Ik vond ook dat richten terwijl je op een motor rondrijdt niet echt fantastisch.quote:Op maandag 14 november 2005 19:41 schreef MrX1982 het volgende:
Het aimen is kut en bij het wisselen van de radiostations hapert hij wat.
Daarnaast is het een grote déjà-vu wat afbreuk doet aan de spelervaring/orginaliteit. Wat zwaar frustrerend is, als je een missie niet haalt dat je het helemaal weer opnieuw moet doen, die taxi functie is natuurlijk uitermate brak. Ik begrijp niet waarom ze dat niet een keer goed regelen.
Het is wel een leuk spel maar niet geweldig.
de psp heeft tov de ps2 wel zn beperkingen hequote:Op maandag 14 november 2005 19:41 schreef MrX1982 het volgende:
Het aimen is kut en bij het wisselen van de radiostations hapert hij wat.
Daarnaast is het een grote déjà-vu wat afbreuk doet aan de spelervaring/orginaliteit. Wat zwaar frustrerend is, als je een missie niet haalt dat je het helemaal weer opnieuw moet doen, die taxi functie is natuurlijk uitermate brak. Ik begrijp niet waarom ze dat niet een keer goed regelen.
Het is wel een leuk spel maar niet geweldig.
Dat richten op een motor is inderdaad bagger. Ik moet een missie doen op een boot en dan moet je mensen neerschieten dan merk je toch duidelijk dat het aimen totaal ruk is.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:02 schreef Smots het volgende:
Ik vond ook dat richten terwijl je op een motor rondrijdt niet echt fantastisch.
Die motor volgt dan automatisch de andere voertuigen die je moet vernielen en jij hoeft 'alleen maar' te richten en te schieten. Het zou er ook mee te maken kunnen hebben dat ik op het moment dat ik dat moest doen een wanted-level van 4 sterren had.
Ik denk dat mensen die net zoiets als San Andreas verwachten wel teleurgesteld zullen zijn. Maar als je dit spel openminded koopt, zal dit spel zeker niet tegenvallen.quote:Op maandag 21 november 2005 15:55 schreef ARKON het volgende:
gta valt tegen dus?
Ik vind GTA een meesterlijk spel!quote:Op maandag 21 november 2005 15:55 schreef ARKON het volgende:
gta valt tegen dus?
OK danquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:03 schreef Yankee_One het volgende:
GTA 3 is jaren geleden uitgekomen. Als je de game zoals ik, toen hebt gespeeld komt alles bekend voor. Alleen is het een compleet nieuw spel. Ik vind het geweldig en zeker de beste PSP game.
Ben nu overigens net aanbeland op Staunton Island.
Ongetwijfeldquote:Op zondag 27 november 2005 22:55 schreef SuperFruitig het volgende:
Is het zeker dat de EU versie 2.5 nodig gaat hebben ?
quote:Op zondag 27 november 2005 23:22 schreef Darkzell het volgende:
(heb geen zin om verder deze topic door te lezen)
Dat weet ook niemand totdat dat spel hier op de markt is.quote:Op maandag 28 november 2005 12:20 schreef Darkzell het volgende:
Nou ik heb de eurogamer review gelezen en deze topic wat doorgekeken maar nu weet ik nog steeds niet op welke firmware ie zal draaien hier in europa, 2.0 of 2.5?
quote:Op zondag 27 november 2005 23:22 schreef Darkzell het volgende:
Ik kijk ook wel onwijs uit naar dit spel maar ff een paar vraagjes (heb geen zin om verder deze topic door te lezen)
- Is zeker dat ie Firmware 2.5 in europa nodig zal hebben?
- Hoe zijn de laadtijden? Reviews:)
- Hoe verhoudt deze zicht tot bijv Vice City en GTA3 qua mogelijkheden/graphics/framerate/controls/etc? Framerate = minder, viewdistance = beter, mogelijkheden zijn iets uitgebreider (je kan alleen niet vliegen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |