abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30304245

Thanks to Roellie80!

Link: http://www.rockstargames.com/libertycitystories/

Info:
Dinsdag 9 augustus 2005 | In 2001 kwam ontwikkelaar Rockstar North met Grand Theft Auto III voor de PlayStation 2. De succesvolle overgang van twee naar drie dimensies en de ongekende vrijheid zorgde ervoor dat het spel goed verkocht. Daarna volgden nog de delen Vice City en San Andreas, die minstens net zo succesvol waren.

Volgens sceptici waren de spellen Vice City en San Andreas ten opzichte van Grand Theft Auto III weinig vernieuwend. Persoonlijk ben ik het daar niet mee eens. Als je San Andreas gewend bent en je speelt Grand Theft Auto III weer, kom je er pas achter hoeveel er eigenlijk veranderd is. Het zit vooral in de kleine dingen. In het derde deel kun je geen banden lek schieten, zijn geen motoren, is weinig interactie met de omgeving, heb je constant dezelfde kleren aan, heeft het hoofdpersonage geen stem, enzovoort.

Voor Grand Theft Auto: Liberty City Stories heeft Rockstar North het vaandeltje aan Rockstar Leeds overgedragen om een succesvolle conversie van de PlayStation 2 naar de PlayStation Portable mogelijk te maken. Grand Theft Auto: Liberty City Stories is niet een geheel nieuw deel. De stad van Liberty City Stories is voor een groot deel hetzelfde als de stad uit Grand Theft Auto III. Toch zullen sommige gebouwen zich op andere plaatsen bevinden en zijn er stukken aan de stad toegevoegd. Sommige personages, zoals Salvatore en Misty, zijn ook in dit deel weer aanwezig.

Liberty City Stories speelt zich drie jaar voor Grand Theft Auto III af. Je kruipt in de huid van Tony Cipriani (de stem van Tony wordt door Michael Madsen ingesproken). Tony is een beginnende crimineel en moet zich naar de top van de onderwereld zien te werken. Dit doet hij door verschillende missies uit te voeren. De missies zullen een stuk korter zijn dan dat je gewend bent. Rockstar heeft hier een goede reden voor: spelen op een handheld doe je doorgaans korter dan dat je uitgezakt voor de TV zit. Ter compensatie zullen er wel meer missies aanwezig zijn.

Verder zitten alle onderdelen die je van een Grand Theft Auto-spel mag verwachten in Liberty City Stories verwerkt. Je hebt weer een enorme wereld tot je beschikking, die je met tientallen wapens onveilig kunt maken. Verplaatsen doe je lopend, rennend, zwemmend of met auto’s, motoren, fietsen en boten. De voertuigen zijn deels nieuw en deels uit voorgaande delen geïmporteerd. Het is nog niet bekend of er ook speelbare vliegtuigen en helikopters in het spel zitten. Het is goed mogelijk dat Rockstar deze achterwege laat omdat de PlayStation Portable slechts over één analoge stick beschikt. Over de besturing van het spel is nog weinig bekend. Wel heeft Rockstar laten weten dat je Tony Cipriani met de analoge stick bestuurt en het schiet- en richtsysteem vergelijkbaar met dat van San Andreas is.

De kans dat Rockstar een Grand Theft Auto spel zal verprutsen acht ik vrij klein. Echter, met de informatie die nu beschikbaar is, lijkt Grand Theft Auto: Liberty City Stories niet echt vernieuwend te worden. Wellicht komt Rockstar binnenkort met informatie over iets echt vernieuwends, zoals een multiplayer-modus.
Site: http://www.insidegamer.nl/content.php?id=7282

Verder is er nog niet vrij veel informatie over het spel..En komt het nog niet uit in Europa.!
En kan ik maar 1 screen vinden..!

Game on

[ Bericht 0% gewijzigd door Seal_force op 06-09-2005 21:25:36 ]
pi_30304308
De rede waarom ik een PSP heb gekocht

Xbox Live: Anormius
  Redactie Frontpage maandag 5 september 2005 @ 23:53:03 #3
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_30306067
Ja, en voor deze game schaf ik mezelf ook een PSP aan!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_30306639
Ik ben echt héél benieuwd naar deze game
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:15:03 #5
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30306827
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:08 schreef MrX1982 het volgende:
Dan moet je GTA 3 nog eens spelen.

Als ze toch nieuwe gebieden aan het spel voegen kunnen ze net zo goed het oude deel verwijderen. Ik neem aan dat mensen liever een 'nieuwe' omgeving hebben dan een oude met ietsjes meer.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_30308480
quote:
De kans dat Rockstar een Grand Theft Auto spel zal verprutsen acht ik vrij klein. Echter, met de informatie die nu beschikbaar is, lijkt Grand Theft Auto: Liberty City Stories niet echt vernieuwend te worden. Wellicht komt Rockstar binnenkort met informatie over iets echt vernieuwends, zoals een multiplayer-modus.
Het spel wordt ontwikkeld door Leeds, voorheen alleen maar ontwikkelaar van Barbie spellen, dus ik zou maar niet te vroeg juichen.
push it to the limit
pi_30308830
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:15 schreef BMH het volgende:

Als ze toch nieuwe gebieden aan het spel voegen kunnen ze net zo goed het oude deel verwijderen. Ik neem aan dat mensen liever een 'nieuwe' omgeving hebben dan een oude met ietsjes meer.
GTA 3 ken ik.

Maar toch ben ik benieuwd
  Donald Duck held dinsdag 6 september 2005 @ 01:38:21 #8
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_30308947
Ik ga deze zeker halen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_30316740
Ikke dus zeker niet !
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
pi_30316827
pi_30320651
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 12:42 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Ikke dus zeker niet !
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 01:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik ga deze zeker halen
Goed bezig heren, geef eens een beargumentatie
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_30321283
Geinig dat je tegenwoordig al die vette games al kunt doen op een zo'n mini console
pi_30321439
Ik zou GTA 1 en 2 zelfs wel willen spelen.. lijkt me wel leuk!
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_30321887
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 14:35:29 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_30322988
ZOu er geen speciale aanbieding komen? Psp + Gta LCS
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:50:31 #16
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_30326827
Ziet er wel erg leuk uit!
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
  zaterdag 10 september 2005 @ 21:55:13 #17
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_30466814
Deze ga ik zeker kopen!
pi_30513253
kun je liberty city ook op de ps2 spelen??
of komt die nog voor de ps2
ik wil meer weten over de nieuwe gta liberty city stories
  maandag 12 september 2005 @ 14:15:50 #19
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30513481
GTA III is de enige die ik bijna niet heb gespeeld, dus dat komt mooi goed uit!
pi_30513594
quote:
Op maandag 12 september 2005 14:08 schreef smart91 het volgende:
kun je liberty city ook op de ps2 spelen??
of komt die nog voor de ps2
Nee en zéér waarschijnlijk nee. LCS is een PSP only game.
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:54 schreef Seal_force het volgende:
Zou er geen speciale aanbieding komen? Psp + Gta LCS
Zou er geen speciale aanbieding komen? PSP + GTA LCS + extra accu? Ik denk niet dat er een GTA-PSP-pack komt.

Ik vraag me af hoe snel de PSP accu leegraakt als je LCS speelt, kijkend naar hoe veel de PS2 moest streamen bij de GTA's. Ik denk dat ik deze game niet haal. Ik denk niet dat 'ie veel anders zal zijn dan z'n voorgangers.
pi_30519456
site is officieel online gegaan vandaag

http://www.rockstargames.com/libertycitystories/gta_lcs.html

8)
dikke soundtrack van de intro
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
pi_30519632
Soundtrack is lekker idd! K weet nog niet of ik een PSP ga kopen, maar als ik er een koop neem ik dit spel zeker .

Maar ik game bijna nooit onderweg en ik heb mn handhelds dan ook weinig gebruikt, vind het zonde om een psp te kopen en vervolgens niet te gebruiken. K wacht zowieso tot ie in prijs zakt of dat ie gratis bij een gsm abbotje zit ofzo
pi_30519665
double cleff fm is back HELL YEAH!!!
nu met een italiaan als presentator
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
pi_30551990
zou het mooier zijn als gta san andreas of maar een paar verbeteringen?

kun je de spellen van de ps2 ook op de psp spelen?
pi_30552359
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 20:56 schreef smart91 het volgende:
zou het mooier zijn als gta san andreas of maar een paar verbeteringen?
Nee. De PSP is èrg krachtig voor zo'n klein apparaatje, maar de PS2 is nog altijd krachtiger. De resolutie van de PSP is ook redelijk hoog voor zo'n klein schermpje, maar de resolutie van de PS2 is hoger.

Dus mooier is 'ie niet. Beter? Misschien, aangezien San Andreas totáál niet geoptimaliseerd was voor de PS2. Wellicht heeft Rockstar dit keer wat beter rekening gehouden met de limitaties van het systeem waar het op draait. Dus het beeld is misschien niet mooier, maar het zou kunnen dat de framerate beter is dan SA op de PS2 (veel slechter kan het ook niet worden! )
quote:
kun je de spellen van de ps2 ook op de psp spelen?
Als jij een PS2 dvd-rom in een PSP gepropt krijgt misschien.
pi_30612108
wat zijn dan de afmetingen van de psp?

als nog geen ps hebt wat raad je me dan aan ps2 of de psp
  donderdag 15 september 2005 @ 19:48:35 #27
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30612157
quote:
Op donderdag 15 september 2005 19:46 schreef smart91 het volgende:
wat zijn dan de afmetingen van de psp?

als nog geen ps hebt wat raad je me dan aan ps2 of de psp
Ga eerst een na welke games je allemaal wilt spelen. Voor 1 spel is een console/handheld een beetje te duur imo.

Als je meer wilt weten over dit spel moet je gewoon een previewtje gaan lezen.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_30756125
quote:
Op maandag 12 september 2005 14:19 schreef P-Style het volgende:

Zou er geen speciale aanbieding komen? PSP + GTA LCS + extra accu?

Preview Eurogamer
pi_30766081
quote:
Wow positieve review! Ik ben mss wel een van die mensen die voor dit spel een psp aan zal gaan schaffen
  donderdag 22 september 2005 @ 19:50:44 #30
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_30834095
Paar nieuwe screens: http://www.pspworld.nl/news/201/

pi_30914168
Helaas zul je niet kunnen vliegen in deze game
Is het enige minpuntje, maar kopen ga ik hem zeker.
pi_30974285
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:52 schreef jap85 het volgende:
..K wacht zowieso tot ie in prijs zakt of dat ie gratis bij een gsm abbotje zit ofzo
http://www.typhone.nl/index.php?go=aanbieding&do=show&show_id=197
Zag ik laatst toevallig, misschien zijn er wel betere deals te krijgen.. GIYF
Nee.
pi_30982013
Ik ben heel erg benieuwd naar GTA op een handheld. Als de uitvoering goed is is het prachtig natuurlijk, maar ik wacht toch eerst wat reviews af.
pi_31032492
http://psp.ign.com/articles/654/654487p1.html

Nieuw stukje en nieuwe screens
  donderdag 29 september 2005 @ 20:11:47 #35
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_31037028
quote:
Mafiosi Tony Sipriani op nieuwe GTA screenshots

Rockstar is altijd zeer kalm als het aankomt op media uitgeven maar als eenmaal de eerste media is verschenen zijn ze niet meer te houden. Zo kunnen we je vandaag weer nieuwe screenshots laten zien met meneer Sipriani aanwezig, samen met allerlei grof wapentuig waarmee je je weer kunt gaan vermaken in Liberty City!

Mafiosi Tony Sipriani op nieuwe GTA screenshots

De Grand Theft Auto serie staat aan de wieg van de zogenaamde ‘free-roam’ actie titels. Voor het eerst konden spelers in een stad doen en laten wat ze wilde en werden ze beloond voor het behalen van criminelen doelen. Grand Theft Auto 3 zette de nieuwe standaard toen het de speler de kans gaf om in een geheel driedimensionale stad alles te doen wat maar voormogelijk was. Het jatten van auto’s en wederom het uivoeren van een divers aanbod aan criminele doelen bleek een succesformule. Inmiddels heeft de serie miljoenen verkocht en komt de serie ook naar Sony’s draagbare Playstation Portable.

Grand Theft Auto: Liberty City Stories zal zich vlak voor deel drie in de serie afspelen. De speler zal dit keer Tony Sipriani spelen in een soortgelijke setting als die van Liberty City, zoals we deze kennen uit GTA 3. Rockstar heeft een geheel nieuw en episch verhaal geschreven, exclusief voor Liberty City Stories. Gebaseerd op de andere delen zal het verhaal dus zeker een sterk punt van het spel worden. De informatie die we nu hebben duidt erop dat we werken voor “Vincenzo Cilli”, een hoge maffiosi die op zijn beurt werkt voor de Leone familie.

In een gebied dat groter is dan het gebied in GTA 3 zal de speler naar hartelust kunnen rondrijden en missies doen zoals we gewend zijn van de serie. Onder het genot van menig radiostation kun je weer jatten wat er te jatten valt en iedereen die je lastig valt over hoop knallen. Alle bekende voertuigen zullen terug te vinden zijn in het spel, dat op verschillende punten zelfs uitgebreider moet worden dan de andere delen in de serie.

Bron (voor meer screens)
pi_31037135
Het is Cipriani
  donderdag 29 september 2005 @ 20:19:51 #37
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_31037326
quote:
Op donderdag 29 september 2005 20:15 schreef H.Flick het volgende:
Het is Cipriani
Lol.

De screens zien er erg vet uit.
  donderdag 29 september 2005 @ 20:24:03 #38
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_31037499
GTA vind ik niet echt een handheld game, hoewel het er zeker goed uitziet.
pi_31044628
quote:
"There's one feature in GTA:LCS that's so incredible, it'd blow your tiny minds"
http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=65151

Morgen wordt het bekend gemaakt, dus speculeren maar, zelf denk ik online, al lijkt me dat wat overkill ad-hoc ondersteuning misschien?
push it to the limit
pi_31044791
Connectivity met de ps2 gta san andrea misschien?
push it to the limit
pi_31044803
ZOMG my tiny mind can't take it anymore.
push it to the limit
pi_31044871
quote:
Op donderdag 29 september 2005 23:35 schreef mikando18 het volgende:
Connectivity met de ps2 gta san andrea misschien?
Laten we hopen van niet... ik heb mijn PS2 SA verkocht en de Xbox versie gekocht
  Donald Duck held donderdag 29 september 2005 @ 23:43:24 #43
46149 __Saviour__
pi_31045040
gewoon normale multiplayer. da's tot nu toe nog nooit geweest in de andere GTA games.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 11:49:54 #44
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_31080942
Multiplayer voor GTA: Liberty City Stories

Rockstar heeft op de website van GTA: Liberty City Stories bekend gemaakt dat de game geschikt zal zijn voor multiplayer. Er zijn 3 verschillende multiplayer modes bekend gemaakt.

- Liberty City Survivor: Dit kan je tegen of met elkaar doen. Als je tegen elkaar speelt wint de speler die na een bepaalde tijd de meest kills heeft. Zelf dood gaan kost je een punt, de ander dood maken krijg je een punt voor. Als je ervoor kiest om samen te spelen speel je tegen een andere gang. De gang met de meeste kills wint.

- Protection Racket: Hierbij heeft elke speler een eigen basis. In die basis staan 4 limo's die beschermd moeten worden. Aan het begin wordt iemand toegewezen als zijnde aanvaller of verdediger. Als de limo's van de verdedigende kant vernietigd zijn worden de rollen omgedraaid. De tijd die verstreken is tussen het begin van het spel en het moment waarop alle 4 de limo's van de verdedigende kant vernietigd zijn is de tijd die nog over is om te spelen. Binnen die tijd moeten de limo's in de basis van de andere speler vernietigd worden om het spel te winnen.

- Get Stretch: Iedere speler heeft een eigen garage en een eigen gang-auto. Je kan punten verdienen door je eigen auto EN de auto van je tegenstander in jouw garage te hebben; dit telt als een capture. Degene die het eerste de score-limiet bereikt of binnen een bepaalde tijd de meeste captures heeft wint.

Naast deze 3 modes wordt aangegeven dat er in de toekomst nog meer verschillende modes bekend gemaakt zullen worden.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:29:20 #45
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_31081901
Tof! Deze ga ik ook halen
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_31081926
Die MP interesseert me helemaal niks . Als het maar niet ten koste gaat van de SP ervaring.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:30:37 #47
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_31081940
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:15 schreef BMH het volgende:

[..]

Nee hoor, de ervaring om een game als GTA op een handheld te spelen is meer dan genoeg voor mij!
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:32:18 #48
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_31081992
quote:
Op donderdag 22 september 2005 19:50 schreef nlboy het volgende:
Paar nieuwe screens: http://www.pspworld.nl/news/201/

Michael Madsen??
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_31091471
O, god wat gaat deze game vet worden... :|

wanneer is de release nou?

staat deze vast, want ik lees overal andere info...
  Donald Duck held zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:19:31 #50
46149 __Saviour__
pi_31091540
Dus Multiplayer, ik zei het al. Echt vet
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:20:20 #51
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_31091567
hopelijk is het spel een beetje speelbaar op een handheld
pi_31091607
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:08 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar de laadtijden.
Dat gaat voor mij de doorslag geven of ik um koop of niet .
-
pi_31100425
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 18:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar de laadtijden.
Dat gaat voor mij de doorslag geven of ik um koop of niet .
Nou staat de GTA-serie juist bekend om z'n gebrek aan laadtijden (behalve als je het spel start natuurlijk)... echter lijkt streaming-technologie me allerminst ideaal voor de accu-duur van de PSP.
pi_31100868
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 23:01 schreef P-Style het volgende:

[..]

Nou staat de GTA-serie juist bekend om z'n gebrek aan laadtijden (behalve als je het spel start natuurlijk)... echter lijkt streaming-technologie me allerminst ideaal voor de accu-duur van de PSP.
Ja, prima.
Maar de PSP staat bekend om z'n ONWIJS lange laadtijden. Ik kijk de kat nog even uit de boom.. Sowieso heb ik deel 3 al uitgespeeld en wacht nog even de reviews af. .
-
pi_31100939
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 23:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, prima.
Maar de PSP staat bekend om z'n ONWIJS lange laadtijden. Ik kijk de kat nog even uit de boom.. Sowieso heb ik deel 3 al uitgespeeld en wacht nog even de reviews af. .
Vergeleken met rom-chips zijn de laadtijden wel lang ja. Verder zijn de laadtijden amper langer dan grote consoles. En een GTA met laadtijden kan ik me eigenlijk sowieso niet voorstellen. En om je aankoop nou af te laten hangen van de laadtijd om het spel te starten...
pi_31101010
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 23:20 schreef P-Style het volgende:

[..]

Vergeleken met rom-chips zijn de laadtijden wel lang ja. Verder zijn de laadtijden amper langer dan grote consoles. En een GTA met laadtijden kan ik me eigenlijk sowieso niet voorstellen. En om je aankoop nou af te laten hangen van de laadtijd om het spel te starten...
Nou, ik weet niet welke games jij allemaal hebt gespeeld, maar ook tijdens het spel zijn er laadtijden. Tussen de races in Midnight Club bijv heb je genoeg tijd om een bank in Pakistan te beroven, .
-
pi_31101302
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 23:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nou, ik weet niet welke games jij allemaal hebt gespeeld, maar ook tijdens het spel zijn er laadtijden. Tussen de races in Midnight Club bijv heb je genoeg tijd om een bank in Pakistan te beroven, .
"Tijdens hèt spel"?! Zeg, we hebben het hier toch over GTA:LCS? En niet over Midnight Club.
pi_31101357
Deze ga ik ook lekker kopen! Schitterend gewoon.
  zondag 2 oktober 2005 @ 13:13:44 #59
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31111397
Ik ben benieuwd hoe lang de accu mee gaat op dit pareltje
  zondag 2 oktober 2005 @ 23:49:45 #60
127550 Akira221
En ik geloofde het bijna zelf
pi_31131205
ik twijfel nog of ik gta liberty storys ga kopen
pi_31136099
Ik koop em hoogstwaarschijnlijk niet, ik wil niet gaan vergelijken maar ik doe het stiekem toch, als ik op de ps2 gta:sa bekijk is het 1 berg popups en slowdowns, ik kan alleen maar hopen voor de fans dat dit niet in overmate aanwezig zal zijn.

Ook vind ik het vrij overdreven dat zo'n spel een 9.6 of hoger krijgt, of ligt het aan mijn ps2 dat het hele spel vertraagd als het bv gaat regenen of als er iets of wat teveel auto's in beeld zijn.

Ik ben er vrijwel zeker van dat het alleen maar erger gaat worden op de psp, ik hoop het niet.

Pluspunt is wel online multiplayer (online toch)
  maandag 3 oktober 2005 @ 09:16:32 #62
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_31137433
* nlboy heeft GTA gepreorderd.
pi_31137449
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 13:13 schreef Blinker het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang de accu mee gaat op dit pareltje
De makers zeggen dat hij 4 uur mee moet gaan op een volle accu.
pi_31138432
Ik weet nog niet zeker of ik die GTA ga halen voor mn PSP. Geloof me, ik ben PSP én GTA verslaafd, maar waarom zou ik dat spel kopen als ik alle delen al heb op de ps2...

Misschien als die afgsprijsd is.
pi_31138591
Nog eventjes wachten en dan heb ik em

(verkapte tvp )
......Signature-loos......
pi_31142947
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 04:24 schreef knater het volgende:
Ik koop em hoogstwaarschijnlijk niet, ik wil niet gaan vergelijken maar ik doe het stiekem toch, als ik op de ps2 gta:sa bekijk is het 1 berg popups en slowdowns, ik kan alleen maar hopen voor de fans dat dit niet in overmate aanwezig zal zijn.

Ook vind ik het vrij overdreven dat zo'n spel een 9.6 of hoger krijgt, of ligt het aan mijn ps2 dat het hele spel vertraagd als het bv gaat regenen of als er iets of wat teveel auto's in beeld zijn.

Ik ben er vrijwel zeker van dat het alleen maar erger gaat worden op de psp, ik hoop het niet.

Pluspunt is wel online multiplayer (online toch)
lette je nog op de pop-up toen je voor de eerste keer opsteeg van Los Santos airport. Of de eerste met het jetpack vliegen of de eerste keer dat je de Strip in LV opreed.

gta is één groot avontuur en dan let je niet op gfx of grafische bugjes. de gameplay op zich is voor mij al genoeg om deze game te willen spelen
pi_31142985
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 10:19 schreef Even het volgende:

(verkapte tvp )
hoe lang is eventjes? dwaalt een versie al rond op internet?
pi_31143094
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 10:19 schreef Even het volgende:

(verkapte tvp )
kuch eens ?
pi_31149758
Haha nee niet op die manier (Was het maar zo'n feest )

Ik bedoelde dat t niet zo lang meer duurt toch ?
pi_31151432
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 17:41 schreef Even het volgende:
Haha nee niet op die manier (Was het maar zo'n feest )

Ik bedoelde dat t niet zo lang meer duurt toch ?
Sohe, domper van de dag

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2005 18:39:44 ]
pi_31151492
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 18:39 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Sohe, domper van de dag
Sorry
pi_31151718
"Als je het spel op start moet je zo'n 20 seconden wachten. Wanneer je een ander eiland binnenkomt duurt het laden 12 tot 14 seconden. Met een nieuwe, geladen accu kun je vier uur spelen."

Niet al te slecht dacht ik zo
pi_31414008
Het begint bij nu wel te jeuken. Laatste keer dat ik dit had was toen SA op de PS2 ging uitkomen. GTA spelen in 3D op de PSP. Het wordt echt geweldig
pi_31414654
Ik ga um definitief niet kopen, .
-
pi_31415069
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 17:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ga um definitief niet kopen, .
Ik ook niet! Ben wel een beetje uitgekeken op GTA eerlijk gezegd.
pi_31415127
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 18:15 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik ook niet! Ben wel een beetje uitgekeken op GTA eerlijk gezegd.
Ja, en het is me iets teveel een poort van GTA3.
En het lijkt mij niet echt een handheld game. Ik ga toch maar voor PES5 en VT. .
-
pi_31415405
(Welke) muziek ? Wel vet dat het de stem van Micheal Madson is !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_31416153
En bevalt je PSP een beetje Roi
pi_31420644
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 18:18 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ja, en het is me iets teveel een poort van GTA3.
En het lijkt mij niet echt een handheld game. Ik ga toch maar voor PES5 en VT. .
ja dat vind ik ook jammer,

maar voor mij is het al zolang geleden dat ik GTA3 heb gespeeld dat ik er wel weer zin in heb
  Donald Duck held donderdag 13 oktober 2005 @ 21:33:43 #80
46149 __Saviour__
pi_31420719
ik heb me bedacht, ik ga deze niet halen. Ik ga voor Mario Kart DS, die komt binnenkort ook
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_31421107
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:33 schreef __Saviour__ het volgende:
ik heb me bedacht, ik ga deze niet halen. Ik ga voor Mario Kart DS, die komt binnenkort ook
als je met binnenkort 25 november bedoeld, dan komt ie idd binnenkort.
Scheren is voor schapen!
pi_31421328
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 19:03 schreef _moder8or_ het volgende:
En bevalt je PSP een beetje Roi
Nog niet binnen .

Maar weet iemand wat voor een muziek er gebruikt wordt in dit spel ?
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  Donald Duck held donderdag 13 oktober 2005 @ 21:57:54 #83
46149 __Saviour__
pi_31421604
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
als je met binnenkort 25 november bedoeld, dan komt ie idd binnenkort.
Zo lang vind ik dat niet meer duren inderdaad
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_31422330
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:50 schreef Roi het volgende:

[..]

Nog niet binnen .

Maar weet iemand wat voor een muziek er gebruikt wordt in dit spel ?
ik gok van alles wat

zendertje rock
zendertje dance
zendertje urban
zendertje lollige radio
pi_31422628
Ligt het aan mij of is de hype voor dit spel echt minimaal vergeleken met vorige delen uit de GTA serie?
pi_31423130
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 22:29 schreef H.Flick het volgende:
Ligt het aan mij of is de hype voor dit spel echt minimaal vergeleken met vorige delen uit de GTA serie?
De hype is inderdaad VÉÉL minder, maar dat komt waarschijnlijk omdat het niet meer zo... "bijzonder" is dat er een nieuwe GTA verschijnt, die er weer ongeveer hetzelfde uit gaat zien en weer ongeveer hetzelfde zal spelen...
pi_31425892
Nog een goede reden om een PSP aan te schaffen, moet ik toch eens doen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_31492327
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 22:46 schreef P-Style het volgende:

[..]

De hype is inderdaad VÉÉL minder, maar dat komt waarschijnlijk omdat het niet meer zo... "bijzonder" is dat er een nieuwe GTA verschijnt, die er weer ongeveer hetzelfde uit gaat zien en weer ongeveer hetzelfde zal spelen...
Volgens mij is het feit dat het op de PSP uitkomt ook een grote factor, een GTA:SA kunnen een hoop meer mensen spelen zonder een nieuw platform er voor aan te hoeven schaffen.
pi_31492689
Ik vind het wel weer slecht van Take Two om nauwelijks te adverteren. Tuurlijk, een GTA titel verkoopt zichzelf. Maar omdat het hier om een nieuw platform gaat denk ik dat een beetje marketing geen kwaad had gekunt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Yankee_One op 16-10-2005 18:27:09 ]
  zondag 16 oktober 2005 @ 19:10:05 #90
132830 NK5022
www.psptalk.nl
pi_31493605
Ik ga het spel ook nog wel kopen. Het blijft een erg mooie spel. Dus voor mij nog een gta.
pi_31495705
het is niet hetzelfde spel als dat op de PS2 uitkwam. geheel nieuwe verhaallijn, nieuwe missies, maar wel bijna dezelfde stad.
pi_31579112
Weer ff wat nieuwe screens:

pi_31618712
Vier nieuwe side missions:
quote:
  • Karmageddon: Steal a firetruck and cause as much damage to other vehicles as possible!
  • Trashmaster: Get behind the wheel of a refuse truck and race to collect as many dumpsters as possible within the time limit.
  • Car Salesman: Take budding car buyers for a test drive and try to sell them the car as quickly as possible. Avoiding damage is a must, and the quicker you secure the sale the bigger your ca$h bonus will be!
  • Noodle Punk: In the same way as Tommy delivered Pizzas in Vice City, you'll have to bring Punk Noodles to the people of Liberty.
  • Plus wat nieuwe screens:

pi_31621829
    oeeeh het ziet er goed uiihuuiitttt

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2005 09:22:37 ]
      zaterdag 22 oktober 2005 @ 09:52:23 #95
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_31622005
    En nu kappe met die screens! Mijn geduld raakt langzaam op...

pi_31626898
    Nog meer side missions:
    quote:
    Bike Salesman: Like the car salesman mission Gamesradar previewed earlier, this time you've to give people the right type of bike ride to sell them the product.
    Scooter Shooter: Take out as many targets as possible firing from the back of a motorbike in a First Person view.
    See The Sights Before Your Flight: Take some tourists back to their favourite landmark and grab a photo of them before their flight takes off. Oh, don't forget to get them back to the airport on time!
    Avenging Angels: Team up with a pair of hoods from this gang and try to take over the city.
    Ik heb er zin an!
    pi_31628740
    Moet hebbe! Wanneer komtie nuuhuuu!
      maandag 24 oktober 2005 @ 11:14:34 #98
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_31659710
    28-10-2005, dus nog 4 nachtjes slapen.
    (als het goed is)
    pi_31667218
    quote:
    Dat was een vals bericht meende ik