Dan moet je GTA 3 nog eens spelen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:08 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben echt héél benieuwd naar deze game
Het spel wordt ontwikkeld door Leeds, voorheen alleen maar ontwikkelaar van Barbie spellen, dus ik zou maar niet te vroeg juichen.quote:De kans dat Rockstar een Grand Theft Auto spel zal verprutsen acht ik vrij klein. Echter, met de informatie die nu beschikbaar is, lijkt Grand Theft Auto: Liberty City Stories niet echt vernieuwend te worden. Wellicht komt Rockstar binnenkort met informatie over iets echt vernieuwends, zoals een multiplayer-modus.
GTA 3 ken ik.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:15 schreef BMH het volgende:
Dan moet je GTA 3 nog eens spelen.
Als ze toch nieuwe gebieden aan het spel voegen kunnen ze net zo goed het oude deel verwijderen. Ik neem aan dat mensen liever een 'nieuwe' omgeving hebben dan een oude met ietsjes meer.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:42 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Ikke dus zeker niet !
Goed bezig heren, geef eens een beargumentatiequote:
Nee en zéér waarschijnlijk nee. LCS is een PSP only game.quote:Op maandag 12 september 2005 14:08 schreef smart91 het volgende:
kun je liberty city ook op de ps2 spelen??
of komt die nog voor de ps2
Zou er geen speciale aanbieding komen? PSP + GTA LCS + extra accu?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:54 schreef Seal_force het volgende:
Zou er geen speciale aanbieding komen? Psp + Gta LCS
Nee. De PSP is èrg krachtig voor zo'n klein apparaatje, maar de PS2 is nog altijd krachtiger. De resolutie van de PSP is ook redelijk hoog voor zo'n klein schermpje, maar de resolutie van de PS2 is hoger.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:56 schreef smart91 het volgende:
zou het mooier zijn als gta san andreas of maar een paar verbeteringen?
Als jij een PS2 dvd-rom in een PSP gepropt krijgt misschien.quote:kun je de spellen van de ps2 ook op de psp spelen?
Ga eerst een na welke games je allemaal wilt spelen. Voor 1 spel is een console/handheld een beetje te duur imo.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:46 schreef smart91 het volgende:
wat zijn dan de afmetingen van de psp?
als nog geen ps hebt wat raad je me dan aan ps2 of de psp
quote:Op maandag 12 september 2005 14:19 schreef P-Style het volgende:
Zou er geen speciale aanbieding komen? PSP + GTA LCS + extra accu?![]()
Wow positieve review! Ik ben mss wel een van die mensen die voor dit spel een psp aan zal gaan schaffenquote:
http://www.typhone.nl/index.php?go=aanbieding&do=show&show_id=197quote:Op maandag 12 september 2005 18:52 schreef jap85 het volgende:
..K wacht zowieso tot ie in prijs zakt of dat ie gratis bij een gsm abbotje zit ofzo
quote:Mafiosi Tony Sipriani op nieuwe GTA screenshots
Rockstar is altijd zeer kalm als het aankomt op media uitgeven maar als eenmaal de eerste media is verschenen zijn ze niet meer te houden. Zo kunnen we je vandaag weer nieuwe screenshots laten zien met meneer Sipriani aanwezig, samen met allerlei grof wapentuig waarmee je je weer kunt gaan vermaken in Liberty City!
Mafiosi Tony Sipriani op nieuwe GTA screenshots
De Grand Theft Auto serie staat aan de wieg van de zogenaamde ‘free-roam’ actie titels. Voor het eerst konden spelers in een stad doen en laten wat ze wilde en werden ze beloond voor het behalen van criminelen doelen. Grand Theft Auto 3 zette de nieuwe standaard toen het de speler de kans gaf om in een geheel driedimensionale stad alles te doen wat maar voormogelijk was. Het jatten van auto’s en wederom het uivoeren van een divers aanbod aan criminele doelen bleek een succesformule. Inmiddels heeft de serie miljoenen verkocht en komt de serie ook naar Sony’s draagbare Playstation Portable.
Grand Theft Auto: Liberty City Stories zal zich vlak voor deel drie in de serie afspelen. De speler zal dit keer Tony Sipriani spelen in een soortgelijke setting als die van Liberty City, zoals we deze kennen uit GTA 3. Rockstar heeft een geheel nieuw en episch verhaal geschreven, exclusief voor Liberty City Stories. Gebaseerd op de andere delen zal het verhaal dus zeker een sterk punt van het spel worden. De informatie die we nu hebben duidt erop dat we werken voor “Vincenzo Cilli”, een hoge maffiosi die op zijn beurt werkt voor de Leone familie.
In een gebied dat groter is dan het gebied in GTA 3 zal de speler naar hartelust kunnen rondrijden en missies doen zoals we gewend zijn van de serie. Onder het genot van menig radiostation kun je weer jatten wat er te jatten valt en iedereen die je lastig valt over hoop knallen. Alle bekende voertuigen zullen terug te vinden zijn in het spel, dat op verschillende punten zelfs uitgebreider moet worden dan de andere delen in de serie.
Lol.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:15 schreef H.Flick het volgende:
Het is Cipriani
http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=65151quote:"There's one feature in GTA:LCS that's so incredible, it'd blow your tiny minds"
Laten we hopen van niet... ik heb mijn PS2 SA verkocht en de Xbox versie gekochtquote:Op donderdag 29 september 2005 23:35 schreef mikando18 het volgende:
Connectivity met de ps2 gta san andrea misschien?
Nee hoor, de ervaring om een game als GTA op een handheld te spelen is meer dan genoeg voor mij!quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Dan moet je GTA 3 nog eens spelen.
Als ze toch nieuwe gebieden aan het spel voegen kunnen ze net zo goed het oude deel verwijderen. Ik neem aan dat mensen liever een 'nieuwe' omgeving hebben dan een oude met ietsjes meer.
Michael Madsen??quote:Op donderdag 22 september 2005 19:50 schreef nlboy het volgende:
Paar nieuwe screens: http://www.pspworld.nl/news/201/
Ik ben vooral benieuwd naar de laadtijden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:08 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben echt héél benieuwd naar deze game
Nou staat de GTA-serie juist bekend om z'n gebrek aan laadtijden (behalve als je het spel start natuurlijk)... echter lijkt streaming-technologie me allerminst ideaal voor de accu-duur van de PSP.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar de laadtijden.
Dat gaat voor mij de doorslag geven of ik um koop of niet.
Ja, prima.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:01 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou staat de GTA-serie juist bekend om z'n gebrek aan laadtijden (behalve als je het spel start natuurlijk)... echter lijkt streaming-technologie me allerminst ideaal voor de accu-duur van de PSP.
Vergeleken met rom-chips zijn de laadtijden wel lang ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, prima.
Maar de PSP staat bekend om z'n ONWIJS lange laadtijden. Ik kijk de kat nog even uit de boom.. Sowieso heb ik deel 3 al uitgespeeld en wacht nog even de reviews af..
Nou, ik weet niet welke games jij allemaal hebt gespeeld, maar ook tijdens het spel zijn er laadtijden. Tussen de races in Midnight Club bijv heb je genoeg tijd om een bank in Pakistan te beroven,quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:20 schreef P-Style het volgende:
[..]
Vergeleken met rom-chips zijn de laadtijden wel lang ja.Verder zijn de laadtijden amper langer dan grote consoles. En een GTA met laadtijden kan ik me eigenlijk sowieso niet voorstellen. En om je aankoop nou af te laten hangen van de laadtijd om het spel te starten...
"Tijdens hèt spel"?! Zeg, we hebben het hier toch over GTA:LCS? En niet over Midnight Club.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nou, ik weet niet welke games jij allemaal hebt gespeeld, maar ook tijdens het spel zijn er laadtijden. Tussen de races in Midnight Club bijv heb je genoeg tijd om een bank in Pakistan te beroven,.
De makers zeggen dat hij 4 uur mee moet gaan op een volle accu.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:13 schreef Blinker het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang de accu mee gaat op dit pareltje
lette je nog op de pop-up toen je voor de eerste keer opsteeg van Los Santos airport. Of de eerste met het jetpack vliegen of de eerste keer dat je de Strip in LV opreed.quote:Op maandag 3 oktober 2005 04:24 schreef knater het volgende:
Ik koop em hoogstwaarschijnlijk niet, ik wil niet gaan vergelijken maar ik doe het stiekem toch, als ik op de ps2 gta:sa bekijk is het 1 berg popups en slowdowns, ik kan alleen maar hopen voor de fans dat dit niet in overmate aanwezig zal zijn.
Ook vind ik het vrij overdreven dat zo'n spel een 9.6 of hoger krijgt, of ligt het aan mijn ps2 dat het hele spel vertraagd als het bv gaat regenen of als er iets of wat teveel auto's in beeld zijn.
Ik ben er vrijwel zeker van dat het alleen maar erger gaat worden op de psp, ik hoop het niet.
Pluspunt is wel online multiplayer (online toch)
hoe lang is eventjes? dwaalt een versie al rond op internet?quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:19 schreef Even het volgende:
Nog eventjes wachten en dan heb ik em
(verkapte tvp)
kuch eens ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:19 schreef Even het volgende:
Nog eventjes wachten en dan heb ik em
(verkapte tvp)
Sohe, domper van de dagquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:41 schreef Even het volgende:
Haha nee niet op die manier(Was het maar zo'n feest
)
Ik bedoelde dat t niet zo lang meer duurt toch ?![]()
Ja, en het is me iets teveel een poort van GTA3.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:15 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik ook niet!Ben wel een beetje uitgekeken op GTA eerlijk gezegd.
ja dat vind ik ook jammer,quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, en het is me iets teveel een poort van GTA3.
En het lijkt mij niet echt een handheld game. Ik ga toch maar voor PES5 en VT..
als je met binnenkort 25 november bedoeld, dan komt ie idd binnenkort.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:33 schreef __Saviour__ het volgende:
ik heb me bedacht, ik ga deze niet halen. Ik ga voor Mario Kart DS, die komt binnenkort ook
Nog niet binnenquote:
Zo lang vind ik dat niet meer duren inderdaadquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
als je met binnenkort 25 november bedoeld, dan komt ie idd binnenkort.
ik gok van alles watquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:50 schreef Roi het volgende:
[..]
Nog niet binnen.
Maar weet iemand wat voor een muziek er gebruikt wordt in dit spel ?
De hype is inderdaad VÉÉL minder, maar dat komt waarschijnlijk omdat het niet meer zo... "bijzonder" is dat er een nieuwe GTA verschijnt, die er weer ongeveer hetzelfde uit gaat zien en weer ongeveer hetzelfde zal spelen...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:29 schreef H.Flick het volgende:
Ligt het aan mij of is de hype voor dit spel echt minimaal vergeleken met vorige delen uit de GTA serie?
Volgens mij is het feit dat het op de PSP uitkomt ook een grote factor, een GTA:SA kunnen een hoop meer mensen spelen zonder een nieuw platform er voor aan te hoeven schaffen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:46 schreef P-Style het volgende:
[..]
De hype is inderdaad VÉÉL minder, maar dat komt waarschijnlijk omdat het niet meer zo... "bijzonder" is dat er een nieuwe GTA verschijnt, die er weer ongeveer hetzelfde uit gaat zien en weer ongeveer hetzelfde zal spelen...
Plus wat nieuwe screens:quote:Karmageddon: Steal a firetruck and cause as much damage to other vehicles as possible! Trashmaster: Get behind the wheel of a refuse truck and race to collect as many dumpsters as possible within the time limit. Car Salesman: Take budding car buyers for a test drive and try to sell them the car as quickly as possible. Avoiding damage is a must, and the quicker you secure the sale the bigger your ca$h bonus will be! Noodle Punk: In the same way as Tommy delivered Pizzas in Vice City, you'll have to bring Punk Noodles to the people of Liberty.
Ik heb er zin an!quote:Bike Salesman: Like the car salesman mission Gamesradar previewed earlier, this time you've to give people the right type of bike ride to sell them the product.
Scooter Shooter: Take out as many targets as possible firing from the back of a motorbike in a First Person view.
See The Sights Before Your Flight: Take some tourists back to their favourite landmark and grab a photo of them before their flight takes off. Oh, don't forget to get them back to the airport on time!
Avenging Angels: Team up with a pair of hoods from this gang and try to take over the city.
Hmmmm...quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:54 schreef SuperFruitig het volgende:
Dat was een vals bericht meende ik
quote:November 4th is the new European release date for Grand Theft Auto: Liberty City Stories, it has been confirmed today.
quote:
bron: gtaportable.comquote:A few minutes ago Boomtown reported that Liberty City Stories has been delayed in the UK by one week. Local stores in the UK such as Game have today also said that it will be only available on November 4th. Game's online store is also listing Liberty City Stories as a November 4th release. It is still not known who made this announcement and updates will be posted throughout the day.
UPDATE 1:
This afternoon in the UK the distributor of Liberty City Stories in the country Gem confirmed to Eurogamer that the game got pushed back by one week and will now be available on November 4th. The release date in North America and Australia still stays the same (25th in US and 28th in Aus). We hope to expect some announcements from either Rockstar or TTWO later in the day.
UPDATE2:
A Rockstar representative told the UK based gaming site Pro-G that Liberty City Stories is still on track for its original release date.
UPDATE3:
Luke over at GTAnet also contacted Rockstar in the UK and they assure us that the game is still on track for October 28 in the UK! Bear in mind that neither Take 2 Interactive or Rockstar Games made any announcements about a delay.
Nooooooquote:GTA PSP delayed to Nov 4th
November 4th is the new European release date for Grand Theft Auto: Liberty City Stories, it has been confirmed today.
Rockstar's hugely-anticipated PSP-exclusive had been due for release this Friday, the 28th October, but has now been forced back seven days for reasons as-yet unconfirmed.
The game's UK distributor Gem confirmed the news to Eurogamer today, and admitted it had only just received confirmation itself this lunchtime.
Advertisement
It is not yet known whether the European slip will have any effect on the game's US release date, which at the time of writing is expected to be tomorrow, the 25th October.
Should the game remain on track in the US for this week, it's fair to say that import retailers will be enjoying a bumper weekend selling what is one of the most in-demand games of the entire year on any platform.
bron
Ja maar nu is het echt waar dat we moeten wachten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:26 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Lees nou eens wat ik net hierboven getypt heb
Eerst maar bekijken bij een maat, en dan beoordelen tot aankoopquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:57 schreef H.Flick het volgende:
De eerste reviews zijn redelijk positief. Misschien haal ik hem uiteindelijk toch wel.
Misschien moeten ze wel allerlei UMD'tjes met de nieuwste firmware erbij stoppen van Sony.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:35 schreef Pecker het volgende:
Dus in de week van de release stellen ze m alsnog uit? Fuck this shit, dat hadden ze wel wat eerder mogen doen. Dit is hufterig. ERG hufterig.... En vooralsnog zonder reden ook.
Let wel, het is de distributeur in de UK, misschien krijgen we m wel op tijd. Zo niet, schande aan Rockstar om dit nieuws op het allerlaatste moment vrij te geven
Van games.fokquote:Deze week is bekend geworden welke soundtracks er zijn in GTA: Liberty City Stories. Zoals gewoonlijk zullen de tracks ingedeeld zijn bij een radiostation naar een bepaald genre.
Lips 106 met DJ Cliff en Andee
# Funk in Time - Randy La Fontaine
# Love is the Feeling - Schwarz
# Mine Until Monday - Sunshine Shine
# Get Down - Credit Check
# Tonight - Coal Timers
# Bassmatic - Nina Barry
# Into Something (Come on, Get Down) - The Jacksons
Head Radio met DJ Michael Hunt
# Train - Conor & Jay
# The One For Me - Cloud Nineteen
# Take The Pain - Purser
# Free Yourself - L. Marie (feat. Raff)
# Drive - 15 Ways
# Welcome to the Real World - Rous Stow
# Keep Dreaming - Vanilla Smoothie
Rise FM met DJ Boy Sanchez
# Sing it Back (Boris Musical Mix) - Moloko
# Free - Ultra Nate
# I Believe - Happy Clappers
# House Music - Eddie Amador
# Feel What You Want - Kristine W
# Hideaway (Deep Dish Vocal Remix) - DeLacy
# Spin Spin Sugar (Armand's Dark Garage Mix) - Sneaker Pimps
# Plastic Dreams - Jaydee
# Altered States - Ron Trent
# There Will Come A Day (Half Tab Dub) - The Absolute
# Positive Education - Slam
# Flash - Green Velvet
# Circus Bells (Hardfloor Remix) - Robert Armani
# Higher State of Consciousness - Wink
The Liberty Jam met DJ Clue
# All I Need - Method Man
# Shook Ones Pt. II - Mobb Deep
# Incarcerated Scarfaces - Raekwon
# N.O .R.E - Noreaga
# Shut 'Em Down (Remix) - Onyx (feat. Noreaga and Big Pun)
# Beware - Big Pun
# Twinz (Deep Cover '98) - Big Pun
# Get At Me Dog - DMX (feat. Sheek from The Lox)
# Ruff Ryders Anthem (Remix) - DMX (feat. DJ Clue, Jadakiss, Styles, Drag-on & Eve)
# Do What You Feel - Redman (feat. Method Man)
# Chain Gang Freestyle - The Lox & Black Rob
# Chest2chest Freestyle - The Lox
Flashback FM met DJ Reni Wassulmaier
# First Hand Experience in Second Hand Love
# I Wanna Rock You
# E=MC2
# Chase
# I'm Left, You're Right, She's Gone
# From Here To Eternity
MSX 98 met MC Codebreaker & DJ Timecode
# Renegade Snares - Omni Trio
# Terrorist - Renegade
# Finest Illusion (Legal Mix) - Foul Play
# Living For The Future (FBD Project Remix) - Omni Trio
# Stay Calm (Foul Play Remix) - DJ Pulse
# Disturbance (Tango Remix) - Hyper-on Experience
# Cold Fresh Air - Higher Sense
# Living For The Future - Omni Trio
# Thru The Vibe (2 on 1 Remix) - Omni Trio
# The Helicopter Tune - Deep Blue
# Dred Bass - Dead Dred
Radio Del Mundo met DJ Panja Gavaskar
# Raghupati - Amanda Shunkar
# Dum Maro Dum - Asbet Bhosle
# Neeve Nanna (Only You Were Mine) - Vijaya Amand
# Kidda - Natacha Atlas
# Hebeena Hebeena - Farid El Atrache
# Aini Bet Ref - Abmed Mneimneh
# Im Nin'Alu - Ofra Haza
# Ballaa Tsoubou Hul Kahwa - Samira Tawfic
K-Jah met DJ Natalee Walsh Davis
# Pick A Sound - Selah Collins
# What A Wonderful Feeling - Errol Berrot
# Watch How The People Dancing - Kenny Knots
# Lean Boot - Richie Davis
# Ready For The Dancehall Tonight - Peter Rouncer
# You Ha Fe Cool - Richie Davis
# Ring My Number - Kenny Knots
# Run Come Call Me - Kenny Knots
Double Cleff FM met Sergio Boccino
# Il Trovatore: Anvil Chorus
# Il Trovatore: Tacea la notte placida
# Nabucco: Chorus of the Hebrew Slaves
# Cosi Fan Tutte: E amore un ladronello
# Marriage of Figaro: Overture
# I Paglicacci: Vesti la giubba
Verder zal er ook weer een Chatterbox zijn met Lazlow Jones.
quote:www.CrowFest98.com - Possibly a crow festival.
www.Pastmaster-Game.com - A historical education game, probably a parody of Postmaster.
www.ItsVivisection.com - Vivisection refers to the dissection of a live animal for scientific purposes.
quote:Liberty City Stories to feature Game Sharing
The Liberty City Stories section of YourPSP.com has recently been updated to reveal the game will feature Game Sharing. For those of you who are not familiar with game sharing, it means you and a friend can share one copy of Liberty City Stories and play at the same time. It is also very likely that the multiplayer feature will also be available during game sharing.
However, is this a huge feature? The PSP has a mere 11mbps wireless network connection, and it surely does not have enough RAM to store the entire game map and everything else encompassed in it.
Of je bestelt hem bij videogamesplus.ca, heb je hem ook gewoon donderdag, voor dezelfde prijsquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:10 schreef KingLysandus het volgende:
Ik ga hem donderdag in Amsterdam halen bij een winkel die veel spellen uit Amerika haalt.Voor dezelfde prijs als in Nederland.
![]()
Hoe ?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb um ff gespeeld en ik weet nu zeker dat ik um niet ga kopen,.
precieze reden(en)?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb um ff gespeeld en ik weet nu zeker dat ik um niet ga kopen,.
Het is ino geen handheld game.quote:
Yep, maar niemand kan hem spelen, want hij wil niet starten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:01 schreef Fonzarelli het volgende:
Hoezo niet? Heb m al op meerdere spots op internet gezien...
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:17 schreef matthijst het volgende:
[..]
Yep, maar niemand kan hem spelen, want hij wil niet starten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nederland???quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:32 schreef KingLysandus het volgende:
Ik heb hem gister gehaald en hij is weer super!![]()
Ik heb hem vandaag nergens zien liggenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:32 schreef KingLysandus het volgende:
Ik heb hem gister gehaald en hij is weer super!![]()
Klopt. Waarom kunnen anderen hem dan wel hebben?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:55 schreef MMaRsu het volgende:
4 November volgens Funatics...
http://www.funatics.nl/product_info.php?products_id=1868&osCsid=5a37741f72651ac11ee4706ca02e5bc8
Nee, hij zou deze week uitkomen (eerst 28 okt.) maar hij is WEER uitgesteld naar 28 November.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:53 schreef Markster het volgende:
Hij is nog steeds niet uit of wel?
Dus straks koop je gewoon geen enkel spel meer voor je PSP!quote:Op woensdag 2 november 2005 00:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar als het 2.5 nodig heeft, koop ik het niet.
thxquote:Op donderdag 3 november 2005 18:49 schreef Yankee_One het volgende:
in een envelope met bubbelcellen aan de binnenkant
He? Je bedoelt waarschijnlijk 1.50. Maar goed, nadat ie via Lik-San op de deurmat pleurde heb ik 'm meteen weer 2.00 gemaakt, fak it! Dat downgraden lukt de 2e keer ook welquote:[b]
Maar voorlopig laat ik de mijne 2.00, dat homebrew is veel te cool.
eind novemberquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:35 schreef H.Flick het volgende:
Eurogamer review: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=61540
Een 9/10. Nu ga ik toch weer twijfelen. Kwam hij nou vandaag uit of was hij weer uitgesteld?
1 december...quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:35 schreef H.Flick het volgende:
Eurogamer review: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=61540
Een 9/10. Nu ga ik toch weer twijfelen. Kwam hij nou vandaag uit of was hij weer uitgesteld?
Reden genoeg voor mij om hem niet te kopen, of om hem te importenquote:Op maandag 7 november 2005 20:15 schreef G-Mart het volgende:
Vrijwel zeker dat GTA LCS 2.5 vereist als firmware. Burnout Legends, FIFA et cetera vereisen al 2.0 en gezien LCS pas begin december komt is het niet zo moeilijk om de conclusie te trekken dat 2.5 de laagste firmware versie is waarop het spel werkt.
Nee, met de Ebootloader werkt steeds meer homebrew op 2.00. In ieder geval de applicaties die ik wil (NES, SNES en GB emulators)quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:58 schreef Masterneeter het volgende:
He? Je bedoelt waarschijnlijk 1.50. Maar goed, nadat ie via Lik-San op de deurmat pleurde heb ik 'm meteen weer 2.00 gemaakt, fak it! Dat downgraden lukt de 2e keer ook wel![]()
Ik heb sinds vandaag de geïmporteerde versie van GTA:LCS en die draait gewoon op firmware 2.0.quote:Op maandag 7 november 2005 20:15 schreef G-Mart het volgende:
Vrijwel zeker dat GTA LCS 2.5 vereist als firmware. Burnout Legends, FIFA et cetera vereisen al 2.0 en gezien LCS pas begin december komt is het niet zo moeilijk om de conclusie te trekken dat 2.5 de laagste firmware versie is waarop het spel werkt.
Ja, maar de resubmission bij Sony zorgt voor een vertraging in het persen van de UMD's voor Europa. Dus die UMD's krijgen 2.5 mee ga ik van uit.quote:Op maandag 7 november 2005 21:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik heb sinds vandaag de geïmporteerde versie van GTA:LCS en die draait gewoon op firmware 2.0.
Zou kunnen daarom moet je ook importerenquote:Op maandag 7 november 2005 21:47 schreef G-Mart het volgende:
Ja, maar de resubmission bij Sony zorgt voor een vertraging in het persen van de UMD's voor Europa. Dus die UMD's krijgen 2.5 mee ga ik van uit.
Burnout Legends werkt gewoon onder 1.52 hoor... ik had m'n PSP nog niet geupgrade toen ik Burnout Legends erop speelde....quote:Op maandag 7 november 2005 20:15 schreef G-Mart het volgende:
© Gamer.nlquote:GTA: Liberty City Stories verschijnt op 2 december
Rockstar heeft eindelijk duidelijkheid geschept in de release-perikelen rondom Grand Theft Auto: Liberty City Stories. De PSP game in de populaire reeks misdaadgames zal namelijk op 2 december in Europa verschijnen. Het spel stond oorspronkelijk geplanned voor 28 oktober, maar werd net voor de release voor onbekende tijd uitgesteld. Een paar bugs die pas op het laatste moment ontdekt werden, waren de oorzaak van het plotselinge uitstel.
Iddquote:Op woensdag 9 november 2005 16:18 schreef P-Style het volgende:
Hmmm... 2 december. Typische datum.
Nou... het zal niet de eerste keer zijn dat er bugs in een GTA-spel zitten.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:14 schreef number50 het volgende:
Dat van die "bugs" is natuurlijk onzin.
Wat is er dan 2 december? Release van de xbox?quote:Op woensdag 9 november 2005 16:18 schreef P-Style het volgende:
Hmmm... 2 december. Typische datum.
Nee, de release van de xbox 360.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:54 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat is er dan 2 december? Release van de xbox?
mierenneukerquote:Op donderdag 10 november 2005 02:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee, de release van de xbox 360.
Bij dimplus is ie wel uit, maar dan betaal je wel 54,99 voor de import versie.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:53 schreef Markster het volgende:
Hij is nog steeds niet uit of wel?
Ik vond ook dat richten terwijl je op een motor rondrijdt niet echt fantastisch.quote:Op maandag 14 november 2005 19:41 schreef MrX1982 het volgende:
Het aimen is kut en bij het wisselen van de radiostations hapert hij wat.
Daarnaast is het een grote déjà-vu wat afbreuk doet aan de spelervaring/orginaliteit. Wat zwaar frustrerend is, als je een missie niet haalt dat je het helemaal weer opnieuw moet doen, die taxi functie is natuurlijk uitermate brak. Ik begrijp niet waarom ze dat niet een keer goed regelen.
Het is wel een leuk spel maar niet geweldig.
de psp heeft tov de ps2 wel zn beperkingen hequote:Op maandag 14 november 2005 19:41 schreef MrX1982 het volgende:
Het aimen is kut en bij het wisselen van de radiostations hapert hij wat.
Daarnaast is het een grote déjà-vu wat afbreuk doet aan de spelervaring/orginaliteit. Wat zwaar frustrerend is, als je een missie niet haalt dat je het helemaal weer opnieuw moet doen, die taxi functie is natuurlijk uitermate brak. Ik begrijp niet waarom ze dat niet een keer goed regelen.
Het is wel een leuk spel maar niet geweldig.
Dat richten op een motor is inderdaad bagger. Ik moet een missie doen op een boot en dan moet je mensen neerschieten dan merk je toch duidelijk dat het aimen totaal ruk is.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:02 schreef Smots het volgende:
Ik vond ook dat richten terwijl je op een motor rondrijdt niet echt fantastisch.
Die motor volgt dan automatisch de andere voertuigen die je moet vernielen en jij hoeft 'alleen maar' te richten en te schieten. Het zou er ook mee te maken kunnen hebben dat ik op het moment dat ik dat moest doen een wanted-level van 4 sterren had.
Ik denk dat mensen die net zoiets als San Andreas verwachten wel teleurgesteld zullen zijn. Maar als je dit spel openminded koopt, zal dit spel zeker niet tegenvallen.quote:Op maandag 21 november 2005 15:55 schreef ARKON het volgende:
gta valt tegen dus?
Ik vind GTA een meesterlijk spel!quote:Op maandag 21 november 2005 15:55 schreef ARKON het volgende:
gta valt tegen dus?
OK danquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:03 schreef Yankee_One het volgende:
GTA 3 is jaren geleden uitgekomen. Als je de game zoals ik, toen hebt gespeeld komt alles bekend voor. Alleen is het een compleet nieuw spel. Ik vind het geweldig en zeker de beste PSP game.
Ben nu overigens net aanbeland op Staunton Island.
Ongetwijfeldquote:Op zondag 27 november 2005 22:55 schreef SuperFruitig het volgende:
Is het zeker dat de EU versie 2.5 nodig gaat hebben ?
quote:Op zondag 27 november 2005 23:22 schreef Darkzell het volgende:
(heb geen zin om verder deze topic door te lezen)
Dat weet ook niemand totdat dat spel hier op de markt is.quote:Op maandag 28 november 2005 12:20 schreef Darkzell het volgende:
Nou ik heb de eurogamer review gelezen en deze topic wat doorgekeken maar nu weet ik nog steeds niet op welke firmware ie zal draaien hier in europa, 2.0 of 2.5?
quote:Op zondag 27 november 2005 23:22 schreef Darkzell het volgende:
Ik kijk ook wel onwijs uit naar dit spel maar ff een paar vraagjes (heb geen zin om verder deze topic door te lezen)
- Is zeker dat ie Firmware 2.5 in europa nodig zal hebben?
- Hoe zijn de laadtijden? Reviews:)
- Hoe verhoudt deze zicht tot bijv Vice City en GTA3 qua mogelijkheden/graphics/framerate/controls/etc? Framerate = minder, viewdistance = beter, mogelijkheden zijn iets uitgebreider (je kan alleen niet vliegen)
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 1 december 2005 12:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zag gisteren een review bij Gammo. Het zag er schokkerig uit, de framerate was laag.
Lag dat aan Gammo of is het spel echt een stuk minder vloeiend dan de PC-versie?
Uiteraard loopt het minder vloeiend dan op de PC. Het is dan wel wat grafisch uitgekleed, maar de PSP is tot veel minder in staat. Een PSP met een PC vergelijken is natuurlijk zinloos.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Waarom denk je dat ik de vraag stel?
Bedoel je de tijd dat GTA3 uitkwam? Je moet gewoon in je achterhoofd (of voorhoofd, wat jij wilt) houden dat het een handheld is, dan draait het prima. Maar pc-like is het niet.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:13 schreef __Saviour__ het volgende:
De PSP kan perfect vloeiende beelden van 60fps tonen, zie Ridge Racer.
En GTA3, waarvan dit een soort van remake is, is alweer enorm oud. Daarom vroeg ik dus of het minder vloeiend dan die versie loopt.
Ik weet wel dat huidige PC's veel sterker zijn, maar de PSP kan zich redelijk meten met PC's van een aantal jaar terug.
goed, dan zal ik blijkbaar wel rekening moeten houden met iets mindere graphics. ik ga eerst in een winkel wel even het spel uittesten, kijken hoe vloeiend (of niet) het precies looptquote:Op donderdag 1 december 2005 14:18 schreef Eland het volgende:
Bedoel je de tijd dat GTA3 uitkwam? Je moet gewoon in je achterhoofd (of voorhoofd, wat jij wilt) houden dat het een handheld is, dan draait het prima. Maar pc-like is het niet.
Als er tijdens het updaten iets is misgegaan, is je PSP verkloot. Neem dan contact op met Sony.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:20 schreef Mister_T het volgende:
WTF mijn psp doet gaar sinds GTA, ik heb hem vanmiddag gekcoht doe hem net in mijn psp en hij begint over dat ie moet updaten, ik doe ok en toen kreeg ik zwart beeld en nu wil me psp niet meer aan
LEES DAN!quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:23 schreef G-Mart het volgende:
Is het niet zo dat de US versie 2.0 heeft en de Europese 2.5? Iemand die dit kan bevestigen/ontkennen?
Thanks!
Ja, maar zover ik kon zien was er niemand die duidelijk zei dat het om 2.0 ging bij een EU versiequote:
Volgens mij kan het niet anders ( is al eens eerder gezegd volgens mij in een van deze topics ).quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:24 schreef BaggerUser het volgende:
oke ik zit met een probleem.
ik kan de r1 knop niet gebruiken tegelijk met een andere knop aan de rechterkant alleen wordt deze gebruikt voor het mikken (en dit is dus vrij belangrijk) nu heb ik in de winkel lopenkijken of het mogelijk was om die knopjes aan te passen zodat de r1 knop voor het instappen van een auto wordt ofzo... maar dit is me niet gelukt
je kan j toetsen op 2 manieren instellen maar bij het lopen zijn ze allebei hetzelfde?
weet iemand of het mgoelijk is om de r1 knop dus alleen voor het in en uitstappen van een auto in te stellen of niet? of moet daar nog een patch ofzo voor komen ?
ze hebben wel heel leuk de optie ingesteld dat je kan kiezen hoe je je controls wil maar bij het lopen zijn de conrolls het zelfde
hoop dat jullie me snappen
5 om precies te zijnquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Volgens mij kan het niet anders ( is al eens eerder gezegd volgens mij in een van deze topics ).
Maar ik wil niet dom overkomen maar mis je een vinger ? ( niet dom bedoeld echt)
Had ik in het begin ook, maar ik speel 'm dus al een kleine 2 weken niet meerquote:Op zondag 4 december 2005 12:01 schreef Max-Westerman het volgende:
Sinds ik dit spel heb kan ik iedere dag me PSP opladen![]()
Eensch, zit na een dagje (3 uurtjes) spelen op 9%quote:
Zorg dat je zo snel mogelijk bij de paint 'n spray komquote:Op maandag 5 december 2005 07:08 schreef linebear het volgende:
ik blijf steken als ik die gasten bij dat tankstation op moet halen, krijg de politie van me afgelost
na 20-25% of zoquote:Op maandag 5 december 2005 09:06 schreef Max-Westerman het volgende:
Na hoeveel missies kan je naar het 2e eiland?
Is dat zo?quote:Op zondag 11 december 2005 21:38 schreef Markster het volgende:
Deze week even geprobeerd, vind het nogal traag en laggig overkomen dat spel.
Alleen als er iets gelaadt moet worden, maar dat gebeurt zeer zelden. Dat verbaast me overigens, gezien de free roaming.quote:Op zondag 11 december 2005 21:59 schreef OG-Loco het volgende:
Heel af en toe vertraagt het ja.
Het hele eiland wordt gestreamed van de UMD. Iets wat ook rete veel power vraagt, vandaar dat er zoveel meot worden opgeladen.quote:Op zondag 11 december 2005 22:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Alleen als er iets gelaadt moet worden, maar dat gebeurt zeer zelden. Dat verbaast me overigens, gezien de free roaming.
Mwah minder soepel dan een console versie dat is waar.quote:Op zondag 11 december 2005 21:38 schreef Markster het volgende:
Deze week even geprobeerd, vind het nogal traag en laggig overkomen dat spel.
Misschien ben ik gewoon verwend door de console versies. Maar ik vond het niet supersoepel. Desondanks niet onspeelbaar ofzo.quote:Op zondag 11 december 2005 21:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik speel hem nu een weekie en merk eigenlijk niets van lag of traagheid. het loopt zeer soepel.
de Yakuza Stinger....quote:Op woensdag 14 december 2005 22:42 schreef Roi het volgende:
Weet iemand hoe de gangster variant op de Stinger (auto) heet in LCS?
die ja!quote:
Die missie ben ik nuquote:Op zondag 11 december 2005 21:37 schreef E.Babelmens het volgende:
Ma's hitman zijn zo cool! Een van de tofste aspecten uit LCS vind ik.
Jat een squad car en dan rij je naar de pay n spray. zodra je daar aangkomen bent ga je met een van die gasten in een andere 4deurs auto zitten en rij je de pay n spray binnen.. en voila .. mission completed!. Ps je hoeft niet met alle vier de personen de pay n spray in. Scheelt tijd bij het overstappen! suc6!quote:Op maandag 5 december 2005 08:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zorg dat je zo snel mogelijk bij de paint 'n spray kom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |