaydee
    # Altered States - Ron Trent
    # There Will Come A Day (Half Tab Dub) - The Absolute
    # Positive Education - Slam
    # Flash - Green Velvet
    # Circus Bells (Hardfloor Remix) - Robert Armani
    # Higher State of Consciousness - Wink

The Liberty Jam met DJ Clue
    # All I Need - Method Man
    # Shook Ones Pt. II - Mobb Deep
    # Incarcerated Scarfaces - Raekwon
    # N.O .R.E - Noreaga
    # Shut 'Em Down (Remix) - Onyx (feat. Noreaga and Big Pun)
    # Beware - Big Pun
    # Twinz (Deep Cover '98) - Big Pun
    # Get At Me Dog - DMX (feat. Sheek from The Lox)
    # Ruff Ryders Anthem (Remix) - DMX (feat. DJ Clue, Jadakiss, Styles, Drag-on & Eve)
    # Do What You Feel - Redman (feat. Method Man)
    # Chain Gang Freestyle - The Lox & Black Rob
    # Chest2chest Freestyle - The Lox

Flashback FM met DJ Reni Wassulmaier
    # First Hand Experience in Second Hand Love
    # I Wanna Rock You
    # E=MC2
    # Chase
    # I'm Left, You're Right, She's Gone
    # From Here To Eternity

MSX 98 met MC Codebreaker & DJ Timecode
    # Renegade Snares - Omni Trio
    # Terrorist - Renegade
    # Finest Illusion (Legal Mix) - Foul Play
    # Living For The Future (FBD Project Remix) - Omni Trio
    # Stay Calm (Foul Play Remix) - DJ Pulse
    # Disturbance (Tango Remix) - Hyper-on Experience
    # Cold Fresh Air - Higher Sense
    # Living For The Future - Omni Trio
    # Thru The Vibe (2 on 1 Remix) - Omni Trio
    # The Helicopter Tune - Deep Blue
    # Dred Bass - Dead Dred

Radio Del Mundo met DJ Panja Gavaskar
    # Raghupati - Amanda Shunkar
    # Dum Maro Dum - Asbet Bhosle
    # Neeve Nanna (Only You Were Mine) - Vijaya Amand
    # Kidda - Natacha Atlas
    # Hebeena Hebeena - Farid El Atrache
    # Aini Bet Ref - Abmed Mneimneh
    # Im Nin'Alu - Ofra Haza
    # Ballaa Tsoubou Hul Kahwa - Samira Tawfic

K-Jah met DJ Natalee Walsh Davis
    # Pick A Sound - Selah Collins
    # What A Wonderful Feeling - Errol Berrot
    # Watch How The People Dancing - Kenny Knots
    # Lean Boot - Richie Davis
    # Ready For The Dancehall Tonight - Peter Rouncer
    # You Ha Fe Cool - Richie Davis
    # Ring My Number - Kenny Knots
    # Run Come Call Me - Kenny Knots

Double Cleff FM met Sergio Boccino
    # Il Trovatore: Anvil Chorus
    # Il Trovatore: Tacea la notte placida
    # Nabucco: Chorus of the Hebrew Slaves
    # Cosi Fan Tutte: E amore un ladronello
    # Marriage of Figaro: Overture
    # I Paglicacci: Vesti la giubba

Verder zal er ook weer een Chatterbox zijn met Lazlow Jones.
    Van games.fok
    pi_31684462
    Jeeuej! Double Cleff is terug!
    Nog meer mensen die hier het meest naar luisterde in GTA3?
      dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:43:44 #125
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_31684685
    RiseFM Dat was de beste radiozender van GTA 3.

Nog leuke dinge over GTA:
    quote:
    www.CrowFest98.com - Possibly a crow festival.
    www.Pastmaster-Game.com - A historical education game, probably a parody of Postmaster.
    www.ItsVivisection.com - Vivisection refers to the dissection of a live animal for scientific purposes.
    quote:
    Liberty City Stories to feature Game Sharing
    The Liberty City Stories section of YourPSP.com has recently been updated to reveal the game will feature Game Sharing. For those of you who are not familiar with game sharing, it means you and a friend can share one copy of Liberty City Stories and play at the same time. It is also very likely that the multiplayer feature will also be available during game sharing.

However, is this a huge feature? The PSP has a mere 11mbps wireless network connection, and it surely does not have enough RAM to store the entire game map and everything else encompassed in it.
    pi_31689010
    Ik ga hem donderdag in Amsterdam halen bij een winkel die veel spellen uit Amerika haalt. Voor dezelfde prijs als in Nederland.
    ----
      dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:41:07 #127
    28167 matthijst
    In a New York State of Mind
    pi_31689893
    quote:
    Op dinsdag 25 oktober 2005 23:10 schreef KingLysandus het volgende:
    Ik ga hem donderdag in Amsterdam halen bij een winkel die veel spellen uit Amerika haalt. Voor dezelfde prijs als in Nederland.
    Of je bestelt hem bij videogamesplus.ca, heb je hem ook gewoon donderdag, voor dezelfde prijs
    Haters everywhere but I don't really care.
    pi_31690764
    Ik heb um ff gespeeld en ik weet nu zeker dat ik um niet ga kopen, .
    -
    pi_31691080
    quote:
    Op woensdag 26 oktober 2005 00:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
    Hoe ?
    pi_31691640
    quote:
    Op woensdag 26 oktober 2005 00:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
    precieze reden(en)?
    pi_31691802
    quote:
    Op woensdag 26 oktober 2005 00:59 schreef menesis het volgende:

[..]

precieze reden(en)?
    Het is ino geen handheld game.
    GTA is leuk, op een console. Voor handhelds kies ik liever voor games waar je "korte" spelletjes speelt. Sport, racen, puzzelgames. Zoiets.
    Hij is overigens wel wat zwaar gehyped. Graphics vielen mij wel een beetje tegen zelfs.
    Was wel indrukwekkend hoor, maar niet wat ik er van verwachtte .
    -
    pi_31691925
    quote:
    Op woensdag 26 oktober 2005 01:09 schreef matthijst het volgende:

[..]

Minder Fanta drinken
    Okay, wat jij wil .
    -
    pi_31697035
    Niet praten over warez a.u.b.
    Dus ook geen isoloaders enz.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    http://www.myspace.com/trakston
      woensdag 26 oktober 2005 @ 11:55:43 #134
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_31697164
    Dr.Daggla volgens mij spreek jij niet de waardheid, want het kan gewoon niet.
    pi_31705515
    Hoezo niet? Heb m al op meerdere spots op internet gezien...
      woensdag 26 oktober 2005 @ 18:17:19 #136
    28167 matthijst
    pi_31705860
    quote:
    Op woensdag 26 oktober 2005 18:01 schreef Fonzarelli het volgende:
    Hoezo niet? Heb m al op meerdere spots op internet gezien...
    Yep, maar niemand kan hem spelen, want hij wil niet starten.
      woensdag 26 oktober 2005 @ 18:28:43 #137
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_31706138
    quote:
    Op woensdag 26 oktober 2005 18:17 schreef matthijst het volgende:

[..]

Yep, maar niemand kan hem spelen, want hij wil niet starten.
    Prcs.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_31706589
    Heb m gistermiddag ff gehaald bij de Walmart hiero, en hele avond gespeeld. Supermooi spelletje, wel een minpunt voor mij: Het lopen gaat het best met de analoge stick (is voor de camera relaxt), terwijl het autorijden beter gaat met de D-pad. Je kan echter alleeen alles met D-pad of alles met analoge stick instellen. Of het een, of het ander dus.
      donderdag 27 oktober 2005 @ 21:49:03 #139
    129990 number50
    Football Season
    pi_31737581
    Was net ff in Utrecht bij de mediamarkt en de gameswinkel ernaast,... vertellen ze me allebei dat gta pas volgende week binnenkomt.... hopen ze! Waren die rumors over dat uitstellen toch waar gvd!!
    mijn games collectie
    favo TV: Family Guy American Dad en de Daily Show
    PS2/PSP/NDS/X360
    pi_31737740
    yeah. morgen komt ie
      donderdag 27 oktober 2005 @ 21:57:29 #141
    129990 number50
    Football Season
    pi_31737830
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 21:54 schreef _moder8or_ het volgende:
    yeah. morgen komt ie
    import?
    mijn games collectie
    PS2/PSP/NDS/X360
    pi_31737960
    waar dan?
      vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:02:49 #143
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_31750488
    Echt bale dat ie vandaag niet uitkomt, anders was ik nu GTA:LCS aan 't spelen....
    pi_31756138
    Ik heb hem gister gehaald en hij is weer super!
    ----
    pi_31756243
    quote:
    Op vrijdag 28 oktober 2005 15:32 schreef KingLysandus het volgende:
    In Nederland???

WAAR!
    pi_31756410
    quote:
    Op vrijdag 28 oktober 2005 15:32 schreef KingLysandus het volgende:
    Ik heb hem vandaag nergens zien liggen

_
      vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:55:06 #147
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_31756844
    pi_31756960
    4 nov it is
    pi_31757391
    quote:
    Klopt. Waarom kunnen anderen hem dan wel hebben?

_
      vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:47:06 #150
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_31758407
    Import denk ik..
    pi_31758487
    VGP bezorgd bij mij meestal 3 dagen na het bestellen. Dus als GTA in amerika op de 25e uitgekomen is zou hij hier de 28e kunnen zijn inderdaad.
      vrijdag 28 oktober 2005 @ 17:03:01 #152
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_31760944
    Hij kwam de 24e in Amerika uit. Heb hem gister in Amsterdam gehaald.
    ----
    pi_31761106
    Lees net in een nieuwsbrief dat je het bij de GamepartyShop kan pre-orderen voor ¤ 40,50.
    pi_31859464
    voor de gene die hem al zitten te spelen

wie heeft hem waar gehaald en in welke winkel?
    schijnt dat ze hem in futurezone in rotterdam en zoetermeer hebben maar das best ver reizen
    greets djmantri.nl
    pi_31859513
    Hij is nog steeds niet uit of wel?
      dinsdag 1 november 2005 @ 09:55:52 #157
    28167 matthijst
    pi_31859587
    Videogamesplu.ca.
    Dinsdag besteld, gisteren binnen.
    Ongenadig dope spel!
    GTA3 op handheld formaat, weinig op aan te merken verder, alleen jammer dat de kaart exact hetzelfde is....
      dinsdag 1 november 2005 @ 22:23:27 #158
    132038 Robhimself.2
    *Wordt papa!!*
    pi_31881149
    quote:
    Op dinsdag 1 november 2005 09:53 schreef Markster het volgende:
    Nee, hij zou deze week uitkomen (eerst 28 okt.) maar hij is WEER uitgesteld naar 28 November.

Deze hoef ik niet meer. Zat er met smart op te wachten.

2 release wijzigingen in 2 weken zegt mij dat er iets niet goed zit in het spel, want wees nou eerlijk een handleiding herschrijven kost bijna geen tijd en wifi regio's hoeven ze niks aan te doen (zit in de psp zelf).

Deze laat ik liggen, niet omdat ik m niet wil spelen. Ik wil gewoon geen bot voorgehouden hebben wat vervolgens weer weggetrokken wordt. Op zo'n manier gaat de honger wel weg.

Bij mij is het weg, ik leg GTA3 wel weer in mn XBOX......

Up yours Take2!!!
    I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
    Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
      dinsdag 1 november 2005 @ 23:00:41 #159
    28167 matthijst
    pi_31882615
    Haha, da's mooi dom dan
    Heb GTA nu twee dagen, speel er bijna non-stop mee.
    Er zitten geen fouten in. Zou me niks verbazen als Sony/Rockstar de Europese versies met 2.5 firmware willen uitbrengen.
      dinsdag 1 november 2005 @ 23:01:55 #160
    4259 JK
    In for a penny, in for a pound
    pi_31882668
    Er is nix mis met de game, neem de import !
    GTA 3 is toch heel anders GTA LCS heeft veel uit Vice City en San Andreas overgenomen.
    Motoren, in de auto kan je ook wat 'voor' je kijken net als in S.A. door de analoge stick omhoog te duwen... zo zijn er nog wel meer dingen. Het is de stad van GTA 3, maar daar is alles mee gezegd.

Ben wel blij dat ik de pre-order gecancelled heb en afgelopen zaterdag dus de import versie heb gehaald bij FutureZone.
      dinsdag 1 november 2005 @ 23:23:04 #161
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_31883380
    Stom dat ik GTA heb bestelt bij FRS... (toen met die actie 3 halen, 2 betalen)

Ik hoop echt niet dat ie alleen werkt met firmware 2.5, anders zou dat gewoon heel erg naaiend zijn.
      Donald Duck held woensdag 2 november 2005 @ 00:12:13 #162
    46149 __Saviour__
    pi_31884849
    Ik dacht dat ie op 2.00 draaide.
    Maar als het 2.5 nodig heeft, koop ik het niet.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_31887230
    quote:
    Op woensdag 2 november 2005 00:12 schreef __Saviour__ het volgende:
    Maar als het 2.5 nodig heeft, koop ik het niet.
    Dus straks koop je gewoon geen enkel spel meer voor je PSP!
      Donald Duck held woensdag 2 november 2005 @ 02:47:01 #164
    46149 __Saviour__
    pi_31887330
    Voor dat ene spel ga ik nu niet upgraden. En voorlopig komen er geen andere games uit waar ik echt op zit te wachten. Als in de toekomst alle games 2.5 vereisen, zal upgraden wel moeten. Maar tegen die tijd is dat vast ook gekraakt.
    Maar voorlopig laat ik de mijne 2.00, dat homebrew is veel te cool.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_31887420
    Weer w8en, ik word daar nu wel een beetje moe van
    pi_31902788
    Wachten is belachelijk. Ik heb hem maar besteld in Canada
      donderdag 3 november 2005 @ 18:46:18 #167
    129990 number50
    Football Season
    pi_31935130
    Hoe zijn die PSP spelletjes van videogamesplus trouwens eigenlijk verpakt als je ze besteld?

anybody?
    mijn games collectie
    PS2/PSP/NDS/X360
    pi_31935206
    in een envelope met bubbelcellen aan de binnenkant
      donderdag 3 november 2005 @ 18:51:57 #169
    129990 number50
    Football Season
    pi_31935266
    quote:
    Op donderdag 3 november 2005 18:49 schreef Yankee_One het volgende:
    in een envelope met bubbelcellen aan de binnenkant
    thx

- moet je er trouwens voor tekenen of gaat ie door de brievenbus?
    mijn games collectie
    PS2/PSP/NDS/X360
    pi_31935286
    gewoon door de brievenbus
      donderdag 3 november 2005 @ 19:37:45 #171
    129990 number50
    Football Season
    pi_31936463
    mooi.... heb GTA:LCS toch maar besteld.... 1 december.... zijn ze helemaal gestoord daar..
    mijn games collectie
    PS2/PSP/NDS/X360
      vrijdag 4 november 2005 @ 11:58:56 #172
    127932 Masterneeter
    als in Markieneeter
    pi_31955546
    quote:
    [b]
    Maar voorlopig laat ik de mijne 2.00, dat homebrew is veel te cool.
    He? Je bedoelt waarschijnlijk 1.50. Maar goed, nadat ie via Lik-San op de deurmat pleurde heb ik 'm meteen weer 2.00 gemaakt, fak it! Dat downgraden lukt de 2e keer ook wel

Maar wat een vet spel zeg Alleen is het nog ff wennen aan sturen met dat knuppeltje, tikkie gevoelig! Helemaal met motoren.

Maar mensen van Rockstar:
    signature schmignature...
    pi_31956697
    Eurogamer review: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=61540

Een 9/10 . Nu ga ik toch weer twijfelen. Kwam hij nou vandaag uit of was hij weer uitgesteld?
    pi_31956831
    quote:
    Op vrijdag 4 november 2005 12:35 schreef H.Flick het volgende:

Een 9/10 . Nu ga ik toch weer twijfelen. Kwam hij nou vandaag uit of was hij weer uitgesteld?
    eind november
      vrijdag 4 november 2005 @ 12:39:32 #175
    129990 number50
    Football Season
    pi_31956833
    quote:
    Op vrijdag 4 november 2005 12:35 schreef H.Flick het volgende:

1 december... daarom toch maar ff besteld...
    mijn games collectie
    PS2/PSP/NDS/X360
    pi_31956864
    1 december. Dat is 1 dag voordag ik de Xbox360 in huis heb. Dan is er helemaal geen tijd meer voor PSP games.

Ik ga hem nu bestellen .
    pi_32067015
    Vrijwel zeker dat GTA LCS 2.5 vereist als firmware. Burnout Legends, FIFA et cetera vereisen al 2.0 en gezien LCS pas begin december komt is het niet zo moeilijk om de conclusie te trekken dat 2.5 de laagste firmware versie is waarop het spel werkt.
      maandag 7 november 2005 @ 20:28:06 #178
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_32067417
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 20:15 schreef G-Mart het volgende:
    Vrijwel zeker dat GTA LCS 2.5 vereist als firmware. Burnout Legends, FIFA et cetera vereisen al 2.0 en gezien LCS pas begin december komt is het niet zo moeilijk om de conclusie te trekken dat 2.5 de laagste firmware versie is waarop het spel werkt.
    Reden genoeg voor mij om hem niet te kopen, of om hem te importen
      Donald Duck held maandag 7 november 2005 @ 20:34:15 #179
    46149 __Saviour__
    pi_32067655
    quote:
    Op vrijdag 4 november 2005 11:58 schreef Masterneeter het volgende:
    He? Je bedoelt waarschijnlijk 1.50. Maar goed, nadat ie via Lik-San op de deurmat pleurde heb ik 'm meteen weer 2.00 gemaakt, fak it! Dat downgraden lukt de 2e keer ook wel
    Nee, met de Ebootloader werkt steeds meer homebrew op 2.00. In ieder geval de applicaties die ik wil (NES, SNES en GB emulators)
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_32069834
    quote:
    Ik heb sinds vandaag de geïmporteerde versie van GTA:LCS en die draait gewoon op firmware 2.0.
    pi_32070037
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 21:41 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik heb sinds vandaag de geïmporteerde versie van GTA:LCS en die draait gewoon op firmware 2.0.
    Ja, maar de resubmission bij Sony zorgt voor een vertraging in het persen van de UMD's voor Europa. Dus die UMD's krijgen 2.5 mee ga ik van uit.
    pi_32070333
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 21:47 schreef G-Mart het volgende:
    Ja, maar de resubmission bij Sony zorgt voor een vertraging in het persen van de UMD's voor Europa. Dus die UMD's krijgen 2.5 mee ga ik van uit.
    Zou kunnen daarom moet je ook importeren

In Europa kan je wachten totdat je een ons weegt.
      maandag 7 november 2005 @ 22:16:28 #183
    4259 JK
    pi_32070977
    quote:
    Burnout Legends werkt gewoon onder 1.52 hoor... ik had m'n PSP nog niet geupgrade toen ik Burnout Legends erop speelde....
    pi_32114247
    quote:
    GTA: Liberty City Stories verschijnt op 2 december

Rockstar heeft eindelijk duidelijkheid geschept in de release-perikelen rondom Grand Theft Auto: Liberty City Stories. De PSP game in de populaire reeks misdaadgames zal namelijk op 2 december in Europa verschijnen. Het spel stond oorspronkelijk geplanned voor 28 oktober, maar werd net voor de release voor onbekende tijd uitgesteld. Een paar bugs die pas op het laatste moment ontdekt werden, waren de oorzaak van het plotselinge uitstel.

© Gamer.nl

. Straks wordt het nog lente 2006 als het door blijft gaan.
      Donald Duck held woensdag 9 november 2005 @ 12:43:02 #185
    46149 __Saviour__
    pi_32114297
    geweldig, dat constante uitstellen. maar ik had toch al beslist dat ik deze niet meer ging halen.
    maar dat betekent dus waarschijnlijk dat de mensen die geimporteerd hebben met bugs zitten, lekker dan.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
      woensdag 9 november 2005 @ 13:19:17 #186
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_32115439
    Ach ja zolang ze maar die bugs weghalen en dat je gewoon met firmware 2.0 kan spelen vind ik het goed.
    pi_32120197
    Hmmm... 2 december. Typische datum.
    pi_32120364
    Europa

Het is wel duidelijk welke prioriteit Europa heeft. Geen
    pi_32120390
    Ik heb toch niet het idee dat een handheld game de launch van een nieuwe console kan beïnvloeden.
      woensdag 9 november 2005 @ 17:59:20 #190
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_32122751
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 16:18 schreef P-Style het volgende:
    Idd
      woensdag 9 november 2005 @ 19:14:49 #191
    129990 number50
    Football Season
    pi_32124912
    Vorige week donderdag bij vg+ besteld en gisteren binnen...
    Dat van die "bugs" is natuurlijk onzin.
    mijn games collectie
    PS2/PSP/NDS/X360
    pi_32137334
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 19:14 schreef number50 het volgende:
    Dat van die "bugs" is natuurlijk onzin.
    Nou... het zal niet de eerste keer zijn dat er bugs in een GTA-spel zitten.
    pi_32137359
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 16:18 schreef P-Style het volgende:
    Wat is er dan 2 december? Release van de xbox?
    pi_32137670
    quote:
    Op donderdag 10 november 2005 01:54 schreef _moder8or_ het volgende:
    Wat is er dan 2 december? Release van de xbox?
    Nee, de release van de xbox 360.
    pi_32172968
    quote:
    Op donderdag 10 november 2005 02:13 schreef P-Style het volgende:

[..]

Nee, de release van de xbox 360.
    mierenneuker
      maandag 14 november 2005 @ 15:18:42 #196
    10785 Smots
    The Angriest Dog In The World
    pi_32259455
    Grrooaargh!
    Net effe met 5 anderen een potje multiplayer GTA: LCS zitten te doen.
    VET!
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
      maandag 14 november 2005 @ 15:25:15 #197
    111172 Noax
    Helping small minds grow.
    pi_32259634
    quote:
    Op dinsdag 1 november 2005 09:53 schreef Markster het volgende:
    Bij dimplus is ie wel uit, maar dan betaal je wel 54,99 voor de import versie.
    Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
    ︻╦╤─--
    ︻┳═一 ︻┳═一
    pi_32261857
    Ik heb de game nu sinds vrijdag. De game ziet er ongelooflijk goed uit. Echt ps2 kwaliteit benaderd. Maar dat wisten we al.

De missies zijn wat korter, maar niet zo kort dat je iemand neerknalt -> missie klaar. Zo af en toe zie ik weer wat van de GTA magie. Must-have voor PSP bezitters
      maandag 14 november 2005 @ 17:18:27 #199
    75736 Gstyles
    geen ondertiteling deze X
    pi_32262616
    Kicke alsie echt zo mooi is als de delen op de ps2 dan ga ik em ook halen!
    PSN ID: GDV
    Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
    pi_32266936
    Het aimen is kut en bij het wisselen van de radiostations hapert hij wat.

Daarnaast is het een grote déjà-vu wat afbreuk doet aan de spelervaring/orginaliteit. Wat zwaar frustrerend is, als je een missie niet haalt dat je het helemaal weer opnieuw moet doen, die taxi functie is natuurlijk uitermate brak. Ik begrijp niet waarom ze dat niet een keer goed regelen.

Het is wel een leuk spel maar niet geweldig.
      dinsdag 15 november 2005 @ 10:02:14 #201
    10785 Smots
    The Angriest Dog In The World
    pi_32279428
    quote:
    Op maandag 14 november 2005 19:41 schreef MrX1982 het volgende:

Daarnaast is het een grote déjà-vu wat afbreuk doet aan de spelervaring/orginaliteit. Wat zwaar frustrerend is, als je een missie niet haalt dat je het helemaal weer opnieuw moet doen, die taxi functie is natuurlijk uitermate brak. Ik begrijp niet waarom ze dat niet een keer goed regelen.

Ik vond ook dat richten terwijl je op een motor rondrijdt niet echt fantastisch.
    Die motor volgt dan automatisch de andere voertuigen die je moet vernielen en jij hoeft 'alleen maar' te richten en te schieten. Het zou er ook mee te maken kunnen hebben dat ik op het moment dat ik dat moest doen een wanted-level van 4 sterren had.
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
    pi_32284867
    quote:
    Op maandag 14 november 2005 19:41 schreef MrX1982 het volgende:

de psp heeft tov de ps2 wel zn beperkingen he
    pi_32285054
    quote:
    Op dinsdag 15 november 2005 10:02 schreef Smots het volgende:
    Ik vond ook dat richten terwijl je op een motor rondrijdt niet echt fantastisch.
    Die motor volgt dan automatisch de andere voertuigen die je moet vernielen en jij hoeft 'alleen maar' te richten en te schieten. Het zou er ook mee te maken kunnen hebben dat ik op het moment dat ik dat moest doen een wanted-level van 4 sterren had.
    Dat richten op een motor is inderdaad bagger. Ik moet een missie doen op een boot en dan moet je mensen neerschieten dan merk je toch duidelijk dat het aimen totaal ruk is.

Ik ben gewend om gta op de computer te spelen dus ik mis de muis.
      woensdag 16 november 2005 @ 20:40:10 #204
    129990 number50
    Football Season
    pi_32324863
    Ik irriteer me het meeste aan het automatisch richten.. bijna nooit richt ie de eerste keer op diegene die ik wil neerleggen.
    Je kan trouwens in de manual aim met de L1 kop de movement verfijnen... bst handig als je headshots wilt.
    mijn games collectie
    PS2/PSP/NDS/X360
    pi_32454782
    gta valt tegen dus?
    pi_32456358
    tvp
    すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
      maandag 21 november 2005 @ 23:26:57 #207
    129990 number50
    Football Season
    pi_32467066
    quote:
    Op maandag 21 november 2005 15:55 schreef ARKON het volgende:
    gta valt tegen dus?
    Ik denk dat mensen die net zoiets als San Andreas verwachten wel teleurgesteld zullen zijn. Maar als je dit spel openminded koopt, zal dit spel zeker niet tegenvallen.
    Ik vind de 8,6 die gamespot dit spel geeft dan ook een goede rating.
    Feit blijft dat je deze eigenlijk gewoon in je verzameling moet hebben. Is gewoon impressive wat rockstar allemaal op dat UMD'tje heeft weten te crammen. IMHO
    mijn games collectie
    PS2/PSP/NDS/X360
      maandag 21 november 2005 @ 23:36:09 #208
    28167 matthijst
    pi_32467341
    quote:
    Op maandag 21 november 2005 15:55 schreef ARKON het volgende:
    gta valt tegen dus?
    Ik vind GTA een meesterlijk spel!
    Had met GTA3 eigenlijk alleen maar "mensen afmaken en wanted level verhogen" gespeeld, dus geen missies.... Dan is dus zo'n beetje alles wat je in GTA LCS moet doen "nieuw"....

Als je GTA3 al hebt uitgespeeld kan ik me voorstellen dat de lol er sneller vanaf is...

Graphics en bediening vind ik prima, alleen met een chopper rijden is vrij kut/glibberig, maar ja, 't moet ook allemaal niet te simpel zijn...
    pi_32480358
    GTA 3 is jaren geleden uitgekomen. Als je de game zoals ik, toen hebt gespeeld komt alles bekend voor. Alleen is het een compleet nieuw spel. Ik vind het geweldig en zeker de beste PSP game.
    Ben nu overigens net aanbeland op Staunton Island.
      dinsdag 22 november 2005 @ 15:43:07 #210
    28167 matthijst
    pi_32481423
    quote:
    Op dinsdag 22 november 2005 15:03 schreef Yankee_One het volgende:
    GTA 3 is jaren geleden uitgekomen. Als je de game zoals ik, toen hebt gespeeld komt alles bekend voor. Alleen is het een compleet nieuw spel. Ik vind het geweldig en zeker de beste PSP game.
    Ben nu overigens net aanbeland op Staunton Island.
    OK dan
    Dan is het sowieso een geweldig spel
    Ben nu bij de laatste missie, rond de 40%....

Dan alle taxi, politie, brandweer etc. zooi nog doen
    pi_32482680
    IGN liep overigens te bitchen dat ze de missies kut vonden. Ik vind ze typisch GTA, van hoge kwaliteit dus. De meeste heb je al wel eens gedaan. Erg is dat echter nooit
    pi_32505629
    Ziet er echt super uit! Toch maar eens even gaan halen
    De Nederlanse site voor PSP Hacks, Mods, Cracks, Utilities en Homebrew.
    www.psp-hacks.nl
    pi_32631138
    Is het zeker dat de EU versie 2.5 nodig gaat hebben ?
      zondag 27 november 2005 @ 23:19:47 #214
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_32632027
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 22:55 schreef SuperFruitig het volgende:
    Is het zeker dat de EU versie 2.5 nodig gaat hebben ?
    Ongetwijfeld
    pi_32632103
    Ik kijk ook wel onwijs uit naar dit spel maar ff een paar vraagjes (heb geen zin om verder deze topic door te lezen)
    - Is zeker dat ie Firmware 2.5 in europa nodig zal hebben?
    - Hoe zijn de laadtijden?
    - Hoe verhoudt deze zicht tot bijv Vice City en GTA3 qua mogelijkheden/graphics/framerate/controls/etc?
    pi_32635727
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 23:22 schreef Darkzell het volgende:
    (heb geen zin om verder deze topic door te lezen)
    google
    pi_32641801
    Nou ik heb de eurogamer review gelezen en deze topic wat doorgekeken maar nu weet ik nog steeds niet op welke firmware ie zal draaien hier in europa, 2.0 of 2.5?
    pi_32643031
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 12:20 schreef Darkzell het volgende:
    Nou ik heb de eurogamer review gelezen en deze topic wat doorgekeken maar nu weet ik nog steeds niet op welke firmware ie zal draaien hier in europa, 2.0 of 2.5?
    Dat weet ook niemand totdat dat spel hier op de markt is.
    pi_32647267
    Op die manier, ik dacht dat het miss al bekend was gemaakt ofzo. Maar de US versie draait toch gewoon op 2.0. Dan wacht ik totdat ie hier uit is en dan zie ik wel. Zo belangrijk vind ik de homebrew zooi nou ook weer niet maar het is toch handig als het kan
    pi_32650787
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 23:22 schreef Darkzell het volgende:
    Ik kijk ook wel onwijs uit naar dit spel maar ff een paar vraagjes (heb geen zin om verder deze topic door te lezen)
    - Is zeker dat ie Firmware 2.5 in europa nodig zal hebben?
    - Hoe zijn de laadtijden? Reviews:)
    - Hoe verhoudt deze zicht tot bijv Vice City en GTA3 qua mogelijkheden/graphics/framerate/controls/etc? Framerate = minder, viewdistance = beter, mogelijkheden zijn iets uitgebreider (je kan alleen niet vliegen)
      woensdag 30 november 2005 @ 16:00:40 #221
    129990 number50
    Football Season
    pi_32698900
    Ben net gebeld door eplaza in Utrecht dat ze 'm binnen hebben. Heb 'm zelf al uit Canada maar best netjes dat ze 'm nu al verkopen.
    mijn games collectie
    PS2/PSP/NDS/X360
    pi_32702067
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 23:19 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ongetwijfeld
    Nee, hij is 2.0 Heb hem, het is echt masterlijk spel. Multiplayer is echt tof
    pi_32702220
    Ja het is inderdaad 2.0, hij is erg leuk alleen in het begin erg wennen vooral dat je moet sturen met de analoge stick.
    pi_32702797
    GA ik zeker kopen
    pi_32702906
    ikheb hem net besteld.... ben benieuwd
    pi_32703346
    In compleet Amersfoort niet te krijgen .
    So all I gotta say is What Uuuuuuuup
    Check! [TK] OG Loco's Media Hoekje!
      Donald Duck held donderdag 1 december 2005 @ 12:52:26 #227
    46149 __Saviour__
    pi_32723718
    Ik zag gisteren een review bij Gammo. Het zag er schokkerig uit, de framerate was laag.
    Lag dat aan Gammo of is het spel echt een stuk minder vloeiend dan de PC-versie?
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
      donderdag 1 december 2005 @ 14:04:40 #228
    128337 Eland
    I'm a middle-aged kid
    pi_32725631
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 12:52 schreef __Saviour__ het volgende:
    Ik zag gisteren een review bij Gammo. Het zag er schokkerig uit, de framerate was laag.
    Lag dat aan Gammo of is het spel echt een stuk minder vloeiend dan de PC-versie?
    Wat denk je zelf?
      Donald Duck held donderdag 1 december 2005 @ 14:08:50 #229
    46149 __Saviour__
    pi_32725740
    Waarom denk je dat ik de vraag stel?
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
      donderdag 1 december 2005 @ 14:11:00 #230
    128337 Eland
    I'm a middle-aged kid
    pi_32725796
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 14:08 schreef __Saviour__ het volgende:
    Waarom denk je dat ik de vraag stel?
    Uiteraard loopt het minder vloeiend dan op de PC. Het is dan wel wat grafisch uitgekleed, maar de PSP is tot veel minder in staat. Een PSP met een PC vergelijken is natuurlijk zinloos.
      Donald Duck held donderdag 1 december 2005 @ 14:13:46 #231
    46149 __Saviour__
    pi_32725867
    De PSP kan perfect vloeiende beelden van 60fps tonen, zie Ridge Racer.
    En GTA3, waarvan dit een soort van remake is, is alweer enorm oud. Daarom vroeg ik dus of het minder vloeiend dan die versie loopt.
    Ik weet wel dat huidige PC's veel sterker zijn, maar de PSP kan zich redelijk meten met PC's van een aantal jaar terug.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
      donderdag 1 december 2005 @ 14:18:26 #232
    128337 Eland
    I'm a middle-aged kid
    pi_32725994
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 14:13 schreef __Saviour__ het volgende:
    De PSP kan perfect vloeiende beelden van 60fps tonen, zie Ridge Racer.
    En GTA3, waarvan dit een soort van remake is, is alweer enorm oud. Daarom vroeg ik dus of het minder vloeiend dan die versie loopt.
    Ik weet wel dat huidige PC's veel sterker zijn, maar de PSP kan zich redelijk meten met PC's van een aantal jaar terug.
    Bedoel je de tijd dat GTA3 uitkwam? Je moet gewoon in je achterhoofd (of voorhoofd, wat jij wilt) houden dat het een handheld is, dan draait het prima. Maar pc-like is het niet.
    pi_32726039
    WTF mijn psp doet gaar sinds GTA, ik heb hem vanmiddag gekcoht doe hem net in mijn psp en hij begint over dat ie moet updaten, ik doe ok en toen kreeg ik zwart beeld en nu wil me psp niet meer aan
      Donald Duck held donderdag 1 december 2005 @ 14:22:42 #234
    46149 __Saviour__
    pi_32726105
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 14:18 schreef Eland het volgende:
    Bedoel je de tijd dat GTA3 uitkwam? Je moet gewoon in je achterhoofd (of voorhoofd, wat jij wilt) houden dat het een handheld is, dan draait het prima. Maar pc-like is het niet.
    goed, dan zal ik blijkbaar wel rekening moeten houden met iets mindere graphics. ik ga eerst in een winkel wel even het spel uittesten, kijken hoe vloeiend (of niet) het precies loopt
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 14:20 schreef Mister_T het volgende:
    WTF mijn psp doet gaar sinds GTA, ik heb hem vanmiddag gekcoht doe hem net in mijn psp en hij begint over dat ie moet updaten, ik doe ok en toen kreeg ik zwart beeld en nu wil me psp niet meer aan
    Als er tijdens het updaten iets is misgegaan, is je PSP verkloot. Neem dan contact op met Sony.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_32726181
    Hij doet het weer
    pi_32728485
    Wat een spel
    pi_32728553
    Heb hem net gekocht bij Smart Bit.
    Graphics zien er een beetje haperig uit af en toe, vooral in de cutscenes veel te "vloeierig"

Verder niets op aan te merken. Giorgo Moroder tracks op Flashback FM!
    pi_32730806
    is er een overzichtje met het verschil tussen de EU en de US ?
      vrijdag 2 december 2005 @ 13:04:49 #239
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_32752706
    Is het firmware 2.0 of 2.5 dat GTA:LCS op je PSP zet?

-laat maar, ik zie het al 2.0

Wel balen dat je die moet hebben, want nu kan ik helaas geen PSPradio draaien.
    En om steeds van firmware te switchen...

[ Bericht 51% gewijzigd door nlboy op 02-12-2005 14:29:23 ]
    pi_32759718
    Is het niet zo dat de US versie 2.0 heeft en de Europese 2.5? Iemand die dit kan bevestigen/ontkennen?

Thanks!
    pi_32760153
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 17:23 schreef G-Mart het volgende:
    Is het niet zo dat de US versie 2.0 heeft en de Europese 2.5? Iemand die dit kan bevestigen/ontkennen?

Thanks!
    LEES DAN!

Beide 2.0
      vrijdag 2 december 2005 @ 19:33:14 #242
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_32762719
    Ja klopt, want toen ik de EU versie in mijn PSP deed en toen "PSP-Update", stond er of je wil updaten naar 2.0
    pi_32763042
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 17:39 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

LEES DAN!

Beide 2.0
    Ja, maar zover ik kon zien was er niemand die duidelijk zei dat het om 2.0 ging bij een EU versie
    pi_32763494
    tering ziet er tof uit
    was ik lekker aan het spelen, is mijn batterij leeg
      vrijdag 2 december 2005 @ 20:24:23 #245
    74523 BaggerUser
    ModderFokker!
    pi_32763969
    oke ik zit met een probleem.

ik kan de r1 knop niet gebruiken tegelijk met een andere knop aan de rechterkant alleen wordt deze gebruikt voor het mikken (en dit is dus vrij belangrijk) nu heb ik in de winkel lopenkijken of het mogelijk was om die knopjes aan te passen zodat de r1 knop voor het instappen van een auto wordt ofzo... maar dit is me niet gelukt
    je kan j toetsen op 2 manieren instellen maar bij het lopen zijn ze allebei hetzelfde?

weet iemand of het mgoelijk is om de r1 knop dus alleen voor het in en uitstappen van een auto in te stellen of niet? of moet daar nog een patch ofzo voor komen ?

ze hebben wel heel leuk de optie ingesteld dat je kan kiezen hoe je je controls wil maar bij het lopen zijn de conrolls het zelfde

hoop dat jullie me snappen
    De enige echte BaggerUser!
    Riemen
    fiets kopen
    pi_32764079
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 20:24 schreef BaggerUser het volgende:
    oke ik zit met een probleem.

ik kan de r1 knop niet gebruiken tegelijk met een andere knop aan de rechterkant alleen wordt deze gebruikt voor het mikken (en dit is dus vrij belangrijk) nu heb ik in de winkel lopenkijken of het mogelijk was om die knopjes aan te passen zodat de r1 knop voor het instappen van een auto wordt ofzo... maar dit is me niet gelukt
    je kan j toetsen op 2 manieren instellen maar bij het lopen zijn ze allebei hetzelfde?

weet iemand of het mgoelijk is om de r1 knop dus alleen voor het in en uitstappen van een auto in te stellen of niet? of moet daar nog een patch ofzo voor komen ?

ze hebben wel heel leuk de optie ingesteld dat je kan kiezen hoe je je controls wil maar bij het lopen zijn de conrolls het zelfde

hoop dat jullie me snappen
    Volgens mij kan het niet anders ( is al eens eerder gezegd volgens mij in een van deze topics ).

Maar ik wil niet dom overkomen maar mis je een vinger ? ( niet dom bedoeld echt )
      vrijdag 2 december 2005 @ 21:07:25 #247
    74523 BaggerUser
    ModderFokker!
    pi_32765176
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 20:28 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Volgens mij kan het niet anders ( is al eens eerder gezegd volgens mij in een van deze topics ).

Maar ik wil niet dom overkomen maar mis je een vinger ? ( niet dom bedoeld echt )
    5 om precies te zijn
    maar daar kunnen ze natuurlijk geen rekening mee gaan houden
    dus daarom moet ik alleen altijd wat beter opletten bij het kopen van spelletjes lukt meestal wel is soms alleen kut
    daarom heb ik ook eerst lopen twijfelen over het aanschaffen van de psp
    maar ach playstation gaat ook goed dus ach
    De enige echte BaggerUser!
    Riemen
    fiets kopen
      zondag 4 december 2005 @ 02:14:00 #248
    4259 JK
    pi_32798380
    Iemand al gelinkt tussen PAL & NTSC ? Heb hier dus al sinds 28 okt. de NTSC release, maar nog met niemand kunnen linken.. ik ken niemand met een PSP.
      zondag 4 december 2005 @ 09:58:16 #249
    127421 OG-Loco
    Paper Trail
    pi_32800734
    Kunnen Custom Soundtracks alleen maar met dat progje gedingest worden? Dus zijn al mijn huidige mp3-tjes nutteloos ?
    pi_32802976
    Sinds ik dit spel heb kan ik iedere dag me PSP opladen
      zondag 4 december 2005 @ 14:07:57 #251
    4259 JK
    pi_32806455
    quote:
    Op zondag 4 december 2005 12:01 schreef Max-Westerman het volgende:
    Sinds ik dit spel heb kan ik iedere dag me PSP opladen
    Had ik in het begin ook, maar ik speel 'm dus al een kleine 2 weken niet meer
    Zit te wachten op een beetje echt gave game voor de PSP.. het valt allemaal zo tegen op dit moment. Maar dat geldt ook voor mn DS... (en het feit dat ik geen zin heb om honderden euro's uit te geven voor een paar spelletjes).
      FOK!-Schrikkelbaas zondag 4 december 2005 @ 20:01:02 #252
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_32816203
    Wat een briljant spel
    pi_32821667
    quote:
    Op zondag 4 december 2005 20:01 schreef Swetsenegger het volgende:
    Wat een briljant spel
    Eensch, zit na een dagje (3 uurtjes) spelen op 9% Multiplayer ook wel 2 uurtjes met vriend gespeeld
    pi_32826993
    ik blijf steken als ik die gasten bij dat tankstation op moet halen, krijg de politie van me afgelost
      FOK!-Schrikkelbaas maandag 5 december 2005 @ 08:23:05 #255
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_32827402
    quote:
    Op maandag 5 december 2005 07:08 schreef linebear het volgende:
    ik blijf steken als ik die gasten bij dat tankstation op moet halen, krijg de politie van me afgelost
    Zorg dat je zo snel mogelijk bij de paint 'n spray kom
    pi_32827608
    ok.... thanks dat moet me wel lukken
    pi_32827612
    heb ik al gezegd dat het een super spel is
    pi_32827808
    Na hoeveel missies kan je naar het 2e eiland?
    pi_32833334
    quote:
    Op maandag 5 december 2005 09:06 schreef Max-Westerman het volgende:
    Na hoeveel missies kan je naar het 2e eiland?
    na 20-25% of zo

dacht ik tenminste...
      maandag 5 december 2005 @ 16:39:09 #260
    127421 OG-Loco
    Paper Trail
    pi_32838566
    Ik zit na 4,5 uur ( ofzo ) op 14%
    pi_32922387
    damn, zo snel ga ik niet hoor zit nu weer vast bij hot wheels... moet zeker weer naar de verfshop gaan om de politie van me af te schudden.

Ben geloof ik geen top gamer, dus dat salaris van die ene gamer kan ik wel op mijn buik schrijven
    pi_32923759
    18%, puur missies, zit nu op het 2e eiland
    pi_32949327
    GVD wat een frustraties weer in die laatste missies. Moet nu een stel Colombo's van me afhouden. De helft komt met een AK aanlopen. De rest komt met busjes die vlak voor je neus uitstappen... Bah. Wegrennen lukt ook al niet omdat ze door de enige ingang komen.
    pi_32995285
    Hoe heet de gangster variant op de Stinger (auto) ?
    pi_32999225
    Ma's hitman zijn zo cool! Een van de tofste aspecten uit LCS vind ik.
    Koning van de toren.
    pi_32999271
    Deze week even geprobeerd, vind het nogal traag en laggig overkomen dat spel.
      FOK!-Schrikkelbaas zondag 11 december 2005 @ 21:58:45 #267
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_32999920
    quote:
    Op zondag 11 december 2005 21:38 schreef Markster het volgende:
    Is dat zo?

Ik speel hem nu een weekie en merk eigenlijk niets van lag of traagheid. het loopt zeer soepel.
      zondag 11 december 2005 @ 21:59:16 #268
    127421 OG-Loco
    Paper Trail
    pi_32999940
    Heel af en toe vertraagt het ja. Maar voor de rest vind ik nog steeds een donders goed spelleke
      FOK!-Schrikkelbaas zondag 11 december 2005 @ 22:00:45 #269
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_33000007
    quote:
    Op zondag 11 december 2005 21:59 schreef OG-Loco het volgende:
    Heel af en toe vertraagt het ja.
    Alleen als er iets gelaadt moet worden, maar dat gebeurt zeer zelden. Dat verbaast me overigens, gezien de free roaming.
    pi_33000023
    Alleen het laden voor de missies duurt wel erg lang, maar ook weer niet verschikkelijk eigenlijk. Vind hem ook wel soepel.
    Koning van de toren.
    pi_33001081
    quote:
    Op zondag 11 december 2005 22:00 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Alleen als er iets gelaadt moet worden, maar dat gebeurt zeer zelden. Dat verbaast me overigens, gezien de free roaming.
    Het hele eiland wordt gestreamed van de UMD. Iets wat ook rete veel power vraagt, vandaar dat er zoveel meot worden opgeladen.

Ik ben inmiddels bij de laatste missies aanbeland.
    pi_33001105
    quote:
    Op zondag 11 december 2005 21:38 schreef Markster het volgende:
    Mwah minder soepel dan een console versie dat is waar.
    Ik heb er eigenlijk alleen een beetje last van wanneer je snel draait in een auto of lopend.
    pi_33001979
    quote:
    Op zondag 11 december 2005 21:58 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Is dat zo?

Ik speel hem nu een weekie en merk eigenlijk niets van lag of traagheid. het loopt zeer soepel.
    Misschien ben ik gewoon verwend door de console versies. Maar ik vond het niet supersoepel. Desondanks niet onspeelbaar ofzo.
    pi_33086687
    Weet iemand hoe de gangster variant op de Stinger (auto) heet in LCS ?
      Donald Duck held woensdag 14 december 2005 @ 22:46:46 #275
    46149 __Saviour__
    pi_33086895
    dat was bij een wedstrijd toch ergens?
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
      donderdag 15 december 2005 @ 11:43:51 #276
    129990 number50
    Football Season
    pi_33098003
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 22:42 schreef Roi het volgende:
    Weet iemand hoe de gangster variant op de Stinger (auto) heet in LCS ?
    de Yakuza Stinger....
    mijn games collectie
    PS2/PSP/NDS/X360
      donderdag 15 december 2005 @ 11:45:35 #277
    129990 number50
    Football Season
    pi_33098033
    quote:
    Op donderdag 15 december 2005 11:43 schreef number50 het volgende:

[..]

de Yakuza Stinger....
    mijn games collectie
    PS2/PSP/NDS/X360
      donderdag 15 december 2005 @ 11:47:05 #278
    129990 number50
    Football Season
    pi_33098078
    ging iets mis...
    mijn games collectie
    PS2/PSP/NDS/X360
    pi_33098181
    Thanks! Hier de prijsvraag .
    pi_33101126
    quote:
    Op donderdag 15 december 2005 11:51 schreef Roi het volgende:
    Heb hem ook ingevuld
      Donald Duck held donderdag 15 december 2005 @ 14:02:52 #281
    46149 __Saviour__
    pi_33101273
    quote:
    Op donderdag 15 december 2005 11:51 schreef Roi het volgende:
    die ja!
    ik zag die al eerder, maar wist de antwoorden toen nog niet!
    Alsnog ingevuld
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
      zondag 18 december 2005 @ 00:42:49 #282
    50442 DaMook
    Lonely together ( Miss u Caro)
    pi_33179666
    quote:
    Op zondag 11 december 2005 21:37 schreef E.Babelmens het volgende:
    Ma's hitman zijn zo cool! Een van de tofste aspecten uit LCS vind ik.
    Die missie ben ik nu echt een klote missie
    The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
    pi_33286046
    *GTA gekocht heeft*

De commercials zijn weer super! LCFR is ook geweldig Nurse Bob! (Dr. Phil)

"Ah, spacemonkey, I cram that banana up yo' aaaass!"

Het spel loopt ook erg netjes, lijkt wel of het beter loopt dan op de PS2
    I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
    pi_33286279
    Gene die nieuw deel maakt moet even beloven dat hij een mooie OP maakt.. bedankt groetjes..!
    pi_33415773
    Niemand die verder meer speelt? Zit nu (speel vanaf vrijdag) in Staunton en heb bijna alle auto's voor love media al gevonden

Heeft iemand anders ook de "underwear" ?
      dinsdag 27 december 2005 @ 22:17:01 #286
    137585 MonTana_123
    gamingpower.nl
    pi_33454442
    TE DOPE SPEL!!!
    http:///www.gamingpower.nl
      donderdag 29 december 2005 @ 19:54:09 #287
    100878 remcheese
    Op de dag dat woei wiiiii werd
    pi_33515434
    G_E_W_E_L_D_I_G spel!
    DAMN!
    en dan weer die humor
    Zag net dat bord net voor de industrial zone bij de "v" op de map : the third leg
    Giggity giggity giggity!
      vrijdag 13 januari 2006 @ 18:09:39 #288
    75736 Gstyles
    pi_34021143
    quote:
    Op maandag 5 december 2005 08:23 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Zorg dat je zo snel mogelijk bij de paint 'n spray kom
    Jat een squad car en dan rij je naar de pay n spray. zodra je daar aangkomen bent ga je met een van die gasten in een andere 4deurs auto zitten en rij je de pay n spray binnen.. en voila .. mission completed!. Ps je hoeft niet met alle vier de personen de pay n spray in. Scheelt tijd bij het overstappen! suc6!
      vrijdag 13 januari 2006 @ 18:10:43 #289
    75736 Gstyles
    pi_34021168
    ik vind trouwes de jumps weer erg oke!
    pi_34021802
    Ik moet trouwens die vriendin van Salvatore helpen, ze is in elkaar gemept door die bikergast waar ze mee vreemd gaat. Nu moet ik als wraak die bikergast een lesje leren maar ik flikker steeds van m'n motor af tijdens de achtervolging. Iemand tips?

Eiland 2 is trouwens vet!
      vrijdag 13 januari 2006 @ 19:07:41 #291
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_34022868
    Ik vind 1 ding heel erg vervelend bij GTA.
    Autorijden doe ik het liefst met die buttons en lopen met de 'joystick'.
    Er is zeker geen oplossing voor?
    pi_34023756
    Dat had ik in het begin ook maar op een gegeven moment went het wel.

Heb GTA:LCS al een heel tijdje niet meer gespeeld trouwens.
      Donald Duck held vrijdag 13 januari 2006 @ 20:54:55 #293
    46149 __Saviour__
    pi_34026897
    hoe is de hoofdbesturing in het spel, van het karakter en de auto?
    Met de analoge stick of met de vierdrukpuntoets?
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_34027126
    Dat kan je zelf kiezen. Het is of analoge stick of met dpad maar dan moet je dus wel auto rijden en lopen met die controlls.
      Donald Duck held vrijdag 13 januari 2006 @ 21:03:08 #295
    46149 __Saviour__
    pi_34027236
    ok bedankt. de analoge stick vind ik niet zo heel fantastisch, maar dat is dus gelukkig in te stellen
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
      zaterdag 14 januari 2006 @ 01:16:57 #296
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_34036443
    Maar met de dpad lopen is echt kut, je staat steeds stil als je schuin wilt lopen.
    pi_34051502
    Weet iemand ook alweer waar Love Media zit? Ik ben er wel eens naartoe gereden maar heb geen idee meer waar het nou was :-/.
      zondag 15 januari 2006 @ 11:22:28 #298
    129990 number50
    Football Season
    pi_34077449
    Ik weet niet of dit al oud nieuws is maar ik heb dit een tijdje geleden gevonden:

GTA Cheat Device

Het komt erop neer dat dit filetje de eerste savegame op je mem.stick inneemt en dat je dan naar hartelust cheaten/spawnen/enz. kan.

Ik was zelf al helemaal uitgekeken op GTA:LCS maar dit maakt het weer leuk.

(Werkt op alle firmwares)
    mijn games collectie
    PS2/PSP/NDS/X360
    pi_37318353
    9 juni 06 op de ps2 dus!! voor maar 30 euro!!!!!!!!!

hoef ik die gare PSP tenminste niet aan te schaffen

overigens stond die eergister al in het dixons krantje
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')