Ik ben vooral benieuwd naar de laadtijden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:08 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben echt héél benieuwd naar deze game
Nou staat de GTA-serie juist bekend om z'n gebrek aan laadtijden (behalve als je het spel start natuurlijk)... echter lijkt streaming-technologie me allerminst ideaal voor de accu-duur van de PSP.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar de laadtijden.
Dat gaat voor mij de doorslag geven of ik um koop of niet.
Ja, prima.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:01 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou staat de GTA-serie juist bekend om z'n gebrek aan laadtijden (behalve als je het spel start natuurlijk)... echter lijkt streaming-technologie me allerminst ideaal voor de accu-duur van de PSP.
Vergeleken met rom-chips zijn de laadtijden wel lang ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, prima.
Maar de PSP staat bekend om z'n ONWIJS lange laadtijden. Ik kijk de kat nog even uit de boom.. Sowieso heb ik deel 3 al uitgespeeld en wacht nog even de reviews af..
Nou, ik weet niet welke games jij allemaal hebt gespeeld, maar ook tijdens het spel zijn er laadtijden. Tussen de races in Midnight Club bijv heb je genoeg tijd om een bank in Pakistan te beroven,quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:20 schreef P-Style het volgende:
[..]
Vergeleken met rom-chips zijn de laadtijden wel lang ja.Verder zijn de laadtijden amper langer dan grote consoles. En een GTA met laadtijden kan ik me eigenlijk sowieso niet voorstellen. En om je aankoop nou af te laten hangen van de laadtijd om het spel te starten...
"Tijdens hèt spel"?! Zeg, we hebben het hier toch over GTA:LCS? En niet over Midnight Club.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nou, ik weet niet welke games jij allemaal hebt gespeeld, maar ook tijdens het spel zijn er laadtijden. Tussen de races in Midnight Club bijv heb je genoeg tijd om een bank in Pakistan te beroven,.
De makers zeggen dat hij 4 uur mee moet gaan op een volle accu.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:13 schreef Blinker het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang de accu mee gaat op dit pareltje
lette je nog op de pop-up toen je voor de eerste keer opsteeg van Los Santos airport. Of de eerste met het jetpack vliegen of de eerste keer dat je de Strip in LV opreed.quote:Op maandag 3 oktober 2005 04:24 schreef knater het volgende:
Ik koop em hoogstwaarschijnlijk niet, ik wil niet gaan vergelijken maar ik doe het stiekem toch, als ik op de ps2 gta:sa bekijk is het 1 berg popups en slowdowns, ik kan alleen maar hopen voor de fans dat dit niet in overmate aanwezig zal zijn.
Ook vind ik het vrij overdreven dat zo'n spel een 9.6 of hoger krijgt, of ligt het aan mijn ps2 dat het hele spel vertraagd als het bv gaat regenen of als er iets of wat teveel auto's in beeld zijn.
Ik ben er vrijwel zeker van dat het alleen maar erger gaat worden op de psp, ik hoop het niet.
Pluspunt is wel online multiplayer (online toch)
hoe lang is eventjes? dwaalt een versie al rond op internet?quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:19 schreef Even het volgende:
Nog eventjes wachten en dan heb ik em
(verkapte tvp)
kuch eens ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:19 schreef Even het volgende:
Nog eventjes wachten en dan heb ik em
(verkapte tvp)
Sohe, domper van de dagquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:41 schreef Even het volgende:
Haha nee niet op die manier(Was het maar zo'n feest
)
Ik bedoelde dat t niet zo lang meer duurt toch ?![]()
Ja, en het is me iets teveel een poort van GTA3.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:15 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik ook niet!Ben wel een beetje uitgekeken op GTA eerlijk gezegd.
ja dat vind ik ook jammer,quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, en het is me iets teveel een poort van GTA3.
En het lijkt mij niet echt een handheld game. Ik ga toch maar voor PES5 en VT..
als je met binnenkort 25 november bedoeld, dan komt ie idd binnenkort.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:33 schreef __Saviour__ het volgende:
ik heb me bedacht, ik ga deze niet halen. Ik ga voor Mario Kart DS, die komt binnenkort ook
Nog niet binnenquote:
Zo lang vind ik dat niet meer duren inderdaadquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
als je met binnenkort 25 november bedoeld, dan komt ie idd binnenkort.
ik gok van alles watquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:50 schreef Roi het volgende:
[..]
Nog niet binnen.
Maar weet iemand wat voor een muziek er gebruikt wordt in dit spel ?
De hype is inderdaad VÉÉL minder, maar dat komt waarschijnlijk omdat het niet meer zo... "bijzonder" is dat er een nieuwe GTA verschijnt, die er weer ongeveer hetzelfde uit gaat zien en weer ongeveer hetzelfde zal spelen...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:29 schreef H.Flick het volgende:
Ligt het aan mij of is de hype voor dit spel echt minimaal vergeleken met vorige delen uit de GTA serie?
Volgens mij is het feit dat het op de PSP uitkomt ook een grote factor, een GTA:SA kunnen een hoop meer mensen spelen zonder een nieuw platform er voor aan te hoeven schaffen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:46 schreef P-Style het volgende:
[..]
De hype is inderdaad VÉÉL minder, maar dat komt waarschijnlijk omdat het niet meer zo... "bijzonder" is dat er een nieuwe GTA verschijnt, die er weer ongeveer hetzelfde uit gaat zien en weer ongeveer hetzelfde zal spelen...
Plus wat nieuwe screens:quote:Karmageddon: Steal a firetruck and cause as much damage to other vehicles as possible! Trashmaster: Get behind the wheel of a refuse truck and race to collect as many dumpsters as possible within the time limit. Car Salesman: Take budding car buyers for a test drive and try to sell them the car as quickly as possible. Avoiding damage is a must, and the quicker you secure the sale the bigger your ca$h bonus will be! Noodle Punk: In the same way as Tommy delivered Pizzas in Vice City, you'll have to bring Punk Noodles to the people of Liberty.
Ik heb er zin an!quote:Bike Salesman: Like the car salesman mission Gamesradar previewed earlier, this time you've to give people the right type of bike ride to sell them the product.
Scooter Shooter: Take out as many targets as possible firing from the back of a motorbike in a First Person view.
See The Sights Before Your Flight: Take some tourists back to their favourite landmark and grab a photo of them before their flight takes off. Oh, don't forget to get them back to the airport on time!
Avenging Angels: Team up with a pair of hoods from this gang and try to take over the city.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |